-
@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Έτσι όπως τα περιγράφεις το προηγούμενο vitara σε πεντάπορτο δίλιτρο , φαντάζει ίσως η καλύτερη επιλογή. Εγώ με τα θηρία που παρουσίασε ο γάτος των 2,7 λίτρων δε θα έμπλεκα, εκεί είπα ότι σε απαγορευτικά κυβικά υπάρχουν πολλές επιλογές, αν το σκέφτεσαι να τα αναφέρω....
Όχι, πάνω από 2λιτρο δεν θα θελα (Και 2λιτρο δεν θα θελα ιδανικά, λόγω τελών, αλλά οκ).
@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Να μιλήσω για οχήματα που ξέρω. Την χειρότερη μακράν τετρακίνηση έχουν τα τότε Honda. Μετά λίγο πολύ τα υπόλοιπα την ίδια φιλοσοφία χρησιμοποιούν. Διαφορές υπάρχουν στην άρθρωση των αναρτήσεων στις γωνίες προσέγγισης και στις σχέσεις των κιβωτίων (σημαντικό γιατί οι παλιοί 16βάλβιδοι δίλιτροι δεν έχουν δύναμη χαμηλά και πολλά ζορίζουν πολύ το συμπλέκτη και την πρώτη). Το xtrail είναι αξιοπρεπέστατο για τη χρήση που πρωτοανέφερες. Μετά είναι το pinin που και μικρούς χώρους έχει και χοροπηδάει πολύ και η καλή καλή τετρακίνηση βρίσκεται στο δίλιτρο. Μην επαναλαμβάνομαι και η απλή του τετρακίνηση καλή είναι για τη δουλειά σου.
Το xtrail έχει το αρνητικό του 2λιτρου (είτε σε βενζίνη είτε σε euro 4 diesel), αλλά έχει χώρους και θεωρώ και ότι λίγα έχουν πατήσει χώμα.
Τα pajero απ ότι είδα έχει 1.8 με μόνιμη 4κίνηση (βενζίνη που καίει φουλ!) ή 2λιτρο με αργά. Diesel έχει πολλά κυβικά.@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Εγώ θα προτείνω για τη χρήση που ανέφερες και το forester, αν και δε το καλο συμπαθώ. Έχει καλή τετρακίνηση μηχανική που μπλοκάρει κεντρικό διαφορικό και κοντές ( λέμε τώρα). Έχει όμως μεγάλους προβόλους και αδύναμο κινητήρα ( ο 125).
Αυτό το αμάξι πάντα το καλοέβλεπα, αλλά πάντα διάβαζα ότι δεν ικανοποιεί.
@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Αξιοπιστία και λοιπά , κάθε ένα έχει το αδύνατο σημείο του, αλλά τίποτα αποτρεπτικό.
Δεν ανέφερα τα μικρά και τα άνω των 2 λίτρων. Δεν έχω επαφή και με τα κορεάτικα, δε ξέρω τι συμβαίνει.
Δε θέλω να σε αποθαρρύνω αλλά έχε υπόψιν σου ότι κανένα της τότε εποχής δεν τα πάει καλά σε επαρχιακό δρόμο. Ετοιμάσου για τρελά "στραμπουλήγματα" και βαρεμάρα. Προσωπικά είναι το χειρότερό μου η άσφαλτος, μέχρι να πατήσω χώμα. Διαφορές υπάρχουν αλλά ακόμα και τα καλά , μέτρια είναι. Επικίνδυνα δεν είναι , αλλά αν σου αρέσει η οδήγηση είναι πολύ βαρετά. Στον αυτοκινητόδρομο αρκετά είναι αξιοπρεπέστατα.Το ψιλοέχω υπόψιν.
@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Ναβάρα και λοιπά , για δύσκολες καταστάσεις χρειάζεται έρμα στον πίσω άξονα, έχω αλλά βαρετό αυτό το φόρτωνε - ξεφόρτωνε. Υπάρχουν και καλύτερα τότε "αγροτικά". Καίνε και πολύ ακόμα και άδεια, εκεί να δείς στραμπούληγμα, αναπήδηση και βαρεμάρα.....
Απλά παίρνεις κάποιο με μικρό σήμα και όλα τα πλεονεκτήματα του.
@civil357 said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Άρα τζάμπα πετάχτηκα, βιτάρα λοιπόν....Το όλο θέμα είναι αν αξίζει η διπλάσια τιμή του βιτάρα ( ενός 2009 π.χ.) από ένα παλιότερο φόρεστερ (2004) ή xtrail , για τη χρήση που το προορίζεις, εκεί δε ξέρω να απαντήσω.
Απλά το ψάχνεις το ψάχνεις και στο τέλος λες ...αξιζει; Ή να πάρω ένα ευρύχωρο suv και τέλος; Ξεχνώντας φυσικά όλα τα εκτός κλπ και έχεις μόνο μια σχετικά καλύτερη απόσταση από το έδαφος για πιο ξεκούραστη οδήγηση και να πας και λίγο πιο έξω.
-
Πριν μερικά χρόνια είχα μπει σε Freelander φίλου, 1800άρη μοντέλο 2006. Νομίζω ότι ήταν 4WD, δεν είμαι σίγουρος. Σαν αυτοκίνητο μου φάνηκε πολύ καλό και μάχιμο. Πήγαμε Πεντέλη και το βάλαμε και σε χωματόδρομους. Πολύ καλό.
Το είχε πάρει μεταχειρισμένο και ήταν σε καλή κατάσταση.Δεν ξέρω αν βγάζουν προβλήματα, πάντως οι τιμές τους είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Δεν ξέρω γιατί.
Έχει κανείς εμπειρία από Freelander;
-
This post is deleted! -
@storm said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Πριν μερικά χρόνια είχα μπει σε Freelander φίλου, 1800άρη μοντέλο 2006. Νομίζω ότι ήταν 4WD, δεν είμαι σίγουρος.
Δεν ξέρω αν βγάζουν προβλήματα, πάντως οι τιμές τους είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Δεν ξέρω γιατί.Οι τιμές τους είναι πολύ χαμηλές γιατί είναι τρομερά ζημιάρικα, σαν γνήσια Rover.
-
Είχαμε Rover 214si την εποχή του 1990 και δεν είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ίσως επειδή είχε μηχανή Honda; Μάλλον.
Πάντως όταν το δώσαμε με περίπου 80.000 χιλιόμετρα δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτα.
Ακόμη και η ηλιοροφή του λειτουργούσε υποδειγματικά.
Μάλλον αργότερα έπεσε η ποιότητα της Rover.
Πάντως τα Freelander σχεδόν τα χαρίζουν. -
Μάλλον τύχη φίλε storm. Αν αναφέρεσαι στο τετραγωνισμένο Rover (https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_200_/25#Rover_200(R8;_1989%E2%80%931995)), φορούσε κινητήρα Rover K Series και ήταν διαβόητος για την αναξιοπιστία του, κυρίως για τις θερμοκρασίες που έκαιγαν την φλάντζα κεφαλής. Ήταν όμως αρχοντικά αυτοκίνητα, με τα λευκά δέρματά και τα ξύλα τους κλπ και είχαν και καλό γκάζι (όταν δούλευε ο Κ).
-
Όλοι όσοι ασχολούνται με τα αυτοκίνητα το ήξεραν ότι ήταν ισως τα χειρότερα αυτοκίνητα στην αξιοπιστία και όμως όπως λεει ο καταιγιδας γνωρίζω δύο τέτοια που βγήκαν υπερ αξιόπιστα. Απίστευτο και όμως αληθινό. Και οι ιδιοκτήτες τους δεν το πίστευαν καθώς έβλεπαν όλα τα άλλα στα σέρβις που πήγαιναν να έχουν συνεχώς βλάβες. Και αυτοί τα πούλησαν και μέχρι τότε όλα λειτουργούσαν άψογα και δεν είχαν κάποια σοβαρή βλάβη πάρα μόνο τα βασικά έξοδα συντήρησης.
Ως αυτοκίνητο ήταν πάρα πολύ καλό. Έχω μπει σε κάποια και ήταν πολύ ωραία αυτοκίνητα και είχαν αρκετά καλό πάτημα.
-
Παιδιά έχουν περάσει τόσα χρόνια που και εγώ δεν τα θυμάμαι καλά. Έπαιζε και η Ιαπωνία στο αυτοκίνητο, αλλά όχι στην μηχανή
Αυτό σε 4θυρο σεντάν: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1994&month=5&issue=91&cat=Δοκιμές&number=2409https://www.encycarpedia.com/rover/93-214-si-hatch
Για το Freelander δεν ξέρω τίποτα. Μία καλή βόλτα, συνοδηγός ήμουν και μέχρι εκεί.
-
Το πρώτο freelander είχε πολλά γνωστά θέματα, βάλε και τον αδυσώπητο χρόνο στην εξίσωση, δύσκολη πολύ η λύση...., για το δεύτερο δεν ξέρω τίποτα.
Νομίζω ότι ο κινητήρας πετρελαίου ήταν γνωστός παλαίμαχος γαλλικός κινητήρας, και το αυτόματο κιβώτιο δάνειο της bmw, μέχρι εκεί γνωρίζω ( αν τα γράφω και σωστά). Άραγε βελτίωσε τα δεδομένα;
Αν υπάρχει καμία πληροφορία ευπρόσδεκτη, γιατί μερικές αγγελίες μοιάζουν πολύ θελκτικές.... -
#xrepia_freelander
-
@storm said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Παιδιά έχουν περάσει τόσα χρόνια που και εγώ δεν τα θυμάμαι καλά. Έπαιζε και η Ιαπωνία στο αυτοκίνητο, αλλά όχι στην μηχανή
Αυτό σε 4θυρο σεντάν: https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1994&month=5&issue=91&cat=Δοκιμές&number=2409https://www.encycarpedia.com/rover/93-214-si-hatch
Για το Freelander δεν ξέρω τίποτα. Μία καλή βόλτα, συνοδηγός ήμουν και μέχρι εκεί.
Μετά το Peugeot 404, είχε ο παππούς μου ένα 414 Rover (το sedan που λες) σε πράσινο μεταλλικό με τον εν λόγω κινητήρα (103hp).Μου άρεσε πολύ,εσωτερικό με τα ξύλινα φιλέτα σε πόρτες και ταμπλό,καλά καθίσματα κι απ'ότι θυμάμαι άνετο και σβέλτο. Το κράτησε 9 χρόνια (ως το 2002) κι ήταν κι αυτό ένα από τα λίγα κομμάτια,που δεν θυμάμαι να παρουσίασε κάποιο σοβαρό πρόβλημα (μόνο στο 1ο έτος αν θυμάμαι κάτι με την αντλία βενζίνης ή με κάτι άλλο αναλώσιμο που αλλάχθηκε σε αντιπροσωπεία) κι έπειτα ο.κ. Ήταν και το τελευταίο αμάξι του. Το πήρε μετά ένας κύριος από Πάτρα νομίζω.
-
Άρα δεν έτυχε μόνο σε έμενα από γνωστούς μου. Υπήρχαν κάποια κομμάτια που βγήκαν καλά.
-
Δεν έβγαζαν προβλήματα αυτά τα Rover. Εκείνη την εποχή άλλα αυτοκίνητα έβγαζαν προβλήματα.
π.χ. το Fiesta μου και μετά το Swift GTi που πήγα και πήρα...
Χρέπια και τα δύο. Μου έκαναν τη ζωή μαρτύριο από την 1η μέρα που τα έβγαλα στο δρόμο.
Ειδικά το Swift, ακόμη θυμάμαι. Πέμπτη το παρέλαβα από Αγία Παρασκευή και μόλις το έβγαλα στο δρόμο, αντί να πάω σπίτι μου να το χαρώ, πήγα κατευθείαν στον Σφακιανάκη στην Λ.Αθηνών και το βάλαμε συνεργείο δύο βδομάδες. Έλεος δηλαδή!
Εντάξει για το Fiesta τι να γράψω. Ακόμη θυμάμαι που το παράτησα ένα μήνα σε μία αλάνα ακινητοποιημένο. Δεν είχα λεφτά για γερανούς.Εξαιτίας αυτών των δύο αυτοκινήτων πήγα και έπεσα με τα μούτρα στα Κορεάτικα.
-
@storm said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
Είχαμε Rover 214si την εποχή του 1990 και δεν είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ίσως επειδή είχε μηχανή Honda; Μάλλον.
Πάντως όταν το δώσαμε με περίπου 80.000 χιλιόμετρα δεν είχε βγάλει απολύτως τίποτα.
Ακόμη και η ηλιοροφή του λειτουργούσε υποδειγματικά.
Μάλλον αργότερα έπεσε η ποιότητα της Rover.
Πάντως τα Freelander σχεδόν τα χαρίζουν.Μάλλον ήσασταν κ@λόφαρδοι! Είχατε κινητήρα Rover, o οποίος βασιζόταν σε αρχικό σχέδιο της Honda, αλλά είχαν βάλει το χέρι τους οι Άγγλοι και η αξιοπιστία είχε πάει περίπατο.
Γνωστός μου με 214 είχε το προνόμιο να είναι ο μεγαλύτερος άτυχος που έχω γνωρίσει: αλλαγή κινητήρα την ΠΡΩΤΗ μέρα που κυκλοφόρησε. Ρωγμή στο μπλοκ και δεν πρόλαβε από την αντιπροσωπεία να φτάσει ούτε στο σπίτι του!
-
Αλλαγή κινητήρα; Αυτό και αν είναι ατυχία.
Το δικό μας δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα, αλλά στους πρώτους 6 μήνες έσκασαν ταυτόχρονα και τα δύο δεξιά ελαστικά σε μία θανατηφόρα λακούβα και τα άλλαξαν στα πλαίσια της εγγύησης και μάλιστα άλλαξαν και τα 4 ελαστικά. Κάτι είπαν για προβληματική παρτίδα Dunlop. Έβαλαν Michelin.
Αυτό μόνο. Μετά μόνο τα καθιερωμένα service. Η εμπορία και το συνεργείο ήταν στα Μελίσσια, απέναντι από την Ναυτική Βάση.
-
Και εμένα είχε ένας θείος μου ένα 214(?) και παρότι το οδηγούσαν 5-6 οδηγοί, δεν πάθαινε το τίποτα! Το κράτησε πολλά χρόνια μέχρι που με το εφάπαξ τσίμπησε ο θείος ένα merc (κούρσα). Μετά μου το έφερε να το δω γιατί δεν είχε δείκτη λαδιού! Πολύ γέλιο! Είχε τρομερά νεύρα!
Για τα freelander δεν έχω ιδέα εννοείται. Βλέπεις όμως κάτι παλιά land rover και ακόμα στέκουν μια χαρά.
-
ασχολιεστε με λαθος αντικειμενο.
ολα τα λαντροβερια με ηλικια μικροτερη απο τη δικη μου ειναι χρεπια.
οκ, ειναι πολυ ικανα εκτος καποια, οχι το καραχρεπο και αχρηστο φριλαντερ, αλλα θελουν πολλα γθα συντηρηση.
ειδικα οτι γυαλιστερο βλεπετε απο 2000 και δωθε ειναι για τον αχιλλεα στο βολο.
για να ειμαστε σοβαροι.
για εκτος μτχ, γιατι αν ειχες να αγορασεις καινουργιο ρανγκλερ δεν θα εμπαινες εδω, ή εχεις να χωσεις 15 και παιρνεις ενα λαντκρουζερ που θα χωνεις μεν καυσιμο-αεριο αλλα ποτες δεν πας συνεργειο ή πας σε βιταρα-πατζερο διλιτρο (το 1.8 ειναι αχρηστο).
αυτες ειναι οι επιλογες. μονο. τα αποδελοιποα ειναι ή ονειρα ή γαμωτοκερατο μου τι πηρα μετα απο λιγες μερες -
Τα Freelander όλων όσων ήξερα βγάλανε όλα ζημιά στο διαφορικό. Κόστος τότε: ένα όρθιο! Κοινώς ένα εκατομμύριο δραχμές.
-
Έτσι ακριβώς είναι το i, έβγαζε χοντρή βλάβη στην τετρακίνηση.
Τα ii όμως νομίζω ότι άλλαξαν τελείως το σύστημα τετρακίνησης επίσης νομίζω ότι φορούσαν τον γνωστό και απροβλημάτιστο diesel της Psa, Εκεί δεν έχω ιδέα πως τα πάνε, δεν έχω και κανένα γνωστό.....
Θεωρητικά , αν έχει κάποιος επαφή ας το αναφέρει. -
@gatoz said in Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ:
ασχολιεστε με λαθος αντικειμενο.
ολα τα λαντροβερια με ηλικια μικροτερη απο τη δικη μου ειναι χρεπια.
οκ, ειναι πολυ ικανα εκτος καποια, οχι το καραχρεπο και αχρηστο φριλαντερ, αλλα θελουν πολλα γθα συντηρηση.
ειδικα οτι γυαλιστερο βλεπετε απο 2000 και δωθε ειναι για τον αχιλλεα στο βολο.
για να ειμαστε σοβαροι.
για εκτος μτχ, γιατι αν ειχες να αγορασεις καινουργιο ρανγκλερ δεν θα εμπαινες εδω, ή εχεις να χωσεις 15 και παιρνεις ενα λαντκρουζερ που θα χωνεις μεν καυσιμο-αεριο αλλα ποτες δεν πας συνεργειο ή πας σε βιταρα-πατζερο διλιτρο (το 1.8 ειναι αχρηστο).
αυτες ειναι οι επιλογες. μονο. τα αποδελοιποα ειναι ή ονειρα ή γαμωτοκερατο μου τι πηρα μετα απο λιγες μερεςΤο νου σου γιατί Αχιλλέα ονομαστό είχαμε στο Βόλο (κι έχουν μείνει κάνα-δυο) με μια χαρά σουβλακο-φαΐ, άλλο τώρα αυτόν που τον πίνουμε...
Μεταχ. 4x4 15-20ετίας. Vitara, CRV, Xtrail κλπ