Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 117
    • 244
    • 245
    • 115 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    4883
    132567
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm @dimitriscsd last edited by

      @dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:

      Δε με ενθουσίασε το GL+.

      GLX σίγουρα. Δεν έχω αποφασίσει για το αυτόματο αν και νομίζω πως θα τα αξίζει τα λεφτά του (είναι 2 χιλιάρικα πάνω...)

      Σκεφτόμαστε να θυσιάσουμε το χρώμα (ίσως είναι και καλύτερα να μην είναι μεταλλικό) και μακάρι να βρούμε κάποια μικρή έκπτωση κάπου. Αλλιώς ξεχνάμε το 4Χ4 και παίρνουμε ένα αξιοπρεπέστατο hatch ή crossover με λίγο λιγότερα.

      Εν τω μεταξύ φτάσαμε τα λεφτά να πάρω κι άλλο Focus 182... χαχαχα Μακάρι να είχε και καμιά ακόμα επιλογή της προκοπής με 4WD αλλα δυστυχώς τίποτα...

      Τι δεν σε ενθουσίασε;;;

      dimitriscsd 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • dimitriscsd
        dimitriscsd @storm last edited by

        @storm η πλήρης έλλειψη αισθητήρων παρκαρίσματος για όχημα που θα χρησιμοποιηθεί και στην πόλη, τα 4 μόνο ηχεία, τα καθίσματα και το χρώμα των ζαντών.

        Η απουσία αναδιπλούμενων καθρεφτών, keyless start και Navi δεν θεωρώ ότι είναι σημαντική.

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 @dimitriscsd last edited by

          @dimitriscsd Για την απουσία keyless και navi θα συμφωνήσω,αλλά η απουσία αναδιπλ. καθρεπτών -ειδικά αν είναι κατά μεγάλο ποσοστό για χρήση πόλης- είναι σημαντική. Το λέω εξ ιδίας εμπειρίας (ο δεξιός καθρέπτης είναι θέμα να τον κλείσεις φορώντας ζώνη και περνάς από πολύ στενά που δεν αρκέι το κλείσιμο του αριστερού μόνο)

          dimitriscsd 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • storm
            storm last edited by

            Δυστυχώς κάποιος αυτονόητος εξοπλισμός κόβεται για να σπρώχνουν τους πελάτες στις ακριβότερες εκδόσεις.

            Το ίδιο κάνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές. Θα τόλμαγα να πω όμως ότι οι Γάλλοι δεν τα συνηθίζουν αυτά. Τα αυτονόητα τα δίνουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Δυστυχώς τα αυτονόητα δεν είναι για όλους (κυρίως κατασκευαστές και εισαγωγείς) τα ίδια. Για παράδειγμα το Vitara εχει βασικό εξοπλισμό στην Ελλάδα τα θερμαινόμενα καθίσματα (άχρηστα τους περισσότερους μήνες και στις περισσότερες Ελληνικές πόλεις) και δεν έχουν τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • dimitriscsd
                dimitriscsd @panormus772 last edited by dimitriscsd

                @panormus772 Έχεις δίκιο σ αυτό. Στο Focus το χρησιμοποιώ σπάνια αλλά επίσης δε το πάω σχεδόν ποτέ σε κέντρο και στενάκια.

                Το βιτάρα θα πηγαίνει παντού στην πόλη καθώς θα είναι το δεύτερό μας...

                Σκεφτόμαι ακόμα το θέμα του χρώματος... Νομίζω πως θέλω να αποφύγω τον μαύρο ουρανό (και τα 800 ευρώ), όσο κι αν μας αρέσει αυτό το ανοιχτό μπλέ. Άσε που έχουμε ήδη ένα μπλε αν και άλλη απόχρωση!

                Μάλλον για άσπρο απλό (150ευρώ) vs άσπρο perle (600 ευρώ) το βλέπω. Θετικό του πρώτου η εύκολη επιδιόρθωση αν χρειαστεί (γίνεται τοπικά βάψιμο και σβήσιμο) και του δεύτερου η ομορφιά, ειδικά στον ήλιο!

                Το κόκκινο (απλό) που είναι τελείως δωρεάν νομίζω δεν ταιριάζει σε αυτό το αυτοκίνητο. Άσε που θα παρκάρει αρκετά στον ήλιο και μπορεί να ξεθωριάσει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • storm
                  storm last edited by

                  Για το απλό κόκκινο νομίζω ότι μου είπαν το χρεώνουν 150euro, αν θυμάμαι καλά.
                  Λευκό περλέ όμορφο αλλά για να φτιαχτεί σε φανοποιείο δύσκολο.
                  Λευκό απλό νομίζω ότι είναι το καλύτερο για καθημερινή χρήση. Πλένεται και ποιο εύκολα.

                  Νομίζω ότι στο Vitara ταιριάζει πολύ το γκρι και το ασημί χρώμα. Αλλά αυτά είναι και προσωπικά γούστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • dimitriscsd
                    dimitriscsd last edited by

                    Μίλησα τώρα με Ρέθυμνο. Ο πωλητής έτη φωτός καλύτερος και πιο εξυπηρετικός από του Ηρακλείου, ακόμα και από το τηλέφωνο!

                    Μου είπε ο άνθρωπος (μόνος του) πως αυτό το διάστημα δεν υπάρχουν προωθητικές ενέργειες αλλά μπορεί μέσα στον Σεπτέμβρη να ανακοινώσουν από τα κεντρικά κάτι και θα με ενημερώσει.

                    Του ζήτησα αντίστοιχες προσφορές (χειροκίνητο και αυτόματο) και τα νούμερα ήταν κατευθείαν 80 περίπου ευρώ κάτω χωρίς να συζητήσουμε για έκπτωση.

                    Ρώτησα αν προσφέρεται κάποιο αξεσουάρ εφόσον δεν υπάρχει χρηματική έκπτωση και μου είπε πως θα επανέλθει αφού ρωτήσει το αφεντικό. Με ενδιαφέρουν πατάκια λαστιχένια (μέσα και πορτ μπαγκάζ) και ρεζέρβα. Για την ρεζέρβα μου είπε πως ίσως είναι πολύ ακριβή (κάτι για 500 ανέφερε) και επομένως μπορεί να είναι δύσκολο να δωθεί ως δώρο. Μπορεί όμως η ανάγκης να είναι φθηνότερη. Θα ρωτήσει όπως και να έχει...

                    Επίσης προς τιμήν του ότι ανέφερε (πάλι μόνος του) πως οι 9άρες καινούριες οθόνες μπαίνουν στην Ελλάδα και όχι στο εργοστάσιο. Δεν ξέρω αυτό πόση σημασία έχει, είναι σίγουρα όμως μια πληροφορία που αγοραστής πρέπει να την ξέρει.

                    @storm Ωραίο το ασημί, όμως ασημί είναι το Picanto που αλλάζουμε οπότε θέλουμε μια αλλαγή.

                    Έπεσε το μάτι μου και σε αυτό το άρθρο που αναφέρει 2 διαφορετικά χρονικά διαστήματα παρουσίασης του νέου μοντέλου... Πραγματικά δε ξέρω τι ισχύει και με αγχώνει αυτό. Αν είναι να παρουσιαστεί κάτι σχετικά σύντομα, δεν ξέρω αν είναι σωστό να αγοράσουμε τώρα.

                    https://electricvehicleweb.com/2021-suzuki-vitara-details/

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                      @dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:

                      Έπεσε το μάτι μου και σε αυτό το άρθρο που αναφέρει 2 διαφορετικά χρονικά διαστήματα παρουσίασης του νέου μοντέλου... Πραγματικά δε ξέρω τι ισχύει και με αγχώνει αυτό. Αν είναι να παρουσιαστεί κάτι σχετικά σύντομα, δεν ξέρω αν είναι σωστό να αγοράσουμε τώρα.

                      https://electricvehicleweb.com/2021-suzuki-vitara-details/

                      Κανείς δεν ξέρει τίποτα! Η δικιά μου άποψη (από όσα καταλαβαίνω) ειναι ότι το επόμενο Vitara θα είναι ουσιαστικά το Yaris Cross. Από ότι φαίνεται, όποιο καινούργιο όχημα παρουσιάζει η Suzuki είναι ένα Τογιότα με άλλο σήμα. Οπότε εαν θες πραγματικό offroader, πάρε τώρα όσο είναι ακόμα "σωστό" και Suzuki.

                      ΥΓ: Κρατάω μια επιφύλαξη για το Vitara ως flagship και βαρύ όνομα, αλλιώς δεν θα είχα καμία αμφιβολία ότι θα είναι Τογιότα 100%.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      dimitriscsd storm 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • dimitriscsd
                        dimitriscsd @fanis75 last edited by dimitriscsd

                        @fanis75 το άρθρο το αναφέρει αυτό, ότι δηλαδή μπορεί να έχει κινητήρια σύνολα από Toyota και πως αυτά που έχουν τώρα είναι απλά rebadged μοντέλα.

                        Γράφουν όμως πως πιστεύουν ότι τα επόμενα Suzuki θα είναι in-house hybrids χρησιμοποιώντας μόνο τους κινητήρες της Toyota.

                        Περισσότερο με φοβίζει μια ενδεχόμενη αλλαγή σε CVT με τα οποία έχουν τρέλα οι Ιάπωνες...

                        H άλλη εκδοχή είναι να κρατήσουν το τωρινό και απλά να του κάνουν εμφανησιακές και εξοπλιστικές αλλαγές. Στο εσωτερικό δηλαδή τους παίρνει να προσθέσουν διζωνικό κλιματισμό, digital cluster, ασύρματη φόρτιση, περισσότερες θύρες usb κ.ά. τα οποία θα έδιναν αρκετή "ζωή" ακόμη.

                        Γίνεται να ξυπνήσω αύριο και να έχουν βγάλει Jimny με τον κινητήρα του Vitara και να το φέρνουν Ευρώπη; Ακόμα και 3θυρο. Δε ζητάω πολλα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • storm
                          storm @fanis75 last edited by

                          @fanis75 Εκτός αν δούμε ξανά Grand Vitara...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Βιταρα με υβριδικό Τογιότα και cvt.
                            mono vitara μετά😊 😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • dimitriscsd
                              dimitriscsd last edited by

                              https://www.autoindustriya.com/auto-industry-news/suzuki-to-suspend-vitara-production-is-ph-affected.html

                              Αρχίσανε τα όργανα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefanos75 last edited by

                                Καλημέρα σας. Το οδήγησα χθες . Gl+ 4wd . Ωραίο στο δρόμο , έβαλα και το πρόγραμμα sport , το οποίο το καταλαβαίνεις αμέσως . Θέση οδήγησης εξαιρετική , ωραία οπτική του οδηγού.
                                Έγραψα κατανάλωση 6.1 πιστεύω πάει και πιο κάτω καθώς γέμιζα τις ταχύτητες .

                                . Στα αρνητικά η οθόνη - ελπίζω η 9αρα να έχει επιπλέον δυνατότητες .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by dimitriscsd

                                  Παραθέτω και λίγο GLX action για όποιον ενδιαφέρεται, έτσι για να δούμε λίγο πιο "ζωντανά" τις διαφορές. Χειροκίνητο βέβαια αλλά δε πειράζει!

                                  Youtube Video

                                  P.S.: ανοίγει το ντουλαπάκι και έχει μέσα 2-3 τόμους Papyrus Larousse Britannica...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tgk last edited by tgk

                                    Κάποιο νέο από τη νέα γενιά ; Ρώτησε κάποιος την αντιπροσωπεία αν έχουν κάτι νεότερο ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ρώτα την Τογιότα...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • cmax75
                                        cmax75 last edited by

                                        Χτες το πρωί η γυναίκα μου και μάνα των δυό παιδιών μου έξυσε όλο το εμπρός αριστερό μέρος του c-max στον τοίχο του άνετου γκαράζ μας καθώς το ξεπάρκαρε.
                                        Από θόλο τροχού μέχρι φανάρι και φως ομίχλης.
                                        Το δεξί το είχε κοπανήσει την άνοιξη, το ξεπέρασα.

                                        Για να μην πάω στο φαρμακείο για χάπια είπα να πορευτώ προς κηφισίας, στο ύψος αμαρουσίου-χαλανδρίου όπου και μπήκα διαδοχικά σε toyota,
                                        ford και suzuki.

                                        Στην toyota μου είπαν πως το yaris cross έρχεται σε καμμιά βδομάδα και τότε θα το δούμε από κοντά.
                                        Από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα το αυτοκίνητο έχει κάποια συν, κάποια πλην, αλλά νομίζω πως ο κύριος λόγος που θα το δει κάποιος είναι το υβριδικό σύστημα.
                                        Παρόλα αυτά, μιας και θα έχει το ίδιο εσωτερικό με το yaris μπορώ να πω πως δε μου φαίνεται και το πιο ευχάριστο περιβάλλον για καθημερινή συμβίωση.
                                        Μπαίνεις στο καπάκι σε corolla που, χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο, νιώθεις πως μπήκες σε αμάξι όχι μία, αλλά δύο κατηγορίες πιο πάνω.
                                        Τέλος πάντων, πάει αυτό.

                                        Το puma δεν το είχα δει από κοντά μέχρι τώρα.
                                        Ωραίο, ντεπορτίβο, μάγκικο, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ για το sup και τα μπαγκάζια, θέση οδήγησης κτλ.
                                        Αλλά μου έδωσε και μιά εσάνς σκορποχώρι.
                                        Λίγο ο ουρανός, λίγο κάποιοι διακόπτες, με χάλασαν και οι ζώνες που δεν ρυθμίζονται καθ΄ύψος, χαρακτηριστικό που έχω συναντήσει μόνο σε ένα dacia logan
                                        που οδήγησα στην ισπανία και ακόμη προσπαθώ να ξεχάσω.
                                        Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
                                        Είπαμε να κάνω κι ένα test-drive να το βγάλω και λίγο εθνική, να δω τιμόνι, καταναλώσεις, ησυχίες, ανέσεις και τα ρέστα.

                                        Και τέλος Vitara (ή μήπως vitara και τέλος;)
                                        Επίσης δεν το είχα δει από κοντά.
                                        Ρε τι ωραία ¨αναλογική¨αίσθηση...
                                        Ευήλιο, ευάερο, ευρύχωρο.
                                        Μέσα σου δείχνει ότι δεν είναι και η τελευταία λέξη της αυτοκίνησης αλλά δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν με χάλασε καθόλου.
                                        Το αυτοκίνητο σε στατικό τσεκάρισμα με έκανε να χαμογελάω.
                                        Όλα στη σωστή θέση, κόμπακτ, δίνοντάς σου μια εντύπωση πως ακόμη και αυτά που θα χαρακτηρίζονταν ως μείον από κάποιους (σκληρά πλαστικά, παλαιότητα στη σχεδιαση κτλ) τελικά του δίνουν χαρακτήρα.
                                        Δείχνει πως θα αντέξει και τα βασανιστήρια
                                        από τα παιδιά, χωράει και τα συμπράγκαλα και έχει και ψιλο-υβρίδιο.
                                        Δυστυχώς δεν έχει αυτοκίνητο για test drive, ξέρει κάποιος που παίζει να βρω βόρεια προάστεια ή Αθήνα;
                                        Επίσης ο υπεύθυνος πωλήσεων μου είπε πως πλέον δεν παίζει έκδοση 4χ4 και αυτόματο...
                                        Ούτε παραγγελία. Λίγο κουφό μου φάνηκε, δεν είχα ακούσει ή διαβάσει κάτι τέτοιο.
                                        Το αυτοκίνητο στις τιμές που παίζει είναι ευκαιρία να το χαρείς και με το αυτόματο που διαβάζω πως είναι και πολύ καλό, και με την τετρακούνα που είναι
                                        αξιοπρεπής.
                                        Ξέρετε κάτι εσείς ρε παιδιά για αυτό, που το κατέχετε και περισσότερο το θέμα vitara?

                                        M storm npapanik 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                        • M
                                          manast @cmax75 last edited by

                                          @cmax75 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Και τέλος Vitara (ή μήπως vitara και τέλος;)
                                          Επίσης δεν το είχα δει από κοντά.
                                          Ρε τι ωραία ¨αναλογική¨αίσθηση...
                                          Ευήλιο, ευάερο, ευρύχωρο.
                                          Μέσα σου δείχνει ότι δεν είναι και η τελευταία λέξη της αυτοκίνησης αλλά δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν με χάλασε καθόλου.
                                          Το αυτοκίνητο σε στατικό τσεκάρισμα με έκανε να χαμογελάω.
                                          Όλα στη σωστή θέση, κόμπακτ, δίνοντάς σου μια εντύπωση πως ακόμη και αυτά που θα χαρακτηρίζονταν ως μείον από κάποιους (σκληρά πλαστικά, παλαιότητα στη σχεδιαση κτλ) τελικά του δίνουν χαρακτήρα.
                                          Δείχνει πως θα αντέξει και τα βασανιστήρια

                                          Τα λες καλά. Επιασες το πνεύμα και χαμογέλασες. Και στο χειρισμό χαμογελάς.-Και στο Puma βέβαια. Το άλλο που κολάει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Το βιτ αν ειναι να περνα τα βασανιστηρια του μαξ δε θα βγαλει ουτε τον μισο χρονο του φορδ. Η λαμαρινα του μονο απο βροχη σε προστατευει. Σαν αναγκαιο κακο την αντιμετωπιζουν στη σουζ. Εχεις δει πως σκιζει η κολα Α4. Ενα τετοιο πραγμα!

                                            ....

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 115 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr