Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 2
    • Groups 0

    chris.r675

    @chris.r675

    3
    Reputation
    4
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    chris.r675 Unfollow Follow

    Best posts made by chris.r675

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @da-tsun said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Και μιας και το ανέφερα.
      Εχεις αλλάξει κανείς αμορτισερ σε S-Cross facelift? Και αν ναι στα πόσα χρόνια και πόσα km?
      Σκέφτομαι να αλλάξω μπας και σωθώ γιατί δεν το παλεύω άλλο.

      Μολις αλλαξα,εβαλα kyb και στην ουσια εβαλα τα ιδια αμορτισερ,ισως ειναι λιγο ποιο σκληρα,ιδια χωρα παραγωγης με τα μαμα και η αισθηση ειναι οπως ηταν καινουργιο,τα εβαλα στις 75χιλ,δεν βγαζει αλλο κωδικο η kyb για το scross,μαζι αλλαγη ελαστικων,νομιζω λες και ειναι καινουργιο,εχει δοκιμασει κανεις bilstein και αν ναι,ποιο.

      υγ. τα μαμα ειναι και αυτα kyb

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Πόλη στην οποία έκανες την αλλαγή, συνεργείο (αντιπροσωπεία ή όχι) και κόστος;

      Αγγίζω τις 100k και μάλλον δεν είναι κακή ιδέα..

      Η αλλαγή έγινε Ιωάννινα ,300 ευρώ με ευθύγραμμιση,όχι αντιπροσωπεία,για κανένα λόγο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675

    Latest posts made by chris.r675

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.

      Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.

      Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?

      Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.

      2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.

      Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.

      https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/world/article/1173019/skandalo-dieselgate-me-65-ekat-euro-i-opel-apefuge-tis-dikastikes-peripeteies/AMP/

      Δεν είναι 7 χρόνια πριν αυτό,πριν 4-5 μήνες είναι, τότε στην Ευρώπη δεν υπήρχε προφανώς,ούτε ακομα και τώρα ξέρουμε

      Κοίτα, εσύ έκανες αναφορά στην VW και το dieselgate.
      Αυτό ξεκίνησε τέλη του 2015. Σήμερα έχουμε 2022.
      Επίσης στην είδηση που μου βάζεις,

      Η έρευνα ξεκίνησε από τη Γερμανική Ένωση Περιβάλλοντος «Umwelthilfe». Το 2018, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Οδικής Κυκλοφορίας επέβαλε την υποχρεωτική ανάκληση των μοντέλων της Opel τα οποία εξέπεμπαν σημαντικά υψηλότερα επίπεδα ρύπων των επιτρεπομένων στους δρόμους.

      Απλά ήθελα να επισημάνω ότι δεν ήταν μόνο το diesel gate, ακόμα και η opel έκανε το ίδιο και η Αudi,δεν έβαλες και το τελευταίο κομμάτι του ρεπορτάζ που γράφει ότι δεν πήγε καν σε δίκη γιατί πλήρωσε ένα ποσό και δεν κατηγορήθηκε για τπτ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Εμ με αυτα που γράφεις για το θέμα αυτό, δείχνεις να μην έχεις καταλάβει τίποτα από την θεωρία.

      Δώσε λινκ αυτων που διαβάζεις.

      Το πρόβλημα των diesel ήταν άλλο. Το έγραψε παραπανω συμφορουμιτης.

      Τα μικροσωματίδια παράγονται λόγω του τρόπου καύσης των diesel κινητήρων στα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα καύση μέσω επιστροφής των καυσαερίων κτλ. Αυτές οι τεχνολογικές λύσεις έχουν επιλεχθεί για μια συγκεκριμένη παραγωγή εκπομπών και ρύπων όπως co2,Nox κτλ και έχουν ως κατάλοιπο και την παραγωγή μικροσωματίδιων. Δεν έχει να κάνει τόσο με την κατάσταση των μπεκ και με το αν είναι παλια ή βουλωμένα κτλ. Είναι η φύση της καύσης των κινητήρων αυτών προκείμενου να καλύψουν κάποιες απαιτήσεις των προτύπων των ρύπων.

      Για αυτό λοιπόν έχουν και τα φίλτρα μικροσωματιδιων γιατι η καύση δεν είναι τέλεια ή όπως θα έπρεπε να είναι για να μην παραχθούν μικροσωματίδια.

      Τα μικροσωματίδια καταστρέφονται με υψηλή θερμοκρασία, η υψηλή θερμοκρασία παράγει άλλους ρύπους. Για αυτό και υπάρχει μια σειρά από καταλυτες και φίλτρα και συγκεκριμένη διαδικασία ενεργητικής αναγέννησης του φίλτρου όταν και οι υπόλοιποι κατάλληλες και φίλτρα του αυτοκινήτου είναι σε κατάλληλη θερμοκρασία για την καλύτερη απόδοση τους.

      Αν βγάλεις ένα από αυτά τα φίλτρα τότε έχεις επέμβει χωρίς καμία σχετική γνώση και παράγεις ρύπους που είναι βλαβεροί.

      Το έπιασες τώρα;

      Άρχοντα,το στυλακι το έπιασες τώρα και το κατάλαβες τώρα, αλλού,οποίος απαντάει κόσμια,μπορώ να απαντήσω,δεν προσβαλω κανέναν με αυτά που γράφω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Φυσικά και είναι ντουμάνι.
      Εγώ πάλι βλέπω πως είσαι πολύ σίγουρος για αυτά που γράφεις.

      Η αιθάλη δηλαδή το ντουμάνι είναι τα παράγωγα μη τέλειας καύσης. Το χρώμα τους είναι μαύρο. Στα diesel η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι πολλές φορές κάτω από 500 βαθμούς κελσίου γεγονός που δεν βοηθά στην καύση των κατακαθησεων. Όταν κάνει αναγέννηση το dpf η θερμοκρασία περνά τους 500 βαθμούς κελσίο, τα σωματίδια της αιθάλης καίγονται και καθώς καίγονται παράγουν λευκό καπνό.

      Και εκεί υπάρχει ένα όριο, αλλά μιλάμε για άλλη φύση καπνού με άλλα στοιχεία μέσα του.

      Το κατάλαβες τώρα;

      Ντουμάνι μαύρο που όσοι βγάζουν το dpf καταστρέφουν τα πνευμόνια των συμπολιτών τους διότι τα μικροσωματίδια αυτά της μη τέλειας καύσης αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, δεν καίγονται, και μπαινουν στα πνευμόνια. Μεγάλο ποσοστό των μικροσωματίδιων βρίσκεται στα καυσαέρια ατελούς καύσης, δηλαδή εκείνα τα μαύρα, τα ντουμάνια.

      Ντουμάνι μαύρο βγάζουν και αμάξια με dpf,δεν έχει να κάνει με το dpf,είναι θέμα καυσίμου,μπεκ και κτλ
      Το πώς λειτουργεί το dpf γνωρίζω πολύ καλά και ξέρω τι κάνει στην θεωρία πάντα, γιατί στην πραγματικότητα σε πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων όταν ελέγχθηκαν με το κατάλληλο μηχάνημα δεν ήταν αυτές οι τιμές που έπρεπε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.

      Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.

      Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?

      Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.

      2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.

      Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.

      https://www.google.com/amp/s/www.protothema.gr/world/article/1173019/skandalo-dieselgate-me-65-ekat-euro-i-opel-apefuge-tis-dikastikes-peripeteies/AMP/

      Δεν είναι 7 χρόνια πριν αυτό,πριν 4-5 μήνες είναι, τότε στην Ευρώπη δεν υπήρχε προφανώς,ούτε ακομα και τώρα ξέρουμε

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.

      Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.

      Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?

      Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      To dpf κατακρατά την αιθάλη, κοινώς το ντουμάνι.

      Για εμένα οι ταξιτζήδες που τα βγάζουν θα έπρεπε να τους πάρουν ένα εξάμηνο την άδεια και κατάσχεση πινακίδων.

      Η αιθάλη μπαίνει στο πνευμονία των ανθρώπων και κολλάει στα τριχοειδή αγγεία τους. Μάλιστα λόγω της φύσης τους μένουν χαμηλά και δεν χάνονται ψηλά στην ατμόσφαιρα. Δηλαδή μένει αρκετό καιρό από το πέρασμα του αυτοκινήτου.

      Και όταν κάνει αναγέννηση το dpf που πηγαίνει η αιθάλη?Αααα ξέχασα οι αυτοκινητοβιομηχανίες λένε ότι πρέπει να βγεις έξω από την πόλη και να πας με τη τάδε ταχύτητα για να κάνει το dpf αναγέννηση και όλα αυτά για να περνούν τις προδιαγραφές.εγω σε πολλά αυτοκίνητα έχω δει βγαλμένα dpf χωρίς ίχνος καπνας,το ντουμάνι δεν έχει σχέση καμία,είναι θέμα τρομπας ή μπεκ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )

      Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
      800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ.

      Τα μπεκ μια επισκευή να τα κάνεις, γιατί να τα αλλάξεις,η αντλία υψηλής γιατί να χαλάσει,φίλος ταξιτζής με 400χιλ στο οδόμετρο,μόνο επισκευή έχει κάνει τα μπεκ,τπτ άλλο, κελαηδεί,το dpf αν δεν έχει φράξει γιατί καθαρισμό,γνώμη μου κατάργηση,ανοίγω μεγάλη κουβέντα,αλλά ας την κάνουμε κιολας,ξέρω αρκετά s cross, MiTo και Vitara με πολλά χλμ που δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα

      Έτσι ταξιτζιδικα ....ότι δεν μας βολεύει το πετάμε....και τούφα το ντουμάνι...

      Εξυπνάδες μπορώ να γράψω και εγώ,είναι εύκολο,όποιος θέλει ας δει το diesel gate documentary στο YouTube και μετά να κουβεντιάσουμε,το ντουμάνι δεν έχει σχέση με το dpf άρχοντα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )

      Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
      800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ.

      Τα μπεκ μια επισκευή να τα κάνεις, γιατί να τα αλλάξεις,η αντλία υψηλής γιατί να χαλάσει,φίλος ταξιτζής με 400χιλ στο οδόμετρο,μόνο επισκευή έχει κάνει τα μπεκ,τπτ άλλο, κελαηδεί,το dpf αν δεν έχει φράξει γιατί καθαρισμό,γνώμη μου κατάργηση,ανοίγω μεγάλη κουβέντα,αλλά ας την κάνουμε κιολας,ξέρω αρκετά s cross, MiTo και Vitara με πολλά χλμ που δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @tesa54 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Για εργοστασιακά που κινούνται στην επαρχία και όχι στην Αθήνα σχετικά πρόωρη αλλαγή, είχε πέσει η απόσβεσή τους, τα τσέκαρες όταν τα έβγαλες σε τι κατάσταση ήταν ; Για συνεργεία ιδιωτών στην επαρχία έχω ακούσει κι εγώ πολύ χαμηλές τιμές, καμία σχέση με Αθήνα. Αλλά και εδώ και στην Αθήνα γνωστά βουλκανιζατέρ χρεώνουν την ευθυγράμμιση 40 ευρώ και αποκλειστικά ευθυγραμμισάδες εξίσου γνωστοί 25 ευρώ ! https://www.rellasamortiser.gr/el/product/amortiser/suzuki/suzuki-sx-4/suzuki-sx-4-s-cross-2013-2022/63767

      Δεν νομίζω ότι υπάρχει αμορτισέρ που να κρατάει πάνω από 60-70 Χιλ χλμ,ειδικά τα πίσω ήταν χάλια,λες και ήταν βάρκα στο γυαλο στις στροφές,τώρα για τις τιμές ότι γράφω ποιο πάνω

      Ε όχι και μόνο 60-70 Χιλ! Αλλά όπως και να έχει γιατί δεν κινούνται όλα τα αμάξια στις ίδιες συνθήκες πας σε ένα συνεργείο και τα μετράς , όπως στα μετρούν και στα ΚΤΕΟ

      Καινούργια αμορτισέρ πέρασα ΚΤΕΟ , μπροστά 72% και πίσω 74%,αν μου πεις έναν που κάνει σωστή μέτρηση,να πάω και εγώ,κανένας κατασκευαστής δεν δίνει πάνω από 70χιλ,σε πολλά s cross στο Maruti που διάβασα ,τα πίσω τα άλλαζαν μέσα στην εγγύηση, αυτά

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      υποθετω οτι ειναι σχεδον ιδια με του βιτ.
      τα πισω λοιπον, 60 το τεμαχιο και 80 τα μπροστινα.
      και ειναι kyb ακριβως ιδια με τα μαμα
      αν και εμενα συγκρινοντας με τα παλια μου φανηκαν καλυτερης κατασκευης τα kyb τα μετα
      ...ειχα δοκιμασει καμποσα. τελικα τα kyb αυτα ειναι τα καλυτερα στο συνδυασμο eibach-vitara, υποθετω και σουξου-eibach ειναι εξαιρετα. Με τα eibach αναβαθμιστηκε πολυ και η συνολικη λειτουργια καθως ειναι πιο προοδευτικα. Εψαχνα λοιπον συνδυασμο και πληρωσα πολλα. παρα πολλα. σε εξωτικα και πανακριβα και επωνυμα και ανωνυμα και φτιαχτα. και ηταν τελικα τα ταπεινα kyb που εδωσαν τη λυση με κατω απο 300.
      τωρα στο φιλο που εβαλε τα kyb, θα του ελεγα οτι με 250+100 περαστικα να βαλει και τα eibach pro lift kit.

      Τα eibach gatoz είναι για ψηλωμα?δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο,στο vitara όταν έρθει η ώρα του θα το κάνω, ευχαριστώ.

      μονο 2cm. χωρις να ειναι ομως μακρυτερα απο τα μαμα. εχουν πυκνο σπειρωμα. βασικα ειναι πολυ πιο προοδευτικα

      Ευχαριστώ gatoz!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      chris.r675
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr