-
Για πάμε αντίστροφα criu...
Πόσα θες να μας τρελάνεις; Οι κυρΠαντελιδοσυντηρητικοδεξιοι βάζουν την ανθρωπιά πάνω από τη βολή τους; Έλεος...
Στα περί καθημερινότητας και ελευθεριών στον κομμουνισμό συμφωνούμε απόλυτα, γι'αυτό και δεν είμαστε κομμουνιστές. Ο κομμουνισμός είχε νόημα μόνο ως αντίδοτο στην απόλυτη φτώχεια των πολέμων.
Τον ναζισμο μια χαρά τον ξεχνάτε. Είτε όταν αφήνατε ναζί να τρέχουν μέχρι και στο Ακροπολις τα πρώτα χρόνια του, είτε τώρα που ενώ ξερετε τα χουντοφλοκια τα υπουργοποιησατε. Σε μια πραγματικά φιλελεύθερη ΝΔ αυτά δε θα γίνονταν. Είναι ΟΛΟΙ υπουργοί και έγιναν από Αυγά που γύρισαν με κατεβασμένα αυτιά.
Δεν έχουμε κάψα με το ΠΑΣΟΚ. Με την εμμονή για τη ΝΔουλα έχουμε και θα έχουμε μέχρι να εξαφανιστεί.
Όσο για τη ρευματοδοτηση των πόλεων μπορεί, αλλά έχω πατήσει ως πιτσιρίκος κάμποσα κουμπάκια σε φουρνελα ώστε να σπάσει ο βράχος και να προχωρήσει το δικτυο στα χωριά της Συρου. Στα άλλα νησιά λόγω ηλικίας δεν...Και έκανα και οικονομία στο κράτος αφού δεν μπορούσα να σκαρφαλώσω στο Patrol οπότε Pony, την ίδια δουλειά έκανε.
-
This post is deleted! -
Ναι οι κυρ-Παντελήδες βάζουν την ανθρωπιά πάνω από την βολή τους.
Αλλά ανθρωπιά , είναι αυτή που έχουν , επειδή θέλουν να είναι ελεύθεροι και αυτεξούσιοι , πάντα βέβαια σε μια οργανωμένη και έννομη κοινωνία.
Αυτούς που έχει η νδ πάντως φασίστες δεν τους λές .
Ακόμα και ο πατέρας αυτού που λες χουντοσπέρμα , δεν νομίζω να έχει κατηγορηθεί για πράξεις παράνομες , παρά μόνο για ιδεολογική κατήχηση που έχει τις απόψεις του. -
@lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Ξαναείσαι λάθος.
Αρχικά αυτά που έφερναν ΔΕΝ τα έκαναν εξαγωγή,
Τα δικά μας λεωφορεία , κτέλ , πούλμαν και φορτηγά έφτιαχναν.
Απλά αν το τελικό προιόν είχε 100 δρχ, οι 60-75 δρχ έμεναν στην χώρα.
Στην οικοδομή δεν υπήρξε τότε καμία φούσκα.
Η φούσκα έγινε το 2002-2008 και ευθύνονται αποκλειστικά οι τράπεζες για αυτό που έδιναν αβέρτα λεφτά χωρίς έλεγχο.
Αλλά τότε είχαν κλείσει οι βιομηχανίες οι δικές μας και μόνο το 10-15 % της οικοδομής γινόταν στην Ελλάδα , βασικά το τσιμέντο και κάτι μάρμαρα.
Πόσα νομίζεις μπορεί να αντέξει μια αγορά; 1000 λεωφορεία;;;; Και μετά;
το πιθανότερο είναι να είχαμε εδώ κάποια παραγωγή με σκοπό να τα πουλήσουμε σε τρίτες αγορές Αφρικής, είτε να τροφοδοτούμε την παραγωγη με δημόσιο χρήμα επί μονίμου βάσεως με συμβάσεις.
Λες μισές αλήθειες.Και ο χάλυβας στην Ελλάδα δεν γινόταν; Σωληνώσεις εδώ δεν γίνονταν; Έχω κάπου στοιχεία. Θα τα ψάξω; Η εργασία που είναι μεγάλο μέρος του κόστους ήταν εγχώρια. Για αυτό το είδος αυτό της αναπτυξης βοήθησε στην μεγένθυση.
Φούσκα υπάρχει όταν δεν υπάρχει αγοραστικό κοινό να αγοράσει στις τιμές που πωλούνται. ΑνΜην στέκεσαι στα λεωφορεία . Αν και υπήρχαν 5-10 βιοτεχνίες που τα έφτιαχναν . Και ναι έκαναν και εξαγωγές τώρα που το λες στις Αραβικές χώρες. Αλλά εκεί υπήρχε ακόμα μεγαλύτερο όφελος , αφού έφερναν συνάλλαγμα.
Ο χάλυβας παλιά γινόταν εδώ.
Δυστυχώς τα τελευταία 20 χρόνια , ίσως και λίγο παραπάνω , τους συνέφερε τις χαλυβουργίες να κάνουν χονδρεμπόριο , τούρκικου και ιταλικού χάλυβα, παρά να τον παράγουν .
Εκεί που διαβάζω στο γαλλικό σιτροενοφόρουμ , πριν 2-3 χρόνια , κάποιος είχε πεί ότι τα επόμενο αμάξι του θα ήταν μάλλον γερμανικό. Το τι κράξιμο έφαγε ήταν απερίγραπτο . Οχι για την μάρκα . Αλλά γιατί δεν ενδιαφέρεται για την πατρίδα του και τα γαλλικά εργοστάσια που δίνουν δουλειά στους γάλλους.
Αντίστοιχα σε γερμανική εταιρεία , κάποια επιλογή για να πάρουν ρενώ για εταιρικά στελεχών , ακούστηκε ως εσχάτη προδοσία ...
Εμείς όμως είχαμε από τότε τον Λαλάκη τον εισαγόμενο
-
Οι απόψεις του όμως και τα βιβλία του μπορεί να αυγουλοποιησουν νεότερους οι οποίοι να κάνουν αυτά που δεν έκανε αυτός.
Το να κρύβονται κάποιοι και να μην παθαίνουν Σκαλουμπακα (το μήλο κάτω απ' τη μηλιά) δε σημαίνει ότι δεν είναι ή δε θα κάνουν τα στραβά μάτια αν χρειαστεί...
-
This post is deleted! -
@johanndelta said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Οι απόψεις του όμως και τα βιβλία του μπορεί να αυγουλοποιησουν νεότερους οι οποίοι να κάνουν αυτά που δεν έκανε αυτός.
Το να κρύβονται κάποιοι και να μην παθαίνουν Σκαλουμπακα (το μήλο κάτω απ' τη μηλιά) δε σημαίνει ότι δεν είναι ή δε θα κάνουν τα στραβά μάτια αν χρειαστεί...
Δεν τα έχω διαβάσει τα βιβλία του πατρός.
Από την άλλη η οικογενειακή ευθύνη , είναι ίδιον των ολοκληρωτικών καθεστώτων και αντιλήψεων...
-
Λαπ ψάξε να δεις τα αμφίπλωρα με το όνομα Πρωτοπόρος.
Ο εφοπλιστής τους , πριν 20 χρόνια περίπου , έφτιαξε ένα σε ελληνικά ναυπηγεία . Το έβαλε στην γραμμή Ωρωπού - Ερέτριας και έκανε την γραμμή σε 15 λεπτά , αντί για 30 που έκαναν οι αρχαιολογίες που είχαμε φτιάξει τότε το 60 και το 70 .
Μάζεψε χαρτί και έκανε πάλι εδώ άλλο 1-2. Μετά έκανε τις γραμμές μας βιτρίνα και άρχισε να ψάχνεται . Πούλησε τα πρώτα δύο , το συνέχισε , τώρα κοντεύει τον αριθμό πλοίων που έχει κατασκευάσει και το 80 % μεταπωλήσει με καλό κέρδος στα 20 .
Μετά από αυτόν και άλλοι έκαναν το ίδιο και τώρα η αγορά αμφίπλωρων , είναι πολύ σημαντική για την Ελληνική ναυτιλία και τις εξαγωγές.
Δεν φοβήθηκε ούτε εε ούτε παγκοσμιοποίηση.
Αν είχαμε και ως λαός την επιχειρηματική αντίληψη που είχαμε προ πασοκ , θα πήγαιναν όλα καλύτερα.
-
Το ίδιο είναι η εκμετάλλευση μιας πορθμειακης γραμμής με τη βιομηχανία;
Θυμάμαι να έχουμε μια τηλεόραση Panasonic "made in DDR" (ναι, ναι).
Τότε αυτό βόλευε. Λες να έχει Ορθοδοξοπασοκους και εκεί; -
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Λαπ ψάξε να δεις τα αμφίπλωρα με το όνομα Πρωτοπόρος.
Ο εφοπλιστής τους , πριν 20 χρόνια περίπου , έφτιαξε ένα σε ελληνικά ναυπηγεία . Το έβαλε στην γραμμή Ωρωπού - Ερέτριας και έκανε την γραμμή σε 15 λεπτά , αντί για 30 που έκαναν οι αρχαιολογίες που είχαμε φτιάξει τότε το 60 και το 70 .
Μάζεψε χαρτί και έκανε πάλι εδώ άλλο 1-2. Μετά έκανε τις γραμμές μας βιτρίνα και άρχισε να ψάχνεται . Πούλησε τα πρώτα δύο , το συνέχισε , τώρα κοντεύει τον αριθμό πλοίων που έχει κατασκευάσει και το 80 % μεταπωλήσει με καλό κέρδος στα 20 .
Μετά από αυτόν και άλλοι έκαναν το ίδιο και τώρα η αγορά αμφίπλωρων , είναι πολύ σημαντική για την Ελληνική ναυτιλία και τις εξαγωγές.
Δεν φοβήθηκε ούτε εε ούτε παγκοσμιοποίηση.
Αν είχαμε και ως λαός την επιχειρηματική αντίληψη που είχαμε προ πασοκ , θα πήγαιναν όλα καλύτερα.
οκ, κριου κοψε κατι... ομιλεις και με ενδοπιους....
30 λεπτα εκανε απο μολα σε κρατει ολα.
απλα οι παλιες παντοφλες κανανε 45
φυσικα ειναι ασχετο με τα αμφιπλωρα καθως οι δυνατοτητες τους φαινονται σε μικροτερου μηκους πορθμεια. ακομη και το ρευμα δεν ειναι τπτ ισχυρο για να χρειαζεσαι την αζιμουθιακη προωση.
τωρα πως φτιαχτηκανε, αν εβγαλε λεφτα, μια αλλη ιστορια ειναι αυτη και οχι οπως τη περιγραφεις. -
Να συγκρίνουμε το Ναϊάς ΙΙ με τα Bluestarακια;
Μου λείπουν βέβαια τα coin-ups, εικοσαρικακι και ξεχναγες το 6ωρο. Άσε που "επειδή ΠΑΣΟΚ" άμα έβγαζες το βύσμα και το ξαναεβαζες έπαιζες τσάμπα.
Βέβαια αν ήσουν εντελώς μύστης πήγαινες από Ραφήνα με τον "Αλεκο", ο οποίος ήταν ουσιαστικά Ro-Ro. Μιλάμε για τρελά γκάζια...
-
Δεν είπα για την εκμετάλλευση της πορθμειακής γραμμής , είπα ότι έφτιαξε μέχρι τώρα 16 πλοία σε ελληνικά ναυπηγεία με ελληνικό σχεδιασμό , ότι έχει πουλήσει τα 13 σε Ευρώπη , Ασία , Αφρική και Νότιο Αμερική και ότι έκανε σχολή γιατί την ίδια δουλειά έκαναν και άλλοι.
Τα λεφτά τα βγάζει από την ναυπήγηση και την πώληση , όχι από την γραμμή . Αυτές είναι οι βιτρίνες . Ερέτρια , Ρίο και Σαλαμίνα.
Γάτε είσαι καινούργιος στο νησί μας.
Οταν πρωτομπήκε ο πρωτοπόρος , πολλά χρόνια πριν ήταν το πρώτο αμφίπλωρο και έκανε 15 λεπτά. Απλά μετά έδιωξε τους άλλους που είχαν τα αρχαία Αρης , Ερέτρια κλπ και έβαλε και δεύτερο και τα πήγε στα 20 λεπτά και μετά ακρίβυναν τα καύσιμα και τώρα είναι στα 25-30 πάλι.
Τα παλιά όταν ήταν νέα έκαναν 30 λεπτά , μετά το έπαιζαν μονοπώλιο και πήγαιναν 40 λεπτά.
Την δεκαετία του 70 , τότε που ακόμα πήγαινες Χαλκίδα μέσω Ριτσώνας , στην Ερέτρια είχε φτάσει να είναι 14 φέρρυ.
Οσο φτιάχνονταν οι δρόμοι μειωνόταν η κίνηση.
Οταν μπήκε ο πρωτοπόρος , ακολούθησαν και άλλοι 2 και έφτασε κάποια στιγμή , να έχουμε κάθε 15 λεπτά 15λεπτο δρομολόγιο. Μετά αυτό άλλαξε. -
@johanndelta said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Να συγκρίνουμε το Ναϊάς ΙΙ με τα Bluestarακια;
Μου λείπουν βέβαια τα coin-ups, εικοσαρικακι και ξεχναγες το 6ωρο. Άσε που "επειδή ΠΑΣΟΚ" άμα έβγαζες το βύσμα και το ξαναεβαζες έπαιζες τσάμπα.
Βέβαια αν ήσουν εντελώς μύστης πήγαινες από Ραφήνα με τον "Αλεκο", ο οποίος ήταν ουσιαστικά Ro-Ro. Μιλάμε για τρελά γκάζια...
Να συγκρίνουμε .
Ξέρεις ότι τα Μπλου σταρ Χίος και Μύκονος , είναι ελληνικού σχεδιασμού και κατασκευής ?
Ξέρεις τι δυσκολία αντιμετώπισε το ναυπηγικό γραφείο του δικό μας στην κατασκευή του μπλου σταρ ιθάκη ?
Ηταν το πρώτο επιβατικό πλοίο που θα έφτιαχναν οι κορεάτες για την Ευρώπη. Και είπαν οι δικοί μας ότι η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν που άνθρωποι που κοιμούνται χάμω και τρώνε με ξυλάκια , θα έφτιαχναν πλοίο για ανθρώπους που κοιμούνται σε κρεβάτια και τρώνε με μαχαιροπήρουνα. -
Είδες όμως; Έδιωξε τους άλλους...
Ομοίως τώρα Blue Star και Hellenic Seaways ειναι παρεούλα στο Attica group και παίζουν μπάλα μόνοι τους εκτός από τα καλοκαίρια που βάζει ο Mario τα ταχύπλοα.Υγιής ανταγωνιζμόζ. Τσεκούρι στις προσφορές sea smiles (πχ αντίο στο -50% στο ΙΧ για Ρόδο), σούζα αί τιμαι λόγω των καυσίμων, αλλά θέλοντας και μη ειδικά από οικογένειες τραβανε κόσμο από τα αεροπλανα λόγω της καλύτερης επιδότησης από το μεταφορικό ισοδύναμο (οοοοταν πληρωθεί, γιατί εδώ και κάνα 6μηνο δεν).
Το ξέρω criu. Μια χαρά η Κορέα. Και το Fior di Levante εκεί φτιάχτηκε, να 'ναι καλά οι εργαζόμενοι του 11880 που χάσανε το 1/3 του μισθού τους γιατί "δεν έβγαινε" ο Θεοδόσης, άλλο που το μετασκευαζε τότε.
ΥΓ: Πλάκα πλάκα αν συνεχίζουν έτσι οι ανατιμήσεις ενώ οι μισθοί θα είναι πιο παγωμένοι από πτώμα ορειβάτη στο Έβερεστ μας βλέπω ξανά σε 80-90ιλες με το τόταλι γκρικ "Άρτεμις" απο Loveριο που το έβλεπα να έρχεται από Τηνο στην Ερμούπολη και έλειπε μόνο η πολλή μαυρίλα από την τζιμινιερα για να θυμίσει ΑΓαΠημενους καιρούς.
-
This post is deleted! -
@johanndelta said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Προφανώς η καθημερινή ζωή των πολιτών έχει βελτιωθεί από την κατάρρευση του κομμουνισμού και έπειτα σε εκείνες τις χωρες. Μέχρι να φτάσουν στο σήμερα όμως...
Ο κομμουνισμός έχασε ακριβώς γιατί δεν πρόσφερε υλικά αγαθά και ελευθερία στους πολιτες. Όταν το κατάλαβαν ήταν αργά. Τώρα που δεν υπάρχει να κρατάει τα μπόσικα τα χάνουμε και εμείς οι δυτικοι (με τρόπο).
Πάντως το ναζισμό τον ξεχάσαμε πολύ γρήγορα και σχωρεσαμε τους Γερμανοι, τον κομμουνισμό όμως δεν τον ξεχνάμε ποτέ των ποτων. Αδελφακια δεν είναι αυτά; (Γενικό σχόλιο)
Επειδή ειπώθηκε πως οι πρώην κομμ. χώρες μας ξεπέρασαν όταν στράφηκαν στη δυτική οικονομία,τέθηκε απορία αν ήταν τελικά καλύτερα με το προηγ. καθεστώς ή τώρα. Γι αυτό δεν έγινε αναφορά στο ναζισμό.
Φυσικά και τα καθάρματα οι ναζί,κατέστρεψαν ανθρώπους και κράτη.Και γι αυτό είπα ότι το να λέτε να δικάζουμε αποκλειστικά και μόνο το τώρα (που πρέπει,δεν υπάρχει αμφισβήτηση σ'αυτό) και λόγω μακρινού παρελθόντος να τη σκαπουλάρουν και να παραγράφονται τα προγονικά αμαρτήματα,είναι αυτό που επιθυμούν διακαώς οι σημερινοί Γερμανοί απόγονοι. -
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Το πρόβλημα είναι πως οι ουλτρας χρησιμοποιούν τα εγκλήματα του 81-04 για να απαλλαγούν οι υπεύθυνοι του 2004-2022.
Εδώ οι "σύντροφοι" της περεστρόικα προσπαθούν 80 χρόνια τώρα να απαλλαγούν από τα εγκλήματα του Στάλιν και δεν μπορούν. Δυστυχώς, είμαστε ανάμεσ τη Σκύλλα και η Χάρυβδη. Ο ένας οικονομικά εγκλήματα ο άλλος εγκλήματα κατά της ζωής. Διαλλέγεις και παίρνεις!!!
-
To άρθρο της ζούγκλας είναι ένας αχταρμάς από τιμές από το 70 και το 80 που τότε ήταν άλλο το κόστος ζωής και οι μισθοί βέβαια.
Δεν έχουν νόημα τέτοιες συγκρίσεις , αλλιώς να πάμε 100-110 χρόνια πίσω που το μεροκάματο ήταν 1,5 δρχ για τον άνδρα και 1,20 για την γυναίκα.
-
Criu συγκρινε τον βασικό μισθό του 2000 (~460€) με τα τότε προϊόντα που αναφέρει το άρθρο και κάνε το ίδιο τώρα με τον τωρινό βασικό.
Σκέψου πόσους αφορούσε ο βασικός τοτε και πόσους τώρα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2