-
Καλησπερα σε ολους,
αγορασαμε για τη γυναικα μου ενα T-Roc τον Ιουλιο 2020, το 1000ρι. Εκτοτε εχει κανει 12,000 χλμ ολα κι ολα. Το προβλημα ειναι οτι στο 2ο μηνα και στον 1,5 χρονο, χρειαστηκε αλλαγη δισκο-πλατο-βολαν. Με μακρα αναμονη μαλιστα τη 2η φορα στο συνεργειο - 3 εβδομαδες.
Γενικα ολη μας τη ζωη ειχαμε Volkswagen. Εγω εχω Tiguan, παλαιοτερα οδηγουσα 2 Golf και ενα Α4, η γυναικα μου οδηγουσε Golf 6 μεχρι που αλλαξαμε σε T-Roc και πριν απο αυτο ενα Polo.
Πού θελω να καταληξω; απο το συνεργειο μας λενε οτι οφειλεται στη χρηση. Ποια χρηση;; ειμαστε οι ιδιοι ανθρωποι, εχουμε οδηγησει ολα τα αυτοκινητα της εταιρειας και δεν ειχαμε ποτε θεμα. Το Golf που το οδηγουσε η γυναικα μου, εφτασε τα 200,000 χλμ χωρις προβληματα. Ομοιως, το δικο μου Tiguan του 2017, εφτασε 150,000 χλμ παλι χωρις θεματα.
Αυτο που παρατηρουμε μονο, ειναι οτι στη σταθμευση στο επικλινες παρκινγκ που εχουμε, το αμαξι υποχρεωτικα μπαινει με την οπισθεν. Και μυριζει καμμενο συνεχως.
Να σημειωσω οτι η εγγυηση εχει καλυψει το θεμα ως τωρα, αλλα αυτο δεν ειναι η λυση. Καποια στιγμη θα ειμαι εκτος εγγυησης!
Επειδη δε μου εχει ξανατυχει ποτε τετοιο σοβαρο επαναλαμβανομενο θεμα στα 30 χρονια που οδηγω, ξερετε/εχετε να προτεινετε καποια κινηση; τί να κανω, να μιλησω με Kosmocar; να μιλησω με Γερμανια; Εχω προβληματιστει παρα πολυ. Πλεον δε το παρκαρουμε καν στο γκαραζ, το αφηνουμε στο δρομο. Προχτες ανεβαινα σημειωτον την Πλουταρχου στο Κολωνακι (ποσο διαολο ανηφορικος να ειναι ο δρομος;). Ε, μυρισε παλι καμμενο... -
Έπρεπε να το πάρετε με dsg..
-
Επιβεβαιώνω ότι σε polo με ίδιο μοτέρ ο συμπλέκτης μυρίζει για πλάκα σε ζόρισμα με ημισύμπλεξη και ανεβασμένες στροφές.
Οπότε το να μυρίζει συχνά καμμένο δεν είναι καλό.Δείτε και με άλλους κατόχους αν έχουν ίδια εμπειρία. (Υπάρχει group στο FB)
-
@mastoras78 said in Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες:
Έπρεπε να το πάρετε με dsg..
Αχαχαχαχα.....τρολάκι!!
-
Το πρόβλημα έχει εμφανιστεί σε κάποια T-Roc σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις. Στην Αγγλία τους άλλαζαν αυτοκίνητο. Εδώ δυστυχώς είναι Ελλάδα.
Ο συμπλέκτης θεωρείται αναλώσιμο και έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν ένα σωρό δικαιολογίες.Διάβασε τα παρακάτω για να πάρεις ιδέες και πίεσε όσο μπορείς. Απευθείας Kosmocar μη χάνεις χρόνο με τους dealers. Στείλε mail, παίρνε τηλέφωνα, ανέφερέ τους τα αντίστοιχα περιστατικά στο εξωτερικό.
https://www.trocforums.co.uk/threads/clutch-burnt-out-at-700-miles.644/
https://www.dailyrecord.co.uk/authors/the-judge/driver-notices-burning-smell-volkswagen-13943190
-
Βάζουν πολύ λεπτό συμπλέκτη; Γιατί συμβαίνει αυτό;
Τουλάχιστον μαλακά πλαστικά στο ταμπλό έχει; Ωχ, ξέχασα ούτε μαλακά πλαστικά στο ταμπλό έχει....
-
@lap said in Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες > Τουλάχιστον μαλακά πλαστικά στο ταμπλό έχει; Ωχ, ξέχασα ούτε μαλακά πλαστικά στο ταμπλό έχει....
Έχει το facelift!!
-
Ε εντάξει τότε... δικαιολογείται η βλάβη
-
@lap said in Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες:
Ε εντάξει τότε... δικαιολογείται η βλάβη
Lap θα σε μαλώσω. Ο άνθρωπος έχει τον πόνο του. Κι άντε να βρει και άκρη στο Ελλαδιστάν...
-
Ναι ζητώ συγνώμη. Απλά όταν διάβασα πως το έχουν και τα πόλο θύμωσα με την εταιρία.
Να εκτυπώσει τα λινκ που του εβαλες και να πάει στον διευθυντή της αντιπροσωπείας για να αποδείξει ότι είναι κοινό πρόβλημα. Που θα το ξέρει λογικά
-
Νομίζω ότι πάγια τακτική της Κοσμοκάρ είναι να πει ότι «έτσι κάνουν όλα», όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τα γνωστά και επαναλαμβανόμενα προβλήματα.
-
@andya3 said in Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες:
@lap said in Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες:
Ε εντάξει τότε... δικαιολογείται η βλάβη
Lap θα σε μαλώσω. Ο άνθρωπος έχει τον πόνο του. Κι άντε να βρει και άκρη στο Ελλαδιστάν...
Αφού όλα τα καινούρια έτσι είναι, ψεύτικα, τι ψάχνουμε τώρα...
Ο φίλος γράφει για 2 φορές.
Δεν έχω καταλάβει, έχει αλλαχτεί 2 φορές το βολάν;
Εντός εγγύησης ή απ την τσέπη του; (χμμ, γράφει "εντός εγγύησης")
Τώρα, έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι, ή απλά το φοβάται μην ξαναβγάλει πρόβλημα και δεν το "ζορίζει" με αποτέλσμα να μην κάνει τη δουλειά του;Παίζει ρόλο και το αν κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι μηχανικοί σε τέτοιες βλάβες.
Ή ξεκινάς με τηλέφωνα και στην ανάγκη εξώδικα κλπ. ή όσο είναι στα καλά του το αμάξι το πουλάς, να το πάρει κάποιος άλλος λάτρης της μάρκας, που αγοράζει μόνο VW, όπως εσείς. -
Όταν είχσ πάρει το a3 χτύπαγαν οι αναρτήσεις πίσω. 6 μήνες τσακωνόμασταν για να τις αλλάξουν στην εγγύηση.
Μετά από πολύ-πολύ φασαρία μου πέταξαν ότι είχε έρθει και ανάκληση από την audi. Για την οποία βέβαια δεν με ενημέρωσαν ποτέ. Όπως και κανέναν άλλο φαντάζομαι.
Αχ! (που λέει και ο lap)...
Μήπως να το ρίξω στα Toyota? Πως λέμε το ρίχνω στα ναρκωτικά? χα, χα -
Λοιπόν αν έχεις φράγκα περίμενε το κορολλα κροςς hybrid. Ποιότητα εσωτερικού εφάμιλλη με αουντι και όλα τα καλά ενός toyota, κιβωτιαρα.
Αν δεν έχεις πολλά πάρε ένα yaris κροςς hybrid έκδοση style, το ίδιο στριμωχτα με το α3 είναι, έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, χαμηλότερη ομως απτή ποιότητα αλλά θα ευχαριστηθείς κύλιση, εξοπλισμό, ξεκούραση, οδήγησης και θα κάνεις απόσβεση από την πρώτη μέρα.
Αν όχι στα δύο πάνε σε καπτουρ lpg.
Αυτά είναι όλα και όλα.Τα psa diesel ακόμα βγάζουν βλάβες και όλοι οι άλλοι έχουν βενζίνη ως καύσιμο
-
Μήπως να γυρίσω πίσω Γερμανία που ξέρουν να τα φτιάχνουν τα vag όταν χαλάνε, να μην προβληματίζομαι και τι αυτοκίνητο να πάρω?
Κεφάκια έχω σήμερα... -
Ψωνισες από του Βερόπουλου;
Ωχ σταματαω. Κάθε φορά λέω θα είμαι σοβαρός και ξεχνιέμαι...
Σορρυ για το οφφτοπικ
-
Κάποτε είχα πάρει (καινούργιο) FIAT Tipo. Στις 10.000χλμ. off ο συμπλέκτης. Aλλαγή εντός εγγύησης. Έφτασε 35.000 ξανά αλλαγή αλλά με ενισχυμένο και όχι αυτόν που βάζανε αυτοί, άνταξε ως τις 180.000 που αποσυρθηκε το αμάξι.
Yaris Verso. Καινούργιο 2002. Μade in Japan, παρακαλώ. Χάλια μαύρα συμπλέκτης τον άλλαξαν με γκρίνια εντός εγγύησης στα 30.000χλμ. με "εργοστασιακό" Χάλια ήταν και ο δεύτερος, τον άλλαξα με αγανάκτηση στα 100.000χλμ με ενισχυμένο Aisin. Σκυλί μαύρο το αμάξι έχει τώρα 250.000 και ο συμπλέκτης σαν καινούργιος.
Honda Civic 2008. Μεταχειρισμένο από μάλλον απρόσεκτο οδηγό. Ο συμπλέκτης απτόητος στα 130.000χλμ.
Οpel Zafira 2001. Αλλαγή συμπλέκτη κάθε 90.000-100.000 Έτσι και έτσι.
Daihatsu cuore εντός Αθήνας. Βασικός οδηγός η πεθερά. Τον έφαγε η κακούργα στις 70.000χλμ. Στο συνεργείο είπαν ότι βγάζει τα διπλά με νορμάλ οδηγό εντός πόλης.
Συμπεράσματα δικά σας. -
Σαφέστατα παίζει τεράστιο ρόλο η ποιότητα του υλικού. Το συγκεκριμένο δείχνει την ποιότητα του απο τα χλμ που θα βγάλει με σωστή πάντα χρήση.
Μην πας μακρυά. Είχα το Atos με τα μαμά τακάκια φρένων μέχρι τις 125Κ χλμ. Τα άλλαξα γιατί στο σέρβις ο μηχανικός μου λέει δεν σου δίνω το αυτοκίνητο αν δεν τα αλλάξω!!!
Στο 6αρι έχω τα μαμά με 117Κ χλμ τώρα που μιλάμε.
Στο i10 έχω 53Κ χλμ και στο σέρβις των 50Κ έβαλα το τρίτο σετ!!! Έχει πολύ καλά φρένα αλλά απο αντοχή........
Νεο T-Roc και αστοχια δισκο-πλατο-βολαν 2 φορες