-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αμι κρας τέστ.
Το χτύπησε κάποιος που πήγαινε με 110 χαω.Δεν νομίζω να τα πήγε άσχημα. Ιδιαίτερα σε σύγκριση με ένα σκούτερ που κάνει 5000.
https://www.automobile-propre.com/breves/impressionnant-accident-de-cette-citroen-ami/Εκτός και αν το χτύπησε κάπου κοντά στην αψίδα του θριάμβου, και τελικά το βρήκανε στο Λούβρο
-
- Η ταχύτητα αυτού που τον χτύπησε είναι από τα λεγόμενα του πατέρα του οδηγού του ami. Άρα, μπορεί να είναι πλασματικό.
- Πήγαιναν προς την ίδια κατεύθυνση και το ami πήγαινε πάλι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους με 45. Άρα το χτύπησε με 65 χλμ/ώρα από πίσω. Και πάλι σύμφωνα με τα λεγόμενα τους.
- Πίσω είναι τελείως κούφιο, έχει ένα σίδερο που κατέρρευσε και κόπηκε.
Πιστεύετε ότι αυτό το κούφιο πράγμα κράτησε ένα όχημα με ορμή πες κατά μέσο όρο 1100 κιλά και 65 χλμ/ωρα;
Χωρίς να υπολογίζουμε την κινητική ενέργεια κτλΠιο πολύ μου κάνει να κορναρε κάποια νταλίκα και από το ακουστικό κύμα να το βούλιαξε από πίσω.
-
Από χιούμορ καλά τα πας...
Από αμάξια έχεις οξεία κουλίτιδα...Από την Κούλα, όχι τον Κούλη...
-
Ρε παιδιά αυτό το συμβάν είναι ενδεικτικό της ακαταλληλότητας χρήσης του αυτοκινήτου αυτού σε συνδιασμό με την οδήγηση του από άπειρους οδηγούς.
Προφανώς σερνόταν σε κάποιο σημείο με 30-40 χλμ σε δρόμο που οι υπόλοιποι κινούνται με 70-80 και δεν είναι μηχανάκι η ποδήλατο να κινείται τέρμα δεξιά που θα επιτρέψει ακόμη και τελευταία στιγμή την αποφυγή του.
Και προφανώς τον πήρε ξοφαλτσα ο από πίσω του , διαφορετικά θα τον κλαιγανε τώρα τον νεαρό. -
Λάθος. Το άρθρο το γράφει ξεκάθαρα ότι ο μλκς που έτρεχε με 110 , παραβίασε τα όρια...
Οπότε μάλλον παίζει να μην ξαναοδηγήσει για χρόνια ο τύπος, αφού έξω κάτι τέτοια είναι πολύ αυστηρά στις ποινές .
-
Εκτός απο το μπρός -πίσω που αναφέρθηκε ότι είναι ίδιο ,είναι ίδια και η δεξιά- αριστερή πλευρά ? για αυτό και οι πόρτες ανοίγουν ανάποδα?
.
Από θέμα κόστους έξυπνο , τώρα για το ατύχημα νομίζω ότι έπαθε μικρή αναλογικά ζημιά βέβαια θα ήθελα να δω φωτογραφία από την οροφή .
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εκτός απο το μπρός -πίσω που αναφέρθηκε ότι είναι ίδιο ,είναι ίδια και η δεξιά- αριστερή πλευρά ? για αυτό και οι πόρτες ανοίγουν ανάποδα?
.
Από θέμα κόστους έξυπνο , τώρα για το ατύχημα νομίζω ότι έπαθε μικρή αναλογικά ζημιά βέβαια θα ήθελα να δω φωτογραφία από την οροφή .
Οι πόρτες είναι οι ίδιες. Αντί να σχεδιάσουν 2 πόρτες η μία συμμετρική της άλλης, πήραν την πόρτα του οδηγού και την βάλαν ανάποδα.
-
Ρε σεις τρολαρετε δεν μπορεί.
Εδώ το ασφαλέστερο μικρό με 65 χιλιόμετρα πάνω σε εμπόδιο. Με ζώνες παραμόρφωσης και απορρόφησης της ενέργειας. Με χάλυβες υπερυψηλής αντοχής κτλ
Μάλιστα το yaris απορροφά την ενέργεια της δικής του μάζας όχι κάποιου πιο μεγάλου οχήματος.https://i.ytimg.com/vi/P7GR4nZpXPI/maxresdefault.jpg
Δείτε το ψεύτικο ami που είναι και κούφιο στο συγκεκριμένο σημείο πως απλως βούλιαξε.
Προφανώς όχι μόνο δεν πήγαινε με 110 αλλά αλλά με λιγότερα ή οι δημοσιογραφοι λένε ότι να ναι. -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λάθος. Το άρθρο το γράφει ξεκάθαρα ότι ο μλκς που έτρεχε με 110 , παραβίασε τα όρια...
Οπότε μάλλον παίζει να μην ξαναοδηγήσει για χρόνια ο τύπος, αφού έξω κάτι τέτοια είναι πολύ αυστηρά στις ποινές .
Το αρθρο γράφει ότι ο πατέρας του παιδιού είπε ότι πήγαινε με τέτοια ταχύτητα το αυτοκίνητο που το χτύπησε, κάτι που προφανώς δεν συνέβη αν δεις το ami.
Καλά αν τον έπιασαν αυτόν τον μλκ, τότε μπορούν να βγουν ελεύθερα τα ami από τις τρύπες τους.
-
Δεν ξέρω τι λέτε για 2€ το λίτρο και ηλεκτρικά και επιδοτήσεις, αλλά την Παρασκευή το βενζινάδικο ήταν γεμάτο από καινούργια που είχαν πάει για πλύσιμο.
Σήμερα Κυριακή, χιονίζει και βρέχει....Δεν βάζουμε μυαλό.
-
Για αυτό χιονίζει και βρέχει.. Όλος ο ντουνιάς ξέρει πως αν πλύνεις το αμάξι θα χαλάσει ο καιρός. Αν το κάνουν πολλοί μαζί είναι σαν τους Ινδιάνους που καλούν την βροχή
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε σεις τρολαρετε δεν μπορεί.
Εδώ το ασφαλέστερο μικρό με 65 χιλιόμετρα πάνω σε εμπόδιο. Με ζώνες παραμόρφωσης και απορρόφησης της ενέργειας. Με χάλυβες υπερυψηλής αντοχής κτλ
Μάλιστα το yaris απορροφά την ενέργεια της δικής του μάζας όχι κάποιου πιο μεγάλου οχήματος.https://i.ytimg.com/vi/P7GR4nZpXPI/maxresdefault.jpg
Δείτε το ψεύτικο ami που είναι και κούφιο στο συγκεκριμένο σημείο πως απλως βούλιαξε.
Προφανώς όχι μόνο δεν πήγαινε με 110 αλλά αλλά με λιγότερα ή οι δημοσιογραφοι λένε ότι να ναι.Με 50 km/h είναι η δοκιμή, με αντικείμενο που έρχεται και αυτό με 50 από την άλλη πλευρά.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε σεις τρολαρετε δεν μπορεί.
Εδώ το ασφαλέστερο μικρό με 65 χιλιόμετρα πάνω σε εμπόδιο. Με ζώνες παραμόρφωσης και απορρόφησης της ενέργειας. Με χάλυβες υπερυψηλής αντοχής κτλ
Μάλιστα το yaris απορροφά την ενέργεια της δικής του μάζας όχι κάποιου πιο μεγάλου οχήματος.https://i.ytimg.com/vi/P7GR4nZpXPI/maxresdefault.jpg
Δείτε το ψεύτικο ami που είναι και κούφιο στο συγκεκριμένο σημείο πως απλως βούλιαξε.
Προφανώς όχι μόνο δεν πήγαινε με 110 αλλά αλλά με λιγότερα ή οι δημοσιογραφοι λένε ότι να ναι.Με 50 km/h είναι η δοκιμή, με αντικείμενο που έρχεται και αυτό με 50 από την άλλη πλευρά.
Εεεε; για το n cap λέω
Με 65 χλμ/ώρα δεν είναι;
Edit σωστά.
Αυτή η ταχύτητα σε αντίθετη κατεύθυνση δεν είναι ισάξια με 65χλμ σε εμπόδιο; -
-
Κάπου είχα διαβάσει πως τα 50 χλμ σε αντιροπη κίνηση ισούται με την ενέργεια σύγκρουσης με 65 χλμ αλλά σε σταθερό εμπόδιο ( δεν ισούται με 100 χλμ διότι υπολογίζονται και οι απορροφήσεις από τις ζώνες παραμόρφωσης)
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κάπου είχα διαβάσει πως τα 50 χλμ σε αντιροπη κίνηση ισούται με την ενέργεια σύγκρουσης με 65 χλμ αλλά σε σταθερό εμπόδιο ( δεν ισούται με 100 χλμ διότι υπολογίζονται και οι απορροφήσεις από τις ζώνες παραμόρφωσης)
;;;;;;;
-
Τι σε μπέρδεψε;
Το τεστ σε σταθερό εμπόδιο είναι στα 65 χιλιόμετρα/ώρα (64.4 για την ακρίβεια).
Στα 50 χλμ/ωρα ήταν τη δεκαετία του '90 -
Σε 50km/h με διαφορετική μεθοδολογία. Ξαναάλλαξε:
https://www.euroncap.com/en/vehicle-safety/the-ratings-explained/adult-occupant-protection/frontal-impact/mobile-progressive-deformable-barrier/ -
Οπότε αύξησαν την επιφάνεια σύγκρουσης κατά 10% και άλλαξαν το τέστ
-
Υπάρχουν πολλά υπονοούμενα σε διάφορα εξειδικευμένα site και φόρουμ ότι πάμε σε μια περίοδος όπου θα υπάρξει έλλειψη σε ντίζελ , μπορεί να είναι τεχνητή μπορεί να είναι απο την απότομη ζήτηση που θα φέρει το ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΟ τέλος του πολέμου και της πανδημίας ψάξτε το και μόνοι σας .
Το πλεονέκτημα της ασφαλής αποθήκευσης του ντίζελ τώρα δικαιώνετε! Όσοι έχετε δυνατότητα εκμεταλλευτείτε το .
Εγω πάντως θα παραγγείλω μόλις εφαρμοστούν τα -15 λεπτά , ελπίζω να πέσει λίγο και η τιμή γιατί έρχονται και αλώνια και θέλουμε 5 τόνους .
Να πως μετα το καλοκαίρι θα αρχίσουν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών να εχουν νόημα και τα ami να γίνονται ποθητά ...
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά