-
Η κατηγορία αποκτά νέο ενδιαφέρον.
-
Με 400χλμ και κάτι ψιλά αυτονομία δεν θα πάει μακριά , χρειάζεται τουλάχιστον +50% αυτονομία
-
@yem said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Με 400χλμ και κάτι ψιλά αυτονομία δεν θα πάει μακριά , χρειάζεται τουλάχιστον +50% αυτονομία
το +90% των οδηγων δεν κανει περισσοτερα από 50 την ημέρα. Αν δουλεύεις μακριά από το σπίτι σου άντε να κανεις 100 την ημέρα, το καλοκαίρι που πας σε παραλία αντε να κάνεις 200, αν θες να ταξιδέψεις, πχ Αθήνα-Καβάλα μια στάση θα την κάνεις, και με συμβατικό θα έκανες για βενζίνη τώρα θα κάνεις και ένα γεύμα. Μια χαρά αυτονομία έχει.
-
@ataim said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
@yem said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Με 400χλμ και κάτι ψιλά αυτονομία δεν θα πάει μακριά , χρειάζεται τουλάχιστον +50% αυτονομία
το +90% των οδηγων δεν κανει περισσοτερα από 50 την ημέρα. Αν δουλεύεις μακριά από το σπίτι σου άντε να κανεις 100 την ημέρα, το καλοκαίρι που πας σε παραλία αντε να κάνεις 200, αν θες να ταξιδέψεις, πχ Αθήνα-Καβάλα μια στάση θα την κάνεις, και με συμβατικό θα έκανες για βενζίνη τώρα θα κάνεις και ένα γεύμα. Μια χαρά αυτονομία έχει.
Δεν είναι έτσι. Βάσανο είναι τα ηλεκτρικά σε ταξίδι: https://www.youtube.com/watch?v=qjcufw9qL60&ab_channel=EVLoader
Για την πόλη προφανώς είναι μια χαρά.
-
Ωραία, έχω δύο προτάσεις για την Καβάλα, πρώτη νοικιάζεις βενζινοκίνητο, δεύτερη θυμάστε που το 80 στις διακοπές είχαν όλοι τρέιλερ γιατί δεν χωρούσαν τα μπαγκαζια;
Πουλάνε κάτι Γάλλοι ένα 60kwh στα 11κ ευρώ για να κάνεις ταξίδι χωρίς στάσεις. -
Να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά και να πρέπει να νοικιάσεις αυτοκίνητο για να πας ένα ταξίδι. Αξία ανεκτίμητη!
-
https://ev-database.org/car/1521/Renault-Megane-E-Tech-Electric
38 χιλιάρικα προ επιδότησης. 60 kWh η μπαταρία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. 130 kWh σε φόρτιση DC (πολλά παλαμάκια στη Lexus και τα 35 στο UX). Βγαίνεις λίγο ακριβότερο από το Citroen C4 (που όμως έχει λίγο μικρότερη αυτονομία) κι είναι πολύ πιο όμορφο. Νομίζω ότι δε θα τα πάει άσχημα στις πωλήσεις, αν και θα εξαρτηθεί πολύ από τον τότε ανταγωνισμό.
-
@dimsabas said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
https://ev-database.org/car/1521/Renault-Megane-E-Tech-Electric
38 χιλιάρικα προ επιδότησης. 60 kWh η μπαταρία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις. 130 kWh σε φόρτιση DC (πολλά παλαμάκια στη Lexus και τα 35 στο UX). Βγαίνεις λίγο ακριβότερο από το Citroen C4 (που όμως έχει λίγο μικρότερη αυτονομία) κι είναι πολύ πιο όμορφο. Νομίζω ότι δε θα τα πάει άσχημα στις πωλήσεις, αν και θα εξαρτηθεί πολύ από τον τότε ανταγωνισμό.
Έχεις κολλήσει με τα 35 kW όταν η Lexus λέει ότι είναι 50 kW η DC φόρτιση.
-
Εδώ λέει για 35:
https://ev-database.org/car/1251/Lexus-UX-300eΑλλά και 50 να είναι, πάλι είναι ξεφτίλα για την τιμή και την κατηγορία του. Άλλωστε, δεν είναι μόνο το 50άρι, αλλά κι η αερόψυκτη μπαταρία, η φόρτιση με 6,6 kWh σε AC.
Όπως και να έχει, όλα εξαρτώνται από την τιμή που πωλείται κάτι και τη χρήση για την οποία προορίζεται. Και δεν νομίζω ότι αγοράζεις ένα UX στα 50-60 χιλιάρικα για αστική χρήση.
Αλλά το θέμα μας είναι το Megane, όχι το UX.
-
@dimsabas said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Εδώ λέει για 35:
https://ev-database.org/car/1251/Lexus-UX-300eΑλλά και 50 να είναι, πάλι είναι ξεφτίλα για την τιμή και την κατηγορία του. Άλλωστε, δεν είναι μόνο το 50άρι, αλλά κι η αερόψυκτη μπαταρία, η φόρτιση με 6,6 kWh σε AC.
Όπως και να έχει, όλα εξαρτώνται από την τιμή που πωλείται κάτι και τη χρήση για την οποία προορίζεται. Και δεν νομίζω ότι αγοράζεις ένα UX στα 50-60 χιλιάρικα για αστική χρήση.
Αλλά το θέμα μας είναι το Megane, όχι το UX.
Να σου πω την αλήθεια, αδιάφορο μου είναι τι λέει το ev-database όταν η ίδια η Lexus-Toyota λένε 50 kW. Στο AC 32 A στα 230 V max μονοφασικό μπορεί να πάρει, τι περισσότερο να κάνει;
-
ΟΚ, ας δεχτούμε ότι είναι ορθογραφικό λάθος τής σελίδας.
Όσο για το AC, πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα φορτίζουν με 11, λίγα με 22 και ένα με 43!
Για να μείνουμε εντός θέματος, το Megane είναι στα 11. Κι αν κάποιος νομίζει ότι η φόρτιση AC ΔΕΝ είναι σημαντική, είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί αυτή χρησιμοποιεί κανείς για το 95% των περιπτώσεων. Στο σπίτι, σε ένα σούπερ-μάρκετ/σινεμά/έξω στην πόλη που θα πάει να φορτίσει.
-
@ataim said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
@yem said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Με 400χλμ και κάτι ψιλά αυτονομία δεν θα πάει μακριά , χρειάζεται τουλάχιστον +50% αυτονομία
το +90% των οδηγων δεν κανει περισσοτερα από 50 την ημέρα. Αν δουλεύεις μακριά από το σπίτι σου άντε να κανεις 100 την ημέρα, το καλοκαίρι που πας σε παραλία αντε να κάνεις 200, αν θες να ταξιδέψεις, πχ Αθήνα-Καβάλα μια στάση θα την κάνεις, και με συμβατικό θα έκανες για βενζίνη τώρα θα κάνεις και ένα γεύμα. Μια χαρά αυτονομία έχει.
Εννοείται για καθημερινή χρήση είναι κομπλέ αλλά θα δώσεις 30-35κ + τον φορτιστή + εργασίες ηλεκτρολόγου για να πηγαίνεις super market και βόλτα για ποτάκι ? Ένα τέτοιο αμάξι είναι ταξιδιάρικο δεν μπορεί κάθε 350χλμ να σταματάς για φόρτιση.
-
Βρε παιδιά, μην κουβεντιάσουμε ΚΙ ΕΔΩ για το αν είναι βιώσιμο ή όχι ένα ηλεκτρικό και πάλι τα ίδια για το αν ταξιδεύουν. Υπάρχει το αντίστοιχο θέμα, έχουν γίνει πλείστες αναφορές σε αυτά.
Στα του Megane, μόνο εγώ το βρίσκω πολύ όμορφο; Και ψηλωμένο, στο κλίμα τση εποχής.
-
Κρίμα που είναι ψηλωμένο. Τα ηλεκτρικά ειδικά πρέπει να είναι χαμηλά και όσο πιο αεροδυναμικά γίνεται για να αυξάνουν την αυτονομία τους. Εξαιρετικά είναι τα Tesla Model 3 (σιχαίνομαι την συντόμευση Μ3 που λένε οι Τεσλάκηδες, Μ3 είναι μόνο η γρήγορη BMW!!!), το VW iD3, το BMW i3 (τι έχουν πάθε με αυτό το "3" όλοι τους;) κλπ. Τα ψηλωμένα είναι απλά χάσιμο κιλοβατωρών!
-
@realzeus said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Να έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά και να πρέπει να νοικιάσεις αυτοκίνητο για να πας ένα ταξίδι. Αξία ανεκτίμητη!
κλαιω χαχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχαχα (αλήθεια είναι όμως 100%)
οσο για το θέμα όμορφο φαίνεται μου αρεσει.
μονο η αυτονομία του μου φαινεται κακή αλλα μπορεί να έχει παραπάνω εκδόσεις με διαφορετικες μπαταριες. -
@realzeus said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Κρίμα που είναι ψηλωμένο. Τα ηλεκτρικά ειδικά πρέπει να είναι χαμηλά και όσο πιο αεροδυναμικά γίνεται για να αυξάνουν την αυτονομία τους. Εξαιρετικά είναι τα Tesla Model 3 (σιχαίνομαι την συντόμευση Μ3 που λένε οι Τεσλάκηδες, Μ3 είναι μόνο η γρήγορη BMW!!!), το VW iD3, το BMW i3 (τι έχουν πάθε με αυτό το "3" όλοι τους;) κλπ. Τα ψηλωμένα είναι απλά χάσιμο κιλοβατωρών!
Συμφωνώ και για τα αψηλά ηλεκτρικά και για το Μ3, έλεος //Μ3 είναι και είναι ΜΟΝΟ για BMW!! Οπως και 5αρα είναι η BMW, τέλος!
-
Είστε μια δεκαετία πίσω, ποια Μ3 τώρα... Αλλάζει ο κόσμος. Όσο για τα αψηλά, αυτά θέλει ο λαός, γιατί να πάει κόντρα η Renault; Για να χάσει πωλήσεις; Και για ποιο λόγο; Για να μην κάνεις 3' επιπλέον σε κάθε στάση για τα 5 ταξίδια το χρόνο; Κλάιν! Υπόψη ότι μιλάμε για Ευρώπας, με πληθώρα ταχυφορτιστών. Όχι για Ελλαδίτσα.
-
@dimsabas said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Είστε μια δεκαετία πίσω, ποια Μ3 τώρα... Αλλάζει ο κόσμος. Όσο για τα αψηλά, αυτά θέλει ο λαός, γιατί να πάει κόντρα η Renault; Για να χάσει πωλήσεις; Και για ποιο λόγο; Για να μην κάνεις 3' επιπλέον σε κάθε στάση για τα 5 ταξίδια το χρόνο; Κλάιν! Υπόψη ότι μιλάμε για Ευρώπας, με πληθώρα ταχυφορτιστών. Όχι για Ελλαδίτσα.
//Μ3 είναι ΜΙΑ εδώ και 40 (σχεδόν) χρόνια...δεν θα το αλλάξουμε τώρα!!
Το αψηλό καίει περισσότερο, άρα καταργεί (για εμένα) την ουσία του ηελκτρικού. Αλλά γούστα είναι αυτά! Πάντως ένα Tesla 3 πολύ θα το ήθελα....το Renault οχι!
-
Το αψηλό καίει περισσότερο, αλλά αυτό γιατί είναι αντίθετο στο ηλεκτρικό; Ίσα-ίσα, όταν το κόστος είναι αμελητέο, τόσο λιγότερο σε πειράζει η αυξημένη κατανάλωση. Σε ένα θερμικό, με νοιάζει αν το Arona καίει 2 ευρώ παραπάνω στα 100 από το αντίστοιχο Ibiza. Στα ηλεκτρικά, τι να καίει 1,4 ευρώ, τι να καίει 1,6... Κλάιν!
-
@dimsabas said in Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022:
Το αψηλό καίει περισσότερο, αλλά αυτό γιατί είναι αντίθετο στο ηλεκτρικό;
Γιατι η αυτονομία ειναι περιορισμένη (άρα και τα 20-30χλμ) μετράνε, γιατί η φόρτιση παίρνει ώρα και γιατί ακόμα δεν έχουμε καλό δίκυτο φορτιστών. Άρα τα 30-50χλμ μικρότερη αυτονομία (ελέω κατανάλωσης) σε ένα θερμικό είναι αδιάφορα, σε ένα ηλεκτρικό όμως όχι. Εδώ η Τέσλα βάζει πλαστικά αεροδυναμικά καλύμματα στις ζάντες αλουμινίου για να κερδίσει 2% αυτονομία.
Νέο -ηλεκτρικό- Renault Megane 2022