Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 143
    • 144
    • 52 / 144
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2865
    211137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by harisma23

      Σεβαστή η εμπειρία σου, αλλά μεταξύ εσού και της Goodyear, εγώ θα προτιμήσω να δώσω βάση στην άποψη της Goodyear, η οποία κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρει και κυρίως έχει κάνει σίγουρα παρά πολλά τεστ και άπειρα χιλιόμετρα με ελεγχόμενες συνθήκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        driver-m last edited by driver-m

        Δεν παιζει ρολο μονο αν ειναι touring ή uhp, ακομα και λαστιχα ιδιας κατηγοριας εχουν μεγαλη διαφορα καταναλωσης.

        Εγω μεταξυ potenza s001 και ps4 εχω τουλαχιστον 1 λιτρο διαφορα ανα 100χλμ. Η αντισταση κυλισης ειναι χαοτικα υπερ του δευτερου.

        Το ιδιο ακριβως μεταξυ των (τραγικων) bg goodrich g grip σε σχεση με τα Τ005 στο αλλο αμαξι μου. Κι εκει σογουρα 1 λιτρο διαφορα στα 100χλμ.
        Οποτε ακομα και σε λαστιχα ιδιας κατηγοριας μπορει να υπαρχει μεγαλη διαφορα, ιδιως οσον αφορα το rolling resistance εχω διαπιστωσει τεραστιες διαφορες αφου με αλλα ελαστικα το αμαξι με νεκρα σε ευθυ οδοστρωμα διατηρουσε για αρκετη αποσταση καποια ταχυτητα ενω με καποια καθολου καλης αποδοσης (ως προς την οικονομια) ελαστικα, με το που αφηνες το γκαζι κι εβαζες νεκρα εκοβαν παρα πολυ.
        Και θα μπορουσε να πει κανεις οτι οσο λιγοτερο το rolling resistance, τοσο καλυτερη η προσφυση. Ουτε ομως αυτο ισχυει αφου τα τραγικα g grip ουτε σοβαρη προσφυση ειχαν αλλα ειχαν και πολυ υψηλο rolling resistance με αποτελεσμα την αυξημενη καταναλωση σε σχεση με πολυ καλυτερα ελαστικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Αγόρασα δύο μεταχειρισμένα Uniroyal rainsport 5 245 45 17 χρόνου σε τιμή ευκαιρίας. Το πέλμα είναι κατά μ.ο. στα 8μμ. Δηλαδή καινούργια και σύμφωνα με κάποιες οπτικές διάφορες καινούργιο-μεταχειρισμενο έχουν 1εκ βάθος πέλματος?
          Μαλακά πλάινα πάντως...τσιγαροχαρτο.
          Πάντως οι περισσότερες φτασμένες εταιρείες είναι απατεώνες με το πόσο διαθέσιμο λάστιχο πουλάνε...

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Αυτό το τελευταίο τι σόι συμπέρασμα είναι;

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              w202-amg @realzeus last edited by

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Αυτό το τελευταίο τι σόι συμπέρασμα είναι;

              Συμπέρασμα σε καινούργια Κόντι διαφόρων τύπων,μισελιν και Bridgestone με γελοία πέλματα βάθους 6,5μμ-7μμ ....Ας μην σχολιάσω ξανά το πραγματικό πλάτος των ελαστικών αυτών των εταιρειών....

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @w202-amg last edited by

                @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Αυτό το τελευταίο τι σόι συμπέρασμα είναι;

                Συμπέρασμα σε καινούργια Κόντι διαφόρων τύπων,μισελιν και Bridgestone με γελοία πέλματα βάθους 6,5μμ-7μμ ....Ας μην σχολιάσω ξανά το πραγματικό πλάτος των ελαστικών αυτών των εταιρειών....

                Αυτό δεν έχει να κάνει με οικονομία στο λάστιχο (καλό καλό!!!), αλλά με απόφαση σχετικά με το feedback. Όσο μεγαλύτερες και βαθύτερες είναι οι αυλακώσεις, τόσο περισσότερο κουνιέται το πέλμα και χάνει σε ευστάθεια, πρόσφυση και πληροφόρηση στο τιμόνι. Για αυτό τα σπορ λάστιχα έχουν πολύ μικρές αυλακώσεις και τα ημισλίκ σχεδόν ανύπαρκτη.

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab @realzeus last edited by

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  Αυτό το τελευταίο τι σόι συμπέρασμα είναι;

                  Συμπέρασμα σε καινούργια Κόντι διαφόρων τύπων,μισελιν και Bridgestone με γελοία πέλματα βάθους 6,5μμ-7μμ ....Ας μην σχολιάσω ξανά το πραγματικό πλάτος των ελαστικών αυτών των εταιρειών....

                  Αυτό δεν έχει να κάνει με οικονομία στο λάστιχο (καλό καλό!!!), αλλά με απόφαση σχετικά με το feedback. Όσο μεγαλύτερες και βαθύτερες είναι οι αυλακώσεις, τόσο περισσότερο κουνιέται το πέλμα και χάνει σε ευστάθεια, πρόσφυση και πληροφόρηση στο τιμόνι. Για αυτό τα σπορ λάστιχα έχουν πολύ μικρές αυλακώσεις και τα ημισλίκ σχεδόν ανύπαρκτη.

                  Η πληροφόρηση δεν χάνεται τόσο απο το ύψος του πέλματος,όσο απο τα πλαϊνά που θυμίζουν μπαλόνια!
                  Με το τουφέκι ψάχνουμε πλέον ελαστικά με αξιοπρεπή πλαϊνό. Παραδοσιακά σπορ ελαστικά αναρωτιέμαι αν ξαφνικά γίνανε κατηγορίας family.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Με οικονομία όχι δεν έχει να κάνει,με συχνότερη αλλαγή όμως ναι. Στα λάστιχα με τεράστια πλαϊνά μόνο η μετακίνηση από το πέλμα δεν τους φταίει για την ευστάθεια. Οι δε μεγάλες εταιρείες πιέζουν την ΕΕ να θεσπίσει νέα όρια για συχνότερες αλλαγές ελαστικών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Φυσικά και παίζει ρόλο το μέγεθος των μπλοκ στην πληροφόρηση. Το καταλαβαίνεις οδηγώντας ίδια διάστασης λάστιχα με διαφορετικό μέγεθος αυλακώσεων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        otokomae last edited by

                        Πράγματι αρκετά HP ελαστικά υστερούν σε πληροφόρηση. Είχα για λίγες μέρες ένα S3 που φόραγε ps4. Δεν είχα καμμία αίσθηση που είναι οι τροχοί. Πλήρης απουσία αίσθησης. Μπαλόνια εντελώς. Το grip δε λέω ικανοποιητικο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          george0310 last edited by

                          ΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • X
                            xeno last edited by

                            Πέρασα σήμερα καλοκαιρινά στην w211: Goodyear f1 Asymmetric 2, διάσταση 225/55/R16, 99Υ (580ευρώ), Μετά από 3 τετράδες efficient grip performance είπα να αλλάξω κατηγορία. Θα γράψω εντυπώσεις σύντομα. Σήμερα μόνο τα δοκίμασα σε διαφορες ταχύτητες αν είναι εντάξει από ζυγοστάθμιση (Φαίνεται οκ.)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otokomae @w202-amg last edited by

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              Αγόρασα δύο μεταχειρισμένα Uniroyal rainsport 5 245 45 17 χρόνου σε τιμή ευκαιρίας. Το πέλμα είναι κατά μ.ο. στα 8μμ. Δηλαδή καινούργια και σύμφωνα με κάποιες οπτικές διάφορες καινούργιο-μεταχειρισμενο έχουν 1εκ βάθος πέλματος?
                              Μαλακά πλάινα πάντως...τσιγαροχαρτο.
                              Πάντως οι περισσότερες φτασμένες εταιρείες είναι απατεώνες με το πόσο διαθέσιμο λάστιχο πουλάνε...

                              Αναφερεσε σε βροχολαστιχα που ούτως η άλλως έχουν βαθυτερες αυλακωσεις

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                w202-amg @otokomae last edited by w202-amg

                                @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Αγόρασα δύο μεταχειρισμένα Uniroyal rainsport 5 245 45 17 χρόνου σε τιμή ευκαιρίας. Το πέλμα είναι κατά μ.ο. στα 8μμ. Δηλαδή καινούργια και σύμφωνα με κάποιες οπτικές διάφορες καινούργιο-μεταχειρισμενο έχουν 1εκ βάθος πέλματος?
                                Μαλακά πλάινα πάντως...τσιγαροχαρτο.
                                Πάντως οι περισσότερες φτασμένες εταιρείες είναι απατεώνες με το πόσο διαθέσιμο λάστιχο πουλάνε...

                                Αναφερεσε σε βροχολαστιχα που ούτως η άλλως έχουν βαθυτερες αυλακωσεις

                                Τα Uniroyal είναι το άλλο άκρο. Το θέμα είναι ότι οι premium εταιρείες δεν πουλάνε ούτε τα turing ελαστικά τους με 8μμ αλλά πολύ χαμηλότερα τη στιγμή που εταιρείες ότι να ναι πουλάνε βαθύτερες αυλακώσεις, φαρδύτερα ελαστικά στην ίδια διάσταση άσχετα αν η γόμα είναι για παντόφλες.
                                Πήρα κάτι torque για το τρέιλερ και είναι σαν τα χειμωνιάτικα Κόντι.....τα καλοκαιρινά Κόντι φαίνονται παγωμένα μπροστά τους.
                                Κάτι λάστιχα 25 χρόνων eurotec σε 196 65 15 έχουν 18,5 εκ πέλμα να πατάει,τα t001 16,5 εκ.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  petran17 last edited by petran17

                                  Θεωρω οτι δεν θα επρεπε να μας νοιαζει το υψος του πελματος στα ελαστικα.. Λες και τα τρωμε με τα δοντια και δεν εχουν τακουνι να προχωρησουμε..
                                  Συνηθως σχεδον ολοι μας αλλαζουμε ελαστικα λογω παλαιοτητας και οχι λογω φθορας του πελματος.
                                  Προσωπικα εβγαλα απο το Fiesta PS4 με 60.000 χλμ στα 3 χρονια λογω τεραστιας πτωσης αποδοσης και παλαιοτητας. Τακουνι ειχαν ακομα και το ειχαν φαει το στριψιμο τους...
                                  Και εκτος αυτου, οι εταιριες σιγουρα θα το εχουν ψαξει.. Δεν νομιζω να πανε να βαλουν 6 χιλιοστα πελμα σε ενα λαστιχο βουτυρο που τρωγεται με το παραμικρο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xeno last edited by

                                    Λίγο τακουνάκι ακόμη θα το ήθελα γιατί αλλάζω πολύ συχνά λάστιχα λόγω φθοράς του πέλματος (η w211 είναι βαριά, με ικανοποιητική ροπή, και τα τρώει πριν αλλοιωθεί/ξεραθεί η γόμα).

                                    X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xeno @xeno last edited by

                                      @xeno said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Λίγο τακουνάκι ακόμη θα το ήθελα γιατί αλλάζω πολύ συχνά λάστιχα λόγω φθοράς του πέλματος (η w211 είναι βαριά, με ικανοποιητική ροπή, και τα τρώει πριν αλλοιωθεί/ξεραθεί η γόμα).

                                      Μεγάλη βόλτα χθες με τα F1 asymmetric 2 και οι εντυπώσεις πολύ καλές. Σαφώς καλύτερο τιμόνι από τα efficient grip performance , λίγο πιο σκληρά στις εγκάρσιες ανωμαλίες ( μάλλον γιατί είναι xl ή να ξαναδώ τα psi) αλλά αρκετά άνετα γενικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        christos_uoa last edited by

                                        Καλησπέρα σας. Σας παραθέτω τα στοιχεία για την κατάσταση την οποία αντιμετωπίζω και παρακαλώ για την γνώμη σας. Προχθές έπαθα λάστιχο και δυστυχώς από ότι μου είπε ο τεχνικός δεν φτιάχνει οπότε πρέπει να δω τι επιλογές έχω. Υπάρχουν πολλές επιλογές στο μυαλό μου και από ότι μου είπαν ειδικοί και «ειδικοί» οπότε θέλω την γνώμη σας τι θα κάνατε εσείς. Με ενδιαφέρει πρώτα η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μετά η πιο συμφέρουσα επιλογή (όχι κατ’ανάγκη οικονομική) αλλά μακροχρόνια να είναι συμφέρουσα. Να πω πως έχω λάστιχα φορεμένα 3.5 ετών με 40000 χιλιόμετρα και όχι φαγωμένα Michelen primacy 4. Ειδικός λαστιχάς (ο οποίος θα μπορούσε να μου πει κατευθείαν άλλαγμα και 400 €) που τα είδε μου είπε ότι έχουν ακόμα ένα χρόνο ζωή. Η Ρεζέρβα είναι η μανίσια michelen energy αχρησιμοποίητη παραγωγής τέλος 2013

                                        1. Αγοράζω τώρα 4 λάστιχα καινούργια, τα φοράω, και το χειρότερο από τα τρία παλιά το κάνω ρεζέρβα και τα άλλα δύο αν μπορώ να τα σπρώξω πουθενά.
                                        2. Φοράω τη ρεζέρβα, αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα μοντέλο και το κάνω ρεζέρβα μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα.
                                        3. Αγοράζω ένα μεταχειρισμένο 4-5 ετών ότι να είναι μάρκα/μοντέλο (ή ψάχνω οπωσδήποτε michelen primacy 4) το φοράω και κρατώ τη ρεζέρβα που έχω, μέχρι τα Χριστούγεννα που αγοράζω τετράδα
                                        4. Αγοράζω τώρα 2 καινούργια primacy 4 τα φοράω μπροστά στην κίνηση, τα 2 καλύτερα από αυτά που έχω τα βάζω πίσω και το άλλο το κάνω ρεζέρβα. Και πάει λέγοντας ως προς τις αλλαγές δηλαδή κάθε δύο χρόνια περίπου να αλλάζω δυάδα ή να προσπαθήσω να τα εξισορροπήσω στις αλλαγές στο μέλλον.
                                        5. Οποιαδήποτε άλλη …
                                          Ξαναλέω αν αποκλείετε κάποια από τις παραπάνω λόγω μηδενικής ασφάλειας μου το λέτε από εκεί και πέρα πάμε σε VFM λύση.
                                        G alexandros-s 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Αν θες ασφάλεια 4 άδα καινούργια και ησυχάζεις. Δεν χωράει συζήτηση.

                                          Αλχημείες με διαφορετικά λάστιχα στον ίδιο άξονα ή μπρος πίσω εγώ δεν προτείνω.

                                          Αν θες να προσθέσεις οικονομία στην εξίσωση, 2 καινούργια πίσω και τα παλιά μπροστά. (εκτός αν προτιμάς την υπερστροφή... παλιά πίσω καινούργια μπρος το δοκίμασα μια φορά και την επόμενη μέρα έβαλα και πίσω καινούργια.

                                          Σημείωση, επειδή κι γω michelen primacy βάζω, ναι είναι μαλακό και έχει ζωή περισσότερο από όσο περιμένεις, οπότε στην μεγάλη ανάγκη με ένα μεταχειρισμένο σώνεσαι για λίγο.

                                          Moments before detonation...

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • C
                                            christos_uoa @antonakis last edited by

                                            @antonakis said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                            Αν θες ασφάλεια 4 άδα καινούργια και ησυχάζεις. Δεν χωράει συζήτηση.

                                            Αλχημείες με διαφορετικά λάστιχα στον ίδιο άξονα ή μπρος πίσω εγώ δεν προτείνω.

                                            Αν θες να προσθέσεις οικονομία στην εξίσωση, 2 καινούργια πίσω και τα παλιά μπροστά. (εκτός αν προτιμάς την υπερστροφή... παλιά πίσω καινούργια μπρος το δοκίμασα μια φορά και την επόμενη μέρα έβαλα και πίσω καινούργια.

                                            Σημείωση, επειδή κι γω michelen primacy βάζω, ναι είναι μαλακό και έχει ζωή περισσότερο από όσο περιμένεις, οπότε στην μεγάλη ανάγκη με ένα μεταχειρισμένο σώνεσαι για λίγο.

                                            Σε ευχαριστώ. Όταν λες μεταχειρισμένο μιλά για Primacy ώστε να είναι το ίδιο με τα άλλα 3 σωστά?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 52 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr