Τελικά το πήρα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και πήγα σε ένα συνεργείο που βρήκα μέσω Google στα Σπάτα που είχε καλά reviews. Από ότι κατάλαβα υπήρχε πρόβλημα στο σημείο που ενώνονται οι ντίζες με τον λεβιέ και έγινε τοπικά επισκευή. Ο δίσκος άναψε από το γεγονός ότι οδηγήσαμε 2-3 λεπτά με χαλασμένες ντίζες με αποτέλεσμα να μπαίνει λάθος ταχύτητα όπως είπε και ο ektoras πχ 3η αντί για 1η κλπ αλλά δεν είναι ακόμα για άλλαγή. Κόστος 50 ευρώ...
Best posts made by robotech_
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@tesa54 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πες μας και το συνεργείο ενημερωτικά μήπως βοηθηθούν άλλα μέλη/αναγνώστες
MSAutoService Σπάτα Αττικής. Εξαιρετικά συμπαθής ο κ. Σταύρος.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Αλλάχτηκε σήμερα η EGR. Και η Pierburg τελικά Dellorto γράφει επάνω
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Από πλευράς μου να ζητήσω συγνώμη εάν σε επηρέασα και τελικά πηγές εκτός αντιπροσωπείας και τελικά ταλαιπωρήθηκες. Επιπόλαιος μάστορας φαινεται.
Όχι ρε φίλε μην αγχώνεσαι. Τυχαία τον βρήκα και πήγα εκεί γιατί διάβασα καλά reviews στο Google. Μπορεί και να ξαναπάω εκτός αν κάποιος γνωστός μου προτείνει κάποιον άλλο.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι ερώτηση φρίκη ήταν αυτή robotech, μας κλείσανε το thread μέχρι να την αλλάξεις!!!!
Παρατηρώ πως η pierburg δε γράφει το serial του ανταλλακτικού. Θυμάμαι η dellorto-meat and doria στο link που παρέθεσα πιο πάνω και αντίστοιχα αγόρασα και άλλαξα, έγραφε επάνω το 55229740.
Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό. (Ωχ δεν πιστεύω να έχουμε Β ημίχρονο.)
Πάντως και η δική σου είναι αρκετά βρώμικη όπως ήταν και η δική μου.Καλοφόρετη!
Ευχαριστώ!
Όντως σηκώθηκε θύελλα.Είχε και ένα αυτοκόλλητο από την άλλη πλευρά με το ονόμα της Pierburg και κάποιους αριθμούς. Ξέχασα να το βγάλω φωτογραφία.
Τέλος πάντων, όλοι μάθαμε κάτι παραπάνω από όλη τη φασαρία.Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει από εδώ και πέρα, πάντως αποφασίσαμε να πάρουμε καθισματάκια αυτοκινήτου για το μικρό αμάξι για να το χρησιμοποιούμε για τις δουλειές εντός πόλης και το SUZUKI να μείνει μόνο για τις μεγαλύτερες διαδρομές.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Θυμάμαι τα καθίσματακια που χρησιμοποίησαν στο fiat panda στο πρώτο crash test που είχε κάνει δεν ήταν τα σωστά και έχασε ένα αστέρι, άλλοι έλεγαν ήταν ευθύνη της fiat που δεν πρότεινε τα σωστά, η fiat έλεγε πως ήταν ευθύνη του euro ncap...χαμός και τότε....
Εσείς; Τι καθισματακια πήρατε;
Britax Romer Adventure SL
Latest posts made by robotech_
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα.
Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία με την οποία μηδενίζει ο μετρητής χιλιομέτρων ζωής του λαδιού? Έχω βρει μια διαδικασία στο Ίντερνετ την οποία είχα εφαρμόσει μετά την προηγούμενη αλλαγή λαδιών με επιτυχία αλλά φέτος δεν μπορώ να το πετύχω. Είναι κάπως έτσι.
- Πατάμε τέρμα γκάζι και το κρατάμε πατημένο για όλη τη διαδικασία
- Πατάμε το κουμπί start 2 φορες (ignition on)
- Ορίζουμε το οδοόμετρο στο TRIP B με τον αριστερό μοχλό του ταμπλό
- Κρατάμε πατημένο το δεξί μοχλό του ταμπλό
- Πατάμε 3 φορές το φρένο
- Αφήνουμε το γκάζι
Πήγαινε εκεί που έκανες το σέρβις και οφειλαν να το έχουν κάνει αυτοί.
Αυτό που περιγράφεις θέλει... 3 χέρια και πόδια!!!Απ ότι μου είπε δεν έχει το μηχάνημα που μπορεί να κάνει αυτό το reset. Θα βρω λύση σε κάποιο συνεργείο σίγουρα. Απλά πέρυσι το είχε πετύχει πολύ εύκολα και φέτος δεν μου κάθεται.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@bill_hsd said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα.
Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία με την οποία μηδενίζει ο μετρητής χιλιομέτρων ζωής του λαδιού? Έχω βρει μια διαδικασία στο Ίντερνετ την οποία είχα εφαρμόσει μετά την προηγούμενη αλλαγή λαδιών με επιτυχία αλλά φέτος δεν μπορώ να το πετύχω. Είναι κάπως έτσι.
- Πατάμε τέρμα γκάζι και το κρατάμε πατημένο για όλη τη διαδικασία
- Πατάμε το κουμπί start 2 φορες (ignition on)
- Ορίζουμε το οδοόμετρο στο TRIP B με τον αριστερό μοχλό του ταμπλό
- Κρατάμε πατημένο το δεξί μοχλό του ταμπλό
- Πατάμε 3 φορές το φρένο
- Αφήνουμε το γκάζι
Το έχω δει το βίντεο. Αφορά μόνο την έκδοση με κινητήρα βενζίνης. Στο Diesel δεν υπάρχει η επιλογή του Oil Change Reset.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Καλησπέρα.
Γνωρίζει κανείς τη διαδικασία με την οποία μηδενίζει ο μετρητής χιλιομέτρων ζωής του λαδιού? Έχω βρει μια διαδικασία στο Ίντερνετ την οποία είχα εφαρμόσει μετά την προηγούμενη αλλαγή λαδιών με επιτυχία αλλά φέτος δεν μπορώ να το πετύχω. Είναι κάπως έτσι.
- Πατάμε τέρμα γκάζι και το κρατάμε πατημένο για όλη τη διαδικασία
- Πατάμε το κουμπί start 2 φορες (ignition on)
- Ορίζουμε το οδοόμετρο στο TRIP B με τον αριστερό μοχλό του ταμπλό
- Κρατάμε πατημένο το δεξί μοχλό του ταμπλό
- Πατάμε 3 φορές το φρένο
- Αφήνουμε το γκάζι
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Θυμάμαι τα καθίσματακια που χρησιμοποίησαν στο fiat panda στο πρώτο crash test που είχε κάνει δεν ήταν τα σωστά και έχασε ένα αστέρι, άλλοι έλεγαν ήταν ευθύνη της fiat που δεν πρότεινε τα σωστά, η fiat έλεγε πως ήταν ευθύνη του euro ncap...χαμός και τότε....
Εσείς; Τι καθισματακια πήρατε;
Britax Romer Adventure SL
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Τι ερώτηση φρίκη ήταν αυτή robotech, μας κλείσανε το thread μέχρι να την αλλάξεις!!!!
Παρατηρώ πως η pierburg δε γράφει το serial του ανταλλακτικού. Θυμάμαι η dellorto-meat and doria στο link που παρέθεσα πιο πάνω και αντίστοιχα αγόρασα και άλλαξα, έγραφε επάνω το 55229740.
Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό. (Ωχ δεν πιστεύω να έχουμε Β ημίχρονο.)
Πάντως και η δική σου είναι αρκετά βρώμικη όπως ήταν και η δική μου.Καλοφόρετη!
Ευχαριστώ!
Όντως σηκώθηκε θύελλα.Είχε και ένα αυτοκόλλητο από την άλλη πλευρά με το ονόμα της Pierburg και κάποιους αριθμούς. Ξέχασα να το βγάλω φωτογραφία.
Τέλος πάντων, όλοι μάθαμε κάτι παραπάνω από όλη τη φασαρία.Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει από εδώ και πέρα, πάντως αποφασίσαμε να πάρουμε καθισματάκια αυτοκινήτου για το μικρό αμάξι για να το χρησιμοποιούμε για τις δουλειές εντός πόλης και το SUZUKI να μείνει μόνο για τις μεγαλύτερες διαδρομές.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Αλλάχτηκε σήμερα η EGR. Και η Pierburg τελικά Dellorto γράφει επάνω
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καθαρίστηκε η egr προληπτικά στον Νταλιάνη, αλλάχθηκαν λάδια και ειμαι ετοιμος να παω Πολωνία να δωσω χαιρετίσματα στο στεκι του Λεχ Βαλέσα στο Gdansk.
Αν μείνω στο δρόμο θα ενημερώσω, χαχαχαχα.Solidanorsc!
Είδα ότι είχες αλλάξει egr πριν κανα χρόνο με 3rd party. Απ ότι φαίνεται πρέπει να πάω κι εγώ για άλλαγμα. Μου έχουν προτείνει να βάλω μια pierburg. Από την εμπειρία σου τι άλλο να πω στο μηχανικό να κοιτάξει; Κάτι ανέφερες για πεταλούδες, σωληνάκια κλπ. Ευχαριστώ.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Τι να πω. Να κατάλαβα λάθος το ανταλλακτικό; Αναγκαστικά θα πρέπει να ψάξω συνεργείο να πάρω και δεύτερη γνώμη
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Για να γίνω και λίγο πιο σαφής, μιλάμε για το Diesel AllGrip αγορασμένο 2014.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@robotech_ said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα.
Άναψε λαμπάκι check engine και ήταν απο κολλημμένη βαλβίδα EGR. Μου είπε ο μάστορας να την καθαρίσουμε και βλέπουμε. Αν ξανακολλήσει θα χρειάστει αντικατάσταση λέει με το κόστος να πλησιάζει στο 1000ρικο. Έχουμε καθόλου εμπειρία από αντίστοιχη βλάβη? Διάβασα από φίλο νωρίτερα ότι άλλαξε EGR γύρω στο 100ρικο. Μπερδεύτηκα...Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι φίλος?
Περίπου 120.000χλμ