-
Εάν διαβάζω καλά τις εκπτώσεις των ηλεκτρικών διότι δεν το ξέρω σε βάθος το θέμα, τότε με τις εκπτώσεις το yoyo κοστίζει 9-10.000 ευρώ στην βασική του.
Η βασική του όμως είναι διαστημική μπορστα στο ami -
@cirus said in Citroen Ami:
Με ενδιαφέρει πολυ όμως κάτι που θα βγει στο δρόμο να μην ενοχλεί και είναι εμπόδιο και πηγή ατυχημάτων για να το αποφύγουν
Αυτό ακριβώς είναι το ami.
Η τιμή είναι σημαντική και την εξετάζω ΜΟΝΟ αφου ενα οχημα δεν είναι επικύνδυνο για τον οδηγό και τους αλλους που κινούνται στο δρόμο. Το Ami δεν φτάνει καν στο να εξετάσουμε την τιμή του
Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ...!!! Είναι επικίνδυνο και κινητό εμπόδιο...πόσο πιο απλά να το γράψουμε??? Βγήκε μόνο για την Γαλλία για να το οφηούν 14χρονοι. Αλλιώς θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον διπλάσια τελικά, να μην μπάζει νερά και να έχει μια υποτυπώδη ασφάλεια.
-
Ορίστε και οι τιμές του.
Ρωτήστε να μάθετε τιμές με κάποια αεροτομή και άλλα τέτοια άχρηστα πράγματα που έχει ο κατάλογος να δείτε που φτάνουν.
Εδώ το yoyo.
https://m.youtube.com/watch?v=8bi57cOuTOY
Πάντως το ότι αλλάζει μπαταρία γρήγορα είναι όλη η διαφορά. Δεν ξέρω αν φτιάξουν πρόγραμμα leasing που απλά αλλάζεις μπαταρία και συνεχίζεις χώρις να περιμένεις να φορτίσεις.
Το εσωτερικό είναι η μέρα με τη νύχτα. Έχει και κλιματισμό!
-
Εντάξει δεν το γουστάρετε αλλά το αδικείται.
Του βάζετε και τα έξτρα που προφανώς κανείς δεν θα τα βάλει, εκτός αν είναι εταιρικό και μπεί πάνω του διαφήμιση της εταιρείας.Το ΑΜΙ κάνει 9500, το άλλο 13900. Αρα 4400/9500= 46,31 % ακριβότερο το γιογιό.
Αν βγάλουμε τα 3000 και πάμε 6500 και 10900, τότε 4400/6500 τότε το γιογιό είναι 68 % ακριβότερο.
Κάθε συζήτηση περιττεύει και πλέον μόνο η αγορά θα δείξει τι έπιασε το κάθε πρότζεκτ.
Οχι βέβαια μόνο στην Ελλάδα που είμαστε καυλοτίμονοι και πάμε στα στενά με 80, αλλά σε όλη την Ευρώπη.
Το ότι η Στελλάντις το βγάζει και Οπελ και Φίατ, σημαίνει ότι στις προηγμένες και σοβαρές χώρες υπάρχει χώρος και ζήτηση για αυτό.
Επίσης έχουμε δεί ότι μπορεί να υπάρξει και έκδοση μίνι καρ με ταχύτητα τα 80 χαω, προφανώς με βελτιώσεις, αλλά και το γεγονός ότι η τεχνολογία εξελίσσεται και θα βγουν βελτιωμένα τέτοια αμάξια.
Από την άλλη διαβάζω ότι το νέο C3 που το περιμένουμε προς το τέλος του χρόνου, θα είναι βενζίνη, ίσως και ντίζελ, ίσως και υβριδικό, αλλά κυρίως θα έχει δύο εκδόσεις ηλεκτρικού.
Μία με μικρότερη μπαταρία και μικρότερη αυτονομία γύρω στα 200 χλμ και μία με μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία πάνω από 300 χλμ με αντίστοιχες τιμές.
Ο στόχος είναι με την μικρή να κάνει 20000 και ίσως και χαμηλότερα με την επιδότηση.
Είπαμε μεταβατικό στάδιο μέχρι το 2025.
-
Εσύ το αδικείς το yoyo που δεν μετράς τον κλωβό ασφαλείας, το abs, τον κλιματισμό, την περίπου τριπλάσια αυτονομία και την τριπλάσια ιπποδύναμημκαι διπλάσια τελική
Και τα 2 ευρώ από το 1 ευρώ είναι 100% αύξηση... Τα ποσοστα δεν λένε τίποτα σε τόσο χαμηλά νούμερα.
Η ουσία είναι ότι τα 6500-7000 του ami δεν αξιζουν, έχουν μικρότερο δείκτη vfm ενώ τα 10.000 του άλλου κάτι λένε, έχει υψηλότερο δείκτη vfm.
Το έχεις δει στη βασική του το ami. Δεν έχει σχέση με αυτά που βλέπεις στα βιντεάκια.Ούτε χρωματακια, ούτε ζαντουλες, ούτε αυτοκόλλητα . Τίποτα ένα πλαστικό πράγμα με κάτι βάσιμους τροχούς και όλα τα άλλα του ami.
Δες εδώ βασική έκδοση
https://www.overcargarage.com/listing/xev-yoyo-2/
Θα ήθελα και αερόσακο για να πω πως όντως αξίζει το yoyo, όνομα και αυτό!
Εσείς δεν μας λέτε πως το design είναι άποψη στη ζωή και είναι κριτήριο αγοράς κτλ και ας κοστίζει και άλλα τέτοια όταν μιλάτε για αλλά psa;
Υπόθεση έκανα ότι τόση η μείωση του με βάση το νόμο. Μπορεί να ενταχθεί σε άλλη κατηγορία το yoyo και να έχει μεγαλύτερη έκπτωση αν και δεν το πολυβλεπω.
-
Τα ποσοστά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια.
Το ένα είναι ακριβό παιχνίδι, ενώ το άλλο αμαξάκι που κάνει όσο το Αιγκο και το Ι 10
-
@fanis75 said in Citroen Ami:
@realzeus said in Citroen Ami:
Τίποτα διαστημικό δεν έχουν. Για την ακρίβεια είναι πολύ πιο απλές κατασκευές από ότι ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ.
- To διαστημικό είναι έκφραση λόγου, το ξέρεις!
- Πιο απλές ναι, αλλά και πολύ πιο τεχνολογικά προηγμένες. Σύγκρινε Taycan με Panamera για παραδειγμα.
Δεν θα έλεγα ότι είναι πιο προηγμένη η Taycan. Έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχουν τα όλα τα ηλεκτρικά.
-
@criuser said in Citroen Ami:
Τα ποσοστά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια.
Το ένα είναι ακριβό παιχνίδι, ενώ το άλλο αμαξάκι που κάνει όσο το Αιγκο και το Ι 10
Το aygo ξεκινά από τα 15000 ευρω και έχει θερμικό κίνητρα!!!
Καμία σχέση η σύγκριση.Αφού τα ποσοστά λένε πάντα την αλήθεια, και συμφωνώ. Πες μας λοιπόν τι ποσοστό σημαντικότητας θα έβαζες σε κλωβό ασφαλείας, abs, κλιματισμό, οθόνες, ηλεκτρικές ευκολίες ,διπλασα δύναμη και αυτονομία κτλ
Να τα βάλουμε κάτω
-
@criuser said in Citroen Ami:
Το ΑΜΙ κάνει 9500,
9.900 πήγε ήδη. Το 9.500 ήταν για τα πρώτα που ήρθαν και όποιος πρόλαβε.
Και ναι είναι μια μ@λακία και μισή!! 10.000 για ένα ψεύτικο πράγμα τελείως που μπάζει νερά και είναι επικίνδυνο στον δρόμο τόσο για τους επιβάτες του όσο και για τους άλλους.
-
Όχι Φάνη, δεν πήγε 9900. Ανέβηκε μόνο 4% ....
Edit διαβάζω για το άλλο πως τελικά λένε έχει αερόσακο οδηγού, οπότε καμία σύγκριση.
Από μπαταρία λένε έχει lifepo4 για μακρά διάρκεια, ασφάλεια και αξιοπιστία και το μοτέρ του έχει 22kw ως τούρμπο μπουστ για 30". Βάρος 750 κιλά.
Η μπαταρία αλλάζει οπότε θέλεις πανευκολα, είτε την φορτίζεις είτε παίρνεις μια άλλη και την βάζεις. Ούτε συνεργεία ούτε τίποτα.Ο κλωβος ασφαλείας είναι κανονικό roll cage και ή συνδεσμολογία του από ρομποτς που τον καλυπτουν με πλαστικά πάνελς και έχει δοκούς ασφαλειας σε πόρτες. Τα πάνελς του όντως είναι 3d κατασκευή σε εκτυπωτή. Έχει πολύ καλό φινίρισμα.
Τι να λέμε;
Μακάρι να φτιάξει ένα τέτοιο η Citroen, πρώτος θα πω μπράβο.
-
@lap said in Citroen Ami:
@criuser said in Citroen Ami:
Τα ποσοστά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια.
Το ένα είναι ακριβό παιχνίδι, ενώ το άλλο αμαξάκι που κάνει όσο το Αιγκο και το Ι 10
Το aygo ξεκινά από τα 15000 ευρω και έχει θερμικό κίνητρα!!!
Καμία σχέση η σύγκριση.Αφού τα ποσοστά λένε πάντα την αλήθεια, και συμφωνώ. Πες μας λοιπόν τι ποσοστό σημαντικότητας θα έβαζες σε κλωβό ασφαλείας, abs, κλιματισμό, οθόνες, ηλεκτρικές ευκολίες ,διπλασα δύναμη και αυτονομία κτλ
Να τα βάλουμε κάτω
Σε σύγκριση με ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ? Με ένα παπί ? Γιατί με αυτά συγκρίνεται...
-
@lap said in Citroen Ami:
Όχι Φάνη, δεν πήγε 9900. Ανέβηκε μόνο 4% ....
Edit διαβάζω για το άλλο πως τελικά λένε έχει αερόσακο οδηγού, οπότε καμία σύγκριση.
Από μπαταρία λένε έχει lifepo4 για μακρά διάρκεια, ασφάλεια και αξιοπιστία και το μοτέρ του έχει 22kw ως τούρμπο μπουστ για 30". Βάρος 750 κιλά.
Η μπαταρία αλλάζει οπότε θέλεις πανευκολα, είτε την φορτίζεις είτε παίρνεις μια άλλη και την βάζεις. Ούτε συνεργεία ούτε τίποτα.Ο κλωβος ασφαλείας είναι κανονικό roll cage και ή συνδεσμολογία του από ρομποτς που τον καλυπτουν με πλαστικά πάνελς και έχει δοκούς ασφαλειας σε πόρτες. Τα πάνελς του όντως είναι 3d κατασκευή σε εκτυπωτή. Έχει πολύ καλό φινίρισμα.
Τι να λέμε;
Μακάρι να φτιάξει ένα τέτοιο η Citroen, πρώτος θα πω μπράβο.
Είχε φτιάξει το Μεχάρι. Αλλά έβγαινε τόσο ακριβό, που μόνο μέσα σε μεγάλα ξενοδοχεία μπορούσε να πουλήσει.
Κρίμα και ήταν μπάνικο...
-
Λάθος.
Και τα δύο (το Αμι και ή Γωγώ- σαν ταινία του 80 ακούγεται) είναι στην ίδια κατηγορία. Ανοικουν στα τετρακυκλα για αυτο κοστιζει 10.900 η Γωγώ.
Αν ήταν στην κατηγορία των αυτοκινήτων η έκπτωση είναι μεγαλύτερη και θα κόστιζε 7000 ευρώ!
Δεν έχει λογική η άποψη σου. Πάσχει από παντού δεν το βλέπεις? Απλά σου αρέσει γιατί είναι citroen.
Το άλλο που έβαλες δεν εχει κάτι από αυτά που έχει η Γωγώ ούτε είναι όμορφο
-
@lap said in Citroen Ami:
Λάθος.
Καο τα δύο (το Αμι καινή Γωγώ- σαν ταινία του 80 ακούγεται) είναι στην ίδια κατηγορία. Ανοικουν στα τετρακυκλα για αυτο κοστιζει 10.900 η Γωγώ.
Αν ήταν στην κατηγορία των αυτοκινήτων η επέκταση είναι εμτλαυτερη και θα κόστιζε 7000 ευρώ!
Δεν έχει λογική η άποψη σου. Πάσχει από παντού δεν το βλέπεις? Απλά σου αρέσει γιατί είναι citroen.
Το άλλο που έβαλες δεν εχει κάτι από αυτά που έχει η Γωγώ ούτε είναι όμορφο
Οταν γράφεις από το τηλέφωνο αυτά βγαίνουν...
-
Αν γράψω μια λέξη και πατήσω space γράφει μόνο του προτάσεις.... Ότι του κατέβει....χαχαχα
Τεσπά....
Δες την πραγματικότητα, και άσε τα οπαδικα γυαλιά
-
Οι λάτρεις του λοχία,μέχρι και το τρισάθλιο lego υπερασπίζονται και βρίσκουν θετικά. Δεν πειράζει που είναι μια πλαστική κούτα,που δεν πάει βήμα,που δεν έχει καν αρκουδισιον,μπάζει νερά απο παντού. Αρκεί που είναι λοχίας!!!
Αυτό το πράμα ούτε τα Jumbo δεν το βάζουν στο μαγαζί τους. Δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό προς τον πελάτη,απο την σιτγοεν....... -
Εγώ τους παραδέχομαι.
Αν αυτό το πράγμα ερχόταν από την Κίνα με το πραγματικό όνομα του "Sun pso Lee" δεν θα το είχαμε ακούσει καν.
Όμως με το logo της Σιτροέν,τσουπ, να το, το τρεντ.
Μάγκες λέμε. -
Δεν είμαστε λάτρεις.
Ούτε εγώ θα το αγόραζα ποτέ.
Σε μία άλλη χώρα, που θα ζούσα στο αποκλεισμένο ιστορικό κέντρο, για να πηγαίνω να ψωνίσω στο Σ/Μ ή άλλες αποστάσεις των 2-3 χλμ θα το έβλεπα.Μέχρι εκεί.
-
@teo-mak said in Citroen Ami:
Εγώ τους παραδέχομαι.
Αν αυτό το πράγμα ερχόταν από την Κίνα με το πραγματικό όνομα του "Sun pso Lee" δεν θα το είχαμε ακούσει καν.
Όμως με το logo της Σιτροέν,τσουπ, να το, το τρεντ.
Μάγκες λέμε.Αυτό είναι αλήθεια γιατί η Σιτροέν έχει την λογική της πρωτοπορίας στο ντιενει της...
-
@criuser said in Citroen Ami:
@teo-mak said in Citroen Ami:
Εγώ τους παραδέχομαι.
Αν αυτό το πράγμα ερχόταν από την Κίνα με το πραγματικό όνομα του "Sun pso Lee" δεν θα το είχαμε ακούσει καν.
Όμως με το logo της Σιτροέν,τσουπ, να το, το τρεντ.
Μάγκες λέμε.Αυτό είναι αλήθεια γιατί η Σιτροέν έχει την λογική της πρωτοπορίας στο ντιενει της...
Να προσθέσω....και της τσιπιας.
Citroen Ami