-
Μπράβο Γιώργη, εξαιρετική επιλογή. Έχεις δεύτερο για τα ταξίδια;
Θα το λατρέψεις, αν κι όντως δεν είναι τόσο άρτιο όσο το ID.3 (δεν το έχω οδηγήσει, αλλά έχω δοκιμάσει το e-208, λογικά δεν έχουν πολλές διαφορές). Δες λίγο τα μηνύματά σου. -
@dimsabas said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Μπράβο Γιώργη, εξαιρετική επιλογή. Έχεις δεύτερο για τα ταξίδια;
Θα το λατρέψεις, αν κι όντως δεν είναι τόσο άρτιο όσο το ID.3 (δεν το έχω οδηγήσει, αλλά έχω δοκιμάσει το e-208, λογικά δεν έχουν πολλές διαφορές). Δες λίγο τα μηνύματά σου.Επειδή η γυναίκα είναι από Ηγουμενίτσα, έχουμε και ένα honda crv diesel για το ταξίδι αυτό.
Νομίζω οτι θα σπάσουμε ταμεία στα clicks εαν γράψουμε την εμπειρία , εαν πάω κάποια στιγμή Ηγουμενίτσα με το e-2008. Εαν ξεκινήσεις γεμάτος , και είσαι χαλαρος φτάνεις Ψαθοπυργο. Γεμίζεις εκεί και μετά μάλλον βολεύει να κινηθείς απο Αμφιλοχία , Ακτιο ώστε να φτάσεις χωρίς να χρειαστείς δεύτερη φόρτιση. Θα το δοκιμάσω.
-
Το έβαλα στο Abetterouteplanner και μου έβγαλε πέντε στάσεις και 2+ ώρες φόρτισης. Μια χαρά το CRV.
-
@dimsabas said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Abetterouteplanner
δεν θα το εμπιστευουμουν. Μου έβγαλε την διαδρομη με το 2008 με δυο στάσεις ΑΛΛΑ η μια είνα Ψαθόπυργος και η άλλη ΣΕΑ Αμβρακίας.
Από Αμβρακία μέχρι Ηγουμενίτσα μέσω Εγνατίας και Ιονίας με τα γρήγορα υψομετρικά που έχει θα ξετινάξει την μπαταρία.
Όπως και να έχει δεν είναι και ο σκοπός του αυτουκινήτου το ταξίδι. Αστικό αυτοκίνητο.
-
Παραλαβή του e-2008 σήμερα.
Το τιμόνι είναι λατρεία . Το ίδιο και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εργονομία γαλλική, θέλει συνήθεια αλλά την αποδέχεσαι . Μια φορά θα σε τσαντίσει η γαλλική wc , μετά την αποδέχεσαι.Το πλήρες ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη είναι όνειρο. Μπαίνεις μετά στο yaris hybrid και αισθάνεσαι οτι γυρνάς δεκαετίες πίσω. Οδηγάς το diesel Honda και νιώθεις εκτός εποχής.
Κίτρινη κάρτα: Επιτρέπεται να έχει ασύρματο carplay το kia Picanto και να μην έχει το e-2008 των 40Κ.
-
Καλόταξιδο, να τα χαρείς....
Δεν έχει κιβώτιο...
-
@lap said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Καλόταξιδο, να τα χαρείς....
Δεν έχει κιβώτιο...
σωστός .. Μοχλός ταχυτήτων .
-
Καλοταξιδο!!!
....βγαίνεις στην εθνική για Θεσσαλονίκη μένεις από ρεύμα πριν την Στυλιδα, σε προσπερνά ένα ντίζελ που έχει ρεζερβουάρ μέχρι την Καβάλα, βγάζει φωτογραφίες από τον λευκό Πύργο ενώ εσύ ακόμα ακόμα φορτίζεις στην Στυλίδα και σκέφτεσαι Κορινό θα φτάσω; -
@tkin73 said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Καλοταξιδο!!!
....βγαίνεις στην εθνική για Θεσσαλονίκη μένεις από ρεύμα πριν την Στυλιδα, σε προσπερνά ένα ντίζελ που έχει ρεζερβουάρ μέχρι την Καβάλα, βγάζει φωτογραφίες από τον λευκό Πύργο ενώ εσύ ακόμα ακόμα φορτίζεις στην Στυλίδα και σκέφτεσαι Κορινό θα φτάσω;Ευχαριστώ .
Δεν είναι δουλεία του να σε παει Θεσσαλονίκη.
Θα πας με το honda ή με Aegean . -
@george1977 said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
@tkin73 said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Καλοταξιδο!!!
....βγαίνεις στην εθνική για Θεσσαλονίκη μένεις από ρεύμα πριν την Στυλιδα, σε προσπερνά ένα ντίζελ που έχει ρεζερβουάρ μέχρι την Καβάλα, βγάζει φωτογραφίες από τον λευκό Πύργο ενώ εσύ ακόμα ακόμα φορτίζεις στην Στυλίδα και σκέφτεσαι Κορινό θα φτάσω;Ευχαριστώ .
Δεν είναι δουλεία του να σε παει Θεσσαλονίκη.
Θα πας με το honda ή με Aegean .Τα είπαμε είναι μια ακριβή λύση ενός σκοπού. Με το υβριδικό ή το πλήρως θερμικό κάνεις πράγματα που δεν κάνεις με το ηλεκτρικό. Και αν θες δακτύλιο αντίστοιχα με την aegean παίρνεις ταρίφα....
-
@lap said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Δεν έχει κιβώτιο...
Έχει, απλά είναι μιας σχέσης.
-
Εκανες μια πάρα πολύ καλή επιλογή σε αυτοκίνητο εφόσον έχεις ενα diesel για ταξίδι. ΣΟΥΠΕΡ και να το καταευχαριστηθείς.
Αν δεν είχες αλλο αυτοκίνητο για ταξίδι ΔΕΝ θα έλεγα το ίδιο.
-
Και μη ξεχναμε παιδιά οτι εχει τη χαρά να πάρει μια γεύση απο το μέλλον με "εταιρικό" κόστος, δοκιμάζοντας όλες τις νέες τεχνολογίες που θα κάνουν τη ζωή μας πιο ασφαλή αλλά ισως λιγότερο ελεύθερη.
Σε καε περίπτωση σίγουρα κανείς δε μετανιώνει απο κάτι τέτοιο. Οπως λένε και οι αμερικάνοι :"It's always fun to do jobs with other people's money".
Και εγώ αυτο θα επέλεγα σε σχέση με το ID3 που φαινεται το ρίσκο να μείνεις χωρίς "κίνηση" πολύ πιο ορατό.
Σαν "early adopter" στην Ελλάδα πάντως θα έχεις ευχάριστες αναμνήσεις και εσύ και κυρίως τα παιδιά. Φίλος πάντως που γύρισε την Ιταλία μου είπε ότι όλα τα "γεμίσματα" ήταν δωρεάν αλλά στις πόλεις και στα ξενοδοχεία οι θέσεις φόρτισης είταν γεμάτες με τα πάντα, από Panda έως Ferrari.
Καλά ταξιδια. -
@alexis-kapsalis said in Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας:
Και μη ξεχναμε παιδιά οτι εχει τη χαρά να πάρει μια γεύση απο το μέλλον με "εταιρικό" κόστος, δοκιμάζοντας όλες τις νέες τεχνολογίες που θα κάνουν τη ζωή μας πιο ασφαλή αλλά ισως λιγότερο ελεύθερη.
Σε καε περίπτωση σίγουρα κανείς δε μετανιώνει απο κάτι τέτοιο. Οπως λένε και οι αμερικάνοι :"It's always fun to do jobs with other people's money".
Και εγώ αυτο θα επέλεγα σε σχέση με το ID3 που φαινεται το ρίσκο να μείνεις χωρίς "κίνηση" πολύ πιο ορατό.
Σαν "early adopter" στην Ελλάδα πάντως θα έχεις ευχάριστες αναμνήσεις και εσύ και κυρίως τα παιδιά. Φίλος πάντως που γύρισε την Ιταλία μου είπε ότι όλα τα "γεμίσματα" ήταν δωρεάν αλλά στις πόλεις και στα ξενοδοχεία οι θέσεις φόρτισης είταν γεμάτες με τα πάντα, από Panda έως Ferrari.
Καλά ταξιδια.@alexis-kapsalis . Όταν η εταιρία είναι δικιά σου , it is not other people money. Με το leasing έχεις ελαφρύνσεις στα ηλεκτρικά που συμφέρει από όλες τις μεριές.
Από την άλλη δεν θα έδινα 40Κ για ένα 2008, με την καμία.Για την ώρα φαίνεται να μην έχουμε τα θέματα της Ιταλίας. Βρίσκεις εύκολα να φορτίσεις.
-
Συμβίωση με ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Συμπλήρωσα μια εβδομάδα κίνησης με το ηλεκτρικό και μάλιστα σε εβδομάδα με μεγάλες καιρικές συγκινήσεις.
Ξεκινάμε από την οδηγική εμπειρία . H ηρεμία του ηλεκτροκινητήρα είναι φοβερό αγχολυτικό.
Τα προγράμματα έχουν άμεση επίδραση στην απόκριση του κινητήρα. Το eco το απονευρώνει τελείως, το normal είναι οκ και το sport σε χαμηλές ταχύτητες δίνει ρέστα. Το χαμηλές ταχύτητες το αναφέρουμε γιατί μετα τα 120-130 δεν έχει την ίδια δύναμη να επιταχύνει. Αμελητέο πρόβλημα έαν σκεφτεις ότι είναι αστικό αυτοκίνητο.Πρώτα άγχη, αποφορτίζει περισσότερο κατά την ακινησία λόγω κρύου; Όχι ιδιαίτερα.
Επηρεάζεται η κατανάλωση σε πολύ κρύο και χιόνι (λέγε με Ελπιδα) όχι ιδιαίτερα παρότι τσιμπάει φυσιολογικά.Πρώτο απρόοπτο πρέπει να φύγω για Κύπρο και η Αττική Οδός είναι κλειστή.
Σου ανακαλύπτει το Google maps την ξεχασμένη Βάρης-Κορωπίου, τηλέφωνο στην τροχαία καθαρός ο δρόμος και ξεκινάμε με την μπαταρία στο 75% και με 210 χιλιόμετρα αυτονομία. Παραδόξως φτάνοντας παρότι κάναμε 50 χιλιόμετρα η αυτονομία είναι 170 χιλιόμετρα, μάλλον χάζευα τα χιόνια στην Γλυφάδα και οδηγούσα αργά στο eco. Το αφήνω ήσυχος στο parking (δεν το είχαν καθαρίσει – κίτρινη κάρτα στον ΑΙΑ) Ελπίζω την Παρασκευή να υπάρχει μπαταρία να γυρίσω.
Επιστροφή την Παρασκευή και ανοικτή πλεον χωρίς διόδια η ΑΟ. Sport mode και απογείωση. Λίγο το κρυο , λιγο το sport έφτασα σπιτι και η αυτονομία είχε μειωθεί στα 110km. Σε αυτά τα χιλιόμετρα μου άναβε η ρεζέρβα στο Honda , εδώ είναι μάλλον μια πραγματικότητα που θα την βλέπω συχνά. Παρκάρισμα σπίτι ευτυχώς σε σημείο με εύκολη πρόσβαση στην φόρτιση.
Έχω αποφασίσει να το φορτίζω κάθε Σάββατο ανεξαρτήτως επιπέδου φόρτισης. Η πρώτη φόρτιση έγινε με την μπαταρία να πηγαίνει γρήγορα σχετικά από το 50- 80%.
Το καλώδιο γενικά τραβάει τα βλέμματα, περισσότερο από το e-2008 που είναι υπερ του δεοντος διακριτικό.
Συνολική αποτίμηση. Ωραίο αστικό εργαλείο, διακριτικό , αγχολυτικό και σου δίνει την αίσθηση ότι συμμετέχεις σε κάτι ανώτερο τεχνολογικά.
Τι θα ήθελα παραπάνω
α) καλύτερο ηχοσύστημα
β) ασύρματο carplay
Επιλογή αυτοκινήτου για leasing πενταετίας