Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γερμανική Αξιοπιστία :)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γερμανική Αξιοπιστία :)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 8 / 12
    Περί αυτοκίνησης
    22
    231
    4516
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab @BMW116D last edited by

      @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

      @ggab said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

      @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

      @harisma23 said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

      Μου αρέσει που συνεχίζετε την κουβέντα με ένα τζαζεμένο, που νομίζει ότι έχει διαστημική τεχνολογία το ντιζελάκι του, που δεν μπορεί να καταλάβει πως λειτουργεί ένα κιβώτιο, που δεν μπορεί να διαβάσει σωστά τις στροφές, που δεν μπορεί να μετρήσει σωστά κατανάλωση, που έχει ένα από τα χειρότερα εξάρια χειροκίνητα κιβώτια που υπάρχουν και παρόλ' αυτά θεωρεί ότι οδηγεί υπεραυτοκίνητο!

      Τι πινεις και δεν μας δινεις ?

      Στην ουρα για λιγο βενζινη μικρε...

      Αν όλα αυτά στο eco τότε στο sport θα πρέπει να έχεις τελική κοντά στα 250,0-100 κάτω απο 5" και κατανάλωση 5.1λ!!!!!!!!!
      Πόσο μαλ@κες είναι όλοι οι άλλοι που οι τζιμινιέρες τους στο eco σέρνονται,απο επιτάχυνση άστο για αύριο και στα 130χλμ καίνε 6λ!!!!!

      Δειχνεις ποσο ασχετος εισαι...Ιδεα δεν εχεις τι κανει το ECO.

      Ξέρω ότι στο eco σέρνονται και γι'αυτό είναι eco.
      Πες μου τώρα τί κάνει το μοναδικό,γερμανικό,αξιόπιστο δικό σου μαζούτ,που οι 115 ίπποι στην πραγματικότητα είναι 200οι και δεν τρώνε και σανό!

      B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus last edited by

        Εγώ δεν γράφω άλλο τρολάρει φοβερά χαχαχαχαχαχ

        διαστημικό αμάξι από αλλο πλανήτη και διαστημική τεχνολογία το diesel και μένω σε αυτό χαχαχαχαχαχ

        ΥΓ μαρέσει η συγκεκριμένη μπέμπα και είναι πολύ οικονομική ασχέτως των υπερβολών που κοροιδεύω

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • B
          BMW116D @ggab last edited by

          @ggab said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

          @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

          @ggab said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

          @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

          @harisma23 said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

          Μου αρέσει που συνεχίζετε την κουβέντα με ένα τζαζεμένο, που νομίζει ότι έχει διαστημική τεχνολογία το ντιζελάκι του, που δεν μπορεί να καταλάβει πως λειτουργεί ένα κιβώτιο, που δεν μπορεί να διαβάσει σωστά τις στροφές, που δεν μπορεί να μετρήσει σωστά κατανάλωση, που έχει ένα από τα χειρότερα εξάρια χειροκίνητα κιβώτια που υπάρχουν και παρόλ' αυτά θεωρεί ότι οδηγεί υπεραυτοκίνητο!

          Τι πινεις και δεν μας δινεις ?

          Στην ουρα για λιγο βενζινη μικρε...

          Αν όλα αυτά στο eco τότε στο sport θα πρέπει να έχεις τελική κοντά στα 250,0-100 κάτω απο 5" και κατανάλωση 5.1λ!!!!!!!!!
          Πόσο μαλ@κες είναι όλοι οι άλλοι που οι τζιμινιέρες τους στο eco σέρνονται,απο επιτάχυνση άστο για αύριο και στα 130χλμ καίνε 6λ!!!!!

          Δειχνεις ποσο ασχετος εισαι...Ιδεα δεν εχεις τι κανει το ECO.

          Ξέρω ότι στο eco σέρνονται και γι'αυτό είναι eco.
          Πες μου τώρα τί κάνει το μοναδικό,γερμανικό,αξιόπιστο δικό σου μαζούτ,που οι 115 ίπποι στην πραγματικότητα είναι 200οι και δεν τρώνε και σανό!

          ....στις 4.000 στροφες! Μικρε καταλαβαινεις την διαφορα! Απο τις πολυστροφες κουραδες!
          ...και ροπη απο πατωμα!

          cirus G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @BMW116D last edited by

            @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            @ggab said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            @ggab said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            @harisma23 said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

            Μου αρέσει που συνεχίζετε την κουβέντα με ένα τζαζεμένο, που νομίζει ότι έχει διαστημική τεχνολογία το ντιζελάκι του, που δεν μπορεί να καταλάβει πως λειτουργεί ένα κιβώτιο, που δεν μπορεί να διαβάσει σωστά τις στροφές, που δεν μπορεί να μετρήσει σωστά κατανάλωση, που έχει ένα από τα χειρότερα εξάρια χειροκίνητα κιβώτια που υπάρχουν και παρόλ' αυτά θεωρεί ότι οδηγεί υπεραυτοκίνητο!

            Τι πινεις και δεν μας δινεις ?

            Στην ουρα για λιγο βενζινη μικρε...

            Αν όλα αυτά στο eco τότε στο sport θα πρέπει να έχεις τελική κοντά στα 250,0-100 κάτω απο 5" και κατανάλωση 5.1λ!!!!!!!!!
            Πόσο μαλ@κες είναι όλοι οι άλλοι που οι τζιμινιέρες τους στο eco σέρνονται,απο επιτάχυνση άστο για αύριο και στα 130χλμ καίνε 6λ!!!!!

            Δειχνεις ποσο ασχετος εισαι...Ιδεα δεν εχεις τι κανει το ECO.

            Ξέρω ότι στο eco σέρνονται και γι'αυτό είναι eco.
            Πες μου τώρα τί κάνει το μοναδικό,γερμανικό,αξιόπιστο δικό σου μαζούτ,που οι 115 ίπποι στην πραγματικότητα είναι 200οι και δεν τρώνε και σανό!

            ....στις 4.000 στροφες! Μικρε καταλαβαινεις την διαφορα! Απο τις πολυστροφες κουραδες!
            ...και ροπη απο πατωμα!

            στις 4000 στροφες έχει μπει στην στρατόσφαιρα το διαστημόπλοιο μην πας τόσο είναι επικύνδυνα.

            Στις 5000 έχεις βγει από τροχιά της γης

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • L
              lap @BMW116D last edited by lap

              @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

              @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

              Adblue βάζεις;

              https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

              Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

              Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

              Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

              Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

              Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα μη πω 20 υβριδικά. Μιλάμε για τέτοια διαφορά. Οπότε μη κοροϊδεύεις του μπαταρίατους.

              Στην ζυγαριά με τα φηβ είναι πάνω από 30. Δηλαδή από τη μια μεριά της ζυγαριάς έχεις 30 Φηβ και από την αλλη μια μονάχα 116d!!!

              Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              gatoz B 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • gatoz
                gatoz @lap last edited by gatoz

                @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                Adblue βάζεις;

                https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

                Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

                Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

                Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

                Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

                Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα υβριδικά μη πω 20 υβριδικά.

                Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

                6 μεση καταναλωση στο ντραιβ. και καπου εκει σε καθε σαιτ και στο σπριντμονιτορ
                ομως του φιλου ειναι πολυ πιο εξελιγμενο απο τα αλλα, ειναι καλυτεροτερο ρε παιδι μου και καιει 3 λιτρα για 229 αλογα και 59 ροπες

                #milf-a-man

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dstou last edited by

                  Το 116δ έχει και ένας στο ακατανόμαστο. Μιλάει και αυτός για αστεία κατανάλωση και αθόρυβο ταξίδι. Από γκάζια χώμα βέβαια, το αντίτιμο του ιδιαζόντως μακρού κιβωτίου.

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    BMW116D @lap last edited by BMW116D

                    @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                    @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                    @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                    Adblue βάζεις;

                    https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

                    Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

                    Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

                    Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

                    Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

                    Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα υβριδικά μη πω 20 υβριδικά.

                    Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

                    Το δικο μου σε πειραξε οταν κυκλοφορουν αμαξια δεκαετιας 90 και φορτηγα δεκαετιας 80 με EURO 0.

                    Πληρωστε την βενζινα τωρα! Στις πλατφορμες γρηγορα! Θα τα πουμε στα βενζιναδικα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                      @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                      @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                      @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                      Adblue βάζεις;

                      https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

                      Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

                      Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

                      Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

                      Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

                      Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα υβριδικά μη πω 20 υβριδικά.

                      Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

                      6 μεση καταναλωση στο ντραιβ. και καπου εκει σε καθε σαιτ και στο σπριντμονιτορ
                      ομως του φιλου ειναι πολυ πιο εξελιγμενο απο τα αλλα.

                      καλα διαβάζεις αυτές τις αηδίες που βάζουν οι μασώνοι για να μην αγοράζουμε diesel?

                      κοροιδάρα Γάτε.

                      πάρτε τα φεβ, μεβ, πλεμπ με μπαταρίες που σας βάζουν τσιπάκια που συνεργάζονται με τα 5G εμβόλια που κάνατε. ΚΟΡΟΙΔΑ

                      μόνο οικονομία με diesel τα άλλα είναι φύκια που σας πουλάνε και ψαρώνετε κοτοπουλα.

                      και τα βουνα τα φτιάξανε για να σας πείσουν ότι η γη είναι στρογγυλή και χριαζεστε hill assist και μπαταρίες αλλά ακόμα και με τις φτιαχτές χαζομάρες η Dieselara με 520nm ροπή και αλογα από άλλο πλανήτη δεν μασάει

                      Cirus the virus

                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • B
                        BMW116D @dstou last edited by

                        @dstou said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                        Το 116δ έχει και ένας στο ακατανόμαστο. Μιλάει και αυτός για αστεία κατανάλωση και αθόρυβο ταξίδι. Από γκάζια χώμα βέβαια, το αντίτιμο του ιδιαζόντως μακρού κιβωτίου.

                        Τι να σου πω 120 χλμ σε 140 χλμ λιγοτερο απο 4 sec.

                        Παρε υβριδικησαβουρα που θελεις 8 sec.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Η ενσταση μου είναι πως εσύ κομπάζεις για το χαμηλό κόστος ταξιδιού όταν οι υπόλοιποι σου πληρώνουμε την τιμή αυτή. Τα euro1 βενιζνης δεν έχουν επιδότηση στην αντλία για να κινούνται φθηνά.

                          Γάτε, η δοκιμή έχει το μέσο όρο κατανάλωσης όλης της δοκιμής, σε ταξίδι όντως θα είναι πολύ πιο κάτω από την μέση μιας δοκιμής με μετρήσεις επιδόσεων, πόλεις κτλ.
                          Να μην είναι 2,8, αλλά όντως μπορεί να είναι 3,5-3,8

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            BMW116D @cirus last edited by BMW116D

                            @cirus said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                            @gatoz said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                            @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                            @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                            @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                            Adblue βάζεις;

                            https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

                            Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

                            Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

                            Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

                            Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

                            Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα υβριδικά μη πω 20 υβριδικά.

                            Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

                            6 μεση καταναλωση στο ντραιβ. και καπου εκει σε καθε σαιτ και στο σπριντμονιτορ
                            ομως του φιλου ειναι πολυ πιο εξελιγμενο απο τα αλλα.

                            καλα διαβάζεις αυτές τις αηδίες που βάζουν οι μασώνοι για να μην αγοράζουμε diesel?

                            κοροιδάρα Γάτε.

                            πάρτε τα φεβ, μεβ, πλεμπ με μπαταρίες που σας βάζουν τσιπάκια που συνεργάζονται με τα 5G εμβόλια που κάνατε. ΚΟΡΟΙΔΑ

                            μόνο οικονομία με diesel τα άλλα είναι φύκια που σας πουλάνε και ψαρώνετε κοτοπουλα.

                            και τα βουνα τα φτιάξανε για να σας πείσουν ότι η γη είναι στρογγυλή και χριαζεστε hill assist και μπαταρίες αλλά ακόμα και με τις φτιαχτές χαζομάρες η Dieselara με 520nm ροπή και αλογα από άλλο πλανήτη δεν μασάει

                            Hill Assist επικη τεχνολογια που εχει το 116D dieselαρα μου! Εαν κατι ηθελα απο το αυτοματο SLK μου, ηταν αυτο! Λογω του αυτοματου το ειχε.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz @lap last edited by

                              @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                              Η ενσταση μου είναι πως εσύ κομπάζεις για το χαμηλό κόστος ταξιδιού όταν οι υπόλοιποι σου πληρώνουμε την τιμή αυτή. Τα euro1 βενιζνης δεν έχουν επιδότηση στην αντλία για να κινούνται φθηνά.

                              Γάτε, η δοκιμή έχει το μέσο όρο κατανάλωσης όλης της δοκιμής, σε ταξίδι όντως θα είναι πολύ πιο κάτω από την μέση μιας δοκιμής με μετρήσεις επιδόσεων, πόλεις κτλ.
                              Να μην είναι 2,8, αλλά όντως μπορεί να είναι 3,5-3,8

                              ασε ρε λαπη....
                              με 150αρες που λεει ο φιλος και μπες - βγες στη πολη?
                              σγα μην βρηκε η μπεμβε την νασα και φτιαξανε το υπερατου.
                              που στη πρωτη ευκαιρια το κοψανε και βαλανε αλλη μηχανη....

                              #milf-a-man

                              B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • cirus
                                cirus @BMW116D last edited by cirus

                                @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                @cirus said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                @gatoz said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                Adblue βάζεις;

                                https://automotivesblog.com/why-the-bmw-n47-engine-is-the-most-unreliable-bmw-engine/

                                Δεν αφορα το οχημα μου το αρθρο! Εχει το διορθωμενο step μοτερ!

                                Δεν εχουν τα EYRO 5! Kαλυτερα!

                                Λοιπόν, όντως το δικό σου έχει 99γρCo2/χλμ

                                Όντως με το παλαιότερο σύστημα μέτρησης στον αυτοκινητόδρομο η εταιρία δίνει επίσημη κατανάλωση 2,8λ/100χλμ

                                Αλλά....το euro 5 εκπέμπει πολλαπλάσια επίπεδα ρυπων που τα μετράνε τα νεοτερα πρότυπα ρύπων. Με λίγα λόγια και ιδιαίτερα σε αστικό περιβάλλον καθώς κινείσαι εκπέμπεις ρύπους που βλάπτουν την υγεία όσο παραπάνω από δέκα υβριδικά μη πω 20 υβριδικά.

                                Οπότε, καταλαβαίνεις ότι ναι, είναι αξιόλογο μοτέρ και ναι καταναλώνει ελάχιστα αλλά είναι παρωχημένο πόσο μάλλον όταν όλοι μας σου πληρώνουμε την επιδότηση στην αντλία για να μολύνει περισσότερο.

                                6 μεση καταναλωση στο ντραιβ. και καπου εκει σε καθε σαιτ και στο σπριντμονιτορ
                                ομως του φιλου ειναι πολυ πιο εξελιγμενο απο τα αλλα.

                                καλα διαβάζεις αυτές τις αηδίες που βάζουν οι μασώνοι για να μην αγοράζουμε diesel?

                                κοροιδάρα Γάτε.

                                πάρτε τα φεβ, μεβ, πλεμπ με μπαταρίες που σας βάζουν τσιπάκια που συνεργάζονται με τα 5G εμβόλια που κάνατε. ΚΟΡΟΙΔΑ

                                μόνο οικονομία με diesel τα άλλα είναι φύκια που σας πουλάνε και ψαρώνετε κοτοπουλα.

                                και τα βουνα τα φτιάξανε για να σας πείσουν ότι η γη είναι στρογγυλή και χριαζεστε hill assist και μπαταρίες αλλά ακόμα και με τις φτιαχτές χαζομάρες η Dieselara με 520nm ροπή και αλογα από άλλο πλανήτη δεν μασάει

                                Hill Assist επικη τεχνολογια που εχει το 116D dieselαρα μου! Εαν κατι ηθελα απο το αυτοματο SLK μου, ηταν αυτο!

                                Ναι παιχταρά μου, τα σπάει η 116D σου, επικό αμάξι

                                και Hill assist όταν οι άλλοι ανέβαιναν στα δέντρα και τρώγανε μπανάνες

                                καλά τα λες στους άσχετους εγώ μαζί σου είμαι

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • B
                                  BMW116D @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                  @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                  Η ενσταση μου είναι πως εσύ κομπάζεις για το χαμηλό κόστος ταξιδιού όταν οι υπόλοιποι σου πληρώνουμε την τιμή αυτή. Τα euro1 βενιζνης δεν έχουν επιδότηση στην αντλία για να κινούνται φθηνά.

                                  Γάτε, η δοκιμή έχει το μέσο όρο κατανάλωσης όλης της δοκιμής, σε ταξίδι όντως θα είναι πολύ πιο κάτω από την μέση μιας δοκιμής με μετρήσεις επιδόσεων, πόλεις κτλ.
                                  Να μην είναι 2,8, αλλά όντως μπορεί να είναι 3,5-3,8

                                  ασε ρε λαπη....
                                  με 150αρες που λεει ο φιλος και μπες - βγες στη πολη?
                                  σγα μην βρηκε η μπεμβε την νασα και φτιαξανε το υπερατου.
                                  που στη πρωτη ευκαιρια το κοψανε και βαλανε αλλη μηχανη....

                                  Βαλανε adblue και μειωσαν το κοστος για την τσεπη τους.

                                  Ο πελατης εχασε συνολικα.....θα ελεγα ειναι λιγοτερο τραχυς μεσα στην πολη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Γνωρίζεις ότι αν βγάλεις το dpf ισως βελτιώσεις την κατανάλωση άσε που δεν θα έχεις ενεργητικές αναγεννήσεις που καταναλώνουν έξτρα πετρέλαιο.
                                    Θα το έκανες;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @BMW116D last edited by

                                      @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                      • Χαμηλα κοστοι συντηρισης (δεν υπαρχουν service.... (λαδια φιλτρα ανα 30.000 χλμ και φιλτρο αερα ανα 60.000 χλμ)

                                      Το μοναδικό όχημα στον πλανήτη που δεν χρειάζεται σέρβις, ούτε φρένα!!

                                      @bmw116d said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                      Αλλα οχι ειναι απλα Diesel! Η κυριαρχη τεχνολογια στον πλανητη.

                                      Αχαχαχα....μπα σε καλό σου Παρασκευιάτικα....αχαχαχα....το έχεις τερματήσει!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      cirus B 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                      • B
                                        BMW116D @lap last edited by

                                        @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                        Γνωρίζεις ότι αν βγάλεις το dpf ισως βελτιώσεις την κατανάλωση άσε που δεν θα έχεις ενεργητικές αναγεννήσεις που καταναλώνουν έξτρα πετρέλαιο.
                                        Θα το έκανες;

                                        Δεν με εχει απασχολησει. Μου αρεσει εργοστασιακο! Ειμαι της αντιπροσωπειας!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Αν σου πουν πως από αύριο θα απαγορεύονται τα diesel euro 5 στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα σε θύμωνε;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @lap last edited by

                                            @lap said in Γερμανική Αξιοπιστία 🙂:

                                            Αν σου πουν πως από αύριο θα απαγορεύονται τα euro 5 στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα σε θύμωνε;

                                            Οχι ρε συ, BMW λέμε που κάνουν αλλαγές συνέχεια...ένα OTR update είναι και έγινε Euro7B το αμάξι....άσχετε Λάπη!! Ίδια τεχνολογία έχει και το Χάος και τώρα την κόπιαρε και ο Έλον, διάβασε να μάθεις!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 8 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr