-
Η προσφορά που μου έδωσαν είναι για πλήρες σετ ιμάντα με ρουλεμάν τεντοτηρες αντλία νερού και παραφλου
-
@gebolati said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Η προσφορά που μου έδωσαν είναι για πλήρες σετ ιμάντα με ρουλεμάν τεντοτηρες αντλία νερού και παραφλου
Αν είναι έτσι πάσο. Εγώ ανέφερα τη δική μου εμπειρία. Του χρόνου που θα είναι η ώρα του λογικά θα απευθύνω σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας
-
Βρε παιδιά δεν ξέρω από Suzuki, αλλά οι τιμές που διαβάζω 700άρες και 900άρες είναι υπερβολικές για αντλία νερού και ιμάντα. Οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά με πολύ χαμηλότερο κόστος, εκτός αν έχουν κάτι ιδιαίτερο τα Suzuki οπότε πάω πάσο. Πρόσφατα φίλος έκανε ανακατασκευή μηχανής σε golf σε εξειδικευμένο vag με 1000€ με απόδειξη.
Μήπως σας δαγκώνουν λίγο? -
Έχουν κάποιες τιμές υπερβολικές και άλλες σχετικά νορμάλ.. Σε. Vitara τακακια εμπρός 120 ευρώ και πίσω στα 150! Φυσικά βάζεις εμπορίου...
-
@andya3 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Βρε παιδιά δεν ξέρω από Suzuki, αλλά οι τιμές που διαβάζω 700άρες και 900άρες είναι υπερβολικές για αντλία νερού και ιμάντα. Οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά με πολύ χαμηλότερο κόστος, εκτός αν έχουν κάτι ιδιαίτερο τα Suzuki οπότε πάω πάσο. Πρόσφατα φίλος έκανε ανακατασκευή μηχανής σε golf σε εξειδικευμένο vag με 1000€ με απόδειξη.
Μήπως σας δαγκώνουν λίγο?Σοβαρό συνεργείο που φτιάχνει μόνο Σουζούκι με δικά μου υλικά ιμάντα και αντλία νερού επώνυμα κόστισε υλικά και εργασία κάτω από 300 ευρώ με απόδειξη. Τα 500 με έκπτωση και τα 700 των αντιπροσωπειών είναι σφαγείο....είναι στα πλαίσια για να έχεις εγγύηση πληρώνεις κάθε εργασία διπλή!
Στην περίπτωση όμως του ιμάντα που η πλειοψηφία τον αλλάζει μετά τα 5 χρόνια η εγγύηση στα "παλιά" Σουζούκι ήταν 5ετης οπότε δεν τίθεται θέμα προβληματισμού.
Κάποιοι που έχουν 7ετη για να διατηρήσουν την εγγύηση δίνουν μερικά καταστατικά παραπάνω σε ιμάντες , τακάκια , δισκόφρενα κλπ.... -
Καλησπέρα σε όλους, πριν από μια εβδομάδα απέκτησα ένα suzuki sx4 DDiS 4x4 Euro 5 σε κατάσταση πολύ καλή.
Αναζητώ κατόχους με το ίδιο αυτοκίνητο, έχω κάποιες ερωτήσεις.
Θέλω βέβαια να πω ότι είναι πολύ καλύτερο από ότι περίμενα.
Βέβαια υπάρχουν κάποια αρνητικά όπως οι σχέσεις του σασμάν, τι λόγο έχει η ύπαρξη έκτης όταν είναι τόσο κοντές οι σχέσεις, η 6η είναι σαν 5η σε οποιοδήποτε ΙΧ.
Επίσης το τιμόνι είναι πολύ βαρύ, δηλαδή σταματημένο χρειάζεται δύο χέρια, βέβαια όταν ξεκινάει δεν υπάρχει θέμα. Οι κάτοχοι ας μας πουν αν ισχύει σε όλα. Απορία το έχω αν και το 2Χ4 είναι έτσι.
Για να το βάλω στο lock πρέπει να είναι σταματημένο το όχημα;
Αυτά προς το παρόν. Είμαι διαθέσιμος για απορίες.
Χαιρετισμούς από την Γερμανία.
-
Καλησπέρα και πάλι...Εδώ παρατηρήσει εδώ και 2-3 μέρες μια μυρωδιά
πετρελαιου..Όπως μυρίζει το θέρμανσης θα έλεγα...
Το έχει παρατηρήσει άλλος?? Μήπως να επίσπευσω την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία?? -
Μήπως κάποιος διαχειριστής να διαχωρίσει τα scross;
Mπαίνουμε να διαβάσουμε για το νέο s cross και διαβάζουμε για αλλαγες ιμάντα και προβλήματα των προηγούμενων γενιών. -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μήπως κάποιος διαχειριστής να διαχωρίσει τα scross;
Mπαίνουμε να διαβάσουμε για το νέο s cross και διαβάζουμε για αλλαγες ιμάντα και προβλήματα των προηγούμενων γενιών.μα το ιδιο αμαξι ειναι!
ddis = ντηζελ η πρωτη εμφανιση KAI το πρωτο f/l του scross/sx4ειναι η αληθεια οτι με το ονομα του υπαρχουν ομιχλες απο τη σουζ....
-
Ίσως θα έπρεπε να ανοίγονται ξεχωριστά θέματα για τα φεις λιφτ μοντέλα, γενικότερα, όχι μόνο για το ες κρος.
Ποστάρει κάποιος τεστ του καινούριου και χάνεται μέσα σε ποστ αλλαγών ιμάντα του πριφέισ και του πριπριφέις.
Μια πρόταση κάνω νομίζω θα διευκολύνει την ανάγνωση. -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ίσως θα έπρεπε να ανοίγονται ξεχωριστά θέματα για τα φεις λιφτ μοντέλα, γενικότερα, όχι μόνο για το ες κρος.
Ποστάρει κάποιος τεστ του καινούριου και χάνεται μέσα σε ποστ αλλαγών ιμάντα του πριφέισ και του πριπριφέις.
Μια πρόταση κάνω νομίζω θα διευκολύνει την ανάγνωση.Το μοντέλο του 17 και το καινούργιο δεν έχουν καμία διαφορά μηχανικά ή οδηγικά..Είναι το ίδιο αυτοκινήτο με διαφοροποιημένη εμφάνιση...(βασικά ούτε με το πρώτο s cross έχουν)
Η μόνη διαφορά είναι στον κινητήρα diesel που δεν υπάρχει και στον 1.4Τ που δεν είναι υβριδικό...
Οπότε δεν θεωρώ ότι θα έχει κάποια ουσία όσον αφορά την βοήθεια των μελών εδώ μέσα..
Ίσως μόνο ο διαχωρισμός σε diesel και βενζίνη... -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μήπως κάποιος διαχειριστής να διαχωρίσει τα scross;
Mπαίνουμε να διαβάσουμε για το νέο s cross και διαβάζουμε για αλλαγες ιμάντα και προβλήματα των προηγούμενων γενιών.μα το ιδιο αμαξι ειναι!
ddis = ντηζελ η πρωτη εμφανιση KAI το πρωτο f/l του scross/sx4ειναι η αληθεια οτι με το ονομα του υπαρχουν ομιχλες απο τη σουζ....
Γάτε καμία ιδέα για την περίπτωση μου..??
Εν τω μεταξύ ακούω και γρουυυπ όταν είναι κρύο και ξεκινήσω με 1η στις 1500 στροφές...
Λες να είναι καμία αντλία υψηλής και γι'αυτό να μυρίζει???
Δώσε τα φώτα σου...Έψαξα και στο vitara club αλλά δεν βρήκα κάτι παρόμοιο... -
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ίσως θα έπρεπε να ανοίγονται ξεχωριστά θέματα για τα φεις λιφτ μοντέλα, γενικότερα, όχι μόνο για το ες κρος.
Ποστάρει κάποιος τεστ του καινούριου και χάνεται μέσα σε ποστ αλλαγών ιμάντα του πριφέισ και του πριπριφέις.
Μια πρόταση κάνω νομίζω θα διευκολύνει την ανάγνωση.Το θέμα ειναι πηγή πληροφοριών για το scross. Εγώ έχω του 2014 και φοβάμαι να περάσω από την αντιπροσωπεία να δω το νέο μήπως...παρασυρθώ.
Πετρέλαιο έχω και δεν θέλω να το αλλάξω.
Χαιρετώ μετά από καιρό!
Χρόνια πολλά με υγεία! -
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όπως μυρίζει το θέρμανσης θα έλεγα...Το έχει παρατηρήσει άλλος?? Μήπως να επίσπευσω την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία??
Η αντλία είναι στην πίσω πλευρά του κινητήρα, στην μεριά του συνοδηγού. Με λίγη προσπάθεια μπορείς να δεις αν είναι υγρή. Σε αρκετή διαρροή ενδεχόμενως να φτάσει μέχρι το κάρτερ το στράγγισμα και μπορείς να δεις υγρασία σκύβοντας κάτω από το αυτοκίνητο και βλέποντας το κάρτερ
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Όπως μυρίζει το θέρμανσης θα έλεγα...Το έχει παρατηρήσει άλλος?? Μήπως να επίσπευσω την επίσκεψη στην αντιπροσωπεία??
Η αντλία είναι στην πίσω πλευρά του κινητήρα, στην μεριά του συνοδηγού. Με λίγη προσπάθεια μπορείς να δεις αν είναι υγρή. Σε αρκετή διαρροή ενδεχόμενως να φτάσει μέχρι το κάρτερ το στράγγισμα και μπορείς να δεις υγρασία σκύβοντας κάτω από το αυτοκίνητο και βλέποντας το κάρτερ
Θα το κοιτάξω αύριο το πρωί...
Υπάρχει περίπτωση να κάνει και θόρυβο??
Αν και το κάνει μόνο με ταχύτητα αυτό το γρουυυπ ..Στιγμιαία στις 1500 και όταν είναι κρύο.. -
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Υπάρχει περίπτωση να κάνει και θόρυβο??
Αν και το κάνει μόνο με ταχύτητα αυτό το γρουυυπ ..Στιγμιαία στις 1500 και όταν είναι κρύο..Η φθορά της αντλίας μπορεί να εμφανίσει θόρυβο, η διαρροή όμως είναι πρόβλημα
-
Μια βοήθεια αν γνωρίζει κάποιος από ζάντες.
Βρήκα σιδερένιες ζάντες από suzuki vitara του 18' με στοιχεία 6.5Jx16 5/114.3 ET50 d60.1.
Τις θέλω μόνιμα για χιονολαστιχα να μη αλλάζω τις 17αρες.
Τα στοιχεία που διαβάζω/βρησκω για scross του 2014 είναι 6Jx16 5/114.3 ET50 d60.1.
Το προχωράω; -
Η 6.5αρα θα βγαινει λιγο πιο εξω προς το θολο και λιγο πιο μεσα προς την αναρτηση. Επομενως τσεκαρεις εαν εχεις τετοιο περιθωριο κι απ' τις δυο πλευρες και προχωρας.
99% δε θα εχεις κανενα θεμα.
-
Δε θα έχεις θέμα, η διαφορά είναι πολύ μικρή
-
@dolomites said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Μια βοήθεια αν γνωρίζει κάποιος από ζάντες.
Βρήκα σιδερένιες ζάντες από suzuki vitara του 18' με στοιχεία 6.5Jx16 5/114.3 ET50 d60.1.
Τις θέλω μόνιμα για χιονολαστιχα να μη αλλάζω τις 17αρες.
Τα στοιχεία που διαβάζω/βρησκω για scross του 2014 είναι 6Jx16 5/114.3 ET50 d60.1.
Το προχωράω;Ταιριάζουν και οι δύο, να ελέγξεις αν δέχονται οι ζάντες τους αισθητήρες πίεσης των ελαστικών
SUZUKI SX4 SCROSS