-
Τοτε το ματσουκι τι το εχουν βαλει? Τα παντλς ειναι απιστευτο εργαλειο αν τα συνηθησεις.
-
απλα αν ειναι το κοστος της αλλαγής το θεμα, επρεπε να το εχουν δει ηδη, οταν η προσφορα για το 155ps auto ST-Line X με ηλιοροφή ειναι στα 34.000.
πλέον το συγκρίνω με το formentor που για τα ιδια πραγματα ειναι στα 38.000 (ναι διαφορετικής κατηγορίας αυτοκινητα)
https://car-images.bauersecure.com/pagefiles/98364/1752x1168/cupra_formentor_10.jpg
-
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο θεωρείται ανώτερη λύση η αντικατάσταση του λεβιέ πάντως...
-
Eγώ δεν καταλαβαίνω ποιος θα ασχοληθεί με αλλαγή ταχυτήτων σε αυτόματο.
Δύο αυτόματα έχουμε στην εταιρία με paddles, μετρημένες στα δάχτυλα ενός χεριού οι φορές που τα πάτησα. Το ένα είναι focus. -
Τα χρησιμοποιώ όταν θεωρήσω ότι κρατάει λάθος σχέση, συνήθως μια κάτω από αυτό που θα ήθελα . Σε κατηφόρες κυρίως συμβαίνει αυτό που αργεί μερικές φορές να αλλάξει από μόνο του.
-
@mastoras78 said in Ford Puma 2019:
Τα χρησιμοποιώ όταν θεωρήσω ότι κρατάει λάθος σχέση, συνήθως μια κάτω από αυτό που θα ήθελα . Σε κατηφόρες κυρίως συμβαίνει αυτό που αργεί μερικές φορές να αλλάξει από μόνο του.
Στο δικό μου έχω το ακριβώς αντίθετο πρόβλημα, "κοιμάται" στην τελευταία σχέση στις κατηφόρες. Τότε παίρνω τον έλεγχο με τα κουμπιά (δεν έχει αυτάκια, έχει + - πάνω στο τιμόνι) και κατεβάζω. Επίσης όταν θέλω να κινηθώ λίγο πιο σβέλτα (αν και δεν είναι για πολλά-πολλά το συγκεκριμένο αυτοκινητάκι), το βάζω στο χειροκίνητο. Παίζω επίσης και με τον λεβιέ στο φρενάρισμα, κατεβάζοντας σχέσεις.
-
@mastoras78 said in Ford Puma 2019:
Τα χρησιμοποιώ όταν θεωρήσω ότι κρατάει λάθος σχέση, συνήθως μια κάτω από αυτό που θα ήθελα . Σε κατηφόρες κυρίως συμβαίνει αυτό που αργεί μερικές φορές να αλλάξει από μόνο του.
Ακριβως το ιδιο συμβαινει και σε εμενα!!!
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο θεωρείται ανώτερη λύση η αντικατάσταση του λεβιέ πάντως...
Για εμενα το θεμα ειναι οπτικό και όχι λειτουργικό και ίσως και χαμενος χωρος.
Δεν βρισκω λογικο να υπαρχει λεβιες αντι για περιστροφικός διακοπτης ή μικρος επιλογέας, απο την στιγμή που υπάρχουν τα padles -
Η Ferrari έχει καταργήσει τον λεβιέ εδώ και δεκαετίες. Η Porsche από την άλλη κρατάει τον λεβιέ τις εκδόσεις GT γιατί αρέσει στον επικεφαλής της να αλλάζει μπρος-πίσω έτσι ταχύτητες. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, θέμα επιλογής είναι.
-
Η γκομουτσα εφοσον δεν αποφερει κερδος απλα χαλα την εργονομια της κεντρικης κονσολας. Καλιο μια ποτηροθηκηστη θεση της.
-
@spi_duster said in Ford Puma 2019:
Η γκομουτσα εφοσον δεν αποφερει κερδος απλα χαλα την εργονομια της κεντρικης κονσολας. Καλιο μια ποτηροθηκηστη θεση της.
σωστο και συμφωνώ αλλά σε κάποιους αρέσει.
-
Σχετικά όλα, στην Αμερική πάντως τελευταία θεωρείται cool feature διότι όλα είναι αυτόματα, οπότε όταν βγαίνει κανένα κ@!#λογκαζο (gr yaris-supra klp) με χειροκίνητο βαράνε παλαμάκια.
-
@jntaras said in Ford Puma 2019:
Σχετικά όλα, στην Αμερική πάντως τελευταία θεωρείται cool feature διότι όλα είναι αυτόματα, οπότε όταν βγαίνει κανένα κ@!#λογκαζο (gr yaris-supra klp) με χειροκίνητο βαράνε παλαμάκια.
Μα δεν μιλάμε για την ύπαρξη χειροκίνητης έκδοσης αλλά την χρησιμότητα της ύπαρξης λεβιέ στα αυτόματα.
-
@realzeus said in Ford Puma 2019:
@jntaras said in Ford Puma 2019:
Σχετικά όλα, στην Αμερική πάντως τελευταία θεωρείται cool feature διότι όλα είναι αυτόματα, οπότε όταν βγαίνει κανένα κ@!#λογκαζο (gr yaris-supra klp) με χειροκίνητο βαράνε παλαμάκια.
Μα δεν μιλάμε για την ύπαρξη χειροκίνητης έκδοσης αλλά την χρησιμότητα της ύπαρξης λεβιέ στα αυτόματα.
σωστα
-
Να αφησουν και το χειροφρενο για να πατας το διακοπτη στην ακρη και να πιανει το ηλεκτρικο
-
Πασχα στο Χωριο
-
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@spi_duster said in Ford Puma 2019:
Η γκομουτσα εφοσον δεν αποφερει κερδος απλα χαλα την εργονομια της κεντρικης κονσολας. Καλιο μια ποτηροθηκηστη θεση της.
σωστο και συμφωνώ αλλά σε κάποιους αρέσει.
Οδηγησα αυτες τις μερες ενα καινουργιο κλιο. Μια χαρα αμαξακι σε ολα του. Η γκομουτσα ομως που ειχε αν και αυτοματο, μονο περιορισμους ειχε στην κεντρικη διαταξη. Ας εβαζαν στη θεση της ενα μεγαλο συρταρι και θα κερδιζες 2- 3 λιτρα χωρο για μικροαντικειμενα. Ετσι ενα αμαξι ονομαστικα μικρο το κανεις ανετο και ευρυχωρο. Τετοιες ιδεες χρειαζονται και οχι οτι υπαρχει σε αποθεμα λεβιεδων απο τους προμηθευτες.
-
Χαχα έχει τσιμέντο το σπίτι αλλά το αγρίμι προτιμά το.... γκαζόν.
-
@lap said in Ford Puma 2019:
Χαχα έχει τσιμέντο το σπίτι αλλά το αγρίμι προτιμά το.... γκαζόν.
το τσιμέντο είναι ο Δρόμος χχααχαχαχαχαχαχα
Το πρασινο είναι ενα οικόπεδο που το κάνουμε parking όλοι οι γυρωθες και ασφαλτο στο χωριο και στα στενά?
Ford Puma 2019