-
@manag99 said in HYUNDAI FORUM:
Καλησπέρα,
αγορασα προσφατα ενα i30 του 17 απο ιδιωτη. Ειναι ακομα μεσα στην εγγυηση και ψαχνω ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο στην Αθηνα για το 1ο μου service. Απο την μια σκεφτομαι τον Τσαπαλο, απο την αλλη κοιταω και μικροτερα συνεργεια καθως πιστευω οτι στα μικρα συνεργεια εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να προσεξουν το αυτοκινητο σου.
Θα ηθελα την γνωμη σας και τις προτασεις σας.
up
-
@aea4tf thanks
-
Αν έχεις όρεξη και δεν βαριέσαι πήγαινε Μητρόπουλο.
Εγώ εκεί πήγαινα για ένα διάστημα μέχρι που βαρέθηκα τα πέρα/δώθε και το πούλησα.Καλός ο Μητρόπουλος, κάνει και εκπτώσεις, δίνει και μία κάρτα για προσφορές και εμένα με άφηνε να παρακολουθώ τις εργασίες.
-
Η Χιουντάι έχει διαπράξει ένα τεράστιο έγκλημα στα μάτια μου. Τέτοιο που προσωπικά παρότι έχει ενδιαφέροντα αμάξια και ποιοτικα και εξοπλιστικά να μην θέλω ούτε να πάω να τα δω.
Τα νέα τιμόνια δυο ακτίνων είναι απλά κακασχημα, τραγικά, απωθητικά, αηδιαστικά.
Πως μπόρεσαν να βγάλουν τέτοια αηδία; Είδαμε και πάθαμε να ξεμπερδεύουμε με τις δυακτινες αηδίες τη δεκαετία του 90 και επανήλθαν; Έλεος !! -
-
Καλή φάση. Μπράβο στην Hyundai.
Μείον ένας κατασκευαστής από την λίστα των επιλογών μου... αν ζω μέχρι τότε...
Έλα, να μειώνεται η λίστα!
-
Μέχρι το 2035 ποιος ζει και ποιος πεθαίνει;
-
Λογικά όλες θα βγαίνουν και θα το ανακοινώνουν με τη σειρά
-
-
Hyundai i20 N 6MT 24.990 ευρώ
Hyundai i20 N Performance Pack 6MT 26.490 ευρώ
Hyundai i30 N 6MT 30.490 ευρώ
Hyundai i30 N Performance Pack 6MT 34.990 ευρώΠολύ καλές τιμές για τα i20N, i30N αναλογίζομενοι τι προσφέρουν.
Αν δεν είχαν πέσει οι μισθοί στην Ελλάδα της κρίσης ειδικά το i20N μαζί με το Fiesta ST θα ήταν τα νέα Saxorallα της εποχής μας.
Hyundai i30 Fastback N Performance Pack 6MT 35.990 ευρώ
Πολύ θα ήθελα ένα Fastback i30N Performance Pack για οικογενειακό..Το Kona N για κάποιον λόγο τους ξέφυγε στην τιμή..
-
Παρατηρώντας πολλά σχόλια από κατόχους i30, Ceed & XCeed (δεν γνωρίζω αν το έχουν και άλλα μοντέλα) σχετικά με το πρόβλημα που παρατηρείται εδώ και χρόνια στο τιμόνι και τον θόρυβο που κάνει κατά την περιστροφή του, μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
- Η μαμά εταιρεία πως γίνεται να συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα με το ίδιο εξάρτημα? Το θεωρώ αδύνατο να μην το γνωρίζουν μετά από τόσες αναφορές και αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο που συνεχίζει το ίδιο τροπάριο εδώ και τόσα χρόνια. Επίσης, αν το θέμα δεν υπάρχει σε άλλα μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν άλλο υλικό εκεί ή συμβαίνει σε όλα?
- Όσοι προέβησαν σε αλλαγή, λύθηκε το θέμα ή θα πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να ξηλώνετε τιμόνια?
- Όσο είναι το αυτοκίνητο στην εγγύηση, θεωρώ ότι το κόστος καλύπτεται από την αντιπροσωπεία...Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει λήξει η εγγύηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
-
@christosvvs said in HYUNDAI FORUM:
Παρατηρώντας πολλά σχόλια από κατόχους i30, Ceed & XCeed (δεν γνωρίζω αν το έχουν και άλλα μοντέλα) σχετικά με το πρόβλημα που παρατηρείται εδώ και χρόνια στο τιμόνι και τον θόρυβο που κάνει κατά την περιστροφή του, μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
- Η μαμά εταιρεία πως γίνεται να συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα με το ίδιο εξάρτημα? Το θεωρώ αδύνατο να μην το γνωρίζουν μετά από τόσες αναφορές και αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο που συνεχίζει το ίδιο τροπάριο εδώ και τόσα χρόνια. Επίσης, αν το θέμα δεν υπάρχει σε άλλα μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν άλλο υλικό εκεί ή συμβαίνει σε όλα?
- Όσοι προέβησαν σε αλλαγή, λύθηκε το θέμα ή θα πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να ξηλώνετε τιμόνια?
- Όσο είναι το αυτοκίνητο στην εγγύηση, θεωρώ ότι το κόστος καλύπτεται από την αντιπροσωπεία...Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει λήξει η εγγύηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
Ως πρώην κάτοχος hyundai i30 το πρόβλημα δεν λύνεται με την αλλαγή. Είχα αλλάξει 2 πλαστικά δαχτυλίδια εκτός εγγύησης με ίδιον κόστος. Πραγματικά λυπηρό και απαράδεκτο. Προφανώς το αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμο.
-
Παιδιά μπορείτε να πείτε παραπάνω πληροφορίες για το πρόβλημα; Είναι κάτι ορατό με την μία, σε ένα test drive πχ, ή εμφανίζεται με την πάροδο του χρόνου;
-
@nascar1 said in HYUNDAI FORUM:
@christosvvs said in HYUNDAI FORUM:
Παρατηρώντας πολλά σχόλια από κατόχους i30, Ceed & XCeed (δεν γνωρίζω αν το έχουν και άλλα μοντέλα) σχετικά με το πρόβλημα που παρατηρείται εδώ και χρόνια στο τιμόνι και τον θόρυβο που κάνει κατά την περιστροφή του, μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
- Η μαμά εταιρεία πως γίνεται να συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα με το ίδιο εξάρτημα? Το θεωρώ αδύνατο να μην το γνωρίζουν μετά από τόσες αναφορές και αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο που συνεχίζει το ίδιο τροπάριο εδώ και τόσα χρόνια. Επίσης, αν το θέμα δεν υπάρχει σε άλλα μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν άλλο υλικό εκεί ή συμβαίνει σε όλα?
- Όσοι προέβησαν σε αλλαγή, λύθηκε το θέμα ή θα πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να ξηλώνετε τιμόνια?
- Όσο είναι το αυτοκίνητο στην εγγύηση, θεωρώ ότι το κόστος καλύπτεται από την αντιπροσωπεία...Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει λήξει η εγγύηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
Ως πρώην κάτοχος hyundai i30 το πρόβλημα δεν λύνεται με την αλλαγή. Είχα αλλάξει 2 πλαστικά δαχτυλίδια εκτός εγγύησης με ίδιον κόστος. Πραγματικά λυπηρό και απαράδεκτο. Προφανώς το αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμο.
Το κόστος αλλαγής που ανέρχεται περίπου?
-
@babisstinson said in HYUNDAI FORUM:
Παιδιά μπορείτε να πείτε παραπάνω πληροφορίες για το πρόβλημα; Είναι κάτι ορατό με την μία, σε ένα test drive πχ, ή εμφανίζεται με την πάροδο του χρόνου;
Από τα όσα έχω διαβάσει συμβαίνει με την πάροδο του χρόνου... Υπάρχουν αρκετές αναφορές και βίντεο, όπου όταν στρίβεις το τιμόνι τέρμα, ακούγεται ένας έντονος θόρυβος, σαν να πατάς σε ξύλο που τρίζει ένα πράμα...
Μέχρι στιγμής το έχω δει σε i30, ceed & xceed, δεν ξέρω αν υπάρχει και στα υπόλοιπα μοντέλα... -
@christosvvs said in HYUNDAI FORUM:
@nascar1 said in HYUNDAI FORUM:
@christosvvs said in HYUNDAI FORUM:
Παρατηρώντας πολλά σχόλια από κατόχους i30, Ceed & XCeed (δεν γνωρίζω αν το έχουν και άλλα μοντέλα) σχετικά με το πρόβλημα που παρατηρείται εδώ και χρόνια στο τιμόνι και τον θόρυβο που κάνει κατά την περιστροφή του, μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες:
- Η μαμά εταιρεία πως γίνεται να συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα με το ίδιο εξάρτημα? Το θεωρώ αδύνατο να μην το γνωρίζουν μετά από τόσες αναφορές και αδυνατώ να κατανοήσω το λόγο που συνεχίζει το ίδιο τροπάριο εδώ και τόσα χρόνια. Επίσης, αν το θέμα δεν υπάρχει σε άλλα μοντέλα, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν άλλο υλικό εκεί ή συμβαίνει σε όλα?
- Όσοι προέβησαν σε αλλαγή, λύθηκε το θέμα ή θα πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να ξηλώνετε τιμόνια?
- Όσο είναι το αυτοκίνητο στην εγγύηση, θεωρώ ότι το κόστος καλύπτεται από την αντιπροσωπεία...Τι γίνεται στην περίπτωση που έχει λήξει η εγγύηση?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!
Ως πρώην κάτοχος hyundai i30 το πρόβλημα δεν λύνεται με την αλλαγή. Είχα αλλάξει 2 πλαστικά δαχτυλίδια εκτός εγγύησης με ίδιον κόστος. Πραγματικά λυπηρό και απαράδεκτο. Προφανώς το αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμο.
Το κόστος αλλαγής που ανέρχεται περίπου?
Το ανταλλακτικό κοστίζει 2 ευρώ.. Όλη η υπόθεση είναι η εργασία.. 80 με 100 να υπολογίζεις...
-
-
Νέος τιμοκατάλογος Hyundai Kona (με αυξήσεις από 200-600 ευρώ όπως πλέον κάνουν όλοι). Μόνο το full hybrid παρέμεινε ως έχει.
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2021/10/timokatalogos_kona.pdf
Δεν κοίταξα σε άλλα μοντέλα της μάρκας,αλλά πιθανά κι εκεί θα ισχύουν νέες τιμές.
-
Και το i20 απο οτι βλεπω πηρε 300€ αυξηση απο τον Αυγουστο που το παρηγγειλα.
-
Εντωμεταξυ το kona είναι το πιο ουσιαστικό αυτοκίνητο της hyundai και αμέσως μετά προβλέπω πως θα είναι το .............Κάσπερ.....ναι κύριοι το Κάσπερ!
Και τα δύο παράγονται στην έδρα της εταιρίας ενω όλα τα άλλα δεξιά και αριστερά.
HYUNDAI FORUM