-
Ο chris.r675 εχει ενα δίκιο
σε ενα Χ6 3.0d φίλος καθάρισε τα Dpf , στο συνεργείο του είπαν να δούμε και γιατί τα βούλωσε και μετα απο έλεγχο στα μπεκ δυο ήταν εκτός παραμέτρων λειτουργείας και τα υπόλοιπα στα όρια ,συνολικά χλμ 220.000 αλλα είναι εισαγωγής ...
τους έκανε ενα καθαρισμό μπας και στρώσουν και τα άφησε έτσι
με τις τιμές που του είπαν για καινούργια μπεκ βάζει καναδυο χιλιάρικα ακόμη το κάνει μετατροπή σε Χ6Μ -
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.
Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.
Δεν είναι 7 χρόνια πριν αυτό,πριν 4-5 μήνες είναι, τότε στην Ευρώπη δεν υπήρχε προφανώς,ούτε ακομα και τώρα ξέρουμε
Κοίτα, εσύ έκανες αναφορά στην VW και το dieselgate.
Αυτό ξεκίνησε τέλη του 2015. Σήμερα έχουμε 2022.
Επίσης στην είδηση που μου βάζεις,Η έρευνα ξεκίνησε από τη Γερμανική Ένωση Περιβάλλοντος «Umwelthilfe». Το 2018, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας επέβαλε την υποχρεωτική ανάκληση των μοντέλων της Opel τα οποία εξέπεμπαν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ρύπων των επιτρεπομένων στους δρόμους.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Εμ με αυτα που γράφεις για το θέμα αυτό, δείχνεις να μην έχεις καταλάβει τίποτα από την θεωρία.
Δώσε λινκ αυτων που διαβάζεις.
Το πρόβλημα των diesel ήταν άλλο. Το έγραψε παραπανω συμφορουμιτης.
Τα μικροσωματίδια παράγονται λόγω του τρόπου καύσης των diesel κινητήρων στα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα καύση μέσω επιστροφής των καυσαερίων κτλ. Αυτές οι τεχνολογικές λύσεις έχουν επιλεχθεί για μια συγκεκριμένη παραγωγή εκπομπών και ρύπων όπως co2,Nox κτλ και έχουν ως κατάλοιπο και την παραγωγή μικροσωματίδιων. Δεν έχει να κάνει τόσο με την κατάσταση των μπεκ και με το αν είναι παλια ή βουλωμένα κτλ. Είναι η φύση της καύσης των κινητήρων αυτών προκείμενου να καλύψουν κάποιες απαιτήσεις των προτύπων των ρύπων.
Για αυτό λοιπόν έχουν και τα φίλτρα μικροσωματιδιων γιατι η καύση δεν είναι τέλεια ή όπως θα έπρεπε να είναι για να μην παραχθούν μικροσωματίδια.
Τα μικροσωματίδια καταστρέφονται με υψηλή θερμοκρασία, η υψηλή θερμοκρασία παράγει άλλους ρύπους. Για αυτό και υπάρχει μια σειρά από καταλυτες και φίλτρα και συγκεκριμένη διαδικασία ενεργητικής αναγέννησης του φίλτρου όταν και οι υπόλοιποι κατάλληλες και φίλτρα του αυτοκινήτου είναι σε κατάλληλη θερμοκρασία για την καλύτερη απόδοση τους.
Αν βγάλεις ένα από αυτά τα φίλτρα τότε έχεις επέμβει χωρίς καμία σχετική γνώση και παράγεις ρύπους που είναι βλαβεροί.
Το έπιασες τώρα;
Άρχοντα,το στυλακι το έπιασες τώρα και το κατάλαβες τώρα, αλλού,οποίος απαντάει κόσμια,μπορώ να απαντήσω,δεν προσβαλω κανέναν με αυτά που γράφω
-
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.
Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.
Δεν είναι 7 χρόνια πριν αυτό,πριν 4-5 μήνες είναι, τότε στην Ευρώπη δεν υπήρχε προφανώς,ούτε ακομα και τώρα ξέρουμε
Κοίτα, εσύ έκανες αναφορά στην VW και το dieselgate.
Αυτό ξεκίνησε τέλη του 2015. Σήμερα έχουμε 2022.
Επίσης στην είδηση που μου βάζεις,Η έρευνα ξεκίνησε από τη Γερμανική Ένωση Περιβάλλοντος «Umwelthilfe». Το 2018, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας επέβαλε την υποχρεωτική ανάκληση των μοντέλων της Opel τα οποία εξέπεμπαν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ρύπων των επιτρεπομένων στους δρόμους.
Απλά ήθελα να επισημάνω ότι δεν ήταν μόνο το diesel gate, ακόμα και η opel έκανε το ίδιο και η Αudi,δεν έβαλες και το τελευταίο κομμάτι του ρεπορτάζ που γράφει ότι δεν πήγε καν σε δίκη γιατί πλήρωσε ένα ποσό και δεν κατηγορήθηκε για τπτ
-
Δεν το έγραψα με κακό να σκοπό, πραγματικά ρωτάω αν το κατάλαβες ή αν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση.
Γενικά από αυτά που γράφεις μοιάζει να τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα περί dpf
-
Καλησπέρα. Σήμερα σε Suzuki S-Cross Diesel AllGrip Οκτωβρίου 2014 120.000χλμ, το αμάξι άρχισε να μην τραβάει σε 1η ταχύτητα και δεν έβαζε καθόλου όπισθεν. Όταν έφτασα στο σπίτι, 2-3 λεπτά οδήγηση, άρχισε να βγαίνει πυκνός λευκός καπνός από το καπό και να μυρίζει πολύ έντονα όπως όταν προσπαθείς να ξεκολλήσεις το αμάξι από ανηφόρα και πατάς πολύ συμπλέκτη. Αφού το άφησα να κρυώσει, όταν βάζω ταχύτητα ο λεβιές τζογάρει πάρα πολύ και είναι σαν να γυρνάει σε νεκρά. Κοιτώντας το με έναν φίλο που γνωρίζει περισσότερα σκεφτόμαστε για δίσκο πλατό. Μου συστήθηκε συνεργείο που γνωρίζει καλά Suzuki/Mitsubishi κλπ αλλά εγώ μέχρι τώρα πήγαινα για τα πάντα σε επίσημες αντιπροσωπείες. Τι προτείνετε;
-
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα. Σήμερα σε Suzuki S-Cross Diesel AllGrip Οκτωβρίου 2014 120.000χλμ, το αμάξι άρχισε να μην τραβάει σε 1η ταχύτητα και δεν έβαζε καθόλου όπισθεν. Όταν έφτασα στο σπίτι, 2-3 λεπτά οδήγηση, άρχισε να βγαίνει πυκνός λευκός καπνός από το καπό και να μυρίζει πολύ έντονα όπως όταν προσπαθείς να ξεκολλήσεις το αμάξι από ανηφόρα και πατάς πολύ συμπλέκτη. Αφού το άφησα να κρυώσει, όταν βάζω ταχύτητα ο λεβιές τζογάρει πάρα πολύ και είναι σαν να γυρνάει σε νεκρά. Κοιτώντας το με έναν φίλο που γνωρίζει περισσότερα σκεφτόμαστε για δίσκο πλατό. Μου συστήθηκε συνεργείο που γνωρίζει καλά Suzuki/Mitsubishi κλπ αλλά εγώ μέχρι τώρα πήγαινα για τα πάντα σε επίσημες αντιπροσωπείες. Τι προτείνετε;
προφανως δισκοπλατω.
θα σου ελεγα να πας σε συνεργειο φιατ.
φθηνοτερα.
ανταλλακτικα ακριβως, μα ακριβως τα ιδια. μεχρι κοπιτσας.
οι ιμαντες ας πουμε απο 7-8 κατοσταρικα σουζ, με 3 σε φιατ εισαι θεος -
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα. Σήμερα σε Suzuki S-Cross Diesel AllGrip Οκτωβρίου 2014 120.000χλμ, το αμάξι άρχισε να μην τραβάει σε 1η ταχύτητα και δεν έβαζε καθόλου όπισθεν. Όταν έφτασα στο σπίτι, 2-3 λεπτά οδήγηση, άρχισε να βγαίνει πυκνός λευκός καπνός από το καπό και να μυρίζει πολύ έντονα όπως όταν προσπαθείς να ξεκολλήσεις το αμάξι από ανηφόρα και πατάς πολύ συμπλέκτη. Αφού το άφησα να κρυώσει, όταν βάζω ταχύτητα ο λεβιές τζογάρει πάρα πολύ και είναι σαν να γυρνάει σε νεκρά. Κοιτώντας το με έναν φίλο που γνωρίζει περισσότερα σκεφτόμαστε για δίσκο πλατό. Μου συστήθηκε συνεργείο που γνωρίζει καλά Suzuki/Mitsubishi κλπ αλλά εγώ μέχρι τώρα πήγαινα για τα πάντα σε επίσημες αντιπροσωπείες. Τι προτείνετε;
Μήπως έχει σπάσει η ντιζα, στο σημείο του λεβιέ. Αν συμβεί παίρνει μόνο 3-4, παρ' όλο που μετακινείται στην υπόλοιπες θέσεις, ο λεβιές, παίρνει μόνο την τρίτη-τέταρτη
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα. Σήμερα σε Suzuki S-Cross Diesel AllGrip Οκτωβρίου 2014 120.000χλμ, το αμάξι άρχισε να μην τραβάει σε 1η ταχύτητα και δεν έβαζε καθόλου όπισθεν. Όταν έφτασα στο σπίτι, 2-3 λεπτά οδήγηση, άρχισε να βγαίνει πυκνός λευκός καπνός από το καπό και να μυρίζει πολύ έντονα όπως όταν προσπαθείς να ξεκολλήσεις το αμάξι από ανηφόρα και πατάς πολύ συμπλέκτη. Αφού το άφησα να κρυώσει, όταν βάζω ταχύτητα ο λεβιές τζογάρει πάρα πολύ και είναι σαν να γυρνάει σε νεκρά. Κοιτώντας το με έναν φίλο που γνωρίζει περισσότερα σκεφτόμαστε για δίσκο πλατό. Μου συστήθηκε συνεργείο που γνωρίζει καλά Suzuki/Mitsubishi κλπ αλλά εγώ μέχρι τώρα πήγαινα για τα πάντα σε επίσημες αντιπροσωπείες. Τι προτείνετε;
Μήπως έχει σπάσει η ντιζα, στο σημείο του λεβιέ. Αν συμβεί παίρνει μόνο 3-4, παρ' όλο που μετακινείται στην υπόλοιπες θέσεις, ο λεβιές, παίρνει μόνο την τρίτη-τέταρτη
Αυτό που περιγράφεις δεν βγάζει ούτε μυρωδιά ούτε καπνό από το καπό που περιγράφει ο φίλος.
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα. Σήμερα σε Suzuki S-Cross Diesel AllGrip Οκτωβρίου 2014 120.000χλμ, το αμάξι άρχισε να μην τραβάει σε 1η ταχύτητα και δεν έβαζε καθόλου όπισθεν. Όταν έφτασα στο σπίτι, 2-3 λεπτά οδήγηση, άρχισε να βγαίνει πυκνός λευκός καπνός από το καπό και να μυρίζει πολύ έντονα όπως όταν προσπαθείς να ξεκολλήσεις το αμάξι από ανηφόρα και πατάς πολύ συμπλέκτη. Αφού το άφησα να κρυώσει, όταν βάζω ταχύτητα ο λεβιές τζογάρει πάρα πολύ και είναι σαν να γυρνάει σε νεκρά. Κοιτώντας το με έναν φίλο που γνωρίζει περισσότερα σκεφτόμαστε για δίσκο πλατό. Μου συστήθηκε συνεργείο που γνωρίζει καλά Suzuki/Mitsubishi κλπ αλλά εγώ μέχρι τώρα πήγαινα για τα πάντα σε επίσημες αντιπροσωπείες. Τι προτείνετε;
Μήπως έχει σπάσει η ντιζα, στο σημείο του λεβιέ. Αν συμβεί παίρνει μόνο 3-4, παρ' όλο που μετακινείται στην υπόλοιπες θέσεις, ο λεβιές, παίρνει μόνο την τρίτη-τέταρτη
Αυτό που περιγράφεις δεν βγάζει ούτε μυρωδιά ούτε καπνό από το καπό που περιγράφει ο φίλος.
Για να μην τραβάει με πρώτη και να μην παίρνει την όπισθεν, βάζεις πρώτη (στην θέση της πρώτης αλλά έχεις τρίτη), δεν τραβάει, λογικό, λόγω ροπής ξεκινάει με τρίτη και ζορίζει τον συμπλέκτη, δυστυχώς έχει ευπάθεια αυτό το μοντέλο στην ντιζα
-
Ντιζα και σετ συμπλέκτη
Αντιπροσωπεία 1.100 ευρώ. Πολύ κλάμα λέμε…
-
Γιατί αντιπροσωπεία;
-
Σε ένα συνεργείο που απευθύνθηκα στην περιοχή μου είπε ότι δεν μπορεί να το αναλάβει. Δεν ξέρω που άλλου να πάω
-
Τελικά το πήρα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και πήγα σε ένα συνεργείο που βρήκα μέσω Google στα Σπάτα που είχε καλά reviews. Από ότι κατάλαβα υπήρχε πρόβλημα στο σημείο που ενώνονται οι ντίζες με τον λεβιέ και έγινε τοπικά επισκευή. Ο δίσκος άναψε από το γεγονός ότι οδηγήσαμε 2-3 λεπτά με χαλασμένες ντίζες με αποτέλεσμα να μπαίνει λάθος ταχύτητα όπως είπε και ο ektoras πχ 3η αντί για 1η κλπ αλλά δεν είναι ακόμα για άλλαγή. Κόστος 50 ευρώ...
-
Πες μας και το συνεργείο ενημερωτικά μήπως βοηθηθούν άλλα μέλη/αναγνώστες
-
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τελικά το πήρα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και πήγα σε ένα συνεργείο που βρήκα μέσω Google στα Σπάτα που είχε καλά reviews. Από ότι κατάλαβα υπήρχε πρόβλημα στο σημείο που ενώνονται οι ντίζες με τον λεβιέ και έγινε τοπικά επισκευή. Ο δίσκος άναψε από το γεγονός ότι οδηγήσαμε 2-3 λεπτά με χαλασμένες ντίζες με αποτέλεσμα να μπαίνει λάθος ταχύτητα όπως είπε και ο ektoras πχ 3η αντί για 1η κλπ αλλά δεν είναι ακόμα για άλλαγή. Κόστος 50 ευρώ...
Το γνωστό θέμα με την ντιζα που κόβεται το τερματικό στοπ που έχει που είναι άκυρο το υλικό που έχουν βάλει. Η ντιζα είναι μαστίγιο δεν κόβεται. Το έχουν πάθει αρκετοί και εγώ. Εγώ πιστεύοντας ότι θα με καλύψει η αντιπροσωπεία με πήγε η οδική εκεί και πλήρωσα τελικά 155 ευρώ όλη την ντιζα στην αντιπροσωπεία καθώς με πέταξαν εκτός εγγύησης....
-
@tesa54 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πες μας και το συνεργείο ενημερωτικά μήπως βοηθηθούν άλλα μέλη/αναγνώστες
MSAutoService Σπάτα Αττικής. Εξαιρετικά συμπαθής ο κ. Σταύρος.
-
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τελικά το πήρα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και πήγα σε ένα συνεργείο που βρήκα μέσω Google στα Σπάτα που είχε καλά reviews. Από ότι κατάλαβα υπήρχε πρόβλημα στο σημείο που ενώνονται οι ντίζες με τον λεβιέ και έγινε τοπικά επισκευή. Ο δίσκος άναψε από το γεγονός ότι οδηγήσαμε 2-3 λεπτά με χαλασμένες ντίζες με αποτέλεσμα να μπαίνει λάθος ταχύτητα όπως είπε και ο ektoras πχ 3η αντί για 1η κλπ αλλά δεν είναι ακόμα για άλλαγή. Κόστος 50 ευρώ...
ποιας χρονολογιας ειναι το αμαξι? θελω να δω αν σε σχεση με τα δικα μας τα παλια του 14-15 συνεχίζεται το θεμα με την κακης ποιοτητας τερματικη ταπα
-
Οκτώβριος 2014
-
Επανεμφανίστηκε το πρόβλημα σήμερα. Μετά από στάση σε STOP πήγα να βάλω 1η, ακούστηκε ένας ήχος και μετά ο λεβιές άρχισε να τζογάρει πολύ. Και πάλι βάζοντας 1η φαίνεται να παίρνει 3η. Αυτή τη φορά το τσουλήσαμε με τα χέρια για να μην ξαναζοριστεί ο δίσκος και το παρκάραμε. Ευτυχώς ήμουν κοντά στο σπίτι. Άντε πάλι πίσω στο μάστορα αύριο.
SUZUKI SX4 SCROSS