-
Ακολουθεί μακροσκελής δημοσίευση, η οποία όμως θα ΜΟΥ κάνει πολύ μεγάλη διαφορά, οπότε σας εκλιπαρώ γονυπετής να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να βοηθήσετε τον ενδεή συνάνθρωπο (ναι, εμένα).
Πρώτο ερώτημα:
Ας πούμε ότι θα μπορούσατε να σχεδιάσετε το ιδανικό site αυτοκινήτου. Τι θα θέλατε να περιλαμβάνει; Πέρα από δοκιμές, νέα, ρεπορτάζ, δοκιμές μακράς διαρκείας, τι άλλο θα θέλατε; Τι λείπει σήμερα από τον ελληνικό χώρο;Δεύτερο ερώτημα: ποια μορφή σελίδας σάς βολεύει;
-
Η Ισμήνη Φαμπιάτου έχει ένα πολύ συγκεκριμένο μοτίβο: εισαγωγή-εξωτερική εμφάνιση-εσωτερικό-χώροι/άνεση-κινητήρες-ανάρτηση/φρένα-στην πόλη-στον αυτοκινητόδρομο-στρίβοντας-συμπέρασμα, υπέρ και κατά, αλλά καθόλου βαθμολογία και πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών.
https://autoholix.com/2021/10/09/mini-cooper-se-countryman-all4-dokimi-test-drive/ -
Το Drive έχει ένα ρέον κείμενο και το διακόπτει από φωτογραφίες
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-seat-arona-10-tsi-110-ps -
Το GoCar έχει επίσης ρέον κείμενο, αλλά διακόπτεται από ενδιάμεσους τίτλους, που όμως δε χωρίζουν το κείμενο σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες. Ούτε βαθμολογία, ούτε πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών, ούτε υπέρ-κατά.
https://www.gocar.gr/test-drives/first-drive/37708,Odhgoyme_thn_adamasth_Ford_Mustang_Mach-.html -
Το Car and Driver έχει ρέον κείμενο, αλλά βάζει και βαθμολογία με άριστα το 10
https://www.caranddriver.gr/review/arthro/2021_skoda_scala_1_0_g_tec_test_drive_dokimazoume_to_pio_euryxoro_oxima_tis_katigorias_me_kostos_ligotero_apo_6_euro_ana_100_km-7804750/ -
To αγγλικό EVΟ ξεκινάει με αστεράκια στην κορυφή, οπότε δίνει σαφή αξιολόγηση από την πρώτη στιγμή. Ακριβώς από κάτω έχει τα υπέρ και τα κατά, ακολουθεί ρέον κείμενο χωρίς υποκατηγορίες
https://www.evo.co.uk/porsche/porsche-taycan/204396/porsche-taycan-gts-2022-review-is-this-finally-a-fun-to-drive-ev -
To αγγλικό Car έχει πάλι άμεση πληροφορία από την αρχή (με περισσότερα αστεράκια κι ερωτήσεις στην αρχή που ιντριγκάρουν) και με κάποιες υποτυπώδεις υποενότητες στο κείμενο.
https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mercedes-benz/eqb-suv/ -
To ελληνικό Car δεν έχει καμία από τις παραπάνω πληροφορίες, έχει ρέον κείμενο που διακόπτεται συνέχεια από τεράστιες φωτογραφίες. Μόνο πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών στο τέλος. Νομίζω ότι είναι λίγο κουραστικό.
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-toyota-rav4-plug-in-hybrid/ -
Το ελληνικό Autocar δεν έχει μορφή σελίδας, αλλά ηλεκτρονικού περιοδικού. Βολεύει;
https://issuu.com/drive-media-group/docs/autocar_193 -
To αγγλικό Autocar δίνει αμέσως τη γενική αξιολόγηση, ένα συμπέρασμα και μετά ρέον κείμενο, με τον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών στη μέση κι όχι στο τέλος.
https://www.autocar.co.uk/car-review/ford/mustang-mach-e-gt -
Οι 4Τροχοί έχουν ρέον κείμενο με σχετικά παλιομοδίτικη σχεδίαση σελίδας, αλλά παραθέτουν όλες τις τιμές στο τέλος της δοκιμής. Κάτι χρήσιμο για όποιον όντως ψάχνει για αμάξι, αλλά ουσιαστικά αδιάφορο για τον πωρωμένο, που ενημερώνεται από γούστο κι όχι από ανάγκη.
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/odigoyme-to-dacia-duster-1-0-tce-lpg/ -
To Carwow είναι προσανατολισμένο στον αγοραστή, όχι στον μερακλή, αλλά δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχει πολλή πληροφορία.
https://www.carwow.co.uk/volvo/xc40 -
O Στέφου έχει υποενότητες, δίνει σαφή βαθμολογία (αν και μου φαίνεται λίγο τραβηγμένη, π.χ. 8,7 στα 10) και συμπέρασμα, αλλά στο τέλος. Αν κι αποτελείται από ένα άτομο, μάλλον είναι η πιο καλοστημένη προσπάθεια από τις ελληνικές, η πιο επαγγελματική.
https://trcoff.gr/odhgoume/driven-kia-xceed/
Ποια διάταξη βολεύει περισσότερο; Μπορείτε να συνδυάσετε στοιχεία από περισσότερες σελίδες, δηλαδή για παράδειγμα: το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει η πληροφόρηση που φαίνεται να δίνουν οι Άγγλοι (αστεράκια στην κορυφή, υπέρ και κατά, κάποιο μικρό συμπέρασμα) με την πλήρη καταγραφή των εκδόσεων και τιμών που έχουν οι 4Τροχοί.
Τρίτο ερώτημα:
μήπως όλα τα παραπάνω είναι περιττά κι ο κόσμος χρειάζεται απλώς περισσότερα βιντεάκια στο YouTube; Τι αντιπροσωπεύουν οι σελίδες και τι το YouTube στην ενασχόλησή σας με τα αυτοκίνητα;Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και τον κόπο σας.
-
-
Εμένα σαν δομή παρουσίασης δοκιμής,μου αρέσει κάτι τέτοιο:
https://www.parkers.co.uk/suzuki/sx4-s-cross/review/Επίσης το gocar δεν ξερω αν άλλαξε τρόπο παρουσίασης τελευταία,αλλά είχε γλυκά-ξινά (πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) και συμπέρασμα. Π.χ. https://www.gocar.gr/test-drives/test/30573,Dokimh_Honda_Civic_15_VTEC_Turbo_2020.html
Πάντως καλό είναι να βάζεις που και που κατά τη γραφή του test και κάποιες προσωπικές "πινελιές",όπως έχω δει ότι κάνεις αρκετά καλά σε μερικές δοκιμές των ev, χωρίς να "χάνεσαι" απ'τη βασική δομή του κειμένου.
Ότι και να δοκιμάσεις,καλή επιτυχία εύχομαι! -
Οτι καινούριο και να δοκιμάσεις τελικά σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλή δύναμη.
Αναγνωρίζοντας ότι αντιπροσωπεύω μόνο τον εαυτό μου και ότι οι απόψεις είναι περίπου όσοι και οι άνθρωποι για μένα οι παρουσιάσεις "απαιτούν" προσωπική νότα και ύφος. Οι παράθεση αριθμών και ειδικά βαθμολογιών εκτός των διαστάσεων και των επιδόσεων-αποδόσεων ασφαλώς και αρέσουν σε πολλούς αλλά όχι σε μένα. -Τι θα πει βαθμολογώ το εσωτερικό με 8;
Οταν διαβάζω ένα test θέλω να δω πράγματα που δεν γράφει η μπροσούρα ούτε και ελέγχονται στο στατικό έκθεμα-αυτοκίνητο. Τα χρώματα και αν χωράω ή βολεύομαι μέσα δεν είναι ανάγκη να μου το πει ο δοκιμαστής. Θα το δω εγώ. Αν ταλαντώνεται όμως στις λακούβες ή αν τα φώτα το βράδυ ξεγελούν, θα ήθελα να το προσέξει ο δοκιμαστής.
Πιστεύω ότι οι βαθμολογίες και τα αστεράκια σηκώνουν πολύ νερό στο κρασί τους.
Το κακό με το προσωπικό ύφος του δοκιμαστή είναι ότι πρέπει να τον διαβάσεις αρκετά για να αντιληφθείς το στυλ του και μετά μπορείς να βγάζεις τα δικά σου συμπεράσματα καταλήγοντας ακόμα και να θεωρείς πλεονέκτημα κάτι που αυτός περιγράφει ως μελανό ή το ανάποδο. Για παράδειγμα το πλεονέκτημα πολλών δοκιμαστών του χαμηλού καθίσματος οδήγησης με την "υψηλή" του βαθμολογία, για κάποιους είναι ύψιστο μειονέκτημα.- Θυμάμαι όταν κάποτε κάθισα σε ένα 200SX ένοιωσα "τιμωρημένος" να μην μπορώ να το οδηγήσω! Επρεπε να είμαι ...ξαπλωμένος!Το ίδιο πράγμα για πολλούς ήταν ιδανική "σπορ" θέση. Τι βαθμό βάζεις;
Μου αρέσει το στυλ γραφής της κ. Ισμήνης, τα όποια test υπέγραφε τη δεκαετία του 80 ο Κ.Κ. αν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ.
Και το drive, όπως και το car and driver (όταν δεν δοκιμάζουν συγκεκριμένες μάρκες) καλά είναι.
Σε ζάλισα για την γνώμη ενός στα ...7.000.000.000 αναγνωστών! Καλή επιτυχία ξανά. -
ντιμσαβά,
οταν εφτιαξα τον προηγουμενο χωρο της εταιρειας που λες, θεωρουσα τον εαυτο μου του χωρου και οτι ξερω τα παντα ολα. ειχα δει και συναδελφων. οκ, τρωγοτανε.
μετα χρειαστηκε να παμε σε μεγαλυτερο. ημουνα πηγμενος, ειχα και κατι θεματακια υγειας, εχω και θεμα με τα μιλφατα, διαλεξα ενα μιλφατο επαγγελματια διακοσμητη-διαμορφωτη εσωτερικων χωρων και ανεθεσα την δουλεια.
μετα, οκ, ενοιωσα πολυ μαλακας. πολυ.
ημουν μπετατζης, δεν ειχα ιδεα.
το μιλφατο εφτιαξε γαματους χωρους που το προσωπικο και ο γατος χαιρονται να δουλευουν. οχι διεκπεραιωτικη ζωη, ευχαριστηση για τον χωρο τουλαχιστον.
και μαλιστα φθηνοτερα απο οτι εγω ο μπετατζης θα εκανα.
οποτε κατ'αρχας σου προτεινω να ξεκινησεις με εναν επαγγελματια.
τωρα μια ταπεινη αποψις γατου που ΔΕΝ ειναι επαγγελματιας οποτε ειναι λιγο μπετατζιδικη, ειναι να δεις το στησιμο του gsmarena
μετα το εικαστικο βεβαια πρεπει να εχεις αποφασισει και το βασικο για τον γατο: πως γραφουμε.
το τι γραφουμε ειναι προαποφασισμενο απο το σκοπο που το φταιχνεις.
στο πως λοιπον, θα ηθελα αιρεση. πολυ αίρεση. και προσοχη στις λειτουργικες λεπτομερειες. σε μια-δυο, αρκει. ας πουμε οτι στο 3008 αν βαλεις φρεντοποτηρο στις ποτηροθηκες σου γδερνει το χειλος τους το δερμα του τεμπελη δειχνει οτι ο δρομος της μηχανολογιας που ακολουθηθηκε ηταν ο εντυπωσιασμος και οχι η ουσια.
#kali_epitihia -
@panormus772 said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Εμένα σαν δομή παρουσίασης δοκιμής,μου αρέσει κάτι τέτοιο:
https://www.parkers.co.uk/suzuki/sx4-s-cross/review/Επίσης το gocar δεν ξερω αν άλλαξε τρόπο παρουσίασης τελευταία,αλλά είχε γλυκά-ξινά (πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα) και συμπέρασμα. Π.χ. https://www.gocar.gr/test-drives/test/30573,Dokimh_Honda_Civic_15_VTEC_Turbo_2020.html
Πάντως καλό είναι να βάζεις που και που κατά τη γραφή του test και κάποιες προσωπικές "πινελιές",όπως έχω δει ότι κάνεις αρκετά καλά σε μερικές δοκιμές των ev, χωρίς να "χάνεσαι" απ'τη βασική δομή του κειμένου.
Ότι και να δοκιμάσεις,καλή επιτυχία εύχομαι!Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Ναι, ωραίο είναι το Parkers, δίνει πολλή και συμπυκνωμένη πληροφορία από την αρχή. Συνολική βαθμολογία, υπέρ-κατά, ποιοι είναι οι αντίπαλοι. Μετά κείμενο με μια σχετικά χαλαρή δομή (όχι Φαμπιάτου, ας πούμε). Σε κάτι τέτοιο προσανατολίζομαι κι εγώ. -
@gatoz said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
ντιμσαβά,
οταν εφτιαξα τον προηγουμενο χωρο της εταιρειας που λες, θεωρουσα τον εαυτο μου του χωρου και οτι ξερω τα παντα ολα. ειχα δει και συναδελφων. οκ, τρωγοτανε.
μετα χρειαστηκε να παμε σε μεγαλυτερο. ημουνα πηγμενος, ειχα και κατι θεματακια υγειας, εχω και θεμα με τα μιλφατα, διαλεξα ενα μιλφατο επαγγελματια διακοσμητη-διαμορφωτη εσωτερικων χωρων και ανεθεσα την δουλεια.
μετα, οκ, ενοιωσα πολυ μαλακας. πολυ.
ημουν μπετατζης, δεν ειχα ιδεα.
το μιλφατο εφτιαξε γαματους χωρους που το προσωπικο και ο γατος χαιρονται να δουλευουν. οχι διεκπεραιωτικη ζωη, ευχαριστηση για τον χωρο τουλαχιστον.
και μαλιστα φθηνοτερα απο οτι εγω ο μπετατζης θα εκανα.
οποτε κατ'αρχας σου προτεινω να ξεκινησεις με εναν επαγγελματια.
τωρα μια ταπεινη αποψις γατου που ΔΕΝ ειναι επαγγελματιας οποτε ειναι λιγο μπετατζιδικη, ειναι να δεις το στησιμο του gsmarena
μετα το εικαστικο βεβαια πρεπει να εχεις αποφασισει και το βασικο για τον γατο: πως γραφουμε.
το τι γραφουμε ειναι προαποφασισμενο απο το σκοπο που το φταιχνεις.
στο πως λοιπον, θα ηθελα αιρεση. πολυ αίρεση. και προσοχη στις λειτουργικες λεπτομερειες. σε μια-δυο, αρκει. ας πουμε οτι στο 3008 αν βαλεις φρεντοποτηρο στις ποτηροθηκες σου γδερνει το χειλος τους το δερμα του τεμπελη δειχνει οτι ο δρομος της μηχανολογιας που ακολουθηθηκε ηταν ο εντυπωσιασμος και οχι η ουσια.
#kali_epitihiaΠάρα πολύ σωστό! Έτσι κινούμαι κι εγώ, θα ξεκινήσω με επαγγελματία, αφού θέλω να βγει κάτι ποιοτικό και προσεγμένο. Από εκεί και πέρα, όντως θα σπάσω αυγά, αλλά το κακό είναι ότι δεν πίνω φρέντο. Θα κάνω όμως ό,τι μπορώ. Αν διαβάσεις τη δοκιμή μου, θα δεις ότι τα λέω σταράτα:
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-62.html
Δεν ξέρω βέβαια αν θα μου ξαναδώσουν αμάξι.
-
@manast said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Οτι καινούριο και να δοκιμάσεις τελικά σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλή δύναμη.
Αναγνωρίζοντας ότι αντιπροσωπεύω μόνο τον εαυτό μου και ότι οι απόψεις είναι περίπου όσοι και οι άνθρωποι για μένα οι παρουσιάσεις "απαιτούν" προσωπική νότα και ύφος. Οι παράθεση αριθμών και ειδικά βαθμολογιών εκτός των διαστάσεων και των επιδόσεων-αποδόσεων ασφαλώς και αρέσουν σε πολλούς αλλά όχι σε μένα. -Τι θα πει βαθμολογώ το εσωτερικό με 8;
Οταν διαβάζω ένα test θέλω να δω πράγματα που δεν γράφει η μπροσούρα ούτε και ελέγχονται στο στατικό έκθεμα-αυτοκίνητο. Τα χρώματα και αν χωράω ή βολεύομαι μέσα δεν είναι ανάγκη να μου το πει ο δοκιμαστής. Θα το δω εγώ. Αν ταλαντώνεται όμως στις λακούβες ή αν τα φώτα το βράδυ ξεγελούν, θα ήθελα να το προσέξει ο δοκιμαστής.
Πιστεύω ότι οι βαθμολογίες και τα αστεράκια σηκώνουν πολύ νερό στο κρασί τους.
Το κακό με το προσωπικό ύφος του δοκιμαστή είναι ότι πρέπει να τον διαβάσεις αρκετά για να αντιληφθείς το στυλ του και μετά μπορείς να βγάζεις τα δικά σου συμπεράσματα καταλήγοντας ακόμα και να θεωρείς πλεονέκτημα κάτι που αυτός περιγράφει ως μελανό ή το ανάποδο. Για παράδειγμα το πλεονέκτημα πολλών δοκιμαστών του χαμηλού καθίσματος οδήγησης με την "υψηλή" του βαθμολογία, για κάποιους είναι ύψιστο μειονέκτημα.- Θυμάμαι όταν κάποτε κάθισα σε ένα 200SX ένοιωσα "τιμωρημένος" να μην μπορώ να το οδηγήσω! Επρεπε να είμαι ...ξαπλωμένος!Το ίδιο πράγμα για πολλούς ήταν ιδανική "σπορ" θέση. Τι βαθμό βάζεις;
Μου αρέσει το στυλ γραφής της κ. Ισμήνης, τα όποια test υπέγραφε τη δεκαετία του 80 ο Κ.Κ. αν μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ.
Και το drive, όπως και το car and driver (όταν δεν δοκιμάζουν συγκεκριμένες μάρκες) καλά είναι.
Σε ζάλισα για την γνώμη ενός στα ...7.000.000.000 αναγνωστών! Καλή επιτυχία ξανά.Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ! Όσα γράφεις είναι πάρα πολύ σωστά για αυτό και δε θα κάνω εκπτώσεις στα κείμενά μου. Εκεί είναι η ουσία, τα αστεράκια και τα λοιπά είναι γαρνιτούρα. Όποιος μένει σε αυτά, χάνει το νόημα. Επειδή όμως ομορφαίνουν το κείμενο και δίνουν μια πρώτη σαφή εικόνα για το αμάξι (άλλο να έχει 4,5 στα 5 αστέρια κι άλλο να έχει 2,5), για αυτό θα υπάρχουν κι αυτά.
Της Φαμπιάτου παραείναι κουραστικό κι εκτενές. Ειδικά σε τομείς όπως η σχεδίαση και το εσωτερικό. Εγώ θα επικεντρώνομαι στο οδηγικό κομμάτι και σε πληροφορίες που δεν είναι γνωστές στο ευρύ κοινό. Διάβασε ας πούμε τη δοκιμή του Leaf, οι πληροφορίες για την μπαταρία του μπορούν να κάνουν τη διαφορά στον αγοραστή.
-
Διάβαζα πολύ τα παλιά χρόνια (και τις διαφημίσεις που λέει ο λόγος...) ειδικό τύπο, πλέον επικεντρώνομαι σε δοκιμές και άρθρα που με ενδιαφέρουν.
Αναφορικά με τη βαθμολόγηση , ούτε εγώ προσωπικά ασχολούμαι. Δεν βρίσκω και κάποιο νόημα, κάθε εν δυνάμει αγοραστής δίνει βάση σε άλλο χαρακτηριστικό . Πιστεύω όμωως ότι η πλειονότητα των αναγνωστών οι οποίοι διαβάζουν δοκιμές μόνο το διάστημα λίγο πριν την αγορά ενός μοντέλου , ίσως και να ασχολείται.
Η δομή του drive μου αρέσει , η Ισμήνη έχει μια τυποποιημένη δομή (εξωτερικό-εσωτερικό-πόλη-κ.λπ.) η οποία εμένα δε μου πολυαρέσει. Επίσης κάπου κάπου η συχνή αναφορά στα κακώς κείμενα της χώρας ( με τους ίδιους σχεδόν πάντα χαρακτηρισμούς), κουράζει το ίδιο το κείμενο,ίσως αυτό να κάνει και τα κείμενα να φαίνονται τεράστια. Αλλά αντικειμενικά κάνει την πιο εκτενή και λεπτομερή αναφορά στα οδικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου. Εδώ είναι η ουσία για εμένα η λεπτομερής αναφορά στο οδηγικό κομμάτι, η οποία λείπει από τα περισσότερα μέσα. Δεν εννοώ μόνο τα όρια ( που εδώ πλέον ελάχιστοι γράφουν , δε ξέρω ίσως τα όρια να έχουν γίνει πλέον απλησίαστα για τους δοκιμαστές), αλλά όλα τα στοιχεία της συμπεριφοράς του ( άνεση ανάρτησης και καθισμάτων, ορατότητα, οδήγηση στην πόλη , στην εθνική , στον επαρχιακό κ.λπ.) .
Στα υπόλοιπα , μου αρέσει πολύ που το 4drivers , γράφει για πολλά παράλληλα θέματα της αυτοκίνησης και επίσης για τις εμπειρίες κατόχων από τα αυτοκίνητά τους. Μου αρέσει και το στυλ της γραφής τους.
Επίσης θα μου άρεσε η δοκιμή μεταχειρισμένων αλλά με ουσία και αναφορά σε συγκεκριμένα σημεία ελέγχου τα οποία αποκρύπτονται.Εδώ οι ξένοι είναι μακράν καλύτεροι.
Τέλος αν γίνεται , το ξέρω ότι είναι δύσκολο και ο τύπος της Ελλάδας έχει ελάχιστες δυνατότητες σε αυτό το θέμα, όσο λιγότερο στρογγυλοποιήσεις. Δε μπορώ να διαβάζω π.χ. "ο ημιάκαμπτος κάνει εμφανή τη δυσαρέσκειά του σε μερικές εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά αυτό θα συμβεί σπάνια και δεν επηρεάζει την οδηγική εμπειρία"......Εντάξει το μάθαμε πια κοπανάει!
Αυτά τα λίγα , καλή επιτυχία σε όποιο εγχείρημα , αναμένω να σε διαβάσω.... -
Αποφεύγω να διαβάζω ελληνικές σελίδες αυτοκινήτου. Χίλιες φορές προτιμώ το Motor1 και το Driven To Write.
-
επειδη πολλοι αναφερετε την φαμπιατου. στα ματια του γατου ειναι ρηχοτατη η προσεγγιση που κανει και βασικα χωρις κανενα ουσιαστικο υποβαθρο σκεψεων. κειμενα καλα μονο για καφε, να πουμε καμμια μαλακια και να ακουσουμε τι εχει να πει η ξανθια.
το ξερω οτι δεν ειναι ξανθια -
Parkers μου αρέσει και μένα, θα μπορούσε να ήταν πιο σύγχρονο λίγο.
Μία ανάμιξη multimedia (π.χ ίσως μικρά βιντεάκια ανά κατηγορία) και σαφέστατες κατηγορίες με πολύ προσωπική άποψη.
Επίσης αλήθεια, γενική αλήθεια και αναφορά στην υποκειμενική αλήθεια του αρθρογράφου, και τα 2 οφελιμα, αλλά να ξέρει και ο άλλος που μπαίνει η προσωπική άποψη, και που η αντικειμενική αλήθεια (π.χ 520λιτρα για C suv είναι αξιόλογος χώρος αποσκευών, τα 0-100 σε 9" είναι καλύτερα από τα 10").
Επίσης τα μεγάλα κείμενα κουράζουν πλέον, αυτοκίνητα κοιτάς, όχι τη διαμόρφωση των συσχετισμών δυνάμεων στον Ειρηνικό και τις πολεμικές εξελίξεις την επόμενη 50κονταετια.
-
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@gatoz said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
ντιμσαβά,
οταν εφτιαξα τον προηγουμενο χωρο της εταιρειας που λες, θεωρουσα τον εαυτο μου του χωρου και οτι ξερω τα παντα ολα. ειχα δει και συναδελφων. οκ, τρωγοτανε.
μετα χρειαστηκε να παμε σε μεγαλυτερο. ημουνα πηγμενος, ειχα και κατι θεματακια υγειας, εχω και θεμα με τα μιλφατα, διαλεξα ενα μιλφατο επαγγελματια διακοσμητη-διαμορφωτη εσωτερικων χωρων και ανεθεσα την δουλεια.
μετα, οκ, ενοιωσα πολυ μαλακας. πολυ.
ημουν μπετατζης, δεν ειχα ιδεα.
το μιλφατο εφτιαξε γαματους χωρους που το προσωπικο και ο γατος χαιρονται να δουλευουν. οχι διεκπεραιωτικη ζωη, ευχαριστηση για τον χωρο τουλαχιστον.
και μαλιστα φθηνοτερα απο οτι εγω ο μπετατζης θα εκανα.
οποτε κατ'αρχας σου προτεινω να ξεκινησεις με εναν επαγγελματια.
τωρα μια ταπεινη αποψις γατου που ΔΕΝ ειναι επαγγελματιας οποτε ειναι λιγο μπετατζιδικη, ειναι να δεις το στησιμο του gsmarena
μετα το εικαστικο βεβαια πρεπει να εχεις αποφασισει και το βασικο για τον γατο: πως γραφουμε.
το τι γραφουμε ειναι προαποφασισμενο απο το σκοπο που το φταιχνεις.
στο πως λοιπον, θα ηθελα αιρεση. πολυ αίρεση. και προσοχη στις λειτουργικες λεπτομερειες. σε μια-δυο, αρκει. ας πουμε οτι στο 3008 αν βαλεις φρεντοποτηρο στις ποτηροθηκες σου γδερνει το χειλος τους το δερμα του τεμπελη δειχνει οτι ο δρομος της μηχανολογιας που ακολουθηθηκε ηταν ο εντυπωσιασμος και οχι η ουσια.
#kali_epitihiaΠάρα πολύ σωστό! Έτσι κινούμαι κι εγώ, θα ξεκινήσω με επαγγελματία, αφού θέλω να βγει κάτι ποιοτικό και προσεγμένο. Από εκεί και πέρα, όντως θα σπάσω αυγά, αλλά το κακό είναι ότι δεν πίνω φρέντο. Θα κάνω όμως ό,τι μπορώ. Αν διαβάσεις τη δοκιμή μου, θα δεις ότι τα λέω σταράτα:
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-62.html
Δεν ξέρω βέβαια αν θα μου ξαναδώσουν αμάξι.
εισαι αδικος, το εχω διαβασει εδω και καιρο, απο οταν το εβγαλες, σε εχω μπουκμαρκ. ο γατος ειναι παντου. περα απο την ουσια των οσων γραφεις ειναι ο λογος που σου ανεφερα επαγγελματια. οχι μονο για το εικαστικο αλλα και για σουλουπωμα των διατυπωσεων, της ροης του λογου, της δημιουργιας σλογκαν και εντυπωσεων. επιμελητης λεγεται αυτος.
ΑρΕς
χαχαχ... μονο εσυ θα τη λες στη νισαν?
και επισης μπαμπας φιλολογος phd, μαμα δασκαλα και φιλολογος, ολο το σόι βασικα φιλολογοι και δασκαλοι και αδερφη φιλολογος και συγγραφεας. ο γατος βγηκε μαλακας και αμορφωτος -
Εμένα μου αρέσει η γραφή του, έχει ωραία ροή. Βαριέμαι αφόρητα τα sites δοκιμών. Για να επιτύχεις πρέπει να εστιάσεις σε ποιο ταργκετ γκρουπ θέλεις να απευθυνθείς. Προηγμένα αυτοκινητιστικα όντα σαν εμάς ή σαν τον ντουμπλιν...
Όπως είπα πρέπει να δομηθεί το site σύμφωνα με τις επιταγές της νέας εποχής. Δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό διαβάζουν δοκιμές μέσα από οθόνες αφής( δεν θα αναφέρω σε ποιο δωμάτιο του σπιτιού και κατά ποια διαδικασία). Άρα η δομή του πρέπει να έχει μακροεντολές σε διάφορα σημεία.
Τεσπά ο ειδικός θα τα ξέρει καλύτερα.Μπορείς να πηγαίνεις μεταμφιεσμένος στις αντιπροσωπείες για να σου δώσουν κάποιο αυτοκίνητο για δοκιμή.
Πέρα από την πλάκα, αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα; Αν ναι, τότε μάλλον διαβάζουμε ψευτοδοκιμες.
@gatoz Φαίνονται οι επιρροές των φιλολόγων. Μέσα από την δυσνόητη γραφή είσαι ο μόνος που κάνει ουσιαστική χρήση των σημείων στίξης σε βαθμό που επηρεάζουν το κείμενο. Μόνο αν διαβάσει κανείς με τα σημεία στίξης καταλαβαίνει το κείμενο σου με την πρώτη φορά.
-
@dimsabas said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Δεν ξέρω βέβαια αν θα μου ξαναδώσουν αμάξι.
Εεε καλά μην σκας , και ο Στέφου το test drive του C-HR το πήρε από εταιρεία leasing .
-
Η δική μου άποψη είναι γενικά να κοιτάξεις τι δεν έχουν οι περισσότερες σελίδες και να το κάνεις, πχ όπως λέει ο γάτος παραπάνω για την ποτηροθηκη που γδερνεται ο τεμπέλης πολύ σωστό, τα φώτα την νύχτα που ο monman, σχεδόν κανένας δεν αναφέρει τι φωτισμό έχει την νύχτα, κόστος σέρβις κλασικού λάδια φίλτρο μπουζί και γενικά μια παρουσίαση σαν να πήγαινε ο μέσος Έλληνας να πάρει αυτοκίνητο και να μην είχε πάρει χαμπάρι κάποια πράγματα που όταν θα το αγόραζε θα τα έβλεπε και θα χαλιοταν
-
@alex-mix said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Η δική μου άποψη είναι γενικά να κοιτάξεις τι δεν έχουν οι περισσότερες σελίδες και να το κάνεις, πχ όπως λέει ο γάτος παραπάνω για την ποτηροθηκη που γδερνεται ο τεμπέλης πολύ σωστό, τα φώτα την νύχτα που ο monman, σχεδόν κανένας δεν αναφέρει τι φωτισμό έχει την νύχτα, κόστος σέρβις κλασικού λάδια φίλτρο μπουζί και γενικά μια παρουσίαση σαν να πήγαινε ο μέσος Έλληνας να πάρει αυτοκίνητο και να μην είχε πάρει χαμπάρι κάποια πράγματα που όταν θα το αγόραζε θα τα έβλεπε και θα χαλιοταν
Έχεις χάσει αυτομάτως όλους τους petrolheads με αυτά τα βαρετά, οι οποίοι είναι αυτοί που διαβάζουν καθημερινά για αυτοκίνητα.
-
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@alex-mix said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Η δική μου άποψη είναι γενικά να κοιτάξεις τι δεν έχουν οι περισσότερες σελίδες και να το κάνεις, πχ όπως λέει ο γάτος παραπάνω για την ποτηροθηκη που γδερνεται ο τεμπέλης πολύ σωστό, τα φώτα την νύχτα που ο monman, σχεδόν κανένας δεν αναφέρει τι φωτισμό έχει την νύχτα, κόστος σέρβις κλασικού λάδια φίλτρο μπουζί και γενικά μια παρουσίαση σαν να πήγαινε ο μέσος Έλληνας να πάρει αυτοκίνητο και να μην είχε πάρει χαμπάρι κάποια πράγματα που όταν θα το αγόραζε θα τα έβλεπε και θα χαλιοταν
Έχεις χάσει αυτομάτως όλους τους petrolheads με αυτά τα βαρετά, οι οποίοι είναι αυτοί που διαβάζουν καθημερινά για αυτοκίνητα.
κατσε ρε δια
σε ενα σουβι πρεπει να δειξεις που εστιασε ο αλλος, ας πουμε στο σκληροτραχηλο ή στην εμφανιση.
σε ενα σπορ αντιστοιχα. και αυτο γινεται μονο εντοπιζοντας τις μικρες λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα, ας πουμε σε ενα type-r σε σχεση με ενα μεγκαν αρες θα ηθελα να ξερω τι βαρος εχουν οι ζαντες. -
Εγώ για τα υποβραχιόνια κλπ έλεγα.
Καλό το βάρος της ζάντας, αλλά αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα. Ας έχει πιο βαριές ζάντες και ας στρίβει καλύτερα.
-
@realzeus said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
@alex-mix said in Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;:
Η δική μου άποψη είναι γενικά να κοιτάξεις τι δεν έχουν οι περισσότερες σελίδες και να το κάνεις, πχ όπως λέει ο γάτος παραπάνω για την ποτηροθηκη που γδερνεται ο τεμπέλης πολύ σωστό, τα φώτα την νύχτα που ο monman, σχεδόν κανένας δεν αναφέρει τι φωτισμό έχει την νύχτα, κόστος σέρβις κλασικού λάδια φίλτρο μπουζί και γενικά μια παρουσίαση σαν να πήγαινε ο μέσος Έλληνας να πάρει αυτοκίνητο και να μην είχε πάρει χαμπάρι κάποια πράγματα που όταν θα το αγόραζε θα τα έβλεπε και θα χαλιοταν
Έχεις χάσει αυτομάτως όλους τους petrolheads με αυτά τα βαρετά, οι οποίοι είναι αυτοί που διαβάζουν καθημερινά για αυτοκίνητα.
Χαχα δια γιαυτό σε πάω ρε φίλε το χω πει πολλές φορές.
Δεν λέω να μιλάει μόνο γι αυτά αλλά να μπουν και αυτά μέσα -
Τώρα το είδα και σου εύχομαι τα καλύτερα στην προσπάθεια σου savvas. Είναι πολύ σωστές οι παρατηρήσεις των υπολοίπων και δεν έχω να προσθέσω πολλά.
Πολλά εξαρτώνται από το ποιοί είναι οι στόχοι σου και σε τι κοινό θέλεις να απευθύνεσαι, ψαγμένο ή μή? Εγώ προσωπικά θα ήθελα out of the box γραφή, μη επαναλαμβανόμενη και ειλικρινής. Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις ωραία βίντεο τόλμησε το. Εγώ απολαμβάνω του Matt Watson κι ας είναι casual η προσέγιση του. Αν το κάνεις στα σοβαρά θα χρειαστείς και καλούς συνεργάτες. Για να "κράζεις" ελεύθερα θα πρέπει πρώτα να σε γουστάρει ο κόσμος και να σε προτιμά ώστε να αναγκάζονται να σου δίνουν τουτού για δοκιμές
Good luck !
Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;