@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Συμπέρασμα ακόμα και σε μικτές διαδρομές το ντίζελ υπερτερεί του υβριδικού. Πρέπει να μείνεις αυστηρά σε αστικό κύκλο για να πας στο υβριδικό.
Φίλε tkin73, πιστεύω με ένα υβριδικό θά ήσουν πολύ χαμηλότερα στην συγκεκριμένη διαδρομή. Εγώ χθες, μια δύσκολη μέρα, από Λαγκαδά, ΒΙΠΕ Σίνδου, Εύοσμο, Περαία, αεροδρόμιο, Σταυρούπολη, ΒΙΠΕ και επιστροφή βράδυ Λαγκαδά, με το καλοριφέρ νά δουλεύει συνεχώς, 4,1 lit μέση τιμή ημέρας, για 160 km περίπου
Φίλε Έκτορα ίδιο κόστος είναι το 4.1 βενζίνη με το 5 σε πετρέλαιο! Και χθες ήταν μια μέρα με φουλ κίνηση το πρωί που ευνόησε τον υβριδισμό και οδηγείς ένα αμάξι μικρότερου συνολικού όγκου από το Σουζούκι. Πιστεύω ότι πχ με το hrv θα ήσουν παραπάνω.
Έτσι είναι όπως τα λες, συν η διαδρομή, ο οδηγός, οι συνθήκες, το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου (με φορτίο ή όχι), η εποχή. Στο κόστος υπολόγισε και τέλη κυκλοφορίας, σέρβις, φθορές (π.χ. επιβάρυνση φίλτρου DPF). Το transit που έχω, με 3,5 ton μεικτό, κάτω από 9 lit πετρέλαιο δεν πέφτει, ούτε άδειο από φορτίο. Γι αυτό πιστεύω, το ποιο είναι οικονομικό και πιο όχι, εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες.