-
Οι όγκοι και το a pillar είναι ιδια
-
-
Αν ισχύει η αγγελία όπως την λέει,χωρίς ύποπτα σημεία (π.χ. δε βλέπω ούτε μια φωτο),είναι καλή περίπτωση για λιγότερο ίσως κι από 20.000
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/315866504-honda-jazz
-
-
Δοκιμή Honda Jazz executive συνολικά 49χλμ., εκ των οποίων 35χλμ. σε superstrata (γρήγορος επαρχιακός) και autostrada, οδηγώντας με το όριο ταχύτητας 110km/h superstrada και στα 130Km/h autostrada κι έχοντας 2 trip computer μηδενισμένα (διαφορετικό για autostrada). Επίσης, για να είναι πιο σωστός,η είσοδος και έξοδος από την autostrada είναι στο ίδιο επίπεδο (δηλ. δεν έχει ανηφόρες-κατηφόρες).
Κατανάλωση αutostrada με 130-132km/h 5,9lt/100. Στην superstrada του έδειξε 4,7 και όσο μπαίνει στην πόλη κατεβαίνει.Στην autostrada δείχνει πως κινείται με την ΜΕΚ και σε απότομη επιτάχυνση ή για προσπέραση μπαίνει ο ηλεκτροκινητήρας.
-
Τι αηδια η νέα μόδα για τιμόνια 2 ακτίνων !!!
Εμετός και 80τίλα -
Σε τρώει μέσα σου ε;
Μόνο η τιμή είναι το πρόβλημα και επειτα το μέτριο πορτπαγκαζ όλα τα άλλα κορυφαία.
Αυτή η ποτηροθήκη είναι έργο τέχνης.
-
Είδα ενα στον περιφερειακό χθές με ήλιο ,αν δεν ήμουν αυτοκινητάκιας δεν θα το παρατηρούσα σαν να βλέπεις το παλιό του 2002!
Βέβαια κάτι τέτοια αυτοκίνητα είναι ιδανικά για το "παλιό" χρήμα που μπορούν να τα αγοράσουν και δεν θέλουν να κάνουν επίδειξη.
Το yaris cross μοιάζει 20 χρόνια μπροστά στον εξωτερικό σχεδιασμό. -
Κάποτε είχα ένα φίλο, που παντρεύτηκε μία γυναικάρα, μανεκέν, την βλέπαμε και την χαζεύαμε. Μέτα από λίγα χρόνια που χωρίσανε παντρεύτηκε μία πολύ καλή κοπέλα, που δεν είχε σχέση με την προηγούμενη στην εμφάνιση. Στην ερώτηση, γιατί τέτοια αλλαγή? η απάντηση του ήταν: την πρώτη την χαζεύατε εσείς αλλά την ζούσα εγώ, δεν την άντεχα, ήταν μόνο εμφάνιση. Αποφάσισα να παντρευτώ κάποια που με κάνει ευτυχισμένο και ας μην την χαζεύετε εσείς.
-
Μην τρώγεστε, χάλια είναι και τα 2 (jazz και id3) . Αν έπρεπε να διαλέξω το λιγότερο ασχημο id3 με ελάχιστη διαφορά όμως
-
-
Χαβούζα-αραλίκι-χαβούζα-αραλίκι, 76 χιλιόμετρα;
Πάντως είναι εμφανές πως το αμάξι κινείται γλιστρώντας στις αλλαγές κατευθύνσεων, αλλά καταφέρνει τη μεταφορά βάρους.
Αν είχε λίγο πιο παλιά λάστιχα ή λίγο διαφορετική άσφαλτο θα είχε φύγει... έτσι γίνονται αυτά τα τεστ; -
This post is deleted! -
Ο γνωστός Τοyotaκιας (αν και λέει πως είχε και Honda/Mitsu στο παρελθόν) σε παρουσίαση του jazz
Youtube VideoΣτα σχόλια από κάτω των ρωτάει κάποιος πως του φάνηκε σε σχέση με το yaris κι αφ'ενός λέει την 1η "πατάτα" ότι ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία κι έπειτα τη 2η ότι το jazz έχει πολλ/λους πίσω.
Επίσης,ο πωλητής που κάνουν το td λέει λανθασμένα (αν και το αναφέρει με αμφιβολία) πως ο ηλεκτροκινητήρας έχει ~45kw, ενώ είναι 80 (όσα έχει ο ηλεκτροκιν. στο 2λιτρο υβριδικό της Toyota) και συμβαδίζει με την ολική ισχύ του αυτοκινήτου.
Είναι το πιο δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ (μαζί με του ομόσταβλου ΗRV με 96kw) από τα full hybrid που κυκλοφορούν.
Από τα full υβριδικά, τα Ηonda είναι αυτά που αρκετές στιγμές νιώθεις πως είναι λίγο πιο κοντά στην αίσθηση BEV. Ακολουθούν τα Τοyota,που αφήνουν μια αίσθηση πως είναι πιο ομαλά κατανεμημένη η συνεργασία των δύο κινητήρων,με τον θερμικό σα να παίζει λίγο παραπάνω ρόλο απ'ότι στα honda. -
@panormus772 said in Honda Jazz 2020 Hybrid:
Από τα full υβριδικά, τα Ηonda είναι αυτά που...
Το είδα τις προάλλες από κοντά back to back με το Yaris. Αυτά που παρατήρησα είναι τα εξής, πρώτα τα υλικά και ο εσωτερικός διάκοσμος, φαίνονται πιο ποιοτικά και με καλύτερη συναρμογή. Επίσης οι χώροι σε όλες τις θέσεις είναι μεγαλύτεροι και πιο άνετοι, ειδικά μπροστά αυτό που έχουν κάνει με τα a pillars δίνει εντυπωσιακή ορατότητα, στο yaris πολλές φορές κοιτάς από τα παράθυρα και όχι από το παρμπρίζ, πολύ βολικό για εντός πόλης αλλά και για στροφές. Οι πόρτες ανοίγουν πλήρως και το μπες βγες είναι πολύ άνετο. Η θέση οδήγησης και τα καθίσματα είναι τυπικα πολυμορφικού, κάθεσαι πάνω στο αυτοκίνητο ενώ στο Yaris είσαι μέσα. Το Jazz κινείται αθόρυβα λόγω 4cyl με καλύτερη απόσβεση από την μαλακή ανάρτηση ενώ δεν του λείπει η αμεσότητα και η δύναμη τουλάχιστον μέχρι τα 100kph. Σε γενικές γραμμές είναι μια ποιοτικότερη λύση με χαρακτήρα πολυμορφικού ενώ το yaris έχει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά, τιμόνι, ανάρτηση, θέση οδήγησης.
Στο θέμα της κατανάλωσης εντός πόλης πρέπει να είναι κοντά με το Yaris μάλλον να προηγείται.Όλα αυτά βέβαια στην χώρα μας μένουν στην θεωρία γιατί στην πράξη η διαφορά τιμής είναι πολύ μεγάλη υπέρ του Toyota που έχει καλύτερο δίκτυο και εγγυήσεις. Στο Honda πας μόνο αν θες διακαώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το οποίο αποκτά αξία λόγω της σπανιότητας του εντός συνόρων.
-
Aρκετά θετικές εντυπώσεις:
Youtube Video -
-
Πάρα πολύ καλό
-
Γράφουν παντού για 10 αερόσακους του Jazz.
Όσο και να τους μετρώ,εμένα μου βγαίνουν 8 (2 μπροστινοί,πλευρικοί καθισμάτων,γόνατος οδηγού,κουρτίνας μπρος-πίσω κι ο κεντρικός ανάμεσα στα μπροστ.καθίσματα).
Παρομοίως γίνεται η μέτρηση και στο Vit. και Scross και βγαίνουν 7 (με γόνατος,όχι κεντρικό) και στο yaris cross 8 (με τον κεντρικό). Τα υπόλοιπα έχουν 6 (δεν έχουν κεντρικό ανάμεσα σε καθίσματα και γόνατος οδηγού).
Στο jazz πως λένε για 10; -
@panormus772 said in Honda Jazz 2020 Hybrid:
Γράφουν παντού για 10 αερόσακους του Jazz.
Όσο και να τους μετρώ,εμένα μου βγαίνουν 8 (2 μπροστινοί,πλευρικοί καθισμάτων,γόνατος οδηγού,κουρτίνας μπρος-πίσω κι ο κεντρικός ανάμεσα στα μπροστ.καθίσματα).
Στο jazz πως λένε για 10;Νομίζω ότι τους κουρτίνας τους μετράνε 4 (2 μπροστά - 2 πίσω) και όχι σαν ενιαίο.
Honda Jazz 2020 Hybrid