Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 283
    • 284
    • 285
    • 286
    • 287
    • 352
    • 353
    • 285 / 353
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7055
    218162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Θα έρθει και με αυτόματο,αργότερα μέσα στην χρονιά
      Θα έρθει και φουλ υβριδικό.

      Εγώ πάλι το βρίσκω όμορφο. Έχει καθαρές γραμμές. Είναι suv και το δείχνει, δεν προσπαθεί να είναι ούτε κουπέ ούτε τίποτα άλλο.
      Η οθόνη είναι χάλια. Μόνο 9 άρα ταιριάζει στο ταμπλό. Αλλά για να την πάρεις πας στην glx έκδοση.

      Πάντως σε αυτά που μετράνε όπως πάτημα, στροφές, αίσθηση τιμονιού, αίσθηση κιβωτίου, επιδόσεις, κατανάλωση, τετρακίνηση είναι από τα καλύτερα όπως λέει και στο βίντεο.

      Οκ έχει σκληρά πλαστικά κάτω από το ταμπλό και κάτω από το παρμπρίζ...πφφφφ

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Εδώ η έκδοση glx. Σε αυτήν είναι μια χαρά το αυτοκίνητο.

        https://www.blog-moteur.com/52096/essai-suzuki-s-cross-2-la-rationalite-incarnee.html

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          groover1972 @lap last edited by

          @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

          Εδώ η έκδοση glx. Σε αυτήν είναι μια χαρά το αυτοκίνητο.

          https://www.blog-moteur.com/52096/essai-suzuki-s-cross-2-la-rationalite-incarnee.html

          Είπαμε. Αν θέλετε οθόνες, digital όργανα και τα λοιπά, να πάτε αλλού. Αν θέλετε δεν σπάει δεν χαλάει γιαπωνέζικο με 21.000 με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια, αναδιπλουμενους καθρέπτες, θερμαινόμενους και και και, είπαμε. Σουτζουκακι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • J
            japanese1 last edited by

            Λοιποοόν, μετά απο 253,000χλμ ,μου πέταξε DPF Warning system, και έπεσε σε safe mode.Λαμπάκι μηχανής αναμμένο, γκάζι ψόφιο.

            Ώπα λέω απο μέσα μου, το εργαλείο αναστενάζει.
            Είχε αυξημένη κατανάλωση τα τελευταία 20-30,000χλμ. Εκοβε αρκετά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.

            Βασσάκος, Μοναστηρίου 250, Καθάρισε το dpf, μου λεει ειναι dead. Αλλαγή.
            Δε θέλω να γράψω ποσό, αλλά καινούργιο μπήκε, κάτω απο 800 ευρώ.

            Να ναι καλά τα παιδιά, τα μαστόρια εκεί ειναι φουλ επαγγελματίες και κάνουν φοβερή δουλειά(άκουσα από γνωστούς και αγνώστους φοβερές εντυπώσεις).

            Το αμάξι ανέπνευσε, έπεσε η κατανάλωση, ξαναπήρε τα πάνω του.

            Δεν ήθελα να ακυρώσω το dpf, κοπρίτης ακόμα δεν έγινε και πιστεύω δε θα γίνω.Δε θέλω να βρίσκεται η μάνα με το καρότσι δίπλα στην εξάτμιση και να αναπνέει τα καυσαέριά μου.

            Το diesel s-cross είναι one of a kind εργαλείο. Προσωπικά δεν έχω μετοχές στη suzuki,αλλά όπου το βρείτε μεταχειρισμένο βαρέστε το. Οκ μπορεί να μην εχει τζιβιτζιλιές και οθόνες, αλλά είναι τίμιο εργαλείο και αξίζει μέχρι και σέντς τα λεφτά του.

            Αυτά.

            https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • L
              lap last edited by lap

              Αυτά είναι. Δρυιδης κανονικος. Ήρθες, τα είπες, γυρίζεις πίσω στο δάσος.

              Γιατί βγήκε τόσο φθηνό; Κάτι 1500 άρια ακούμε σε άλλες εταιρίες

              Σωστός και εύγε για την ευαισθησία σου να μην καταργήσεις το φίλτρο

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tkin73 last edited by tkin73

                Ούτε 800 αλλαγή dpf και ακούς από τα παπαγαλάκια καταστροφολογους άμα σου κάτσει dpf θα χάσεις ότι κέρδιζες τόσα χρόνια από το καύσιμο! Πράγματι ! Σε 250Κ έχει κερδίσει 10000 και έδωσε 800! Καταστράφηκε! Και 10000 η τρέχουσα αξία μια χαρά!

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • J
                  japanese1 last edited by

                  Να σαι καλά φίλε Lap.
                  1500 για dpf? Κλέφτες υπάρχουν παντού.

                  Περίπου 1850 ευρώ κοστίζει όλο το μοτέρ μεταχειρισμένο. Αν ψάξετε 1.6jtd στο google, θα το βρείτε και σε χαμηλότερη τιμή.
                  Το diesel αν προσέχεις το καύσιμο και το συντηρείς σωστά(στο μισό από όσα λέει ο κατασκευαστής), δεν το ταλαιπωρείς με γκάζια και το έχεις κυρίως για εθνικές οδούς, δε βγάζει προβλήματα. Αν το έχεις για να κουβαλήσεις μισό κιλό τυρί από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς και να για πας 150 μέτρα τα παιδιά σχολείο το πρωί, τότε εκτός απο ζημιές στο αμάξι θα πληρώσεις και ζημιές στο σώμα σου, σαλοσπίρ για όλες τις δουλειές τώρα και σε συσκευασία των 80mg.

                  Tkin καλά, το παραμύθι που έχει ακουστεί για τα diesel δεν έχει όρια. Ο άλλος έχει ξηλώσει το μισό αμάξι(egr-dpf), έχει βγάλει εκτός προδιαγραφών το μοτέρ, και μετά κλαίγεται γιατί ρετάρει γιατί δεν τράβαει και άλλα τέτοια φίδια. Πολύ σωστά τα λέει ο Εμμανουήλ Τατούρης, μην πειράζετε τα μοτέρ αλλά ποιός τον ακούει.

                  Σας φιλώ σταυρωτά.

                  https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Σε νισσαν μια εποχή που πήγα να δω μήπως να αγοράσω νισσαν, νομίζω το Μίκρα ήταν, μέτριο αν και όμορφο, τεσπά, είχαν κάτι Τζιουκια εκεί και άλλαζαν το dpf.

                    Εγώ ως διακριτικός άνθρωπας μπουκαρα και ρώτησα να μάθω. Ήταν λέει από ανάκληση και τους άλλαζαν το dpf. Πόσο πάει το μαλλί ρώτησα. Κοιτάει το χαρτί κοντά στο 1500 μου είπε.

                    Τώρα αν ήταν και με τα εργαρικα δεν το θυμάμαι

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Πρακτικά τιμή υλικού για το φίλτρο στο Σουζούκι βρίσκεις από 200 ως 300 ευρώ. Τα υπόλοιπα είναι το βγάλε βάλε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lemouz75 @tkin73 last edited by lemouz75

                        @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        Ούτε 800 αλλαγή dpf και ακούς από τα παπαγαλάκια καταστροφολογους άμα σου κάτσει dpf θα χάσεις ότι κέρδιζες τόσα χρόνια από το καύσιμο! Πράγματι ! Σε 250Κ έχει κερδίσει 10000 και έδωσε 800! Καταστράφηκε! Και 10000 η τρέχουσα αξία μια χαρά!

                        Καλοπροαίρετα θα ήθελα μια ανάλυση το πως κέρδισε 10.000€ ....

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 @lemouz75 last edited by tkin73

                          @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Ούτε 800 αλλαγή dpf και ακούς από τα παπαγαλάκια καταστροφολογους άμα σου κάτσει dpf θα χάσεις ότι κέρδιζες τόσα χρόνια από το καύσιμο! Πράγματι ! Σε 250Κ έχει κερδίσει 10000 και έδωσε 800! Καταστράφηκε! Και 10000 η τρέχουσα αξία μια χαρά!

                          Καλοπροαίρετα θα ήθελα μια ανάλυση το πως κέρδισε 10.000€ ....

                          Από την διαφορά καυσίμου. 2.5 λτ διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου με 1.7 (άσε τα 2.5 που έχει τώρα) για 250Κ δίνει 10000 λιγότερο σε καύσιμα τόσο απλά.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dublin @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Ούτε 800 αλλαγή dpf και ακούς από τα παπαγαλάκια καταστροφολογους άμα σου κάτσει dpf θα χάσεις ότι κέρδιζες τόσα χρόνια από το καύσιμο! Πράγματι ! Σε 250Κ έχει κερδίσει 10000 και έδωσε 800! Καταστράφηκε! Και 10000 η τρέχουσα αξία μια χαρά!

                            Καλοπροαίρετα θα ήθελα μια ανάλυση το πως κέρδισε 10.000€ ....

                            Από την διαφορά καυσίμου. 2.5 λτ διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου με 1.7 (άσε τα 2.5 που έχει τώρα) για 250Κ δίνει 10000 λιγότερο σε καύσιμα τόσο απλά.

                            Έχουν/είχαν και πολύ λιγότερα (ή καθόλου) τέλη κυκλοφορίας.

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lemouz75 @dublin last edited by lemouz75

                              @dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              Ούτε 800 αλλαγή dpf και ακούς από τα παπαγαλάκια καταστροφολογους άμα σου κάτσει dpf θα χάσεις ότι κέρδιζες τόσα χρόνια από το καύσιμο! Πράγματι ! Σε 250Κ έχει κερδίσει 10000 και έδωσε 800! Καταστράφηκε! Και 10000 η τρέχουσα αξία μια χαρά!

                              Καλοπροαίρετα θα ήθελα μια ανάλυση το πως κέρδισε 10.000€ ....

                              Από την διαφορά καυσίμου. 2.5 λτ διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου με 1.7 (άσε τα 2.5 που έχει τώρα) για 250Κ δίνει 10000 λιγότερο σε καύσιμα τόσο απλά.

                              Έχουν/είχαν και πολύ λιγότερα (ή καθόλου) τέλη κυκλοφορίας.

                              Mιλαμε για το συγκεκριμενο αυτοκινητο το οποιο ειχε τελη κυκλοφοριας και το αντιστοιχο σε βενζινη....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lemouz75 last edited by lemouz75

                                Να υπολογισουμε την διαφορα σε τιμη αγορας σε ιδιο παντα μοντελο σε βενζινη, επισης οτι στο ενα βαζεις premium καυσιμο ενω το αλλο βαζεις την απλη βενζινη συν οτι το αγχος μην μου παθει τιποτα με μουφα καυσιμο μην μου βγαλει dpf μην το σβησω ενω κανει αναγγενηση το dpf μην παθουν ζημια τα μπεκ κλπ. Ο φιλος japanese αλλαζεi πολυ πιο συχνα τα λαδια φιλτρα (οποτε ανεβαινει το κοστος χρησης) συν τα προσθετα καυσιμου που βαζεις και να ζεις με τον φοβο μην ξυπνησεις καποια μερα και σου πουν Τελος τα diesel απο Αθηνα και Θεσσαλονικη....Για μενα που τα δοκιμασα και τα 2 το μονο που εχει αξια ειναι η λιγοτερη καταναλωση και η διαφορα σε καυσιμο ΤΙΠΟΤΑ αλλο και θα συμφωνησω οτι το diesel ειναι μονο αν κανεις πανω απο 15.000+ χλμ το χρονο...Εγω το εδωσα και ησυχασα απο το αγχος μην παθει τιποτα ΑΝ και σταθηκα τυχερος και οι βλαβες που μου εβγαλε τις καλυψε η εγγυηση.....
                                Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θα μου λειψει ΜΟΝΟ το all grip και τιποτα αλλο, ουτε ο κινητηρας με τις διαρροες του και τις βλαβες του (αντλια που χωρις λογο πεθανε ξαφνικα ενα πρωι, σασμαν που με αφησε σε διακοπες) ουτε το εσωτερικο του που ειχε τριγμους απο την 1η μερα....Καλη συνεχεια σε ολους και να ζουμε χωρις αγχος για τις λαμαρινες.....

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  ..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..

                                  Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..

                                  Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.

                                  L gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    To 1.4 allgrip, manual του 2017 πληρώνει -και πλήρωνε- ετησίως 152 ευρώ τέλη κυκλοφ.
                                    Για το αντίστοιχο diesel δεν ξέρω.

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lemouz75 @lemouz75 last edited by

                                      @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Να υπολογισουμε την διαφορα σε τιμη αγορας σε ιδιο παντα μοντελο σε βενζινη, επισης οτι στο ενα βαζεις premium καυσιμο ενω το αλλο βαζεις την απλη βενζινη συν οτι το αγχος μην μου παθει τιποτα με μουφα καυσιμο μην μου βγαλει dpf μην το σβησω ενω κανει αναγγενηση το dpf μην παθουν ζημια τα μπεκ κλπ. Ο φιλος japanese αλλαζεi πολυ πιο συχνα τα λαδια φιλτρα (οποτε ανεβαινει το κοστος χρησης) συν τα προσθετα καυσιμου που βαζεις και να ζεις με τον φοβο μην ξυπνησεις καποια μερα και σου πουν Τελος τα diesel απο Αθηνα και Θεσσαλονικη....Για μενα που τα δοκιμασα και τα 2 το μονο που εχει αξια ειναι η λιγοτερη καταναλωση και η διαφορα σε καυσιμο ΤΙΠΟΤΑ αλλο και θα συμφωνησω οτι το diesel ειναι μονο αν κανεις πανω απο 15.000+ χλμ το χρονο...Εγω το εδωσα και ησυχασα απο το αγχος μην παθει τιποτα ΑΝ και σταθηκα τυχερος και οι βλαβες που μου εβγαλε τις καλυψε η εγγυηση.....
                                      Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο θα μου λειψει ΜΟΝΟ το all grip και τιποτα αλλο, ουτε ο κινητηρας με τις διαρροες του και τις βλαβες του (αντλια που χωρις λογο πεθανε ξαφνικα ενα πρωι, σασμαν που με αφησε σε διακοπες) ουτε το εσωτερικο του που ειχε τριγμους απο την 1η μερα....Καλη συνεχεια σε ολους και να ζουμε χωρις αγχος για τις λαμαρινες.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lemouz75 @dublin last edited by

                                        @dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        ..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..

                                        Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..

                                        Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.

                                        Το αντίστοιχο δεν σημαίνει ότι είχαν ιδια Τέλη κυκλοφορίας απλά ότι είχε και το diesel και μιλάμε Πάντα για το S cross ΟΧΙ για άλλο αυτοκίνητο...Τα υπόλοιπα περί πολέμου δεν τα σχολιάζω καν....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @dublin last edited by gatoz

                                          @dublin said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          ..και πυρηνικός πόλεμος μπορεί να γίνει, δεν βλέπω να σκάβουμε καταφύγια..

                                          Μετά από τόσα πετρέλαια, καινούρια και μεταχειρισμένα, και μηδαμινές βλάβες, λέω ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ. Κανένα πρόσθετο δεν έβαλα ποτέ επίσης, κανένα άγχος δεν είχα, και επίσης δεν φημίζομαι για την "τύχη" μου, ώστε να είμαι εγώ ο τυχερός..

                                          Αποκλείεται το αντίστοιχο βενζίνης να είχε ίδια τέλη με το diesel. Στην αρχή δεν πληρώναμε καν στα κάτω από 100 co2..η διαφορά με αντίστοιχο 1.4 ήταν συγκεκριμένη και μετρήσιμη (240€, αν θυμάμαι καλά) για τις δικές μου αγορές.

                                          ρε συ δουβλη εισαι και εσυ στη μισθοδοσια της στελλας οπως ο κριου? με μπλοκακι ή ικα?
                                          τι λες?
                                          ειδικα οτι εχει αντπλου εχει ρημαξει κοζμο στις βλαβες.
                                          του γιου μου μενει καθε φορα που παει σχολη, θα χασει ετος με τη μαλακια, τα 3008 εχουν αποκτησει διαιρετη στο 3008 απο τις μερες που μενουν συνεργειο, τα 2008 το αυτο, το 208 μου εχει κατσει 2 μηνες συνεργειο.... χρεπια με μαζουτ. δεν δικαιουνται τα πσα να ομιλουν. τα φιατοβιταρα ειναι αλλη κλαση απο τα γαλλικορημαδια.

                                          #milf-a-man

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tkin73 @panormus772 last edited by tkin73

                                            @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            To 1.4 allgrip, manual του 2017 πληρώνει -και πλήρωνε- ετησίως 152 ευρώ τέλη κυκλοφ.
                                            Για το αντίστοιχο diesel δεν ξέρω.

                                            ντιζελ 112 πληρωνω απο το 2015 σταθερα...διαβαζω για κινητηρα ντιζελ ...με διαρροες και βλαβες!!! σιγουρα για το ιδιο αμαξι μιλαμε?....
                                            Οτι και να λεμε το ντιζελ ες κρος ηταν και ειναι το οικονομικοτερο και αποδοτικότερο ντιζελακι στο μεγεθος του...με 5-5.5 λτ καταναλωση βαρας 130-140 με θαυμαστη ευθυβολια φορτωμενος....ο κινητηρας φιατ που φοραει εχει βαρβατηλα και θορυβο αλλα ειναι σκυλι και σε συνδυασμο με το ελαφρυ σκαρι της σουζουκι ηταν κουφετο...οι αναβάσεις του αμαξιου σε δυσκολα στροφιλικια κατακαλοκαιρο ( βλεπε πήλιο από Αγ. Ιωάννη προς τα πανω) ειναι ενδεικτικες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 285 / 353
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr