-
@georgemit said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Ξεχνάς ότι είναι άλλο να φοράει το αυτοκίνητο 15αρες και να το πας εσύ σε 17αρες και άλλο να τις φοράει από το εργοστάσιο.
Στη δεύτερη περίπτωση "παίζουν" με το βήμα του διαφορικού ωστε να μην κόβει το αμάξι.Φυσικά και δεν ισχύει, δεν αλλάζει το βήμα του διαφορικού γιατί απλά δεν αλλάζει η ολική διάμετρος της ρόδας, αφου το ελαστικό έχει χαμηλότερο προφίλ.
-
Ρε δώστε χοντρό ζαντολάστιχο στον κοζμάκη, κ' ας κάνει σαν ερπύστρια το αμάξι. Κάγκουρας πλατύπους είπαμε...
-
Έχει άλλο πάτημα όμως ρε παιδιά η 17αρα με ένα πιο φαρδύ λαστιχακι.
Μέρα με τη νύχτα σε σχέση με 15αρες σε ΕΟ και επαρχιακούς , ακόμη και σε μεγάλες λεωφόρους εντός Αττικής , άλλο αυτοκίνητο , πολύ ασφαλέστερο.
Η ευκολότερη και φθηνότερη αναβάθμιση που μπορεί να κάνει κάποιος στο αυτοκίνητο του σε κόστος φυσικά της άνεσης (παίζεται και αυτό) και της αυξημένης κατανάλωσης. -
@fanis75 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@georgemit said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Ξεχνάς ότι είναι άλλο να φοράει το αυτοκίνητο 15αρες και να το πας εσύ σε 17αρες και άλλο να τις φοράει από το εργοστάσιο.
Στη δεύτερη περίπτωση "παίζουν" με το βήμα του διαφορικού ωστε να μην κόβει το αμάξι.Φυσικά και δεν ισχύει, δεν αλλάζει το βήμα του διαφορικού γιατί απλά δεν αλλάζει η ολική διάμετρος της ρόδας, αφου το ελαστικό έχει χαμηλότερο προφίλ.
Ισχύει αυτό που λες αλλά άλλο ήθελα να πω και δε το διατύπωσα καλά.
Αν πας εσύ από 15αρα σε 17αρα συνήθως θα πας και σε φλοιδα λάστιχο για να μην αλλάξει το βήμα.
Το εργοστάσιο θα βάλει 17αρα με μεγαλύτερο προφίλ παίζοντας με το βήμα. -
@georgemit said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Το εργοστάσιο θα βάλει 17αρα με μεγαλύτερο προφίλ παίζοντας με το βήμα.
Ούτε το αργοστάσιο αλλάζει το βήμα, δες τεχνικά χαρακτηριστικά και θα το διαπιστώσεις! Και το εργοστάσια προφίλ ελαστικών αλλάζει (π.χ. 205/55/16, 225/45/17, 225/40/18 κλπ.)
-
Πάλι δεν έγινα κατανοητός.
Εννοώ ότι οι κατασκευαστές αλλάζουν το βήμα σε καινούρια μοντέλα γι αυτό και οι μεγαλύτερες ζάντες σε σχέση με το παρελθόν.
πχ το golf 3 έβγαινε με 13αρες και 14αρες και σκαει το golf 4 με 15αρα και 80αρι προφιλ και 200 κιλά μεγαλύτερο βάρος. Σίγουρα εκεί κάτι έγινε με τη σχέση μετάδοσης για να τσουλάει το αμάξι.
Θέλω να πω εν ολίγοις ότι η 17άρα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο δε θα πρέπει να θεωρείται μειονέκτημα μιας και είναι μελετημένη από το εργοστάσιο και δεν έχει σχέση με τις 17αρες που βάζαμε μόνοι μας πριν μερικά χρόνια.
Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις. -
@georgemit said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Πάλι δεν έγινα κατανοητός.
Εννοώ ότι οι κατασκευαστές αλλάζουν το βήμα σε καινούρια μοντέλα γι αυτό και οι μεγαλύτερες ζάντες σε σχέση με το παρελθόν.
πχ το golf 3 έβγαινε με 13αρες και 14αρες και σκαει το golf 4 με 15αρα και 80αρι προφιλ και 200 κιλά μεγαλύτερο βάρος. Σίγουρα εκεί κάτι έγινε με τη σχέση μετάδοσης για να τσουλάει το αμάξι.
Θέλω να πω εν ολίγοις ότι η 17άρα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο δε θα πρέπει να θεωρείται μειονέκτημα μιας και είναι μελετημένη από το εργοστάσιο και δεν έχει σχέση με τις 17αρες που βάζαμε μόνοι μας πριν μερικά χρόνια.
Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις.ΟΚ, τώρα σε κατάλαβα!!!
Ναι δεν είναι μειονέκτημα αναφορικά με το "τράβηγμα", αφού όπως σωστά λες αλλάζει το βήμα. Το μειονέκτημα εξακολουθεί να υπάρχει αναφορικά με την άνεση.
-
@georgemit said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Πάλι δεν έγινα κατανοητός.
Εννοώ ότι οι κατασκευαστές αλλάζουν το βήμα σε καινούρια μοντέλα γι αυτό και οι μεγαλύτερες ζάντες σε σχέση με το παρελθόν.
πχ το golf 3 έβγαινε με 13αρες και 14αρες και σκαει το golf 4 με 15αρα και 80αρι προφιλ και 200 κιλά μεγαλύτερο βάρος. Σίγουρα εκεί κάτι έγινε με τη σχέση μετάδοσης για να τσουλάει το αμάξι.
Θέλω να πω εν ολίγοις ότι η 17άρα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο δε θα πρέπει να θεωρείται μειονέκτημα μιας και είναι μελετημένη από το εργοστάσιο και δεν έχει σχέση με τις 17αρες που βάζαμε μόνοι μας πριν μερικά χρόνια.
Δε ξέρω αν με καταλαβαίνεις.Λες ανακρίβειες. Όταν ένα αυτοκίνητο παράγεται με το χ,ψ κιβώτιο τότε ανεξαρτήτως της έκδοσης όλα έχουν το ίδιο ακριβώς κιβώτιο. Οπότε και ο κατασκευαστής που βγάζει την φουλ έκδοση με τη 17"ή και 18",σε σχέση με τη βασική έκδοση των 15",παίζει με τις διαστάσεις των ελαστικών ώστε είτε 15" έχει είτε 17" να έχουν ίδιο βήμα. Αυτό που δεν μπορεί να πετύχει και συνήθως δεν ανακοινώνει είναι η διαφορά στην κατανάλωση και στις επιδόσεις.
-
Να υποθέσω ότι η ζυγαριά γέρνει προς το clio λογω lpg κυρίως? Να μην περιμένω καν τις νέες τιμές/εξοπλισμους του fiesta?
-
Εντωμεταξύ το clio έχει φτάσει 20000€ -dynamic έκδοση. Και το fiesta ξεκινάει από 18500€ περίπου
-
Ψηφίζω clio λόγω υγραερίου. Αν ήταν και τα 2 βενζινοκίνητα θα αγόραζα ξεκαθαρα το fiesta. Τα 20, 30, 40€ που θα σου μένουν όμως τσέπη σε κάθε γέμισμα θα τα εκτιμήσεις και με το παραπάνω.
-
@fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Εντωμεταξύ το clio έχει φτάσει 20000€ -dynamic έκδοση. Και το fiesta ξεκινάει από 18500€ περίπου
Jesus Christ Superstar .Θα σου έλεγα να περιμένεις κάνα χρόνο μπας και αλλάξει τίποτα αλλά θα βγω ψεύτης , για χειρότερα τα βλέπω τα πράγματα . Πάντως 20κ ακούγονται πολλά (21κ είχα πάρει το Captur 2 Dynamic - Lpg) και ας είναι και με οικονομικό καύσιμο και φουλ τέρμα εξοπλισμένο αλλά σε Β κατηγορία στα 20κ θα ήθελα αυτόματο , λέω τώρα ξαναδές το Yaris hybrid
-
@yem said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Εντωμεταξύ το clio έχει φτάσει 20000€ -dynamic έκδοση. Και το fiesta ξεκινάει από 18500€ περίπου
Jesus Christ Superstar .Θα σου έλεγα να περιμένεις κάνα χρόνο μπας και αλλάξει τίποτα αλλά θα βγω ψεύτης , για χειρότερα τα βλέπω τα πράγματα . Πάντως 20κ ακούγονται πολλά (21κ είχα πάρει το Captur 2 Dynamic - Lpg) και ας είναι και με οικονομικό καύσιμο και φουλ τέρμα εξοπλισμένο αλλά σε Β κατηγορία στα 20κ θα ήθελα αυτόματο , λέω τώρα ξαναδές το Yaris hybrid
To yaris φτάνει 22.300€ περίπου κ έρχεται Ιανουάριο 2023 αν το παραγγείλω αυριο
-
@fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@yem said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Εντωμεταξύ το clio έχει φτάσει 20000€ -dynamic έκδοση. Και το fiesta ξεκινάει από 18500€ περίπου
Jesus Christ Superstar .Θα σου έλεγα να περιμένεις κάνα χρόνο μπας και αλλάξει τίποτα αλλά θα βγω ψεύτης , για χειρότερα τα βλέπω τα πράγματα . Πάντως 20κ ακούγονται πολλά (21κ είχα πάρει το Captur 2 Dynamic - Lpg) και ας είναι και με οικονομικό καύσιμο και φουλ τέρμα εξοπλισμένο αλλά σε Β κατηγορία στα 20κ θα ήθελα αυτόματο , λέω τώρα ξαναδές το Yaris hybrid
To yaris φτάνει 22.300€ περίπου κ έρχεται Ιανουάριο 2023 αν το παραγγείλω αυριο
αυτό το είχα ξεχάσει . Εγώ προσωπικά θα θυσίαζα τα 25 άλογα του φιέστα για την οικονομία του lpg χώρια όλες τις άλλες διαφορές που έχουμε αναφέρει
-
Όταν έψαχνα για αυτοκίνητο τα δοκίμασα και τα δύο. Ξεκάθαρα για μένα το clio καλύτερο, σου δίνει στην οδήγηση την αίσθηση ότι οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι. Αλλά με την τιμή αυτή που βλέπω τώρα δεν ξέρω..
-
@cynic9 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Όταν έψαχνα για αυτοκίνητο τα δοκίμασα και τα δύο. Ξεκάθαρα για μένα το clio καλύτερο, σου δίνει στην οδήγηση την αίσθηση ότι οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι. Αλλά με την τιμή αυτή που βλέπω τώρα δεν ξέρω..
Απο αυτά που βλέπουμε όλα έχουν πάρει 2-3κ πάνω
-
@cynic9 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Όταν έψαχνα για αυτοκίνητο τα δοκίμασα και τα δύο. Ξεκάθαρα για μένα το clio καλύτερο, σου δίνει στην οδήγηση την αίσθηση ότι οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι. Αλλά με την τιμή αυτή που βλέπω τώρα δεν ξέρω..
Έχουν ανέβει όλες οι τιμές ξεκάθαρα. Απλά νιώθω λιγότερο κορόιδο με το Fiesta γιατί δεν είχε ποτέ χαμηλή τιμή. Εκτός αν ήταν άδειο. Ενώ το clio είχε 18Κ πριν 6 μηνες και 17Κ πριν ένα χρόνο στη dynamic lpg
-
Το clio έχει φοβερή ποιότητα κύλισης, είναι απόλαυση η οδήγησή του στην καθημερινότητα. Και το πλεονέκτημα του lpg στην κατανάλωση είναι προφανές. Αν έπαιρνα αυτοκίνητο της κατηγορίας Β, clio lpg θα διάλεγα χωρίς 2η σκέψη.
-
Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
-
Είναι φανερό ότι έχεις μπλεχτεί. Οποιο και να πάρεις από τα δύο είναι σίγουρο ότι θα σε καλύψει. Μην ψάχνεις τέλειο. Βρες αυτό που σου αρέσει περισσότερο. Εγώ θα έπαιρνα το clio από τα δύο γιατί μου φαίνεται πιο όμορφο. Οχι για το lpg του. Αλλά αφού γράφεις ότι σε κάνει να νοιώθεις κορόιδο, τι το κοιτάς ακόμα;
Y.Γ. Γενικά κανένα από τα δύο. Θα κοίταζα 208 ή corsa.
Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp