Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 307
    • 308
    • 309
    • 310
    • 311
    • 430
    • 431
    • 309 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsiko12 last edited by

      Καλημέρα σας.
      Παίρνω το θάρρος να κανω μια ερώτηση γιατί έχω μπερδευτεί απίστευτα με τα ελαστικα.
      Έχω ένα 3008 1,2 κ μετα από 45000χλμ ήρθε η ώρα της αλλαγής τους.
      Έχει από το εργοστάσιο τα Conticross contact Lx2 ,από τα οποία γενικά είμαι ευχαριστημένος. Η χρήση γενικότερα είναι μικτη,πόλη ,ταξίδια,αλλά θα έχει κ βουνο ,θάλασσα,χώμα.
      Έχω πάει σε 5-6 καταστήματα ελαστικών κ Έχω ακούσει από όλους διαφορετικές γνώμες.
      Εσείς ποια έχετε στα αμάξια σας ή έχετε κάποια προταση;
      Ευχαριστώ πολύ για την οποία απάντηση..

      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by katafractos17

        Να ρωτήσω κι εγώ κάτι εγκυκλοπαιδικό αν ξέρει κάποιος.
        Βέβαια η ερώτηση μπορεί να είναι γενικότερου περιεχομένου αλλά εγώ για το 3008 θα ρωτήσω.
        Σήμερα τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ένδειξη πίεσης ελαστικών.
        Αν λοιπόν κάποιος πάρει την έκδοση Active plus και θέλει να αλλάξει τις άθλιες ζάντες που φοράει και να βάλει τις 18άρες του allure ή αυτές του black pack, θα πρέπει να γίνει έπειτα κάποια εκ νέου ρύθμιση για να δουλέψει το σύστημα ελέγχου πίεσης ή είναι plug n play;
        Οι αισθητήρες βρίσκονται στις βαλβίδες, στις τάπες όπως είναι αυτοί του εμπορίου ή κάπου μέσα στη ζάντα;
        Στην περίπτωση που κάποιος βάλει άλλες του εμπορίου ή OEM τότε εκεί τι γίνεται;
        Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει μόνο εργοστασιακούς αισθητήρες της Peugeot ή γενικότερα οποιουσδήποτε;

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 @tsiko12 last edited by

          @tsiko12 said in Peugeot 3008 2016:

          Καλημέρα σας.
          Παίρνω το θάρρος να κανω μια ερώτηση γιατί έχω μπερδευτεί απίστευτα με τα ελαστικα.
          Έχω ένα 3008 1,2 κ μετα από 45000χλμ ήρθε η ώρα της αλλαγής τους.
          Έχει από το εργοστάσιο τα Conticross contact Lx2 ,από τα οποία γενικά είμαι ευχαριστημένος. Η χρήση γενικότερα είναι μικτη,πόλη ,ταξίδια,αλλά θα έχει κ βουνο ,θάλασσα,χώμα.
          Έχω πάει σε 5-6 καταστήματα ελαστικών κ Έχω ακούσει από όλους διαφορετικές γνώμες.
          Εσείς ποια έχετε στα αμάξια σας ή έχετε κάποια προταση;
          Ευχαριστώ πολύ για την οποία απάντηση..

          Ο κάθε λαστιχας θα σου προτείνει αυτό που βγαζει περισσότερο κέρδος και έχει άμεσα διαθέσιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geobal @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

            Να ρωτήσω κι εγώ κάτι εγκυκλοπαιδικό αν ξέρει κάποιος.
            Βέβαια η ερώτηση μπορεί να είναι γενικότερου περιεχομένου αλλά εγώ για το 3008 θα ρωτήσω.
            Σήμερα τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ένδειξη πίεσης ελαστικών.
            Αν λοιπόν κάποιος πάρει την έκδοση Active plus και θέλει να αλλάξει τις άθλιες ζάντες που φοράει και να βάλει τις 18άρες του allure ή αυτές του black pack, θα πρέπει να γίνει έπειτα κάποια εκ νέου ρύθμιση για να δουλέψει το σύστημα ελέγχου πίεσης ή είναι plug n play;
            Οι αισθητήρες βρίσκονται στις βαλβίδες, στις τάπες όπως είναι αυτοί του εμπορίου ή κάπου μέσα στη ζάντα;
            Στην περίπτωση που κάποιος βάλει άλλες του εμπορίου ή OEM τότε εκεί τι γίνεται;
            Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει μόνο εργοστασιακούς αισθητήρες της Peugeot ή γενικότερα οποιουσδήποτε;

            Έχω μοντέλο του 19. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανενός είδους αισθητήρας σχετικά με την πίεση των ελαστικων. Ούτε στις τάπες/βαλβίδες μήτε εσωτερικά στις ζάντες/ελαστικά...
            Έχει το λεγόμενο "indirect TPMS" σύστημα.
            Αυτό το βασικό σύστημα, χρησιμοποιεί την παρακολούθηση της περιστροφής των τροχών και συχνά τις πληροφορίες του αισθητήρα ταχύτητας τροχού (ABS) για να διαπιστώσει εάν υπάρχει πρόβλημα πίεσης.

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • katafractos17
              katafractos17 @geobal last edited by

              @geobal said in Peugeot 3008 2016:

              @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

              Να ρωτήσω κι εγώ κάτι εγκυκλοπαιδικό αν ξέρει κάποιος.
              Βέβαια η ερώτηση μπορεί να είναι γενικότερου περιεχομένου αλλά εγώ για το 3008 θα ρωτήσω.
              Σήμερα τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ένδειξη πίεσης ελαστικών.
              Αν λοιπόν κάποιος πάρει την έκδοση Active plus και θέλει να αλλάξει τις άθλιες ζάντες που φοράει και να βάλει τις 18άρες του allure ή αυτές του black pack, θα πρέπει να γίνει έπειτα κάποια εκ νέου ρύθμιση για να δουλέψει το σύστημα ελέγχου πίεσης ή είναι plug n play;
              Οι αισθητήρες βρίσκονται στις βαλβίδες, στις τάπες όπως είναι αυτοί του εμπορίου ή κάπου μέσα στη ζάντα;
              Στην περίπτωση που κάποιος βάλει άλλες του εμπορίου ή OEM τότε εκεί τι γίνεται;
              Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει μόνο εργοστασιακούς αισθητήρες της Peugeot ή γενικότερα οποιουσδήποτε;

              Έχω μοντέλο του 19. Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κανενός είδους αισθητήρας σχετικά με την πίεση των ελαστικων. Ούτε στις τάπες/βαλβίδες μήτε εσωτερικά στις ζάντες/ελαστικά...
              Έχει το λεγόμενο "indirect TPMS" σύστημα.
              Αυτό το βασικό σύστημα, χρησιμοποιεί την παρακολούθηση της περιστροφής των τροχών και συχνά τις πληροφορίες του αισθητήρα ταχύτητας τροχού (ABS) για να διαπιστώσει εάν υπάρχει πρόβλημα πίεσης.

              Ευχαριστώ για την απάντηση.
              Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να δουλεύει έτσι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                famas last edited by

                Το είχα στο focus του 2008 και πραγματικά δούλευε το εν λόγω σύστημα. Προφανώς όχι αν έχανες 1-2 Psi.

                https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by gatoz

                  ναι. ειναι για τιτικες.
                  αλλα το βιντεο ειναι ο λογος που το πηρα
                  ...στο βιντεο ειναι το προ f/l

                  Youtube Video

                  μιτς φρομ κρητ ειδε τις αλλαγες ποσο γρηγοροτερες ειναι απο του σι χι τριαντα

                  το επισης δειτε την ακριβεια στο κοντερ σε σχεση με το vbox... δεν το περιμενα....

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Είπαμε αμαξάρα το 3008, ειδικά σε ΦΕΒ!! Φονέας γιγάντων....

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser last edited by

                      Αν και ακόμα δεν έχει ολοκληρώσει τις μετάνοιες ο γάτος....

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                        Αν και ακόμα δεν έχει ολοκληρώσει τις μετάνοιες ο γάτος....

                        Αντιστέκεται και καλά, δήθεν μου-τάχα μου....αλλά στους Γάλλους επαραδώθη, Ματσούντα ούτε με δόση!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Επαραδώθη . Ακριβώς .

                          Αλλά λέει τα συνήθη...

                          Αχ καλέ μη....😊

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @criuser last edited by

                            @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                            Επαραδώθη . Ακριβώς .

                            Αλλά λέει τα συνήθη...

                            Αχ καλέ μη....😊

                            Εεεε καλά...τραβάτε με και ας κλαίω...
                            Όχι, αλλά που είναι ναι....

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              σημερα στη τουαλετα φυσικα, εβλεπα καταναλωσεις
                              αν λοιπον εισαι σεμνο γατι και πας οπως εγω κοτα, δηλαδη με 140 acc, γεματος ρευμα και γυρισεις σε κοντινο προορισμο 95km μακρυα = 190km, φτανεις με ρευμα στα 4km απο 24 αρχικα (κλαψ οι αλλοι εχουν 40 και αρχικα μαλλον το δικο μου ειναι χαλασμενο. χαχαχ) με μεση καταναλωση βενζινης στα 4.1.
                              στην ιδια ακριβως διαδρομη πηγαινωντας καλα, το ρευμα παει στο 10km να μενουν με ανοιχτη τη φορτιση απο τον θερμικο και η καταναλωση βενζινας στα 10.3. συνολικο κερδος στο χρονο ειναι δεν ειναι 12 λεπτα στο αλερετουρ. περιεργον, μαλλον παιζουν ρολο οι αστικες πηξιματικες.

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Ερώτηση ,μια που σε πέτυχα, έχω δει σε βίντεο ότι στο αντίστοιχο 508 , υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης στον πίνακα οργάνων να δείχνει και κανονικό στροφόμετρο. Όσα βίντεο 3008 έχω δει , δεν έχω πετύχει κανένα έτσι, υπάρχει άραγε η δυνατότητα;
                                Θα μου πεις σιγά τα αυγά κουβέντα να γίνεται, αλλά η μπάρα αυτή που δείχνει , έχει κάποιο νόημα; Δεν είναι απλά αντιστοιχία με το πόσο βαθιά πατάς γκάζι; Σα το γνωστό οικονομετρο της bmw; Υποθέτω το στροφόμετρο είναι πιο χρήσιμο.

                                fanis75 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                  Ερώτηση ,μια που σε πέτυχα, έχω δει σε βίντεο ότι στο αντίστοιχο 508 , υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης στον πίνακα οργάνων να δείχνει και κανονικό στροφόμετρο. Όσα βίντεο 3008 έχω δει , δεν έχω πετύχει κανένα έτσι, υπάρχει άραγε η δυνατότητα;

                                  Στο test drive που είχα κάνει, υπήρχε κανονικά διαμόρφωση για στροφόμετρο και μάλιστα σε 2-3 παραλλαγές. Το χειρότερο είναι το ανάποδο στροφόμετρο όλων των Πεζώ, τελείως αντεργονομικό και άθλιο...απλά και μόνο για να κάνουν κάτι διαφορετικό!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @civil357 last edited by

                                    @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                    Ερώτηση ,μια που σε πέτυχα, έχω δει σε βίντεο ότι στο αντίστοιχο 508 , υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης στον πίνακα οργάνων να δείχνει και κανονικό στροφόμετρο. Όσα βίντεο 3008 έχω δει , δεν έχω πετύχει κανένα έτσι, υπάρχει άραγε η δυνατότητα;
                                    Θα μου πεις σιγά τα αυγά κουβέντα να γίνεται, αλλά η μπάρα αυτή που δείχνει , έχει κάποιο νόημα; Δεν είναι απλά αντιστοιχία με το πόσο βαθιά πατάς γκάζι; Σα το γνωστό οικονομετρο της bmw; Υποθέτω το στροφόμετρο είναι πιο χρήσιμο.

                                    αμα ψαξεις στις ρυθμισεις, καπου γραφει για αναβαθμιση(!), οκ ειναι μαλακες οι γαλλοι στη μεταφραση και οχι μονο, εκει φτιαχνεις μια οθονη δικια σου που μπορεις να ορισεις το αριστερο και το δεξι. οργανο. μπορεις λοιπον να βαλεις στροφομετρο. μετα απο το τιμονι μπορεις να διαλεξεις για καντραν τη δικη σου διαμορφωση και μενει μονιμη. ΟΜΩΣ δεν ειναι και τοσο καβλωτικο, δηλαδη δεν ειναι σαν κανονικο οργανο αλλα σαν μετρητης σταθμης σε λιοτριβι, ενω ο ηχος στα γκαζια ειναι παρα πολυ καλος. θα σου βαλω φωτο οταν το θυμηθω. γενικα παντως δεν χρειαζεται γιατι γινεται της κακομοιρας απο γυρισματα αναμεσα σε ρευμα-μοτερ για να ασχολεισαι μαζι του. η δικη μου χρηση ειναι το βραδυ οταν γυρναω και ψαχνω για έταιρο φαναρακια χαμενο κορμι, μολις ξεκινησω το γυρναω στο sport να παρει μπροστα ο κινητηρας να ζεσταθει λιγο, και αμεσως επιστροφη στο hybrid. ακομη ομως και στο hybrid ο θερμικος μενει ανοιχτος μεχρι να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας και μετα σβηνει αν και δεν χρησιμοποιειται καθολου. βασικα επειδη δεν ακουγεται βλεπω απο το στροφομτερο να ειναι 1500rpm και οχι 0. παντως και στο sport mode αν ειναι κρυος και δεν εισαι αυστηρος = τουβλο ποδι στο γκαζι, μεχρι να ζεσταθει δεν δινει ο θερμικος, παιρνει απο ηλεκτροκινητηρες. αν ειναι στο 0 μπαταρια τοτε παει στις 1750rpm μεχρι να ζεσταθει και δινει ο κινητηρας το ρευμα για να δουλεψουν.

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

                                      @civil357 said in Peugeot 3008 2016:

                                      Ερώτηση ,μια που σε πέτυχα, έχω δει σε βίντεο ότι στο αντίστοιχο 508 , υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης στον πίνακα οργάνων να δείχνει και κανονικό στροφόμετρο. Όσα βίντεο 3008 έχω δει , δεν έχω πετύχει κανένα έτσι, υπάρχει άραγε η δυνατότητα;

                                      Στο test drive που είχα κάνει, υπήρχε κανονικά διαμόρφωση για στροφόμετρο και μάλιστα σε 2-3 παραλλαγές. Το χειρότερο είναι το ανάποδο στροφόμετρο όλων των Πεζώ, τελείως αντεργονομικό και άθλιο...απλά και μόνο για να κάνουν κάτι διαφορετικό!

                                      οχι, δεν εχει τετοια καρδια μου.... το φεβ εχει αλλιωτικο. χειροτερο.

                                      #milf-a-man

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                        @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                                        οχι, δεν εχει τετοια καρδια μου.... το φεβ εχει αλλιωτικο. χειροτερο.

                                        Δεν το ξέρω, εγώ μίλησα για το κανονικό το θερμικό. Για το ΦΕΒ ρώτησε? Κατάλαβ απως ρώτησε γενικά...

                                        Το ΦΕΒ ειναι γαμάτο, δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με οθονίτσες!!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

                                          @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                                          οχι, δεν εχει τετοια καρδια μου.... το φεβ εχει αλλιωτικο. χειροτερο.

                                          Δεν το ξέρω, εγώ μίλησα για το κανονικό το θερμικό. Για το ΦΕΒ ρώτησε? Κατάλαβ απως ρώτησε γενικά...

                                          Το ΦΕΒ ειναι γαμάτο, δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με οθονίτσες!!

                                          ελα και τον εχω ψησει με το φεβ λεμε.... χαχαχ.... α ρε σιβιλ. αφου το θες. χαλαρωσε και απολαυσε το....

                                          #milf-a-man

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                                            ελα και τον εχω ψησει με το φεβ λεμε.... χαχαχ.... α ρε σιβιλ. αφου το θες. χαλαρωσε και απολαυσε το....

                                            Αχαχαχα!! Τι ψήσιμο να χρειάζεται για να πάρεις ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα σε αυτή την τιμή!?!? Είναι ουσιαστικά μονόδρομος...σιγά το ψήσιμο!! Μακάρι να είχαμε όλοι τα χρήματα να πάρουμε το 3008 ΦΕΒ...ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ και εξαιρετικό!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 307
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 309 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr