-
Καλησπερα στην ομαδα,
Ειμαι μηχανολογος,εργαζομαι σαν προγραμματιστης υπολογιστων και τωρα στα 35 μου σκεφτηκα το ενδεχομενο να ασχοληθω με το χωρο του αυτοκινητου και στο μελλον να ανοιξω μαζι με ενα φιλο, συνεργειο αυτοκινητων.
Το ερωτημα ειναι το εξης.Αξιζει το κοπο που θα δωσω,τα συνεργεια στην Ελλαδα εχουν δουλεια?Το κοστος εξισωνεται με το οφελος για ενα συνεργειο?Να το κανω?
-
Δεν είναι τόσο απλή η απάντηση όσο ένα "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ". Μετράει πολύ η περιοχή, η μάρκα (θα είναι γενικό συνεργείο ή εξειδικευμένο) και φυσικά το όνομα που θα κάνεις. Υπάρχουν συνεργεία που δεν προλαβαίνουν απο την δουλειά που έχουν και βγάζουν αρκετά καλά χρήματα, με σταθερή πελατεία για χρόνια.
Γενικά επειδή η Ελλάδα έχει γερασμένο στόλο αυτοκινήτων, υπάρχει μεγάλη πελατεία για συνεργεία εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου, οπότε εαν είσαι καλός στην δουλειά σου οι πιθανότητες είναι με το μέρος σου.
-
Αν είσαι καλός επαγγελματίας με καλές γνώσεις , καλη συμπεριφορά , καλό εξοπλισμό , και καλές τιμές σε σχέση με την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας , -πρόσεχε δεν λέω φθηνός , μπορείς να είσαι και πιο ακριβός απο τον ανταγωνισμό ανάλογα την δουλειά και την υποστήριξη που παρέχεις - τότε δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι.
Ειδικά σε αυτό τον τομέα που ο επαγγελματισμός σπανίζει και με δεδομένη την αυξανόμενη γύρανση του στόλου αυτοκινήτων λογω της αδυναμίας αγοράς καινούργιων σίγουρα για την δεκαετία που διανύουμε μόνο κερδισμένος μπορεί να βγεί κάποιος στον συγκεκριμένο κλαδο .
Πρόσεξε λίγο ποιο θα είναι το κόστος της επένδυσης σου και κάνε ενα σενάριο πόσο γρήγορα μπορείς να το αποσβέσεις απο τα έσοδα σου. -
@yiorgosa said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Καλησπερα στην ομαδα,
Ειμαι μηχανολογος,εργαζομαι σαν προγραμματιστης υπολογιστων και τωρα στα 35 μου σκεφτηκα το ενδεχομενο να ασχοληθω με το χωρο του αυτοκινητου και στο μελλον να ανοιξω μαζι με ενα φιλο, συνεργειο αυτοκινητων.
Το ερωτημα ειναι το εξης.Αξιζει το κοπο που θα δωσω,τα συνεργεια στην Ελλαδα εχουν δουλεια?Το κοστος εξισωνεται με το οφελος για ενα συνεργειο?Να το κανω?
συγνωμμη, εισαι developer? και αναζητας αποκατασταση σε συνεργειο αυτοκινητων?
σιριουσλυ? -
Από άποψη σχετικής τεχνογνωσίας πως πας εσύ κι ο φίλος σου? Έχετε κάποια γνώση και πρακτική εμπειρία απ' αυτή τη δουλειά ή το αντιμετωπίζετε θεωρητικά το θέμα του συνεργείου? Τα επαγγέλματα που συνδυάζουν τεχνική γνώση με χειρονακτική εργασία θέλουν πρακτική εμπειρία πάνω στο αντικείμενο.
Γενικά δουλειά υπάρχει και πολύ για όποιον είναι ανταγωνιστικός στο χώρο. Αλλά από προγραμματιστής σε συνεργατζής, που είναι προς το "βαριά" χειρονακτική-μηχανολογική εργασία είναι μεγάλη η απόσταση...
Από κει ξεκινάς, από το αν μπορείτε να κάνετε τη δουλειά και να προσφέρετε ανταγωνιστικές υπηρεσίες στους πελάτες. Αν είστε οκ μ' αυτό, σε επόμενη φάση μπορείς να διερευνήσεις τα οικονομικά θέματα, από το κόστος ενοικίασης του χώρου, έως και το κόστος αγοράς μιάς πλατφόρμας ανύψωσης και των απαραίτητων βασικών εργαλείων.
-
Φίλε @yiorgosa ψάχνεσαι για γενικό συνεργείο ή θα κάνεις κάτι εξειδικευμένο που θα αφορά τις ψηφιακές οθόνες και τα ψηφιακά όργανα τους εγκεφάλους κτλ? Δλδ κάτι που να έχει μέλλον με παντεσπάνι και όχι με ψωμί, επίσης αυτά είναι κάτι που είναι στον τομέα σου και είσαι εξοικειωμενος, έχεις σχέση με μαστορυλικη και βαριά χειρονακτική εργασία? Στην ηλικία σου είμαι (οκ λίγο πιο πάνω) και σκέφτομαι κατά καιρούς να αλλάξω επάγγελμα αλλά όχι και κλάδο, νομίζω μια τέτοια ριζική αλλαγή θα έχει άσχημα αποτέλεσματα.
-
@yem said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Φίλε @yiorgosa ψάχνεσαι για γενικό συνεργείο ή θα κάνεις κάτι εξειδικευμένο που θα αφορά τις ψηφιακές οθόνες και τα ψηφιακά όργανα τους εγκεφάλους κτλ? Δλδ κάτι που να έχει μέλλον με παντεσπάνι και όχι με ψωμί, επίσης αυτά είναι κάτι που είναι στον τομέα σου και είσαι εξοικειωμενος, έχεις σχέση με μαστορυλικη και βαριά χειρονακτική εργασία? Στην ηλικία σου είμαι (οκ λίγο πιο πάνω) και σκέφτομαι κατά καιρούς να αλλάξω επάγγελμα αλλά όχι και κλάδο, νομίζω μια τέτοια ριζική αλλαγή θα έχει άσχημα αποτέλεσματα.
να το παμε λιγο στη πραγματικοτητα?
ενας developer στα 35 ειναι πλεον ή κοντευει να γινει senior. αυτο σημαινει εξαιρετικες αμοιβες που κανεις αλλος κλαδος πλην ελαχιστων εξαιρεσεων καποιων επαγγελματων υγειας, οκ και πολιτικης ενασχολησης, μπορει να δωσει.
στο μεταξυ η λεγομενη και παγκοσμιοποιηση αυτο που κανει ειναι οτι αφαιρει απο την αγορα τη μικροεπιχειρηματικοτητα. γιεμ στο δικο σου το παραδειγμα ειναι προφανες οτι μελλον δεν υπαρχει, θα αυξηθει τοσο η προστασια επεμβασεων οσο και η πολυπλοκοτητα των συστηματων που οι επενδυσεις θα ειναι τεραστιες να πας κοντρα και με ολικα αμφιβολλο αποτελεσμα. σε λιγα χρονια η μικρη επιχειρηση θα ειναι απλα ανυπαρκτη σε χωρους που υπαρχει μαζικη παραγωγη και εξυπηρετηση, μονο εξειδικευσεις σε χωρους με περιορισμενο ενδιαφερον επενδυσεων θα παραμεινουν.
δειτε τα συνεργεια τα μικρα γυρω σας ποσο δυσκολευονται με τις νεες σημερα τεχνολογιες και ποσο γρηγορα αυξανεται η καμπυλη αντικαταστασης τεχνολογιων με νεες. καποτε στα 80s εβαζα ραδιοκασετοφωνα σε αμαξια, στανταρ πραγματακια με 1-din, ιδια ρευματα κλπ. σημερα ουτε να ακουπμησεις μπορεις, ακομη και η οεμ κινεζια που μιμειται το πρωτοτυπο εχει λιγα χρονια μπροστα της να παραγεται.
να μην μιλησω που αλλαζαμε πλατινες καθε 3000 και μπουζι καθε 6 ενω σημερα ενα σερβις γινεται στα 20000 ή με τους ηλεκτροκινητηρες ποτε. -
Αν και διαφωνώ σε κάποια που γράφει, μιας και τα βλέπει όλα μέσα από αυτό το βαρετό του επάγγελμα, έτσι πάει το πράγμα. Δεν τον ξέρω αυτόν τον κλάδο των developer καλά αλλά πραγματικά είναι από τους λίγους που όσοι ασχολούνται και είναι καλοί ζουν ευρωπαϊκά.
Για πολλους άλλους κλάδους αυτοαπασχολουμενων με κάπως υψηλά πάγια εξοδα υπάρχουν άλλες συζητήσεις πλέον στην αγορά. Δεν είναι τυχαίες οι προτάσεις στον δημόσιο διάλογο για την ύπαρξη συνεταιρισμών. Βέβαια κάτι τέτοιο απαιτεί κερδοφόρες επιχειρήσεις και όχι παραπαίουσες, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση.
Σήμερα, μετά την κρίση, μετά την συζήτηση για αλλαγή μοντέλου με σκοπό το διεθνή ανταγωνισμό και μετριαση της γενικότερης έννοιας του κόστους μόνο επαγγέλματα υπηρεσιών μπορούν να έχουν μια κάπως πιο αυτόνομη επαγγελματική πορεία και αυτό σε συγκεκριμένους κλάδους.Το να ανοίξεις συνεργείο θέλει κεφάλαια, τα μηχανήματα κοστίζουν κάποια λεφτά. Τα δάνεια θα τρέχουν κάθε μηνα. Αν μπορείτε να περάσετε αυτην την σκόπελο τότε οκ μπορείς να εστιάσεις στην έννοια του υποκατάστατου. Δηλαδή χαμηλές τιμές με αντίστοιχη ποιότητα με τα μεγάλα μαγαζιά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό;
-
@yiorgosa said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Καλησπερα στην ομαδα,
Ειμαι μηχανολογος,εργαζομαι σαν προγραμματιστης υπολογιστων και τωρα στα 35 μου σκεφτηκα το ενδεχομενο να ασχοληθω με το χωρο του αυτοκινητου και στο μελλον να ανοιξω μαζι με ενα φιλο, συνεργειο αυτοκινητων.
Το ερωτημα ειναι το εξης.Αξιζει το κοπο που θα δωσω,τα συνεργεια στην Ελλαδα εχουν δουλεια?Το κοστος εξισωνεται με το οφελος για ενα συνεργειο?Να το κανω?
Αξίζει μόνο για συνεργείο ηλεκτρονικών αυτοκινήτων ή δικύκλων. Αφού είσαι και στο χώρο του προγραμματισμού θα σου φανούν όλα ποιο εύκολα.
Όσο αφορά το development και όλα τα υπόλοιπα περί προγραμματισμού είναι μπούρδες. Υπαλληλίσκος κάποιου κατόχου γαλέρας; Άστο καλύτερα. Άκου που σου λέω.
Όλη η μούργα στην Ελλάδα έχει μαζευτεί.
Άνοιξε δική σου δουλειά που να έχει και μέλλον.
Ηλεκτρονικό αυτοκίνητο και δίκυκλο. Απλά τα πράγματα. -
@storm said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
@yiorgosa said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Καλησπερα στην ομαδα,
Ειμαι μηχανολογος,εργαζομαι σαν προγραμματιστης υπολογιστων και τωρα στα 35 μου σκεφτηκα το ενδεχομενο να ασχοληθω με το χωρο του αυτοκινητου και στο μελλον να ανοιξω μαζι με ενα φιλο, συνεργειο αυτοκινητων.
Το ερωτημα ειναι το εξης.Αξιζει το κοπο που θα δωσω,τα συνεργεια στην Ελλαδα εχουν δουλεια?Το κοστος εξισωνεται με το οφελος για ενα συνεργειο?Να το κανω?
Αξίζει μόνο για συνεργείο ηλεκτρονικών αυτοκινήτων ή δικύκλων. Αφού είσαι και στο χώρο του προγραμματισμού θα σου φανούν όλα ποιο εύκολα.
Όσο αφορά το development και όλα τα υπόλοιπα περί προγραμματισμού είναι μπούρδες. Υπαλληλίσκος κάποιου κατόχου γαλέρας; Άστο καλύτερα. Άκου που σου λέω.
Όλη η μούργα στην Ελλάδα έχει μαζευτεί.
Άνοιξε δική σου δουλειά που να έχει και μέλλον.
Ηλεκτρονικό αυτοκίνητο και δίκυκλο. Απλά τα πράγματα.Φιλε μπορεις να επεκταθεις λιγο?
Με τι ασχολεισαι αν επιτρεπεται?
Πιστευεις οτι εαν ασχοληθεις με ηλεκτρικα αυτοκινητα στην Ελλαδα θα παει καλα ? -
Μηχανοτρονική φίλε μου. Μηχανολογία, Ηλεκτρονική, Πληροφορική. Ψάξτο λίγο.
Και εγώ στο κλάδο της Πληροφορικής/Τηλεπικοινωνίες είμαι, αλλά πολύ μεγαλύτερος σε σύγκριση με σένα. Είσαι 35. Η καλύτερη ηλικία για άλματα. Και εγώ στα 35 έκανα το μεγάλο άλμα και σε κακό δεν μου βγήκε.
Φυσικά εγώ παρέμεινα υπαλληλίσκος γαλέρας, αλλά σε αυτό δεν φταίει μόνο η εργασία, αλλά και οι επιλογές από μία ηλικία και μετά.Αν σου αρέσει το υπαλληλίκι τότε κάτσε σε αυτά που κάνεις, απλά αναζήτησε άλλο εργασιακό χώρο αν έχεις εργασιακά προβλήματα.
-
Καταρχάς να είσαι σίγουρος για το φίλο σου, δηλαδή να υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ σας γιατί πολλά έχουν δει κι ακούσει τα ματάκια μου. Κατά τ'άλλα, ψάχτο με λογιστές κλπ κυρίως για εφορίες, βιβλία κλπ
-
Να ρωτησω κατι αλλο...
Το επαγγελμα μηχανικου αυτοκινητων ειναι επικινδυνο?
Αυτο γιατι εχω βρεθει σε πολλα ατυχηματα μεσα στα εργοστασια και το τελευταιο μου αφησε φοβια με τα 220 volts γενικα αλλα και με οτιδηποτε ειναι πολυ επικινδυνο.Γενικα ειναι ηρεμα ή η αυτοκινηση εχει πολλους κινδυνους ?Για τα ηλεκτρικα μερη εννοω.
-
Τι σχέση έχουν τα 220 V με τα 12 V των αυτοκινήτων!;!;
-
@fanis75 said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Τι σχέση έχουν τα 220 V με τα 12 V των αυτοκινήτων!;!;
αρα ειναι ηρεμα?δεν εχει επικινδυνοτητα?καμια?καμια????
-
@gatoz , Υποθετικά μιλάμε για τις απολαβές του ή για τις γνώσεις πάνω στο αντικείμενο που διάλεξε. Εγω βλέπω τώρα ότι υπάρχει αυτή η ζήτηση για εξειδικευμένους "ηλεκτρονικάριους"και θα υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα μιας και στην Ελλάδα ο στόλος πάντα θα είναι γερασμένος . Από τις απλές λειτουργίες του OBDeleven μέχρι στα δύσκολα του ddt4all για τα Renault , παντού θα υπάρχει χώρος για πείραγμα αφου σχεδόν όλες τις λειτουργίες θα μπορούν να τις κάνουν τα αυτοκίνητα απλά θα είναι κλειδωμένες , και εκεί θα χρειάζεται το μαστόρι !
-
@yiorgosa said in Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?:
Να ρωτησω κατι αλλο...
Το επαγγελμα μηχανικου αυτοκινητων ειναι επικινδυνο?
Αυτο γιατι εχω βρεθει σε πολλα ατυχηματα μεσα στα εργοστασια και το τελευταιο μου αφησε φοβια με τα 220 volts γενικα αλλα και με οτιδηποτε ειναι πολυ επικινδυνο.Γενικα ειναι ηρεμα ή η αυτοκινηση εχει πολλους κινδυνους ?Για τα ηλεκτρικα μερη εννοω.
Τα ηλεκτρικά των 12v δεν είναι και θανατηφόρα αν και τα amber πονάνε .Τους γρύλους να φοβάστε και τα αναβατόρια . Από τα λεγόμενα σου δεν το έχεις καθόλου το σπορ απότι βλέπω ...
-
Τρολιζει κάπως το νήμα ή κάνω λάθος;
-
Στα αυτοκίνητα υπάρχουν σημεία υψηλής τάσης για την ανάφλεξη (πολλαπλασιαστής κλπ...) . Η στιγμιαία τάση μπορεί να φθάσει και τα 40.000Volt. Αν κάποιος κατά λάθος ακουμπήσει συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου κατά την διάρκεια της ανάφλεξης μπορεί και να σκοτωθεί.
Τα αυτοκίνητα (παντός τύπου) δεν είναι ηλεκτρονικά χαμηλής ισχύος.
-
Όταν λέμε μηχανολόγος τι εννοούμε;
Μηχανικος Αυτοκινητων αξιζει?