-
Μα το λεει και το manual...απλα γυρνανε σε rest position.
-
Δεν έχει καμιά σχέση το σύμπτωμα που έχω εγώ με την λειτουργία rest position.
Περιέγραψα παραπάνω αυτό που συμβαίνει.
-
Μάλλον δεν καταλαβαίνουμε τι εννοείς. Και εμένα κάνουν ένα τσικ, κάθε φορά που ανοίγω ή κλείνω την μίζα, αλλά όχι σε άσχετη φάση. Σε εσένα κάνουν μεγάλη κίνηση τυχαίες στιγμές;
-
Βάζω μπροστά να φύγω. Κάνω μερικά μέτρα και οι καθαριστήρες κουνιούνται μερικά χιλιοστά και κάνουν και καλό θόρυβο. Σαν να παίρνουν εντολή να κουνηθούν. Δεν κάνουν μεγάλη κίνηση. Σαν να ξεκολλάνε από το παρμπρίζ.
Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.
Κάποιες φορές το κάνει και στο σβήσιμο. Αλλά το τελευταίο διάστημα έχει γίνει μόνιμο στην εκκίνηση.
Σαν να προσπαθεί το αυτοκίνητο κάθε φορά να βάλει στη σωστή θέση τους καθαριστήρες. Συνέχεια όμως; Αφού δεν τους χρησιμοποιώ.
-
Ε τι ιδιο λεμε. Κι εμενα το κανει. Πιο αισθητο ειναι στο σβησιμο.
-
Και σε μένα το κάνει όπως τα λέει ο Στέφ πιο πολύ στο σβήσιμο κάθε φορά. Έχω από τα πρώτα ΜΚ3 το πήρα Απρίλη του 2013. Δεν σκέφτηκα ποτέ ότι είναι πρόβλημα...
-
Μήπως ξέρετε γιατί το κάνει αυτό;
Υπάρχει κάποιος λόγος που κουνάει τους καθαριστήρες;
...
...
...
Θέμα με την μπαταρία στο τηλεχειριστήριο έχετε εσείς;
Μέσα σε 9 μήνες μου πέταξε μήνυμα ότι η εργοστασιακή μπαταρία στο τηλεχειριστήριο θέλει αλλαγή. Την άλλαξα και μέσα σε δύο μήνες μου πέταξε ξανά μήνυμα ότι και η καινούρια μπαταρία θέλει αλλαγή.Χρήση τηλεχειριστηρίου απειροελάχιστη. Περίεργα πράγματα.
Πρώτη φορά στη ζωή μου αλλάζω μπαταρία σε τηλεχειριστήριο.
-
@storm said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Βάζω μπροστά να φύγω. Κάνω μερικά μέτρα και οι καθαριστήρες κουνιούνται μερικά χιλιοστά και κάνουν και καλό θόρυβο. Σαν να παίρνουν εντολή να κουνηθούν. Δεν κάνουν μεγάλη κίνηση. Σαν να ξεκολλάνε από το παρμπρίζ.
Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.
Κάποιες φορές το κάνει και στο σβήσιμο. Αλλά το τελευταίο διάστημα έχει γίνει μόνιμο στην εκκίνηση.
Σαν να προσπαθεί το αυτοκίνητο κάθε φορά να βάλει στη σωστή θέση τους καθαριστήρες. Συνέχεια όμως; Αφού δεν τους χρησιμοποιώ.
Αρχικά έλεγξε μήπως τους έχεις στην αυτόματη λειτουργία.Αν όχι τοτε είναι μάλλον αυτό:Οι υαλοκαθαριστήρες σε πολλά VAG έχουν ένα σύστημα που δε τους αφήνει πάντα στην ίδια θέση αλλά τους κουνάει για να μη φθείρονται αφού έτσι δε κολλάνε εύκολα πάνω στο παρμπριζ.
Το Α5 εκτός από το παραπάνω feature είχε και άλλο ένα: Όταν δεν χρησιμοποιούνταν οι υαλοκαθαριστήρες ήταν τέρμα κάτω σχεδόν κρυμμένοι για λόγους αεροδυναμικής .Όταν αρχίζαν να δουλεύουν ανέβαιναν λίγο παραπάνω. Για αυτό σου είπα να ελέγξεις αν τους έχεις στο αυτόματο. Αλλιώς είναι το πρώτο σύστημα που έγραψα. -
Αυτό με την θέση κρυψήματος είναι η κίνηση στους υαλοκαθαριστήρες Storm.
Η μπαταρία στο τηλεχειριστήριο βρομάει διαρροή ρεύματος και την τελειώνει. -
Το δικό μου δεν έχει αυτόματη λειτουργία, ούτε αισθητήρα βροχής.
Οι καθαριστήρες είναι στη θέση OFF.Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι έχει γίνει μόνιμο. Και ο θόρυβος που βγάζουν με εκνευρίζει. Σαν να είναι χαλασμένο το μοτέρ.
Όταν και όποτε πάω συνεργείο, δηλαδή σε ένα χρόνο, θα ρωτήσω. Αν και αμφιβάλλω αν και αυτοί θα ξέρουν.
-
@nickthetrib said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Η μπαταρία στο τηλεχειριστήριο βρομάει διαρροή ρεύματος και την τελειώνει.
Διαρροή ρεύματος στο τηλεχειριστήριο; Που ρε φίλε; Μία πλακετίτσα είναι με μία μπαταρία. Που χάνει το ρεύμα;
-
@storm said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@nickthetrib said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Η μπαταρία στο τηλεχειριστήριο βρομάει διαρροή ρεύματος και την τελειώνει.
Διαρροή ρεύματος στο τηλεχειριστήριο; Που ρε φίλε; Μία πλακετίτσα είναι με μία μπαταρία. Που χάνει το ρεύμα;
Μπορεί να σου έτυχε προβληματική μπαταρία.
-
Δεν έχω ούτε εικόνα του όλου κυκλώματος για να σου πω (όπως ξέρεις και μια ψυχρή κόλληση σε κάποιο σημείο μπορεί να κάνει τη ζημιά)! Πάντως οι μπαταρίες σε τηλεχειριστήρια κλειδιών κρατάνε πολλά χρόνια, και όχι μόνο 2 μήνες!
Το 2 ο κλειδί έχει τηλεχειριστήριο; αν ναι δοκίμασε αυτό για να βγάλεις συμπέρασμα αν φταίει το συγκεκριμένο κλειδί. -
@limited_one said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@storm said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@nickthetrib said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Η μπαταρία στο τηλεχειριστήριο βρομάει διαρροή ρεύματος και την τελειώνει.
Διαρροή ρεύματος στο τηλεχειριστήριο; Που ρε φίλε; Μία πλακετίτσα είναι με μία μπαταρία. Που χάνει το ρεύμα;
Μπορεί να σου έτυχε προβληματική μπαταρία.
Το ποιο πιθανό. Θα την αλλάξω και θα δω.
@nickthetrib said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Δεν έχω ούτε εικόνα του όλου κυκλώματος για να σου πω (όπως ξέρεις και μια ψυχρή κόλληση σε κάποιο σημείο μπορεί να κάνει τη ζημιά)! Πάντως οι μπαταρίες σε τηλεχειριστήρια κλειδιών κρατάνε πολλά χρόνια, και όχι μόνο 2 μήνες!
Το 2 ο κλειδί έχει τηλεχειριστήριο; αν ναι δοκίμασε αυτό για να βγάλεις συμπέρασμα αν φταίει το συγκεκριμένο κλειδί.Και εγώ την ίδια εντύπωση έχω για τα τηλεχειριστήρια.
Στην Ελλάδα όμως έχουμε και το άλλο πρόβλημα. Οι μπαταρίες στο εμπόριο συνήθως είναι "μάπα". Είναι στο ράφια για μεγάλα διαστήματα και της πουλάνε "άδειες". Την έχω πατήσει πολλές φορές.Θα την αλλάξω και αν συνεχιστεί η ίδια ιστορία μπαίνει και αυτό στην λίστα για το συνεργείο.
Ευτυχώς που το LEON είναι διακοσμητικό μεταφορικό μέσο. Το κύριο μεταφορικό μου μέσο είναι το δίκυκλο, οπότε το LEON δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Μάλλον καθόλου δεν με ενδιαφέρει.
-
Και εμένα μου βγάζει το μήνυμα για την μπαταρία για μήνες, μέχρι που κάποια μέρα μένει αλλά μετά από μήνες... Δεν έχει θέμα το κλειδί οι μπαταρίες είναι πολλές φορές μάπα. Απροβλημάτιστος ο Λέοντας αδερφέ, μακάρι να έχουμε μόνο αυτά!!!
-
Ναι μωρέ. Κουβέντα να κάνουμε να περνά η ώρα. Βρέχει και όξω, μια χαρά.
-
@storm said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Το δικό μου δεν έχει αυτόματη λειτουργία, ούτε αισθητήρα βροχής.
Οι καθαριστήρες είναι στη θέση OFF.Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση είναι ότι έχει γίνει μόνιμο. Και ο θόρυβος που βγάζουν με εκνευρίζει. Σαν να είναι χαλασμένο το μοτέρ.
Όταν και όποτε πάω συνεργείο, δηλαδή σε ένα χρόνο, θα ρωτήσω. Αν και αμφιβάλλω αν και αυτοί θα ξέρουν.
Tότε μάλλον είναι το πρώτο .Τους κουνάει για να μη μένουν πάντα στο ίδιο σημείο του παρμπριζ .Μπορεί επειδή δεν το χρησιμοποιείς και πολύ να έχουν ψιλοκολλήσει ή ξεραθεί οι δικοί σου για αυτό να τους ακούς τώρα και όχι από την αρχή. Δοκίμασε να καθαρίσεις την επιφάνεια που εφάπτεται στο παρμπριζ.
-
ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα mqb που εχω δει και εχουν ιδιο κλειδι, ειτε keyless ειτε συμβατικο, δεν κρατανε ουτε 2ετια τις μπαταριες. Εγω σε σχεδον 3 χρονια εχω αλλαξει 2 φορες μπαταρια στο κλειδι. Δεν ξερω γιατι συμβαινει αυτο.
-
"Το SEAT Leon δοκιμάστηκε σκληρά για 100.000 χλμ. και αποθεώθηκε σε ευρωπαικό test ειδικού τύπου. Απέδειξε ιδιαίτερη αξιοπιστία, μα και χαμηλό ετήσιο κόστος συντήρησης, κάτι που επίσης είναι κρίσιμο για ένα οικογενειακό μοντέλο."
-
100.000 χλμ θα φθάσω σε 100 χρόνια...
SEAT León Mk3 (2013-2020)