-
@sargus said in Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας:
Τσέκαρε το θέμα με τα 3 isofix πίσω γιατί ελάχιστα αυτοκίνητα έχουν. Ίσως αναγκαστεις να παρεις το ένα καθισματακι (Π.χ. το booster) χωρίς isofix.
Επίσης τσέκαρε το πλάτος αν σε παίρνει. Θα εκπλαγεις (αν δεν το ξέρεις ήδη) πόσα λίγα αυτοκίνητα χωράνε -στο πλάτος- 3 καθισματακια πίσω.
Overall, από το ψάξιμο που έχω κάνει και εγώ, η καλύτερη λύση είναι τα citroen και το vw touran (7θεσια). Σε όλα τα άλλα χάνεις και από κάτι.
(Το scenic εισάγεται;)ειδα το 5θυρο αντιπροσωπεια , καλο φαινεται overall. Εδω ειναι ενα grand https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25955304-renault-grand-scenic
Οσο για τα 3 isofix καλα θα ηταν αλλα θα την βολεψω και χωρις , οντως απο οτι βλεπω πολυ λιγα εχουν .. το ενα οπως ειπες με κανενα booster στην μεση ..
Παλια απλα μας ανοιγαν την πορτα και οποιος ηθελε εβαζε ζωνη και τωρα κοιταμε για 3 isofix που καταντησαμε ! χαχ
Touran δεν το χω δει απο κοντα αλλα απο φωτογραφιες και reviews πολυ αγγαρεια αμαξι μου κανει, με παρα πολυ λιγη ιπποδυναμη μηδεν χαρακτηρα (σκεψου το rifter μου αρεσει αισθητικα)@cmax75 said in Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας:
Seat Ateca και Skoda Kodiaq με 30 χιλ. τα παίρνεις 1.5t με λογικό επίπεδο εξοπλισμού αν δε σε πειράζει το γνωστό γκρουπ. Όσοι τα έχουν είναι ευχαριστημένοι πάντως.
Hyundai Tuscon 1.5, κάποιους τους ξενίζει το design, εμένα όχι. Βέβαια εμένα μου άρεσε πολύ εμφανισιακά το Multipla οπότε μην δίνεις σημασία.
Toyota Rav4 μόνο δίλιτρο, με ό,τι συνεπάγεται αυτό.
Το αυτοφορτιζόμενο hybrid είναι ακόμη καλύτερο αλλά ξεφεύγει σε τιμή. Βέβαια επειδή θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια θα πληρώσεις πολλά για αγορά αλλά θα ρεφάρεις κάπως από οικονομία βενζίνης.
Μεταχειρισμένο Ford S-Max. MPV με αχανείς χώρους και οδηγικά ενδιαφέρον, θα σε βγάλει απροβλημάτιστα για 10 χρόνια ,πιστεύω, καθότι 'αναλογικής' εποχής χωρίς ηλεκτρονικές πολυπλοκότητες.
Από καινούργια κάτι άλλο με 25-30 χιλ. δε βλέπω, το οποίο είναι και τραγικό.
Να δίνεις μέχρι 30 και να μην έχεις πολλές επιλογές για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους.Υ.Γ Μιλώντας για μπαλκόνια και καλώδια είδα ότι δεν είσαι πολύ ενήμερος για τις διαφορές mild, full και plug-in hybrid. . Δεν είναι κακό αυτό, απλώς ρίξτου μια ματιά γιατί είσαι υποψήφιος στόχος για κανένα καλόπαιδο πωλητή που μπορεί να σε ψήσει για αυτοκίνητο που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.
Ateca , kodiaq τα "βλεπω" παρα πολυ ψηλα στην λιστα..
Tucson Νομιζω το παρακαναν με το design γενικα καλο value αμαξι αλλα δεν θα παρω..Με το RAV αν και ακουγεται καλο (το υβριδικο) θα ξεφυγω απο τα 30 σιγουρα αλλα το κοιταω.
Με τα υβριδικα στο παιχνιδι παντως ισως αξιζει να παω προς αυτη την οδο .. άλλα αμαξια σαν το RAV 4 (οχι αμιγως ηλεκτρικα..) εχετε να προτεινετε? περα απο το Tucson
-
Το grand scenic έχει 3 isofix αλλά τα 2 πίσω και το 1 στον συνοδηγό , δεν ξέρω αν στις αναδιπλούμενες έχει isofix!
Και η γυναίκα μου ήταν 5μελής οικογένεια και πηγαίναν ταξίδια με ένα mini cooper (το παλιό)που είχε ο πεθερός μου και έπαιρναν και την γιαγιά μαζί . Αλλά τότε δεν υπήρχε ο όγκος των αυτοκινήτων και ο μέσος όρος της ταχύτητας ήταν πολύ μικρότερος ! -
Υβριδικό σαν το Tucson θα είναι και το νέο Sportage της Kia που θα έρθει τέλος του χρόνου (;) ή μάλλον του χρόνου...
1.600cc βενζίνη με ένα βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα, ίδια υλοποίηση με το ομοσταβλο Huyndai. -
Παιδια αρχιζει να μου αρεσει πολυ τελικα το Mercedes B class 180 μετα απο πολλα reviews που ειδα.. προτεινε ο criuser παραπανω και ειπα να το μελετησω λιγο.. το diesel μου φαινεται ιδανικο απο αποψη οικονομιας στην καθημερινοτητα + απο χωρους νομιζω θα ειμαι οκ ( οχι το τρελο boot αλλα πολυ τιμιο) ο τριτος επιβατης στην δευτερη σειρα επισης φαινεται να ειναι ανετος παρολο που δεν ειναι "ξεχωριστη θεση" σαν του Touran κτλπ Φανταζομαι και στην οδηγηση θα ειναι σουπερ.. για μερσεντες μιλαμε.
Γνωριζει κανεις γιατι η τιμη του συγκεκριμενου ειναι τοσο προσιτη?? Υπαρχουν κρυφες χρεωσεις? Κοιταω τα μοντελα του 16-17' μεταχειρισμενα με κατω απο 70κ χμ και ειναι αρκετα προσιτα και στα λεφτα μου..
Σερβις κτλπ θα κοστιζουν πολυ περισσοτερα απο το volvo π.χ. που κατεχω τωρα? -
Δες και το Fiat Tipo σε station wagon.
Μα καλύτερη λύση νομίζω είναι να δεις ένα 7θεσιο C-Max ή παρεμφερές. -
Αν το πρόβλημά σου είναι οι χώροι αποσκευών, δες και το CR-V. Μου φαίνεται παράξενο ότι θα σου φτάσει το B-class.
-
Fiat Tipo το city cross μάλλον λες το wagon είναι τεράστιοοοοο καλό αλλά μικρό μου κάνει και αυτό όσο για B class εχεις δίκιο .
Είδα ένα βιντεάκι σήμερα να γεμίζει το boot του b class και έπιασε τα 2/3 το καρότσι..μου φαινόταν μεγαλύτερο στα βίντεο /φωτος τι να πω ..
Με τα νέα μέτρα που ανακοινώνονται γίνεται ακόμη πιο δυσκολη η επιλογή....
Πολύ το ψάχνω.. και το πιο σωστό μαλλον είναι να βάλω φίλτρα για μεταχειρισμένα να πάρω ένα από τα kodiaq/c5 aircross/ Grand scenic / Peugeot 5008 που είναι και δοκιμασμένα με καποια χιλιόμετρα γ και βλέπουμε γιατί ερχονται τρελές αλλαγές στο ορίζοντα στα περί αμαξιών..
-
To Fiat Tipo Wagon εννοώ. Είναι το μόνο που το είδα δίπλα στο δικό μου (BMW Σειρά 2 Gran Tourer) και είπα "μπορεί να με βόλευε αυτό".
Από όλα αυτά που γράφεις (και που τα όταν έψαχνα) θα προτιμούσα C-Max ή S-Max. Ή το C4 Picasso. 5008 εννοείς το παλιό πολυμορφικό (που μου άρεσε) ή το νέο σουβλάκι (που δεν μου αρέσει); Αλήθεια, το 3008 δεν σου φτάνει σε χώρους; Γνωστός μου αντικατέστησε το XC60 με 3008 και είναι ευχαριστημένος. Το Volvo του λείπει μόνο τη μέρα που μαζεύει τα πράγματα για να γυρίσει από το εξοχικό.
-
Πάντως, αν κάνεις χρήση της τριτεκνίας, δες και για καινούργιο. Ανάλογα με το μοντέλο μπορεί η έκπτωση του φόρου να είναι πολύ μεγάλη.
Πάντως στο car.gr βλέπω και μεταχειρισμένα με τιμή ειδικά για τρίτεκνους. Μεταξύ των οποίων και 7θεσια Gran Tourer...
-
@marioslar said in Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας:
Παιδια αρχιζει να μου αρεσει πολυ τελικα το Mercedes B class 180 μετα απο πολλα reviews που ειδα.. προτεινε ο criuser παραπανω και ειπα να το μελετησω λιγο.. το diesel μου φαινεται ιδανικο απο αποψη οικονομιας στην καθημερινοτητα + απο χωρους νομιζω θα ειμαι οκ ( οχι το τρελο boot αλλα πολυ τιμιο) ο τριτος επιβατης στην δευτερη σειρα επισης φαινεται να ειναι ανετος παρολο που δεν ειναι "ξεχωριστη θεση" σαν του Touran κτλπ Φανταζομαι και στην οδηγηση θα ειναι σουπερ.. για μερσεντες μιλαμε.
Γνωριζει κανεις γιατι η τιμη του συγκεκριμενου ειναι τοσο προσιτη?? Υπαρχουν κρυφες χρεωσεις? Κοιταω τα μοντελα του 16-17' μεταχειρισμενα με κατω απο 70κ χμ και ειναι αρκετα προσιτα και στα λεφτα μου..
Σερβις κτλπ θα κοστιζουν πολυ περισσοτερα απο το volvo π.χ. που κατεχω τωρα?Αν καταλήξεις σε B Class, υπάρχουν λύσεις για σωστό σέρβις με πολύ λογικές τιμές. Γνωρίζω εξαιρετικό εξειδικευμένο συνεργείο εντός Αττικής...
-
Ο πεθερός μου έχει το C Max με τις συρόμενες πόρτες. Όντως είναι πολύ βολικές, το αμάξι το φορτώνει με ότι μπορείς να φανταστείς, κάνει μετακόμιση άνετα. Χωράει 5 ενήλικες > 1.85 ύψος (ψηλή οικογένεια..!) για πλάκα. Δεν έχω τσεκάρει το θέμα με τα isofix, να ρωτήσω όμως αν σε ενδιαφέρει.
Έμένα μου φαίνεται "νταλίκα" αλλά επειδή το έχω οδηγήσει 2 φορές μου έκανε εντύπωση το άρπαγμα λόγω τουρμπίνας και τα φρένα του. Το αστείο είναι ότι δεν πήρε το S Max όταν έψαχνε γιατί του φάνηκε μεγάλοΕγώ θα κοιτούσα για Kodiaq, το έχω δει και στην αντιπροσωπεία αρκετά και δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο για την περίπτωσή σου. Βασικά θα το σκεφτόμουν και για μένα γιατί είναι πολύ mucho όχημα κι ας μην τρελαίνομαι για SUV.
-
@tgd
Με το BMW grand tourer είσαι ευχαριστημένος με την μεσαία θέση και το boot του γενικα??
Κόστη συντήρησης στο περίπου?
Όντως είναι καλά τα ford από χώρους αλλά γενικά δεν μου αρέσει το "κόψιμο τους"Έκπτωση φόρου δεν υπάρχει πια.. ρώτησα στις αντιπροσωπείες.. Μονο τέλη ταξινόμησης γλιτώνεις που δεν είναι και πολλά 4-5κ αν Φτασεις στα 34-35κ να το πάρεις 30κ κάπως έτσι... Πάλι win είναι ένα καλό μεταχειρισμένο αν δεν τρελαίνεσαι για καινούριο (που δεν τρελαίνομαι εν τέλει ) και το κρατας για το Τέσλα σε 10 χρόνια χαχ
Μεταχειρισμένα για τριτεκνους είναι καλή φάση πέρα από την πλάκα και τα ψάχνω!!
@babisstinson
Δεν ξέρω γιατί αλλά από συρόμενα μου κάθεται καλά αισθητικά μόνο το rifter....
το Opel zaphira μου κάθεται επίσης καλά σχεδιαστικά ..αρχίζει και μου αρέσει και το Touran όσο πιο πολύ το κοιτάωΤο τουραν εν τω μεταξύ πήγα στην αντιπροσωπεία , δεν βγάζει πια πετρέλαιο στα 1.6κ μόνο 2λιτρους οΟ
Όσο για kodiaq, ήταν η πρώτη επιλογή πριν ξεκινήσω το ψαχτηρι , τα βλέπω στον δρόμο και είναι όντως εντυπωσιακά αμάξια.
Ακόμα αναποφάσιστος γενικα αν και άρχισα να διαμορφώνω καλή άποψη με το τι γίνεται στην αγορά . Συνεχίζω ψαχτηρι κάπου θα καταλήξω
Σας ευχαριστώ όλους btw για τις προτάσεις! -
Πάρε ενα duster diesel 4x4, και τα ρέστα κράτα τα να πηγαίνεις εκδρομές την φαμιλια
-
Σιγά τα ρέστα πλέον.
-
@marioslar said in Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας:
Με το BMW grand tourer είσαι ευχαριστημένος με την μεσαία θέση και το boot του γενικα??
Κόστη συντήρησης στο περίπου?Το πορτ-μπαγκάζ είναι τέρας σε όγκο, με εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης. Τα πιτσιρίκια λένε ότι κοιμούνται άνετα εκεί μέσα. Το ζόρι σε σχέση με το CR-V που είχα πριν και που έχει περίπου τον ίδιο όγκο είναι ότι το ύψος κάτω από το συρόμενο κάλυμμα είναι μικρότερο, οπότε οι μεγάλες μου βαλίτσες δεν χωράνε όρθιες με κλειστό το κάλυμμα. Πάντως αν ρίξεις τα πίσω καθίσματα κάνεις μετακόμιση. Έχω χωρέσει μικρή ροτόντα τραπεζαρία μαζί με τέσσερεις καρέκλες. Μακάρι να είχα και το εξτρά να πέφτει και το κάθισμα του συνοδηγού!
Το ράφι από κάτω χωράει ό,τι μπορείς να φανταστείς. Έχω αλυσίδες, φορτιστή μπαταρίες, συμπιεστή αέρα, τα εγχειρίδια, φαρμακείο, εφεδρικά γυαλιά, σκοινιά ρυμούλκισης και δέστρες και πάλι έχει χώρο. Και αν θες να το αξιοποιήσεις για κανονικό φόρτωμα, το ράφι μαζεύει πίσω από τα καθίσματα δεν χρειάζεται να το αφήσεις στο σπίτι. Βέβαια, αν πας σε επταθέσιο αυτός ο εξτρά χώρος δεν υπάρχει, αφού εκεί μαζεύονται τα καθίσματα.
Η πίσω θέση είναι στενότερη από του CR-V. Στο CR-V χωρούσαν τα "αβγά" καθισματάκια τύπου 0 στη μέση και στη μία άκρη, οπότε έμεινε η κανονική για έναν ενήλικα. Εδώ τα τύπου III είναι στις δύο κανονικές θέσεις και η μεσαία είναι στενή. Πρέπει να είσαι αδύνατος για να κάνεις απόσταση ανάμεσα στα παιδικά. Στο CR-V είχε περισσότερο αέρα.
Για το σέρβις δεν ξέρω. Είχε 5 χρόνια δωρεάν. Τον Δεκέμβριο θα μάθω! Ένα πρακτικό θέμα είναι ότι τα βιβλία σέρβις είναι αποθηκευμένα στη μνήμη του τουτού, και ο μάστορας που πήγαινα την παλιά BMW δεν μπορεί να τα ενημερώσει.
Δεν θα αγόραζα το Gran Tourer καινούργιο (θυμίζω ότι και τώρα που ουσιαστικά έχει καταργηθεί το μοντέλο έχει ένα 60άρι στην τετρακίνητη έκδοση που έχω εγώ). Αλλά ως μεταχειρισμένο βρίσκεται σε καλή τιμή, ακόμα καλύτερη φέτος. Απλά, απ' ότι κατάλαβα η παρτίδα των leasing που έληξαν πουλήθηκαν πρόπερσι και πέρυσι (συνήθως 218d και 220d και πήρα κι εγώ), τα τωρινά στο car.gr έχουν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και είναι όλα με τις μικρές μηχανές.
-
Tην grand tourer την είχα δει πριν πάρω το crv.
Είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών αλλά δεν έπαιζε καλά ο συνδιασμό στα πίσω καθίσματα δυο παιδικά καθίσματα και ένας ενήλικας.
Από συντήρηση πως είναι;
-
Μια χαρά δεν χρειάζεσαι και μεγάλη αποθήκη χαχα
Λοιπόν, καλοκοιταω μια BMW 216 grand tourer 1.6l 7 seater με αυτόματο , πετρέλαιο με κοντά στα 70κ χμ για ανταλλαγή με δικό μου και να συμπληρώσω..
μου φαίνεται καλό το σενάριο.
Λες να τα πατήσει τα 200 χωρίς μεγάλα προβλήματα?
Έχει πολύ καλό χώρο πίσω και στις φωτό δείχνει άνετο παντού.Σκέφτομαι 2 καθισματακια και booster στο μεσαίο για την μεγάλη να τα ελέγχει κιόλας
Από οδηγική συμπεριφορά είσαι εντάξει φαντάζομαι ε, κάνεις drop off σχολεία και μετά έχεις και λίγο fun drive , δεν πάει αγγαρεία η φάση.. αυτό εννοώ ..
επισης σαν αμάξι τόσα χρόνια είχε ηλεκτρικές βλάβες κτλπ?? -
Πρόσεξε μια λεπτομέρεια για το επταθέσιο: Πώς θα ρίχνεις το κάθισμα για να μπαίνει κάποιος στην τρίτη σειρά αν βάλεις καθισματάκι;
Αν οι ηλικίες το επιτρέπουν, ίσως να βολεύει να βάλεις το μεσαίο παιδί σε καθισματάκι στην τρίτη σειρά, και το μικρό και το μεγάλο στη δεύτερη.@george1977 said in Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας:
Από συντήρηση πως είναι;
Η βλάβη που έχω είναι το καλοριφέρ στη δεξιά πλευρά. Κολλάει το κλαπέτο στο κρύο (ενίοτε και στο ζεστό). Αλλά αφού δεν το κάνει πάντα και για να το φτιάξει ο μάστορας πρέπει να ψάχνει κάπου πίσω από το ταμπλό το έχω αφήσει μέχρι να κολλήσει εντελώς.
Fun to drive; Όχι και τόσο, μαούνα είναι. Έχει πολύ μεγάλο μεταξόνιο που είναι πρόβλημα στα στροφιλίκια. Όταν σταματάει να στρίβει το τιμόνι, το πίσω μέρος δεν έχει μπει ακόμα στη στροφή. Υπάρχει αυτή η αίσθηση ότι το μπροστά είναι BMW, αλλά το πίσω όχι. Αλλά σε αυτοκινητόδρομο είναι άλλη φάση, ειδικά σε κάτι σημεία, όπως οι στροφές της Γλύφας, περνάς αέρα. Μεγάλο μεταξόνιο σημαίνει και πολύ καλύτερη απόδοση σε ανοιχτές στροφές! Φυσικά γέρνει πολύ λιγότερο από το CR-V, αλλά καμιά σχέση με το πώς κάθεται στο δρόμο η 3άρα.
Οι χώροι για τους πίσω είναι επιπέδου σειράς 5. Έχω την εντύπωση ότι η δικιά μου ήταν από limo service: μαύρη με μπεζ δέρμα και όλα τα εξτρά για τους πίσω (τραπεζάκι, ποτηροθήκη, δυχτάκι για περιοδικά, φώς, σαν να είναι αεροπλάνο) και τίποτα για τον οδηγό!
Προτάσεις αγοράς αυτοκινήτου 5-μελούς οικοιγένειας