-
Το δικό μου μετά από 245,000 χλμ, πηγαίνοντας με 120 για 100 χλμ, π.χ Θεσσαλονίκη-Πλαταμώνας έχει κατανάλωση 5.3lt/100.
Λαμπάκι dpf ποτέ.
Αλλά φοράει λάστιχο 215/50/17.
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το δικό μου μετά από 245,000 χλμ, πηγαίνοντας με 120 για 100 χλμ, π.χ Θεσσαλονίκη-Πλαταμώνας έχει κατανάλωση 5.3lt/100.
Λαμπάκι dpf ποτέ.
Αλλά φοράει λάστιχο 215/50/17.
Πάντως μόλις του έδωσα "δικαίωμα" μια βδομάδα με κακή χρήση για ντίζελ 2-3 χλμ όλη την μέρα και κατευθείαν χτύπησε μόλις φουλαρα.
-
Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )
Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ. -
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το δικό μου μετά από 245,000 χλμ, πηγαίνοντας με 120 για 100 χλμ, π.χ Θεσσαλονίκη-Πλαταμώνας έχει κατανάλωση 5.3lt/100.
Λαμπάκι dpf ποτέ.
Αλλά φοράει λάστιχο 215/50/17.
αρχοντα 215/55/17
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@tesa54 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Για εργοστασιακά που κινούνται στην επαρχία και όχι στην Αθήνα σχετικά πρόωρη αλλαγή, είχε πέσει η απόσβεσή τους, τα τσέκαρες όταν τα έβγαλες σε τι κατάσταση ήταν ; Για συνεργεία ιδιωτών στην επαρχία έχω ακούσει κι εγώ πολύ χαμηλές τιμές, καμία σχέση με Αθήνα. Αλλά και εδώ και στην Αθήνα γνωστά βουλκανιζατέρ χρεώνουν την ευθυγράμμιση 40 ευρώ και αποκλειστικά ευθυγραμμισάδες εξίσου γνωστοί 25 ευρώ ! https://www.rellasamortiser.gr/el/product/amortiser/suzuki/suzuki-sx-4/suzuki-sx-4-s-cross-2013-2022/63767
Δεν νομίζω ότι υπάρχει αμορτισέρ που να κρατάει πάνω από 60-70 Χιλ χλμ,ειδικά τα πίσω ήταν χάλια,λες και ήταν βάρκα στο γυαλο στις στροφές,τώρα για τις τιμές ότι γράφω ποιο πάνω
Ε όχι και μόνο 60-70 Χιλ! Αλλά όπως και να έχει γιατί δεν κινούνται όλα τα αμάξια στις ίδιες συνθήκες πας σε ένα συνεργείο και τα μετράς , όπως στα μετρούν και στα ΚΤΕΟ
Καινούργια αμορτισέρ πέρασα ΚΤΕΟ , μπροστά 72% και πίσω 74%,αν μου πεις έναν που κάνει σωστή μέτρηση,να πάω και εγώ,κανένας κατασκευαστής δεν δίνει πάνω από 70χιλ,σε πολλά s cross στο Maruti που διάβασα ,τα πίσω τα άλλαζαν μέσα στην εγγύηση, αυτά
-
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )
Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ.Τα μπεκ μια επισκευή να τα κάνεις, γιατί να τα αλλάξεις,η αντλία υψηλής γιατί να χαλάσει,φίλος ταξιτζής με 400χιλ στο οδόμετρο,μόνο επισκευή έχει κάνει τα μπεκ,τπτ άλλο, κελαηδεί,το dpf αν δεν έχει φράξει γιατί καθαρισμό,γνώμη μου κατάργηση,ανοίγω μεγάλη κουβέντα,αλλά ας την κάνουμε κιολας,ξέρω αρκετά s cross, MiTo και Vitara με πολλά χλμ που δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα
-
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )
Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ.Τα μπεκ μια επισκευή να τα κάνεις, γιατί να τα αλλάξεις,η αντλία υψηλής γιατί να χαλάσει,φίλος ταξιτζής με 400χιλ στο οδόμετρο,μόνο επισκευή έχει κάνει τα μπεκ,τπτ άλλο, κελαηδεί,το dpf αν δεν έχει φράξει γιατί καθαρισμό,γνώμη μου κατάργηση,ανοίγω μεγάλη κουβέντα,αλλά ας την κάνουμε κιολας,ξέρω αρκετά s cross, MiTo και Vitara με πολλά χλμ που δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα
Έτσι ταξιτζιδικα ....ότι δεν μας βολεύει το πετάμε....και τούφα το ντουμάνι...
-
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μετά από 245,000 με μαμά μπεκ και αντλία υψηλής, μπαίνει στο πρόγραμμα η αλλαγή τους πριν τα φτύσουν εντελώς(πόσο ακόμα να πάνε; 260-270,000; χαλασμένο μπεκ μπορεί να τρυπήσει πιστόνι και χαλασμένη αντλία υψηλής μπορεί να περάσει ρινίσματα στα μπεκ και στην τροφοδοσία )
Έχω βρει να ξέρεις 4 x 250 ευρώ για μπεκ (καινούργια) μείον 200 για να τους δώσεις τα δικά σου,
800 για αντλία υψηλής πάμε στα 1600 + 400 για καθάρισμα dpf, με 2 χιλιάρικα πάς για άλλα 250,000 χλμ.Τα μπεκ μια επισκευή να τα κάνεις, γιατί να τα αλλάξεις,η αντλία υψηλής γιατί να χαλάσει,φίλος ταξιτζής με 400χιλ στο οδόμετρο,μόνο επισκευή έχει κάνει τα μπεκ,τπτ άλλο, κελαηδεί,το dpf αν δεν έχει φράξει γιατί καθαρισμό,γνώμη μου κατάργηση,ανοίγω μεγάλη κουβέντα,αλλά ας την κάνουμε κιολας,ξέρω αρκετά s cross, MiTo και Vitara με πολλά χλμ που δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα
Έτσι ταξιτζιδικα ....ότι δεν μας βολεύει το πετάμε....και τούφα το ντουμάνι...
Εξυπνάδες μπορώ να γράψω και εγώ,είναι εύκολο,όποιος θέλει ας δει το diesel gate documentary στο YouTube και μετά να κουβεντιάσουμε,το ντουμάνι δεν έχει σχέση με το dpf άρχοντα
-
Με τι έχει σχέση;
-
To dpf κατακρατά την αιθάλη, κοινώς το ντουμάνι.
Για εμένα οι ταξιτζήδες που τα βγάζουν θα έπρεπε να τους πάρουν ένα εξάμηνο την άδεια και κατάσχεση πινακίδων.
Η αιθάλη μπαίνει στο πνευμονία των ανθρώπων και κολλάει στα τριχοειδή αγγεία τους. Μάλιστα λόγω της φύσης τους μένουν χαμηλά και δεν χάνονται ψηλά στην ατμόσφαιρα. Δηλαδή μένει αρκετό καιρό από το πέρασμα του αυτοκινήτου.
-
Τα μπεκ και η αντλια ειναι ανταλλακτικα. Οχι αναλωσιμα. Αυτο σημαινει οτι αντικαθιστανται μονο αν δυσλειτουργουν ή χαλασουν.
Το dpf επισης. Για την διατηρηση της καλης λειτουργιας των, καθαρο καυσιμο και καποιο καθαριστικο καθε 5 ή 10 χιλιαδες χλμ.
Δεν ξοδευουμε χρηματα χωρις λογο. Αναλωσιμα οπως ελαστικα, αμορτισερ, σινεμπλοκ, φουσκες ημιαξονιων, λαδοφιλτρα, υγρα φρενων, μπαταριες, ναι πρεπει να επιθεωρουνται προβλεπτικα και να αλλαζονται προληπτικα σε τακτα χρονικα διαστηματα. -
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
To dpf κατακρατά την αιθάλη, κοινώς το ντουμάνι.
Για εμένα οι ταξιτζήδες που τα βγάζουν θα έπρεπε να τους πάρουν ένα εξάμηνο την άδεια και κατάσχεση πινακίδων.
Η αιθάλη μπαίνει στο πνευμονία των ανθρώπων και κολλάει στα τριχοειδή αγγεία τους. Μάλιστα λόγω της φύσης τους μένουν χαμηλά και δεν χάνονται ψηλά στην ατμόσφαιρα. Δηλαδή μένει αρκετό καιρό από το πέρασμα του αυτοκινήτου.
Και όταν κάνει αναγέννηση το dpf που πηγαίνει η αιθάλη?Αααα ξέχασα οι αυτοκινητοβιομηχανίες λένε ότι πρέπει να βγεις έξω από την πόλη και να πας με τη τάδε ταχύτητα για να κάνει το dpf αναγέννηση και όλα αυτά για να περνούν τις προδιαγραφές.εγω σε πολλά αυτοκίνητα έχω δει βγαλμένα dpf χωρίς ίχνος καπνας,το ντουμάνι δεν έχει σχέση καμία,είναι θέμα τρομπας ή μπεκ
-
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
-
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
-
Φυσικά και είναι ντουμάνι.
Εγώ πάλι βλέπω πως είσαι πολύ σίγουρος για αυτά που γράφεις.Η αιθάλη δηλαδή το ντουμάνι είναι τα παράγωγα μη τέλειας καύσης. Το χρώμα τους είναι μαύρο. Στα diesel η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι πολλές φορές κάτω από 500 βαθμούς κελσίου γεγονός που δεν βοηθά στην καύση των κατακαθησεων. Όταν κάνει αναγέννηση το dpf η θερμοκρασία περνά τους 500 βαθμούς κελσίο, τα σωματίδια της αιθάλης καίγονται και καθώς καίγονται παράγουν λευκό καπνό.
Και εκεί υπάρχει ένα όριο, αλλά μιλάμε για άλλη φύση καπνού με άλλα στοιχεία μέσα του.
Το κατάλαβες τώρα;
Ντουμάνι μαύρο που όσοι βγάζουν το dpf καταστρέφουν τα πνευμόνια των συμπολιτών τους διότι τα μικροσωματίδια αυτά της μη τέλειας καύσης αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, δεν καίγονται, και μπαινουν στα πνευμόνια. Μεγάλο ποσοστό των μικροσωματίδιων βρίσκεται στα καυσαέρια ατελούς καύσης, δηλαδή εκείνα τα μαύρα, τα ντουμάνια.
-
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
τι να σου γραψω όταν προτείνεις να βγάλουμε το dpf για να ξενιάσουμε....
-
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.
Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.
-
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@chris-r675 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν έχεις φτάσει να βλέπεις την καπνα, έχεις ξεπεράσει τα όρια προ πολλού. Οπότε το ότι ακόμα και χωρίς dpf δεν βλέπεις κάτι, δεν έχει και μεγάλη σημασία.
Τα καυσαέρια της αναγέννησης σε κάποιες κατηγορίες πρέπει να είναι και αυτά κάτω από τα όρια. Δεν ξέρω αν ισχύει στα αμάξια.
Όταν μιλάμε με ορολογία τούφα το ντουμάνι,εγώ τι να απαντήσω?
Τώρα τι τιμές έχουν τα καυσαέρια τις αναγέννησης δεν νομίζω ότι υπάρχει μηχάνημα στην Ευρώπη να το μετράει,έτσι την πάτησε και η vw στην Αμερική,εκεί υπήρχε, οπότε άκρη δεν θα βγάλει κανένας τι κατακρατεί το dpf.
2-3 εταιρίες βγάζουν στο κόσμο μηχανήματα για μετρήσεις καυσαερίων, φαντάζομαι δεν τα πουλάνε μόνο στην Αμερική.
Από κει και πέρα , 7 χρόνια μετά το diesel gate και σε μέρος που συζητάμε για αμάξια και δεν είναι ακόμα κατανοητό ότι το θέμα ήταν τα NOx-οξείδια του αζώτου και όχι τα PM, soot, αιθάλη, κάπνα, οπότε τι περισσότερο να πούμε.
Δεν είναι 7 χρόνια πριν αυτό,πριν 4-5 μήνες είναι, τότε στην Ευρώπη δεν υπήρχε προφανώς,ούτε ακομα και τώρα ξέρουμε
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Φυσικά και είναι ντουμάνι.
Εγώ πάλι βλέπω πως είσαι πολύ σίγουρος για αυτά που γράφεις.Η αιθάλη δηλαδή το ντουμάνι είναι τα παράγωγα μη τέλειας καύσης. Το χρώμα τους είναι μαύρο. Στα diesel η θερμοκρασία των καυσαερίων είναι πολλές φορές κάτω από 500 βαθμούς κελσίου γεγονός που δεν βοηθά στην καύση των κατακαθησεων. Όταν κάνει αναγέννηση το dpf η θερμοκρασία περνά τους 500 βαθμούς κελσίο, τα σωματίδια της αιθάλης καίγονται και καθώς καίγονται παράγουν λευκό καπνό.
Και εκεί υπάρχει ένα όριο, αλλά μιλάμε για άλλη φύση καπνού με άλλα στοιχεία μέσα του.
Το κατάλαβες τώρα;
Ντουμάνι μαύρο που όσοι βγάζουν το dpf καταστρέφουν τα πνευμόνια των συμπολιτών τους διότι τα μικροσωματίδια αυτά της μη τέλειας καύσης αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, δεν καίγονται, και μπαινουν στα πνευμόνια. Μεγάλο ποσοστό των μικροσωματίδιων βρίσκεται στα καυσαέρια ατελούς καύσης, δηλαδή εκείνα τα μαύρα, τα ντουμάνια.
Ντουμάνι μαύρο βγάζουν και αμάξια με dpf,δεν έχει να κάνει με το dpf,είναι θέμα καυσίμου,μπεκ και κτλ
Το πώς λειτουργεί το dpf γνωρίζω πολύ καλά και ξέρω τι κάνει στην θεωρία πάντα, γιατί στην πραγματικότητα σε πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων όταν ελέγχθηκαν με το κατάλληλο μηχάνημα δεν ήταν αυτές οι τιμές που έπρεπε. -
Εμ με αυτα που γράφεις για το θέμα αυτό, δείχνεις να μην έχεις καταλάβει τίποτα από την θεωρία.
Δώσε λινκ αυτων που διαβάζεις.
Το πρόβλημα των diesel ήταν άλλο. Το έγραψε παραπανω συμφορουμιτης.
Τα μικροσωματίδια παράγονται λόγω του τρόπου καύσης των diesel κινητήρων στα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα καύση μέσω επιστροφής των καυσαερίων κτλ. Αυτές οι τεχνολογικές λύσεις έχουν επιλεχθεί για μια συγκεκριμένη παραγωγή εκπομπών και ρύπων όπως co2,Nox κτλ και έχουν ως κατάλοιπο και την παραγωγή μικροσωματίδιων. Δεν έχει να κάνει τόσο με την κατάσταση των μπεκ και με το αν είναι παλια ή βουλωμένα κτλ. Είναι η φύση της καύσης των κινητήρων αυτών προκείμενου να καλύψουν κάποιες απαιτήσεις των προτύπων των ρύπων.
Για αυτό λοιπόν έχουν και τα φίλτρα μικροσωματιδιων γιατι η καύση δεν είναι τέλεια ή όπως θα έπρεπε να είναι για να μην παραχθούν μικροσωματίδια.
Τα μικροσωματίδια καταστρέφονται με υψηλή θερμοκρασία, η υψηλή θερμοκρασία παράγει άλλους ρύπους. Για αυτό και υπάρχει μια σειρά από καταλυτες και φίλτρα και συγκεκριμένη διαδικασία ενεργητικής αναγέννησης του φίλτρου όταν και οι υπόλοιποι κατάλληλες και φίλτρα του αυτοκινήτου είναι σε κατάλληλη θερμοκρασία για την καλύτερη απόδοση τους.
Αν βγάλεις ένα από αυτά τα φίλτρα τότε έχεις επέμβει χωρίς καμία σχετική γνώση και παράγεις ρύπους που είναι βλαβεροί.
Το έπιασες τώρα;
SUZUKI SX4 SCROSS