-
Τελικά ρε σεις, πάει, άχρηστο κι αυτό, #mono_focus ?
-
Σχετικά με την στενότητα για τους πίσω φαντάζομαι ότι έχει να κάνει μόνο με τα πόδια τους και ίσως κεφάλι γιατί το συνολικό φάρδος του αμαξιού μεγάλωσε κατά 5εκ από το προηγούμενο μοντέλο. Το μεταξόνιο είναι 2.67 τόσο ήταν και πριν;
Το #monofocus εννοείται ότι δεν μπαίνει στο διλλημα η πεζω πρώτον γιατί αυτό θέλουν γενικο σχεδιασμό και αλλαγη φιλοσοφίας δεν γίνεται έτσι γρήγορα θέλει χρόνια και μάλλον διαφορετική ομάδα μηχανικών.
Και δεύτερον ας πούμε ότι το αφεντικό τρελενοταν και έπαιρνε τους μηχανικούς τηςης Φορντ αυτό θα κόστιζε και θα έπρεπε ή να πουλα με μικρότερο κέρδος ή να τσιμπήσει την τιμή.
Το προηγούμενο δεν είχε πάει καλά σε πωλήσεις με τον αέρα που έχει την τελευταία 3 ετια αυτό θα πάει καλύτερα παρά το γνωστό γδαρσιμο που κάνει στους πελάτες της. -
308 Active, με ροδέλες και φυσικά κουμπιά για a/c κι ήχο για όσους δεν βολεύουν τα αφής:
Πάντως σε όσα review εχω διαβάσει η οδήγησή του λένε πως είναι πολύ καλός συμβιβασμός ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα (ένας ανέφερε κάτι μεταξύ Focus σε οδηγική συμπεριφορά κι άνεση σε Octavia). Επίσης βελτιωμένο ελαφρώς και τιμόνι σε αίσθηση,συγκριτικά με το προηγ. 308
-
Τέλειο.
Όπως το θέλω, ή μάλλον όπως μπορώ να το αγοράσω.
Έαν είναι έτσι το active τότε άνετα το αγοραζα σε dieselaki.
Ούτε οι ζάντες με νοιάζουν που γρατζουνιουνται στα πεζοδρόμια ούτε τα πολλά ηλεκτρονικά στον κλιματισμό.
Στο συγκεκριμένο τα τάσια του είναι πανέμορφα!!!Καλά αν βγαίνει και κάπως λογικό σε τιμή και με το αυτόματο κιβώτιο τότε αυτή η έκδοση (active) είναι μια χαρά για την Ελλάδα. Αλλά ακόμα και με χειροκίνητο κιβώτιο ,επειδή θα το ήθελα για ανοιχτό δρόμο, δεν με πειράζει.
Acc θα έχει σε αυτήν την έκδοση;Εφόσον λένε είναι καλύτερο του προηγούμενου 308 τότε θα ναι μια χαρά αυτοκίνητο.
Το προηγούμενο σας το έχω ξαναπεί ήταν απίστευτο για τα χρήματα που κόστιζε. Ήταν εξαιρετικό vfm προς το τέλος της καριέρας του. Εξαιρετικός συνδιασμός άνεσης και κρατήματος και ποιότητα απόσβεσης της ανάρτησης. Αν ήθελες κατά παραπανω σε ένα από αυτά κάτι θα έχανες στα υπόλοιπα. Ήταν ακριβώς στη μέση από αυτά τα τρία βασικά στοιχεία οδήγησης. -
Το θέμα Lap είναι η τιμή που θα έχει αυτό το active όπως το βλέπουμε στο video . Αν ξεκινάει από τα 23.999 καληνύχτα. Θα έχει στην χώρα μας την τύχη του focus σε σχέση με το puma , όπου puma στην περίπτωση της Peugeot βάλε 2008. Και δεν μιλάμε για 208 που σε σχετικές τιμές με τον ανταγωνισμό είναι πανάκριβο αλλά σε απόλυτες βολεύει σε leasing η αγορά με ορίζοντα να το πουλήσεις σε 3-4 χρόνια.
Νομίζω πως στην χώρα μας στην κατηγορία αυτή υπάρχει το... #mono_corolla_hybrid , αυτόματο , acc , hybrid πραγματικό που είναι future proof , ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω ,και αυτό άνετο και ενδιαφέρον οδηγικά πλέον, ένα πλήρως ολοκληρωμένο πακέτο και σε συμφέρουσα τιμή με μόνο αρνητικό του χώρους που όμως είναι ένας εύκολος συμβιβασμός για τους περισσότερους.
Και μην ξεχνάτε και το astra που είναι ίδιο αυτοκίνητο και παραδοσιακά (θα δούμε αν θα αλλάξει τώρα αυτό) έχει πάντα κάποιες καταπληκτικές εμπορικές εκδόσεις από πλευράς τιμής / αξίας. -
To corolla είναι εξαιρετικό πακέτο. Όντως.
26.000 λένε στην Ολλανδία το active ,άρα σε εμάς πόσο;Να και μια φωτό
Σκέψου έτσι είναι η βασική έκδοση το 2021 ...Που είναι ο dublin; χάθηκε...ελπίζω όλα να ναι καλά.... Μας έλειψε είναι η αλήθεια.
-
Ωραίο είναι μέσα και έτσι , όντως , αλλά στο παραπάνω βίντεο ...κάτι με χάλασε εξωτερικά και εννοώ στις γραμμές και ακμές που είναι σαν ανύπαρκτες στα πλαϊνά και στο ύψος των παραθύρων , δεν μπορώ να το εξηγήσω , παίζει τόσο μεγάλο ρόλο μια ωραία ζάντα στο πως βλέπει το μάτι ένα συνολικό σχέδιο;
-
Στην φώτο με τις μικρές ζάντες και τα τάσια. Οκ δεν είναι και ότι καλύτερο, συμφωνώ.
Κάπως φλύαρο στον μπροστινό προφίλ. Πολλοί όγκοι και πληροφορίες μαζεμένες.Έγραψα λαθος την τιμή, 27.000 στην Ολλανδία...
Η υπόθεση εξελίσεται σε "Όσο εγώ ποσταρω εσεις ανεβάζετε την τιμή"
-
-
Δλδ ένα καλοεξοπλισμενο 308 θα είναι στα 32-34000? Πχ ένα allure 1.5 eat8? Αν λέμε ότι θα είναι πάνω από το 2008 και κάτω από το 3008 κάπου εκεί θα κάτσει.
Δλδ πατσιζει εύκολα τον άσο....
Και θα είναι εύκολα ακριβότερο απο φοκους, σιβικ, γκολφ...
Θέλω να δω πως θα πάει από πωλήσεις. Αν τα καταφέρουν με τέτοιες τιμές τι να πω μπράβο στην πεζω και γίνεται επίσημα πριμιουμ μάρκα στα μάτια μου. -
Κάποτε τα ίδια λέγαμε για το 3008 αλλά λόγω design και εξοπλισμού στα πέριξ των 30.000 αποτελούσε καλύτερη επιλογή από X1, GLA ,XC40 , σάρωσε , έστρωσε το χαλί για την αλλαγή φιλοσοφίας της Peugeot. Τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα για το 2008 , σιγά μην πουλήσει στα 26-28κ έλεγα , την άκουσαν οι Γάλλοι , καληνύχτα. Είδαμε πως πήγε και αυτό , έσκισε παντού. Τώρα όμως μιλάμε για μια παραδοσιακή κατηγορία με τεράστιο ανταγωνισμό και εδραιωμενες αντιλήψεις για την κάθε μάρκα και μοντέλο. Θέλει πραγματικά έξυπνη τοποθέτηση ειδικά στο άνω άκρο των τιμών . Για φανταστείτε ένα allure στην hybrid έκδοση των 180 αλόγων στα 30k , θα έβαζε σε σοβαρή σκέψη τον υποψήφιο αγοραστή του άσσου. Στα 26κ θα χρειαζόταν κάτι πολύ καλό σε εξοπλισμό για να παίξει στα ίσια το Golf, στα 22-24 νομίζω πως τα focus , astra , ceed , θα είναι καλύτερες επιλογές. Υπάρχει και η εμπειρία του 208 , δεν είναι εύκολο να παλέψει με το clio , τα μικρά κορεατικά , το fiesta , και το νέο fabia σε λίγο .
-
Πάντως, το allure eat8 1.5 diesel στην Ιταλία (που είναι στα περισσότερα μοντέλα πιο ακριβή από μας) έχει 30.700. Οπότε το βρισκω λιγο υπερβολικό να'χει εδώ 34.000
-
Έβαλα εκεί την τιμή γιατί διάβασα ότι θα είναι πάνω από το 2008. Το 2008 σε αυτή την εκτέλεση έχει 31.5 ή 31.8 χωρίς εκπτώσεις.
Πάντως ισχύει αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω.
Εδώ πρόκειται για καθιερωμένη κατηγορία με συγκεκριμένο πιστό και οδηγοκεντρικο κοινό που δεν ψωνίζει σύμφωνα με τις τάσεις.
Δλδ ένα 308 στα 27-28Κ πρέπει να δίνει ταυτόχρονα καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερο σαλόνι και σχεδίαση για να δελεάσει τους αγοραστές της κατηγορίας και να ξεχάσουν τιμόνια, σασμάν και φρένα.
Πρέπει να φέρει νέο κόσμο στην κατηγορία που φθίνει σε βάρος των υπερυψωμένων. -
-
Η υβριδική έκδοση είναι το απόλυτο γαλλικό. (Οκ με παράξενη θέση οδήγησης).
Ποιος γάτος και ποια καγκουρια;;;
Θα έχει και αεροδυναμική και στριψημο και τα πάντα όλα. -
Αυτό που βλέπουμε είναι πως Mazda & Peugeot έχουν ξεφύγει 2 γενιές μπροστά σε αισθητική απ όλες τις άλλες βιομηχανίες, ανεξαρτήτως κόστους...
Μπορεί ένα Φορντ να είναι ακόμη καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά φαίνεται σαν να οδηγείς το παλιό αμάξι του πατέρα σου μπροστά τους, ενώ οι λεγόμενοι Γερμανοί πριμιουμ κατασκευαστές είναι πλέον πουθενάδες συγκρινόμενοι...
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@strom said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Επειδή βλέπω ότι παίζει πολύ σε συζητήσεις αλλά και σε video η sw έκδοση, έκανα μια πρόχειρη διαμόρφωση σε toyota corolla touring sports lounge,2.0 hybrid (με τα διπλά ψαλίδια πίσω και όχι ημιάκαμπτο) με διάφορα extra (μεταλλικό χρώμα, συναγερμούς, σύστημα πλοήγησης, προστατευτικά κ.α.) και βγαίνει στα 32000-33000, κυριολεκτικά με τα πάντα όλα. Τι τύχη μπορεί να έχει το 308 estate ήθελα να ήξερα
-
Γενικά τα estate δεν έχουν τύχη στην Ελλάδα.
-
Θα πουλήσει το 308 γιατί το 95% του κόσμου δεν ενδιαφέρεται για αναρτήσεις και τέτοια "άχρηστα" πράγματα, μόνο για οθόνες, design, μπλιμλίκια και αίσθηση Πρίμιο.
-
-
@fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:
το 95% του κόσμου δεν ενδιαφέρεται για αναρτήσεις και τέτοια "άχρηστα" πράγματα, μόνο για οθόνες, design, μπλιμλίκια και αίσθηση Πρίμιο.
το 40% οπως το λες (εχει πιάσει το νόημα η peugeuot και λιγότερο κάποιες άλλες μάρκες και δίνουν πολύ εμφαση εκεί) και αλλο ενα 40% για καταναλώσεις (ΤΟΥΟΤΑ κλασικά)
αφήνω ενα 20% και πολύ βάζω για τα υπολοιπα
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)