-
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Το πρόβλημα του άμεσου ψεκασμού το ξέρανε πάντα, για αυτό στις πιο ακριβές εφαρμογές έχουν άμεσο και έμμεσο.
Ενώ ένα τετράχρονο 4cyl μοτέρ είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτό δεν ισχύει στα 3cyl όπου δημιουργούνται ανισορροπίες. Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί οι κατασκευαστές επιλέγουν ζυγό αριθμό κυλίνδρων; Γιατί ακριβώς μπορούν και "αλληλο" ακυρώνουν τους κραδασμούς, για αυτό έχεις συνήθως 4-6-8-10-12-16 κυλίνδρους. Αν τα μονά ήταν καλύτερα θα είχαμε V7 και V9.
Ένα άλλο πρόβλημα (ειδικά στα 3cyl) είναι οι κρούσεις ανά 120 μοίρες, ειδικά στις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας μένει χωρίς ώθηση μεγάλο διάστημα.
Το πλεονέκτημα είναι σαφές, μικρότερο κόστος παραγωγής, οικονομία καυσίμου, μικρότερες τριβές μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αν πεις σε έναν μηχανικό θέλω έναν κινητήρα που να βγάζει άλογα και να έχει μικρό βάρος θα σου φτιάξει 3cyl, αν του πεις θέλω να αντέχει, θα σου φτιάξει 4cyl.
Στην διάρκεια λειτουργίας τους τα 3cyl θα έχουν κατά 4/3 περισσότερες κρούσεις ακριβώς όπως ένας ν8 θα έχει τις μισές από έναν 4cyl.Αυτά που γράφεις θεωρητικά έχουν βάση. Το θέμα δεν είναι η σύγκριση των 3κύλινδρων με τους 4κύλινδρους. Σαφώς υπερισχύουν οι 4κύλινδροι στη θεωρία, δεν υπάρχει αμφιβολία.
Το θέμα για μένα είναι πρακτικό. Ένας μέσος χρήστης κρατάει ας πούμε το αυτοκίνητό του για 200-300k χιλιόμετρα. Θα του τα βγάλει απροβλημάτιστα το 3κύλινδρο τουρμπάκι ή θα το ξαναπληρώσει το μοτέρ στις επισκευές μέχρι να τα φτάσει?
Εδώ συνυπολογίζω ότι δεν πιστεύω ότι υπάρχει περίπτωση οι αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν λεφτά στη βελτίωση αυτών των μοτέρ, είναι καθαρά μεταβατικά μέχρι να μπουν οι ηλεκτροκινητήρες. Άρα ο κάθε έρμος ιδιοκτήτης θα τα τραβήξει μόνος του ότι (και αν) συμβεί με βλάβες και επισκευές, χωρίς να περιμένει προτάσεις ή βελτίωσεις από τις μαμάδες εταιρείες.Εύχομαι όλα αυτά που γράφω να είναι θεωρητικοί προβληματισμοί και να πάνε όλα καλά. Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι όταν οι εταιρείες αλάζουν τεχνολογίες στα μοτέρ, τα πρώτα χρόνια υπάρχουν προβλήματα. Τόσο μπινελίκι δεν έχει φάει το vag για τα πρώτα μοτέρ άμεσου ψεκασμού με ή χωρίς turbo? Πόσα χρόνια έκανε να τα μαζέψει? Τυχαίως αναφέρω το vag, ομοίως έγινε και με άλλες εταιρείες στα πρώτα μοτέρ τους άμεσου ψεκασμού.
Ε λοιπόν ότι και να γίνει με τα τρικύλινδρα, οι εταιρείες θα σου πουν "άστα τώρα αυτά, ότι έγινε έγινε, πάρε ένα ηλεκτρικό να τελειώνεις".
Σε τελική ανάλυση βέβαια καλά-κακά αυτά πουλάνε, αυτά θα αγοράσει ο κόσμος, δεν μπορεί κανείς να κάνει κάτι, κουβέντα να γίνεται αφού είναι και forum για αυτοκίνητα. -
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Το πρόβλημα του άμεσου ψεκασμού το ξέρανε πάντα, για αυτό στις πιο ακριβές εφαρμογές έχουν άμεσο και έμμεσο.
Ενώ ένα τετράχρονο 4cyl μοτέρ είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτό δεν ισχύει στα 3cyl όπου δημιουργούνται ανισορροπίες. Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί οι κατασκευαστές επιλέγουν ζυγό αριθμό κυλίνδρων; Γιατί ακριβώς μπορούν και "αλληλο" ακυρώνουν τους κραδασμούς, για αυτό έχεις συνήθως 4-6-8-10-12-16 κυλίνδρους. Αν τα μονά ήταν καλύτερα θα είχαμε V7 και V9.
Ένα άλλο πρόβλημα (ειδικά στα 3cyl) είναι οι κρούσεις ανά 120 μοίρες, ειδικά στις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας μένει χωρίς ώθηση μεγάλο διάστημα.
Το πλεονέκτημα είναι σαφές, μικρότερο κόστος παραγωγής, οικονομία καυσίμου, μικρότερες τριβές μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αν πεις σε έναν μηχανικό θέλω έναν κινητήρα που να βγάζει άλογα και να έχει μικρό βάρος θα σου φτιάξει 3cyl, αν του πεις θέλω να αντέχει, θα σου φτιάξει 4cyl.
Στην διάρκεια λειτουργίας τους τα 3cyl θα έχουν κατά 4/3 περισσότερες κρούσεις ακριβώς όπως ένας ν8 θα έχει τις μισές από έναν 4cyl.Το ότι έχουν μικρότερες αντοχές δεν σημαίνει ότι είναι για πέταμα και αχρηστη τεχνολογία που έγραψες ποιο πάνω, ουτε προβληματικά. Και για κάθε πρόβλημα που αναφέρεις κάποιοι μηχανικοι έστιψαν μυαλά για να βρουν λύσεις σε αυτα τα προβληματα που αναφέρεις. Αν αντέχουν αρκετα να βγαζουν 300000-400000 ζωη μια χαρα κινητηρες είναι, ποσα κάνει σε όλη του την ζωη ενα μέσο αυτοκινητο?
αντιστοιχα και ένας ταξιτζής θα βγει να πει ότι όλα τα βενζινοκίνητα είναι για πέταμα γιατί αντέχουν πολύ λιγότερο από τα πετρελαιοκίνητα. Θα βγει και ένας νταλικιέρης θα πει σκατα ολοι οι κινητήρες στα αυτοκίνητα , ο κινητηρας στην νταλίκα αντέχει πολύ παραπάνω. Θα πεταχτεί και ένας αρχιμηχανικός σε δεξαμενοπλοιο με diesel μηχανες που είναι ποιο αργες οι περιστροφές και από τον θάνατο και θα πει ειστέ ολοι τα πουτανακι@ μου
Στις μοτοσυκλέτες υπάρχουν τρικύλινδροι πολλά χρόνια που λειτουργουν σε ακόμα μεγαλύτερες στροφές από ότι στα αυτοκίνητα και κρατανε πολλά χρόνια και χιλιόμετρα.
Ο χρόνος θα δείξει. απλά περιμέντε και θα δουμε. Εγω πιστεύω ότι οι καλες υλοποιησεις τρικύλινδρων με καλή συντήρηση θα αντέχουν μια χαρά και σε αρκετά χιιόμετρα. Η συντηρηση είναι το παν για ενα κινητήρα.
-
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Το πρόβλημα του άμεσου ψεκασμού το ξέρανε πάντα, για αυτό στις πιο ακριβές εφαρμογές έχουν άμεσο και έμμεσο.
Όχι βέβαια. Τα πανάκριβα supercars, για παράδειγμα, έχουν συνήθως μόνο άμεσο ψεκασμό. Οι λόγω για συνδυασμό άμεσου με έμμεσο έχουν να κάνουν με την αποδοτικότητα (efficiency) και άρα την οικονομία και όχι με προβλήματα του άμεσου ψεκασμού.
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Ενώ ένα τετράχρονο 4cyl μοτέρ είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτό δεν ισχύει στα 3cyl όπου δημιουργούνται ανισορροπίες. Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί οι κατασκευαστές επιλέγουν ζυγό αριθμό κυλίνδρων; Γιατί ακριβώς μπορούν και "αλληλο" ακυρώνουν τους κραδασμούς, για αυτό έχεις συνήθως 4-6-8-10-12-16 κυλίνδρους. Αν τα μονά ήταν καλύτερα θα είχαμε V7 και V9.
Υπήρξαν και εκπληκτικοί 5κύλινδροι. Ένας εξακύλινδρος είναι καλύτερα ζυγισμένος, αλλά αυτό δεν ακυρώνει ούτε τους 5κύλινδρους, ούτε τους 3κύλινδρους.
@andya3 said in HYUNDAI FORUM:
ο θέμα για μένα είναι πρακτικό. Ένας μέσος χρήστης κρατάει ας πούμε το αυτοκίνητό του για 200-300k χιλιόμετρα. Θα του τα βγάλει απροβλημάτιστα το 3κύλινδρο τουρμπάκι ή θα το ξαναπληρώσει το μοτέρ στις επισκευές μέχρι να τα φτάσει?
Γιατί να μην τα βγάλει; Καταστροφολογείς τώρα. Επίσης λίγοι κρατάνε το αυτοκίνητο τους τόσο πολύ. Συνήθως αυτοί που το παίρνουν 2ο-3ο χέρι για ψίχουλα έχουν τέτοια χιλιόμετρα. Ε, στα 250.000 χλμ μπορεί να χαλάσει οποιοδήποτε μοτέρ. Είναι παράλογο να περιμένει κάποιος κάτι διαφορετικό, από οποιοδήποτε αυτοκινητιστικό μοτέρ.
-
Νταξ το σταματάω, τέτοια πρεμουρα με τα 3κυλ δεν την περίμενα, μάλλον έχω συνηθίσει στα αμερικανικά φόρα που εκεί σταυρώνουν και τα 4αρια, και στις μοτοσικλέτες υπάρχουν και στα kei cars χρόνια τώρα. Ε και; Αυτό δεν τα κάνει καλύτερα. Τι να πω τραβάτε ψωνίστε di turbo 3cyl και καλή τύχη. Προφανώς δουλεύουν όλες οι λύσεις, εδώ οι άλλοι πουλαγανε μέχρι χτες ρόταρυ και υπάρχουν χιλιάδες που τα υποστηρίζουν
Προσωπικά δεν θα πρότεινα σε κανεναν να αγοράσει 3cyl αν υπάρχει η δυνατότητα 4cyl.
-
Το λες σαν ειδικός μηχανολόγος; Προσωπικά θα έκρινα το κάθε μοτέρ ξεχωριστά και όχι από τους πόσους κυλίνδρους έχει.
-
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Νταξ το σταματάω, τέτοια πρεμουρα με τα 3κυλ δεν την περίμενα, μάλλον έχω συνηθίσει στα αμερικανικά φόρα που εκεί σταυρώνουν και τα 4αρια, και στις μοτοσικλέτες υπάρχουν και στα kei cars χρόνια τώρα. Ε και; Αυτό δεν τα κάνει καλύτερα. Τι να πω τραβάτε ψωνίστε di turbo 3cyl και καλή τύχη. Προφανώς δουλεύουν όλες οι λύσεις, εδώ οι άλλοι πουλαγανε μέχρι χτες ρόταρυ και υπάρχουν χιλιάδες που τα υποστηρίζουν
Προσωπικά δεν θα πρότεινα σε κανεναν να αγοράσει 3cyl αν υπάρχει η δυνατότητα 4cyl.
Δεν έχουμε καμία πρεμούρα. Καταλαβαίνουμε και τις ανυσηχίες και τα πάντα.
Δεν μπορώ προσωπικά τις υπερβολές (ΟΛΑ ΤΑ 3κυλινδρα είναι άχρηστα) και τα συμπεράσματα χωρίς καμια απολύτως απόδειξη ή εύρευνα που να το υποστηρίζει.
Καλα κάνεις και έχεις ότι γνώμη γουστάρεις. Αλλά μην είσαι απόλυτος και γράφεις λες και είσαι ο σουπερ εξπερτ και τα ξέρεις. Είναι απλά η γνώμη σου. (Σεβαστή μεν αλλά η γνώμη σου)
Είναι στην αγορά πολλά αυτοκίνητα με 3κιλυνδρους (άλλους καλούς άλλους κακούς). Περίμενε μερικα χρόνια και θα δούμε αν βγάζουν ή όχι 200000-300000χιλιομετρα που το έχεις σίγουρο κιόλας ότι δεν θα βγάλουν. Κράτα μια πισινή.
-
@andya3 said in HYUNDAI FORUM:
@ataim said in HYUNDAI FORUM:
Το πρόβλημα του άμεσου ψεκασμού το ξέρανε πάντα, για αυτό στις πιο ακριβές εφαρμογές έχουν άμεσο και έμμεσο.
Ενώ ένα τετράχρονο 4cyl μοτέρ είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτό δεν ισχύει στα 3cyl όπου δημιουργούνται ανισορροπίες. Δεν έχετε σκεφτεί ποτέ γιατί οι κατασκευαστές επιλέγουν ζυγό αριθμό κυλίνδρων; Γιατί ακριβώς μπορούν και "αλληλο" ακυρώνουν τους κραδασμούς, για αυτό έχεις συνήθως 4-6-8-10-12-16 κυλίνδρους. Αν τα μονά ήταν καλύτερα θα είχαμε V7 και V9.
Ένα άλλο πρόβλημα (ειδικά στα 3cyl) είναι οι κρούσεις ανά 120 μοίρες, ειδικά στις χαμηλές στροφές, ο κινητήρας μένει χωρίς ώθηση μεγάλο διάστημα.
Το πλεονέκτημα είναι σαφές, μικρότερο κόστος παραγωγής, οικονομία καυσίμου, μικρότερες τριβές μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αν πεις σε έναν μηχανικό θέλω έναν κινητήρα που να βγάζει άλογα και να έχει μικρό βάρος θα σου φτιάξει 3cyl, αν του πεις θέλω να αντέχει, θα σου φτιάξει 4cyl.
Στην διάρκεια λειτουργίας τους τα 3cyl θα έχουν κατά 4/3 περισσότερες κρούσεις ακριβώς όπως ένας ν8 θα έχει τις μισές από έναν 4cyl.Αυτά που γράφεις θεωρητικά έχουν βάση. Το θέμα δεν είναι η σύγκριση των 3κύλινδρων με τους 4κύλινδρους. Σαφώς υπερισχύουν οι 4κύλινδροι στη θεωρία, δεν υπάρχει αμφιβολία.
Οχι δεν υπερέχουν οι 4κίλυνδροι σε καμία περίπτωση.
Έχουν και οι μεν και οι δε τα θετικά τους και τα αρνητικά τους
Μην ξεχνάς ότι παίζει ρόλο και η υλοποίηση. Υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΙ 4κύλινδροι όπως και 3κυλινδροι
Υπάρχουν και πολύ καλοί
Αν δεν είχαν πλεονεκήματα μεγάλα δεν θα τα έβαζε κανένας κατασκευαστής σε αυτοκίνητα του γιατι δεν θα τα αγόραζε κανένας.
Η αξιοπιστία στον χρόνο είναι κάτι που περιμένουμε και θα δούμε. Υπάρχουν αρκετά χρόνια και σύντομα στα επόμενα θα έχουμε 10ετίας στατιστικές να κρίνουμε
-
Η αλήθεια είναι ότι ένας λιγότερο κύλινδρος έχει και οικονομικά κίνητρα. Άλλο αυτό όμως, και άλλο να λέμε ότι οι 3κύλινδροι είναι του πεταματού.
-
Κάπου διάβαζα μία έρευνα ότι τα "ιδανικά" κυβικά είναι 500 ανά κύλινδρo.
Είχε κάποιο σκεπτικό πίσω από όλο αυτό. Αν θέλετε google it γιατί δεν θυμάμαι πολλά.
-
Αγαπητέ cirus μην επιμένεις για τα 3κύλινδρα. Αυτά που γράφει ο ataim για τα μειονεκτήματά τους σε σχέση με τα 4κύλινδρα είναι σωστά. Έχουν εγγενείς αδυναμίες, που φυσικά θα τις έχουν λάβει υπόψη τους οι σχεδιαστές των μοτέρ, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούν να τις εξαλείψουν. Απλώς δαφωνώ με τη γενίκευση του ataim, ότι αυτό σημαίνει πως τα 3κύλινδρα είναι προβληματικά και για πέταμα.
Το αυτοκίνητο είναι εμπορικό προιόν, άρα το κόστος έχει πρωτεύουσα σημασία και γι' αυτό έπεσαν οι κύλινδροι σε 3 παρά τα μειονεκτήματά τους. Για το μέσο αγοραστή-οδηγό όμως αυτό που έχει σημασία είναι να λειτουργήσει το μοτέρ σωστά και απροβλημάτιστα στον κύκλο ζωής του, για κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα . Δεν ενδιαφέρει καθόλου (και ορθά κατά τη γνώμη μου) αν ο 4κύλινδρος θεωρητικά υπερτερεί του 3κύλινδρου.
-
@andya3 said in HYUNDAI FORUM:
Αγαπητέ cirus μην επιμένεις για τα 3κύλινδρα. Αυτά που γράφει ο ataim για τα μειονεκτήματά τους σε σχέση με τα 4κύλινδρα είναι σωστά. Έχουν εγγενείς αδυναμίες, που φυσικά θα τις έχουν λάβει υπόψη τους οι σχεδιαστές των μοτέρ, αλλά δεν νομίζω ότι μπορούν να τις εξαλείψουν. Απλώς δαφωνώ με τη γενίκευση του ataim, ότι αυτό σημαίνει πως τα 3κύλινδρα είναι προβληματικά και για πέταμα.
Το αυτοκίνητο είναι εμπορικό προιόν, άρα το κόστος έχει πρωτεύουσα σημασία και γι' αυτό έπεσαν οι κύλινδροι σε 3 παρά τα μειονεκτήματά τους. Για το μέσο αγοραστή-οδηγό όμως αυτό που έχει σημασία είναι να λειτουργήσει το μοτέρ σωστά και απροβλημάτιστα στον κύκλο ζωής του, για κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα . Δεν ενδιαφέρει καθόλου (και ορθά κατά τη γνώμη μου) αν ο 4κύλινδρος θεωρητικά υπερτερεί του 3κύλινδρου.
Δεν επιμένω φίλε μου είπα ότι έχουν πλεονεκτήματα ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ , δεν ξέρω τι διαβάζεις.
σωστα τα είπε τα μειονεκτήματα. Το για πέταμα είναι αστείο απλά
και συ μην επιμένεις σε παρακαλώ ότι έχουν μόνο μειονεκτήματα. Για το πόσο ανθεκτικοι είναι συμφωνήσαμε ότι θα το δείξει ο χρόνος.
είναι πιο σπιρτόζοι από χαμηλά, πιο οικονομικοί για να τους βάζουν οι κατασκευαστές με μικρότερες εκπομπες ρύπων με περισσότερη δύναμη αρα μικρότερα κυβικά κτλ κτλ ΑΡΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ υπάρχουν και μεγάλα. Δεν είναι καλύτεροι σε όλα οι 4κυλινδροι οπως ισχυρίζεστε. Εγώ σε αυτό επιμένω μονο. Λεω ότι όπως ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Τωρα τι διαβάζεις εσυ στραβο και λες ότι επιμένω δεν καταλαβαίνω. Τι παραλόγο λέω?
ΥΓ Σαν ΠΡΩΗΝ μηχανόβιος (πριν το ατύχημα) για πολλά χρόνια έχουν περάσει μονοκύλινδρες, δικύλυνδρες, τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες μηχανές από τα χέρια μου. Αν πρέπει να συγκρίνω τους κινητηρες θα έλεγα ότι σε ολους μου άρεσε κάτι και ολοι είχαν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με τους άλλους. Στα αυτοκίνητα πρώτη φορά έχω τρικυλινδρο και έχω και γω μερικές μικρές αμφιβολίες για το χρόνο ζωής του, θα δούμε στατιστικα σε 2 -3 χρόνια σίγουρα. Ηχο κάνει φοβερά καλό που φοβόμουν επίσης.
-
Ένας 4κύλινδρος κινητήρας είναι καλύτερος από έναν 3κύλινδρο όπως επίσης ένας 5κύλινδρος είναι καλύτερος από έναν τετρακύλινδρο, ένας 6κύλινδρος καλύτερος από τον 5κύλινδρο κοκ.
Τίποτα φυσικά δεν είναι πέταμα. Μια χαρά είναι και οι 3κύλινδροι οι οποίοι ανταποκρίνονται θετικά από άποψη αξιοπιστίας. Τώρα αν κάποιος θέλει ένας κινητήρας με 3 κυλίνδρους να βγάζει 400.000χλμ γιατί τόσα έβγαζε η carina μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσει τις απόψεις του.
Ένα ίσως αρνητικό των 3κύλινδρων είναι ότι θα τραβήξουν πολύ ζόρι φορτωμένα σε κάποια μεγάλη ανηφόρα και θα χρειαστεί να πάνε πολύ αργά.
-
Ανοίξτε ένα νέο νήμα για τα μοτέρ vs πομωνες!
-
Δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για το θέμα της Hyundai να μας "μαλώσει" ότι το παρακάναμε και είμαστε εκτός θέματος? Τίποτα? Στα αζήτητα?
Για να επανέλθουμε εντός θέματος πάντως, με τις τιμές που τα δίνουν πια τα Ευρωπαικά, ελκυστικότατα τα βλέπω πλέον τα Κορεάτικα. Μέχρι πριν λίγο καιρό, ούτε που θα το σκεφτόμουνα. Αλλάζουν οι καιροί και γρήγορα μάλιστα. Με βλέπω για test drive μετά τις γιορτές, για να πάρω μια γεύση για το πως πάνε, δεν έχω σχεδόν καθόλου εικόνα ούτε από Hyundai ούτε από Kia.Σκεφτήκαμε να επέμβουμε, αλλά αφού το αρχικό ερώτημα ήταν για τον τετρακύλινδρο της Hyundai vs του τρικύλινδρου της, θεωρήσαμε ότι είναι εντός θέματος. {Admin}
-
@panos2171 said in HYUNDAI FORUM:
Ένα ίσως αρνητικό των 3κύλινδρων είναι ότι θα τραβήξουν πολύ ζόρι φορτωμένα σε κάποια μεγάλη ανηφόρα και θα χρειαστεί να πάνε πολύ αργά.
Μπα, με 20 κιλάκια ροπής ακόμα και τα χιλιαράκια αέρα πάνε.
Ξεχνάτε μου φαίνεται ότι πριν μερικά χρόνια τα 20 κιλά ροπής τα έπαιρνες από ατμοσφαιρικό δίλιτρο. -
@dublin said in HYUNDAI FORUM:
Κάπου διάβαζα μία έρευνα ότι τα "ιδανικά" κυβικά είναι 500 ανά κύλινδρo.
Είχε κάποιο σκεπτικό πίσω από όλο αυτό. Αν θέλετε google it γιατί δεν θυμάμαι πολλά.
Αυτό το λέει μια μελέτη γερμανικών πανεπιστημίων, που χρηματοδοτήθηκε από μερικούς Γερμανούς κατασκευαστές. Δεν υπάρχει επαρκής τεκμηρίωση και πολλοί κατασκευαστές το αμφισβητούν. Σε αυτό που βολεύει είναι στην τυποποίηση. Φτιάχνεις δηλαδή το ίδιο μοτέρ, απλά προσθέτοντας κυλίνδρους. 1500άρι τρικύλινδρο, δίλιτρο τετρακύλινδρο και εξακύλινδρο τρίλιτρο, όπως ακριβώς κάνει η BMW. Ίδιο μοτέρ (άρα όχι επιπλέον κόστη εξέλιξης) και απλά προσθέτεις κυλίνδρους για να είσαι σε κάθε κατηγορία ισχύος που θέλεις.
@panos2171 said in HYUNDAI FORUM:
Ένα ίσως αρνητικό των 3κύλινδρων είναι ότι θα τραβήξουν πολύ ζόρι φορτωμένα σε κάποια μεγάλη ανηφόρα και θα χρειαστεί να πάνε πολύ αργά.
Θέμα ισχύος/ροπής είναι Πάνο, όχι κυλίνδρων Θα τραβήξει ζόρι ένα τρικύλιδρο Ford 180-200 ίππων και δεν θα τραβήξει ένα τετρακύλινδρο 100 ίππων; Παιδιά, ο αριθμός των κυλίνδρων δεν παίζει ρόλο στην μακροζωία ή στην ισχύ. Ρόλο παίζει στην ποιότητα λειτουργίας (ήχος και κραδασμοί).
-
@realzeus said in HYUNDAI FORUM:
@dublin said in HYUNDAI FORUM:
Κάπου διάβαζα μία έρευνα ότι τα "ιδανικά" κυβικά είναι 500 ανά κύλινδρo.
Είχε κάποιο σκεπτικό πίσω από όλο αυτό. Αν θέλετε google it γιατί δεν θυμάμαι πολλά.
Αυτό το λέει μια μελέτη γερμανικών πανεπιστημίων, που χρηματοδοτήθηκε από μερικούς Γερμανούς κατασκευαστές. Δεν υπάρχει επαρκής τεκμηρίωση και πολλοί κατασκευαστές το αμφισβητούν. Σε αυτό που βολεύει είναι στην τυποποίηση. Φτιάχνεις δηλαδή το ίδιο μοτέρ, απλά προσθέτοντας κυλίνδρους. 1500άρι τρικύλινδρο, δίλιτρο τετρακύλινδρο και εξακύλινδρο τρίλιτρο, όπως ακριβώς κάνει η BMW. Ίδιο μοτέρ (άρα όχι επιπλέον κόστη εξέλιξης) και απλά προσθέτεις κυλίνδρους για να είσαι σε κάθε κατηγορία ισχύος που θέλεις.
@panos2171 said in HYUNDAI FORUM:
Ένα ίσως αρνητικό των 3κύλινδρων είναι ότι θα τραβήξουν πολύ ζόρι φορτωμένα σε κάποια μεγάλη ανηφόρα και θα χρειαστεί να πάνε πολύ αργά.
Θέμα ισχύος/ροπής είναι Πάνο, όχι κυλίνδρων Θα τραβήξει ζόρι ένα τρικύλιδρο Ford 180-200 ίππων και δεν θα τραβήξει ένα τετρακύλινδρο 100 ίππων; Παιδιά, ο αριθμός των κυλίνδρων δεν παίζει ρόλο στην μακροζωία ή στην ισχύ. Ρόλο παίζει στην ποιότητα λειτουργίας (ήχος και κραδασμοί).
Τώρα μιλάς λες και είσαι εσύ εξειδικευμένος μηχανολόγος. Από μόνη της η παρουσία αυξημένων κραδασμών στους 3κύλινδρους, χωρίς να λάβουμε υπόψη τίποτα άλλο, σημαίνει υποδεέστερη μηχανολογική κατασκευή, με συξημένες πιθανότητες εμφάνισης βλάβης και μικρότερη διάρκεια ζωής. Όπως προείπα όμως, ελπίζω οι κατασκευαστές να έχουν μεριμνήσει ώστε να μην εμφανίζονται προβλήματα κατά τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου. Και οι δίκαιοι προβληματισμοί πολλών να μείνουν σε θεωρητικό επίπεδο.
-
Αυτά που λέω τα έχουν παραδεχθεί οι εταιρείες αυτές. Ρώτα και καμιά Ferrari, Lamborghini, Porsche κλπ... δεν πιστεύουν αυστηρά στα 500 κυβικά ανά κύλινδρο.
Όχι, οι κραδασμοί δεν σημαίνουν μεγαλύτερες πιθανότητες βλάβης. Τα μονοκύλινδρα τότε δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καν...
-
Μονοκύλινδρα μηχανάκια ΔΕΝ θα έπρεπε να υπάρχουν αν ίσχυε αυτό που λες. Μιλάμε για απίστευτους κραδασμους.
αλλά αντιθέτως πολύ αξιόπιστα είναι, δεν μου έβγαλε ποτέ ζημιες και για μεσα στην πόλη ηταν πολύ καλο. Για ταξίδι δεν ήταν καλό, πολύ κουραστικό.
-
Ενδιαφέρουσα πληροφορία. Δεν έχω ιδέα από μηχανάκια. Δηλαδή οι μεγάλες οι μηχανές 600, 800, 900cc μονοκύλινδρες είναι? Ένας κύλινδρος θηρίο?
HYUNDAI FORUM