Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    28
    2129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      ntou @andya3 last edited by

      @andya3 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

      Το Α3 όταν ξεμπερδέψεις με εγγύηση, άρα και αντιπροσωπία, το συντηρείς και το επισκευάζεις σε τιμές golf πάνω κάτω. Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα αν σκοπεύεις να το κρατήσεις πολύ

      Αυτό για ποια άλλα Audi ισχύει; ισχύει πχ για A4 (λόγω Passat?) ή για Q3 (λόγω Tiguan?);

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @ntou last edited by

        @ntou said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

        @andya3 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

        Το Α3 όταν ξεμπερδέψεις με εγγύηση, άρα και αντιπροσωπία, το συντηρείς και το επισκευάζεις σε τιμές golf πάνω κάτω. Πολύ σημαντικό πλεονέκτημα αν σκοπεύεις να το κρατήσεις πολύ

        Αυτό για ποια άλλα Audi ισχύει; ισχύει πχ για A4 (λόγω Passat?) ή για Q3 (λόγω Tiguan?);

        Δεν μπορώ να πω κάτι στα σίγουρα γι' αυτό που ρωτάς. Κατ' αντιστοιχία όμως με το ζευγάρι Golf-A3, εκτιμώ ότι και σ' αυτά δεν θα έχει σημαντική διαφορά το κόστος συντήρησης. Για τιμές εκτός αντιπροσωπίας μιλάμε πάντα, πχ σε εξειδικευμένο συνεργείο vag.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vene24 last edited by

          Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κανείς δεν ανέφερε για παράδειγμα το Α class δεν το θεωρείτε τόσο αντάξιο με τα αλλά που λέγαμε πριν;

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @vene24 last edited by

            @vene24 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

            Μου κάνει μεγάλη εντύπωση που κανείς δεν ανέφερε για παράδειγμα το Α class δεν το θεωρείτε τόσο αντάξιο με τα αλλά που λέγαμε πριν;

            Κακάσχημο (για εμένα), πολύ χειρότερη από την προηγούμενη γενιά. Και μέσα σαν να έχουν πετάξει 2 τάμπλετ είναι....χάλια!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              diriras @vene24 last edited by diriras

              @vene24 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

              @realzeus said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

              Το μοτέρ δεν πρέπει να έχει άλλη χαρτογράφηση. Βασικό επίσης ότι το Α3 έχει κανονικούς διακόπτες για πολλές λειτουργίες, σε αντίθεση με την πλήρως ηλεκτρονική βλακεία του Golf. Καλύτερο από όλα; Η BMW 1.

              To BMW στα παρόμοια λεφτά έχει πολύ λιγότερα έξτρα από ότι έχω καταλάβει

              Το αντιθετο, η σειρα 1 Sportline advanced Auto στα 29.000 περιπου (Προωθητικη) ειναι πληρης, δεν της λειπει τπτ.

              Το Audi θελει 35.600 σε ιδιο εξοπλισμο δηλ με LED φωτα μπρος/πισω, διζωνικο κλιματισμο, πακετο φωτισμου LED (πακετο Comfort) και Sline εξωτερικο πακετο.
              Δεν εβαλα σπορτ καθισματα και αισθητηρες παρκαρισματος πισω που εχει η ΒΜW γιατι η τιμη παει προς Audi Q3!
              https://www.audi.gr/AK1YHV2F

              Tο Golf κοντα στα 32.400 με rline πακετο και LED φωτα! κωδ. VCTM9Y5D

              Στην BMW ηταν λιγο συζητήσιμοι στην τελικη τιμη, στην Audi ουτε για αστειο, στην VW δεν ρωτησα καν οταν ειδα την τιμη!

              Ομως η σειρα 1 εχει πιο λιγο πιο αδυναμο κινητηρα και το βασικοτερο μειον δεν ειναι MHEV δεν μπορεις να μπαινεις καθε μερα δακτυλιο και εχει υψηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον κινητηρα της VW!

              Τα εχω παρει τεστ και τα 3 μεσα στην Αθηνα στην κινηση, η ποιοτητα της BMW στο εσωτερικο δεν εχει αντιπαλο, αλλα η καταναλωση 1.5 λιτρο παραπανω απο τα αλλα 2. Επισης στις πισω θεσεις ειναι λιγο πιο στεναχωρη!
              Επισης το Audi εχει αλλη ποιοτητα κυλισης σε σχεση με το VW.

              Βλεπω στα σχολια λετε για ανεξαρτητη αναρτηση και Bmw , παιδια ολα εχουν ανεξαρτητη, μονο τα χιλιαρια δεν εχουν!

              Το Audi σε παραγγελια που ρωτησα εχει 1 χρονο αναμονη παραδοσης, το Golf λιγοτερο και στην BMW μου ειπαν οτι εχουν 1-2 ετοιμοπαραδοτα.

              Κοντολογης αν το θες το αμαξι για καθε μερα στην Αθηνα , υπολογιζε 8.5-9.0 l/100 με BMW, με τα αλλα 2 γυρω στο 7.0-7.8 l/100.
              Εμενα το τεστ μου εγραψε 8.3 αλλα ειμαι σιγουρος οτι μπορουσα 7.5 αν το οδηγουσα "υβριδικα".
              Μη ξεχναμε οτι ο κινητηρας της VW εχει απενεργοποιηση 2 κυλινδρων και λειτουργια coasting! Το start-Stop ΔΕΝ σε ενοχλει, λογω MHEV μπαινει βελουδινα, δεν το καταλαβαινεις, μιλαμε για αυτοματα αυτοκινητα, τα manual δεν εχουν MHEV.
              Στην Bmw Το start-Stop θα σου σπασει τα νευρα και θα το κλησεις. Εμενα ο ηχος του τρικυλινδρου μαρεσει, οπως μου αρεσε και στο Ford Puma!

              Η σειρα 1 ειναι VFM (που φτασαμε!) σε σχεση με τα αλλα 2 και αν δεν μπλεκεις με κεντρο θα το προτιμουσα σε σχεση μετα αλλα 2!

              V A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • V
                vene24 @diriras last edited by

                @diriras said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                @vene24 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                @realzeus said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                Το μοτέρ δεν πρέπει να έχει άλλη χαρτογράφηση. Βασικό επίσης ότι το Α3 έχει κανονικούς διακόπτες για πολλές λειτουργίες, σε αντίθεση με την πλήρως ηλεκτρονική βλακεία του Golf. Καλύτερο από όλα; Η BMW 1.

                To BMW στα παρόμοια λεφτά έχει πολύ λιγότερα έξτρα από ότι έχω καταλάβει

                Το αντιθετο, η σειρα 1 Sportline advanced Auto στα 29.000 περιπου (Προωθητικη) ειναι πληρης, δεν της λειπει τπτ.

                Το Audi θελει 35.600 σε ιδιο εξοπλισμο δηλ με LED φωτα μπρος/πισω, διζωνικο κλιματισμο, πακετο φωτισμου LED (πακετο Comfort) και Sline εξωτερικο πακετο.
                Δεν εβαλα σπορτ καθισματα και αισθητηρες παρκαρισματος πισω που εχει η ΒΜW γιατι η τιμη παει προς Audi Q3!
                https://www.audi.gr/AK1YHV2F

                Tο Golf κοντα στα 32.400 με rline πακετο και LED φωτα! κωδ. VCTM9Y5D

                Στην BMW ηταν λιγο συζητήσιμοι στην τελικη τιμη, στην Audi ουτε για αστειο, στην VW δεν ρωτησα καν οταν ειδα την τιμη!

                Ομως η σειρα 1 εχει πιο λιγο πιο αδυναμο κινητηρα και το βασικοτερο μειον δεν ειναι MHEV δεν μπορεις να μπαινεις καθε μερα δακτυλιο και εχει υψηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον κινητηρα της VW!

                Τα εχω παρει τεστ και τα 3 μεσα στην Αθηνα στην κινηση, η ποιοτητα της BMW στο εσωτερικο δεν εχει αντιπαλο, αλλα η καταναλωση 1.5 λιτρο παραπανω απο τα αλλα 2. Επισης στις πισω θεσεις ειναι λιγο πιο στεναχωρη!
                Επισης το Audi εχει αλλη ποιοτητα κυλισης σε σχεση με το VW.

                Βλεπω στα σχολια λετε για ανεξαρτητη αναρτηση και Bmw , παιδια ολα εχουν ανεξαρτητη, μονο τα χιλιαρια δεν εχουν!

                Το Audi σε παραγγελια που ρωτησα εχει 1 χρονο αναμονη παραδοσης, το Golf λιγοτερο και στην BMW μου ειπαν οτι εχουν 1-2 ετοιμοπαραδοτα.

                Κοντολογης αν το θες το αμαξι για καθε μερα στην Αθηνα , υπολογιζε 8.5-9.0 l/100 με BMW, με τα αλλα 2 γυρω στο 7.0-7.8 l/100.
                Εμενα το τεστ μου εγραψε 8.3 αλλα ειμαι σιγουρος οτι μπορουσα 7.5 αν το οδηγουσα "υβριδικα".
                Μη ξεχναμε οτι ο κινητηρας της VW εχει απενεργοποιηση 2 κυλινδρων και λειτουργια coasting! Το start-Stop ΔΕΝ σε ενοχλει, λογω MHEV μπαινει βελουδινα, δεν το καταλαβαινεις, μιλαμε για αυτοματα αυτοκινητα, τα manual δεν εχουν MHEV.
                Στην Bmw Το start-Stop θα σου σπασει τα νευρα και θα το κλησεις. Εμενα ο ηχος του τρικυλινδρου μαρεσει, οπως μου αρεσε και στο Ford Puma!

                Η σειρα 1 ειναι VFM (που φτασαμε!) σε σχεση με τα αλλα 2 και αν δεν μπλεκεις με κεντρο θα το προτιμουσα σε σχεση μετα αλλα 2!

                Η πιο ολοκληρωμένη απάντηση πραγματικά…κοιτάω να πάρω κάτι νεανικό για την ηλικία μου(24 ετών) για αυτό κοιτάω το Α3 και το glof βέβαια παράλληλα να μην καίει τόσο όσο το bmw αυτήν την στιγμή έχω ένα insignia που καίει 9.2 στα 100(2012 μοντέλο) δεν θέλω την ίδια κατάληξη συν ότι θέλω να πάω σε αυτόματο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andya3 @diriras last edited by

                  @diriras said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                  @vene24 said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                  @realzeus said in Audi A 3 1.5 s tronic vs golf 8 1.5 etsi:

                  Το μοτέρ δεν πρέπει να έχει άλλη χαρτογράφηση. Βασικό επίσης ότι το Α3 έχει κανονικούς διακόπτες για πολλές λειτουργίες, σε αντίθεση με την πλήρως ηλεκτρονική βλακεία του Golf. Καλύτερο από όλα; Η BMW 1.

                  To BMW στα παρόμοια λεφτά έχει πολύ λιγότερα έξτρα από ότι έχω καταλάβει

                  Το αντιθετο, η σειρα 1 Sportline advanced Auto στα 29.000 περιπου (Προωθητικη) ειναι πληρης, δεν της λειπει τπτ.

                  Το Audi θελει 35.600 σε ιδιο εξοπλισμο δηλ με LED φωτα μπρος/πισω, διζωνικο κλιματισμο, πακετο φωτισμου LED (πακετο Comfort) και Sline εξωτερικο πακετο.
                  Δεν εβαλα σπορτ καθισματα και αισθητηρες παρκαρισματος πισω που εχει η ΒΜW γιατι η τιμη παει προς Audi Q3!
                  https://www.audi.gr/AK1YHV2F

                  Tο Golf κοντα στα 32.400 με rline πακετο και LED φωτα! κωδ. VCTM9Y5D

                  Στην BMW ηταν λιγο συζητήσιμοι στην τελικη τιμη, στην Audi ουτε για αστειο, στην VW δεν ρωτησα καν οταν ειδα την τιμη!

                  Ομως η σειρα 1 εχει πιο λιγο πιο αδυναμο κινητηρα και το βασικοτερο μειον δεν ειναι MHEV δεν μπορεις να μπαινεις καθε μερα δακτυλιο και εχει υψηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον κινητηρα της VW!

                  Τα εχω παρει τεστ και τα 3 μεσα στην Αθηνα στην κινηση, η ποιοτητα της BMW στο εσωτερικο δεν εχει αντιπαλο, αλλα η καταναλωση 1.5 λιτρο παραπανω απο τα αλλα 2. Επισης στις πισω θεσεις ειναι λιγο πιο στεναχωρη!
                  Επισης το Audi εχει αλλη ποιοτητα κυλισης σε σχεση με το VW.

                  Βλεπω στα σχολια λετε για ανεξαρτητη αναρτηση και Bmw , παιδια ολα εχουν ανεξαρτητη, μονο τα χιλιαρια δεν εχουν!

                  Το Audi σε παραγγελια που ρωτησα εχει 1 χρονο αναμονη παραδοσης, το Golf λιγοτερο και στην BMW μου ειπαν οτι εχουν 1-2 ετοιμοπαραδοτα.

                  Κοντολογης αν το θες το αμαξι για καθε μερα στην Αθηνα , υπολογιζε 8.5-9.0 l/100 με BMW, με τα αλλα 2 γυρω στο 7.0-7.8 l/100.
                  Εμενα το τεστ μου εγραψε 8.3 αλλα ειμαι σιγουρος οτι μπορουσα 7.5 αν το οδηγουσα "υβριδικα".
                  Μη ξεχναμε οτι ο κινητηρας της VW εχει απενεργοποιηση 2 κυλινδρων και λειτουργια coasting! Το start-Stop ΔΕΝ σε ενοχλει, λογω MHEV μπαινει βελουδινα, δεν το καταλαβαινεις, μιλαμε για αυτοματα αυτοκινητα, τα manual δεν εχουν MHEV.
                  Στην Bmw Το start-Stop θα σου σπασει τα νευρα και θα το κλησεις. Εμενα ο ηχος του τρικυλινδρου μαρεσει, οπως μου αρεσε και στο Ford Puma!

                  Η σειρα 1 ειναι VFM (που φτασαμε!) σε σχεση με τα αλλα 2 και αν δεν μπλεκεις με κεντρο θα το προτιμουσα σε σχεση μετα αλλα 2!

                  Πολύ ενδιαφέρουσα και κατατοπιστική η ανάλυσή σου. Αλλά εκεί που αναφέρεις τις τιμές, θα τις διαβάσει κανείς και θα τρομάξει... Έχεις αναφέρει τις μεγαλύτερες εκδόσεις, την s-line στο A3, την R-line στο golf. Ok δεν χρειάζεται να ανέβει κανείς τόσο ψηλά για να πάρει το αυτοκίνητο με ικανοποιητικό εξοπλισμό και να το χαρεί. Βέβαια τώρα με τις νέες αυξημένες τιμές επιφυλάσομαι. δεν ξέρω που έχουν φτάσει.

                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapelis last edited by

                    Mε 29,000 παίρνεις Golf με σεβαστό εξοπλισμό. Σε ανθρώπους πάνω από 1,80 με πλούσια κιλά ή ανάγκη χωρών πίσω σειρά 1 το ξεχνάς. Σε audi αν δεν μπεις στη σφαίρα quattro κλπ δεν υπάρχει λόγος να πληρώσεις παραπάνω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY

                    ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr