-
@n-k-9 είσαι θεός!
️
-
Ακόμα καλύτερα θα ήταν ένα ούρο τέσσαρο χωρίς ντι πι εφ, ι τζι αρ και λοιπές ορχιές, αθάνατο να μη χρειάζεται τίποτις.. Θα πηγαίνει μέχρι να σβήσει ο ήλιος κι ας τον κρύβει λίγο από το ντουμάνι αλλά κλαιν
-
Δίχως διάθεση ειρωνίας, να υπενθυμίσω πως το θέμα που άνοιξα δεν είναι "euro 5 vs euro 6", αλλά αφορά αναζήτηση έγκυρων πληροφοριών για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η PSA με το adblue στα euro 6...
Υ.Γ.: Στο φόρουμ της citroen διαβάζω για μέχρι και 3 (!!!!!) αλλαγές δοχείων στο ίδιο αυτοκίνητο και αρχίζω να στενοχωριέμαι!!!! -
Δίχως διάθεση ειρωνίας, εδώ είναι ένα μικρό γαλατικό χωριό της αυτοκίνησης.
Εάν πει κάποιος πως σήμερα είναι μια ωραία ημέρα, θα ακολουθήσει αυτό:
Στα του θέματος...
Σε άλλες εταιρίες δεν βγάζουν θέμα με τα δοχεία adblue;Από ότι φαίνεται υπάρχει θεματακι.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Δίχως διάθεση ειρωνίας, εδώ είναι ένα μικρό γαλατικό χωριό της αυτοκίνησης.
Σε άλλες εταιρίες δεν βγάζουν θέμα με τα δοχεία adblue;
Να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει. Ασχολήθηκα με το θέμα αποκλειστικά λόγω του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Και για να το πάω παρακάτω και να το μπερδέψω ακόμα περισσότερο, δεν είμαι ο ιδανικός αγοραστής για πετρελαιοκίνητο!!! Αλλά δυστυχώς οι επιλογές σε βενζινοκινητήρες είναι περιορισμένες... Για παράδειγμα ο τρικύλινδρος 1.200 του group peugeot, που φοράει το 308, είναι αμαρτία και και θέλω να τον αποφύγω... -
Γιατί να μην τον επιλέξεις; Πολυβραβευμένος κινητήρας είναι.
Ένα θεματακι έχουν συνήθως με τον ιμάντα χρονισμού ζ που οκ πες τον αλλάζεις προληπτικά και είσαι οκ.
-
@n-k-9 said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Δίχως διάθεση ειρωνίας, εδώ είναι ένα μικρό γαλατικό χωριό της αυτοκίνησης.
Σε άλλες εταιρίες δεν βγάζουν θέμα με τα δοχεία adblue;
Να σου πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει. Ασχολήθηκα με το θέμα αποκλειστικά λόγω του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Και για να το πάω παρακάτω και να το μπερδέψω ακόμα περισσότερο, δεν είμαι ο ιδανικός αγοραστής για πετρελαιοκίνητο!!! Αλλά δυστυχώς οι επιλογές σε βενζινοκινητήρες είναι περιορισμένες...Για παράδειγμα ο τρικύλινδρος 1.200 του group peugeot, που φοράει το 308, είναι αμαρτία και και θέλω να τον αποφύγω...
Όλοι οι 3κύλινδροι αμαρτία είναι... αλλά αυτούς πλασάρουν οι περισσότερες εταιρείες σε ρεαλιστικές τιμές, οπότε δύσκολο να τους αποφύγει κάποιος.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Γιατί να μην τον επιλέξεις; Πολυβραβευμένος κινητήρας είναι.
Ένα θεματακι έχουν συνήθως με τον ιμάντα χρονισμού ζ που οκ πες τον αλλάζεις προληπτικά και είσαι οκ.
https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/132877/peugeot-308-1-2
https://www.peugeotforums.com/threads/308-1-2-puretech-engine-problems.352709/
Ενδεικτικά...
Δεν έχω το κουράγιο να ασχοληθώ με τέτοιες αμαρτίες... -
@n-k-9 said in PEUGEOT FORUM:
Δίχως διάθεση ειρωνίας, να υπενθυμίσω πως το θέμα που άνοιξα δεν είναι "euro 5 vs euro 6", αλλά αφορά αναζήτηση έγκυρων πληροφοριών για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η PSA με το adblue στα euro 6...
Υ.Γ.: Στο φόρουμ της citroen διαβάζω για μέχρι και 3 (!!!!!) αλλαγές δοχείων στο ίδιο αυτοκίνητο και αρχίζω να στενοχωριέμαι!!!!Καλύτερα πάντως που στεναχωριέσαι τώρα παρά μετά....στο παραπάνω φόρουμ γράφουν και διαβάζουν και γνωρίζουν το πρόβλημα επίσης άτομα που είναι ενεργά και εδώ μέσα αλλά στο 4troxoi forum είναι όλα καλά δεν τρέχει τίποτα... με το τεράστιο αυτό θέμα της PSA εδώ και 6 χρόνια προς 7 χρόνια....
P.S για αυτό γουστάρω των @storm με χίλια...για όποιον κατάλαβε...
-
@dgrgtc said in PEUGEOT FORUM:
@n-k-9 said in PEUGEOT FORUM:
Δίχως διάθεση ειρωνίας, να υπενθυμίσω πως το θέμα που άνοιξα δεν είναι "euro 5 vs euro 6", αλλά αφορά αναζήτηση έγκυρων πληροφοριών για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η PSA με το adblue στα euro 6...
Υ.Γ.: Στο φόρουμ της citroen διαβάζω για μέχρι και 3 (!!!!!) αλλαγές δοχείων στο ίδιο αυτοκίνητο και αρχίζω να στενοχωριέμαι!!!!Καλύτερα πάντως που στεναχωριέσαι τώρα παρά μετά....στο παραπάνω φόρουμ γράφουν και διαβάζουν και γνωρίζουν το πρόβλημα επίσης άτομα που είναι ενεργά και εδώ μέσα αλλά στο 4troxoi forum είναι όλα καλά δεν τρέχει τίποτα... με το τεράστιο αυτό θέμα της PSA εδώ και 6 χρόνια προς 7 χρόνια....
P.S για αυτό γουστάρω των @storm με χίλια...για όποιον κατάλαβε...
Αγαπητέ μου, διανύοντας της 4η δεκαετία της ζωής μου, οφείλω να ομολογήσω πως αποφεύγω τέτοιου τύπου συγκινήσεις!!!
-
Φωτεινός παντογνώστης δεν είμαι, ούτε μέτοχος ή οπαδός κάποιου κατασκευαστή, αλλά νομίζω ότι ο 3κυλινδρος 1.2 του PSA δεν είναι μάπα κινητήρας. Εντάξει, μπορεί στο ίντερνετ να υπάρχουν περιπτώσεις προβλημάτων, αλλά θεωρώ ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά. Στην Ελλάδα πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα. Νομίζω δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, αν η σκέψη είναι για μεταχειρισμένο, αυτό από μόνο του αυξάνει το ρίσκο για πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχει γενικά το αυτοκίνητο και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
-
@storm said in PEUGEOT FORUM:
Φωτεινός παντογνώστης δεν είμαι, ούτε μέτοχος ή οπαδός κάποιου κατασκευαστή, αλλά νομίζω ότι ο 3κυλινδρος 1.2 του PSA δεν είναι μάπα κινητήρας. Εντάξει, μπορεί στο ίντερνετ να υπάρχουν περιπτώσεις προβλημάτων, αλλά θεωρώ ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά. Στην Ελλάδα πάντως δεν έχουν ακουστεί προβλήματα. Νομίζω δηλαδή.
Από εκεί και πέρα, αν η σκέψη είναι για μεταχειρισμένο, αυτό από μόνο του αυξάνει το ρίσκο για πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχει γενικά το αυτοκίνητο και αυτό αφορά όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
Τα πιθανά προβλήματα και τα επιπρόσθετα κόστη είναι δύο δεδομένα που στην αγορά μεταχειρισμένου οφείλεις να τα έχεις προϋπολογίσει.
Αλλά πρόβλημα με πρόβλημα έχει διαφορά...
Είναι διαφορετικό όταν το x μοντέλο έχει π.χ. κόψει καδένα από το y που για παράδειγμα καίει τους πολλαπλασιαστές.
Στην προκειμένη περίπτωση αντιλαμβάνομαι πως το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Δεν με κολλάει αυτό, αλλά το γεγονός πως από διάφορες αναφορές χρηστών που διαβάζω στο διαδίκτυο αντιλαμβάνομαι πως αυτό δεν λύθηκε και εμφανίστηκε εκ νέου.
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να αλλάξω την δεξαμενή και να επωμιστώ το κόστος, εάν ήξερα πως αυτή που μπαίνει είναι βελτιωμένη και δεν θα παρουσιάσει τα ίδια. Αλλά όταν διαβάζω από τον τάδε πως έχει αλλάξει τρεις και δουλειά δεν έκανε, αρχίζω να σκέφτομαι πως εάν θελήσω έντονες συγκινήσεις θα προτιμήσω να δηλώσω συμμετοχή στο survivor... -
Άρχισε πάλι τα νούμερα το infotainment. Έκανε που και που κάτι χαζά αλλά εχθές από εκκίνηση μαύρη οθόνη για 2" και άνοιξε μετά μόνη της. Ντάξει καρκίνος μου φαίνεται θα αποδειχθεί στο αμάξι αυτό το infotainment...
-
Πιάσανε οι ζέστες πάλι. Για αυτό.
-
Μπα…εμένα μου το έκανε και τον χειμώνα 2-3 φορές….απλά δεν ασχολούμαι πλέον….
-
Αυτό έχει εμφανισθεί και στα Citroen; Εγώ πάντως δεν είχα κάποιο σύμπτωμα στο Aircross το διάστημα που το είχα.
-
Στα Σιτροέν δεν το έχω ακούσει ποτέ!
-
Πολύ περίεργο. Θεωρητικά έχουν παρόμοια infotainment.
-
Είναι όμως φαν της μάρκας οι αγοραστές και η Σιτροέν τους προσέχει....
-
Μήπως δεν το παίρνουν είδηση διότι είναι και μιας ηλικίας;
PEUGEOT FORUM