-
https://elganador.car.gr/cars/
ΠΟια η γνωμη σας για τον συγκεκριμένο; Δεν εχει κριτικες. Προφανως τα αμαξια του ειναι απο leasing αλλα εχει καλες τιμες. Αν το παω σε αντιπροσωπεια της ford μπορουν να δουν αν τα χμ ειναι πραγματικα ή επειδη ειναι απο leasing δεν φαινονται, γιατι λογικα θα τα εκαναν εκτος αντιπροσωπειας
αν ειναι απο ληζινγκ πλην χερτζ και αβις τα σερβις ειναι μονο αντιπροσωπεια
-
apolonios wrote:
https://elganador.car.gr/cars/
ΠΟια η γνωμη σας για τον συγκεκριμένο; Δεν εχει κριτικες. Προφανως τα αμαξια του ειναι απο leasing αλλα εχει καλες τιμες. Αν το παω σε αντιπροσωπεια της ford μπορουν να δουν αν τα χμ ειναι πραγματικα ή επειδη ειναι απο leasing δεν φαινονται, γιατι λογικα θα τα εκαναν εκτος αντιπροσωπειας
αν ειναι απο ληζινγκ πλην χερτζ και αβις τα σερβις ειναι μονο αντιπροσωπεια
Με τους Έλληνες μαντραδες πρέπει να είσαι ντεντέκτιβ για να δεις αν λένε αλήθεια. Μπορεί 3ετιας αμάξι να έχει 200000χμ και να το πουλάνε με 60000χμ
-
Θέλω να αγοράσω επαγγελματικό αυτοκίνητο 3ετιας από την Γερμανία με 50-60.000χμ. Για μεγαλύτερη σιγουριά θα το πάρω από αντιπροσωπεία της mercedes. Η τιμη του αυτοκινήτου είναι 1000-2000€ ακριβότερη αλλά πιστεύω ότι το αμάξι θα είναι καλό. Στην αρχή σκεφτόμουν να πάω μόνος μου και να το φέρω οδικώς αλλά δεν μιλάω Γερμανικά και πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο να συνεννοηθώ.
Απ'οτι βλέπω στην Ελλάδα δύο είναι οι αξιόπιστοι έμποροι που φέρνουν αυτοκίνητα. Carsforyou και carbrokers. Έχει κανείς άποψη για τους συγκεκριμένους; Το αμάξι είναι ένα mercedes vito. Στην Ελλάδα τα τριετίας κοστίζουν 16000+ και χωρίς ΦΠΑ, οπότε με ΦΠΑ πάνε πάνω από 19000€ και έχουν και πάνω από 100.000χμ. Στην Γερμανία βρίσκω με 15000€ και με τα μισά χιλιόμετρα ΜΕ τον ΦΠΑ. Ο εκτελωνισμος θα κοστίσει 1200€ αν τα υπολογίζω σωστά.
φιλε επειδη με ενδιαφερει κ μενα η αγορα απο Γερμανια μηπως συνεργαστηκες με καποια απο τις δυο εταιρειες?
-
Kαλημερα παιδια, εχει κανενας εμπειρια απο auto haus autohaus.gr και για αυτον https://autodamigos.car.gr/cars/view/35732761/#modal ;;;
-
Υπάρχει κάποιος πίνακας υπολογισμού κόστους εκτελωνισμού για μεταχειρισμένα επιβατικά ι.χ. ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε το τελωνείο ? Ευχαριστώ.
Εκτός από το τελωνείο και την έκδοση πινακίδας (αλήθεια τι κόστος υπάρχει σε αυτό?) υπάρχουν άλλα επιπλέον έξοδα?
-
Υπάρχει κάποιος πίνακας υπολογισμού κόστους εκτελωνισμού για μεταχειρισμένα επιβατικά ι.χ. ώστε να μπορούμε να υπολογίσουμε το τελωνείο ? Ευχαριστώ.
Εκτός από το τελωνείο και την έκδοση πινακίδας (αλήθεια τι κόστος υπάρχει σε αυτό?) υπάρχουν άλλα επιπλέον έξοδα?
Όχι δεν υπάρχει. ή να το πω πιο σωστά δεν υπάρχει διαθέσιμος για εμάς, τον έχουν τα τελωνεία και δεν τον δίνουν σε κανέναν. Μπορείς στο περίπου να το υπολογίσεις (υπάρχουν τα % στο internet) αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος, γιατί δεν ξέρεις τον εξοπλισμό την Ελληνικής έκδοσης σε σχέση με την εισαγόμενη. Αρα εαν θές να είναι 100% σίγουρος, μόνο με αριθμό πλαισίου στο εκτελωνιστή να ρωτήσει το τελωνείο και να του πουν ακριβώς. Στο περίπου, ναι μπορείς να το υπολογίσεις.
Τα έξοδα είναι τα εξής:
- Μεταφορικά (ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο)
- Κόστος τελωνείου (ΕΤΤ)
- Αμοιβή εκτελωνιστή
- Πινακίδες και άδεια
- ΚΤΕΟ
- Έλεγχος του αυτοκινήτου στο εξωτερικό (εαν θες να το κάνεις)
- Ο,τιδήποτε έκτακτο μπορεί να σκάσει.
-
Να ρωτησω κι εγω κατι: Αν εγω φερω απο χωρα της Ευρωπης αμιγως ηλεκτροκινητο αυτοκινητο, με δεδομενο οτι δεν υπαρχει κοστος τελωνειου, τί ακριβως πληρωνω;
-
Να ρωτησω κι εγω κατι: Αν εγω φερω απο χωρα της Ευρωπης αμιγως ηλεκτροκινητο αυτοκινητο, με δεδομενο οτι δεν υπαρχει κοστος τελωνειου, τί ακριβως πληρωνω;
Ότι έγραψα παραπάνω, εκτός από το Νο.2, δηλαδή το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης το οποίο φυσικά είναι και το μεγαλύτερο κόστος.
-
Το εντυπωσιακό είναι το μισό εκατομμύριο πρόστιμα, από πραγματικά ελάχιστες περιπτώσεις. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για παρανομίες εκατοντάδων εκατομμυρίων εις βάρος του δημοσίου (ναι, το κράτος είμαστε εμείς, όταν ζημιώνεται χάνουμε και εμείς) σε σύνολο, και αν το βάλεις σε βάθος χρόνου τα ποσά πρέπει να είναι ασύλληπτα.
-
Ετυχε να γνωρίζω έναν από τους έντιμους έμπορους μτχ . Είναι έντιμος επειδή δουλεύει για χόμπι , γιατί πρέπει να κάνει κάποια δουλειά . Είναι ιδιόκτητο το μαγαζί του και έχει απ΄ ευθείας επαφή με τις χώρες εισαγωγής .
Μου έλεγε ότι τους είχε κάνει επίσκεψη στο παρελθόν μεγαλόσχημος ξύστης , που τους είπε , θέλω και οι άλλοι του κυκλώματος , 5000 ανά αμάξι και δεν πληρώνετε τίποτα στο κράτος.
Ο δικός μου που έχει μεγάλη περιουσία , προφανώς δεν τσίμπησε , αλλά πολλοί στην γύρω περιοχή και αλλού τσίμπησαν και έκαναν αρκετές χιλιάδες δουλίτσες τέτοιου τύπου.
Τον ξύστη τον έπιασαν , τους εμπόρους , οι περισσότεροι έπαιρναν μέτρα να μην φαίνονται , αλλά έχουν ακόμα δίκες σε εκκρεμότητα.
Οι αγοραστές έχουν θέμα , αφού όλα γίνονταν στο όνομα τους με εξουσιοδότηση .
Δεν ξεχνάμε όμως ότι οι αγοραστές δημιουργούν και συντηρούν τα λαμόγια σε κάθε επάγγελμα . Γιατί το παίζουν έξυπνοι και γίνονται θύματα από τους άλλους που είναι επαγγελματίες και άρα πιο έξυπνοι από αυτούς...
Καθότι όπως λέει και το ρητό , στην πτνα , πτανιές δεν κάνεις...
Το κακό όμως είναι ότι αυτή η κατάσταση είχε διαλύσει τις τιμές των δικών μας μτχ. Γιατί εσύ είχες το αμάξι σου σε άριστη κατάσταση με τα σέρβις κλπ και στο σύγκριναν με τα σαπάκια και ήθελαν να στο πάρουν πιο φτηνά από αυτά.
Ετσι κατέληγες να το σκοτώσεις στους εμπόρους ή να το κρατήσεις.
Τώρα βέβαια έχουν αλλάξει αυτά , αφού όλοι το διπλοσκέπτονται με τα μτχ. εισαγωγής.
-
Το εντυπωσιακό είναι το μισό εκατομμύριο πρόστιμα, από πραγματικά ελάχιστες περιπτώσεις. Φαντάζομαι ότι μιλάμε για παρανομίες εκατοντάδων εκατομμυρίων εις βάρος του δημοσίου (ναι, το κράτος είμαστε εμείς, όταν ζημιώνεται χάνουμε και εμείς) σε σύνολο, και αν το βάλεις σε βάθος χρόνου τα ποσά πρέπει να είναι ασύλληπτα.
Δυστυχώς είναι γωνστά αυτά, χρόνια τώρα...αλλά δεν τιμωρείται κανείς, παρά μόνο οι ανυποψίαστεοι αγοραστές. Και έχουν γίνει και πολλά άλλα. Ξέρω άνθρωπο που μετά από 3 χρόναι βρέθηκε μπλεγμένος και κλήθηκε να πληρώσει €50.000 πρόστιμο. Θέλει πάρα πολλή προσοχή. Και όπως είπε ο Κρου, εμείς που έχουμε σωστά μεταχειρισμένα (ακόμα και εισαγωγής, όπως το δικό μου αλλά το έκανα μόνος μου) δυσκολευόμαστε να τα δώσουμε. Γιατί εμένα μου λέει ο άλλος 'ο τάδε έμπορος το δίνει €1.000 κάτω με τα μισά χιλιόμετρα' και άντε να τον πείσω ότι έχει τα 4πλάσια χιλιόμετρα.
-
Kαλημερα!
Ψάχνω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο diesel, για λόγους οικονομίας επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης. Και επειδή δεν έχω ιδέα ούτε από μεταχειρισμένα ούτε από diesel, θα ήθελα τη βοήθειά σας...
-
Τι μοντέλο; Σίγουρα μικρό. Οικογένεια δεν έχω άρα ούτε απαιτήσεις σε χώρους, οπότε ούτε μου χρειάζεται ούτε θέλω να κουβαλάω έναν άχρηστο όγκο. Από αυτά που έχω διαβάσει, έχω περιορίσει την αναζήτηση σε 4 μοντέλα - corsa, yaris, fiesta, i20 (το 1400). Αρχικά, συμφωνείτε με την επιλογή; Είναι κάποιο από αυτά που δεν αξίζει;
-
Πώς θα βρω ένα καλό αυτοκίνητο; Μιλάω για αυτοκίνητο 5-6 ετών, euro6. Έχοντας διαβάσει όλα τα ποστ εδώ με τις ιστορίες φρίκης για τους εμπόρους μεταχειρισμένων, ξεκίνησα να ψάχνω στο car.gr για αυτοκίνητο από ιδιώτη. Αλλά στη Θεσσαλονίκη που είμαι πωλούνται ελάχιστα με τα κριτήρια που έχω βάλει (4 αυτή τη στιγμή) και οι ιδιώτες δεν είναι πάντα ιδιώτες ή το έχουν αγοράσει κι αυτοί μεταχειρισμένο από Γερμανία. Επίσης, συχνά πουλάνε ακριβότερα από τους εμπόρους.
Βάζοντας μέσα και τους εμπόρους είναι σαφώς περισσότερα, αλλά εκεί για μένα είναι το χάος, χωρια που δεν έχω 'δικό μου' συνεργείο. Από τους εμπόρους που προτείνατε σαν αξιόπιστους:
Ο Παπαδημητρίου έχει ένα Yaris του '16 με 66.000 χλμ και 10.900 ευρώ.
Ο Κατάκης ένα Corsa του '16 με 114.000 και 8.850 ευρώ.
Ο Σίνης (αντιπρόσωπος) ένα Corsa '17 με 63.000 χλμ και 9.650 ευρώ.
Πολλά λεφτά (ο Παπαδημητρίου ξεφεύγει πολύ) αλλά τουλάχιστον μπορώ να πάω σε αυτούς 'με κλειστά μάτια', τουλάχιστον όσον αφορά τα χιλιόμετρα; Ξέρετε κάποιον άλλον στη Θεσσαλονίκη που να είναι εμπιστοσύνης;
Κάποια άλλη συμβουλή γιατί (όπως είναι φανερό!) έχω πελαγώσει;
-
-
Σε έμπορο με 'κλειστά μάτια' δεν μπορείς να πας (ειδικά εαν είναι εισαγωγής το αυτοκίνητο). Έχω δει πολλά και για αυτό αποφάσισα να φέρω μόνος μου από Γερμανία (το πουλάω τώρα). Μια ένδειξη για τα χιλιόμετρα είναι η τιμή πώλησης στο εξωτερικό σε σχέση με εδώ. Εαν ένα Γιάρις με 66.000χλμ στην Γερμανία πωλείται π.χ. €7.000, εδώ δεν μπορεί να έχει κάτω από €10.000, γιατί ο έμπορος πρέπει να βγάλει και κέρδος (τυχαία τα νούμερα).
-
Kαλημερα!
Ψάχνω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο diesel, για λόγους οικονομίας επειδή κάνω πολλά χιλιόμετρα εκτός πόλης. Και επειδή δεν έχω ιδέα ούτε από μεταχειρισμένα ούτε από diesel, θα ήθελα τη βοήθειά σας...
- Τι μοντέλο; Σίγουρα μικρό. Οικογένεια δεν έχω άρα ούτε απαιτήσεις σε χώρους, οπότε ούτε μου χρειάζεται ούτε θέλω να κουβαλάω έναν άχρηστο όγκο. Από αυτά που έχω διαβάσει, έχω περιορίσει την αναζήτηση σε 4 μοντέλα - corsa, yaris, fiesta, i20 (το 1400). Αρχικά, συμφωνείτε με την επιλογή; Είναι κάποιο από αυτά που δεν αξίζει;
- Πώς θα βρω ένα καλό αυτοκίνητο; Μιλάω για αυτοκίνητο 5-6 ετών, euro6. Έχοντας διαβάσει όλα τα ποστ εδώ με τις ιστορίες φρίκης για τους εμπόρους μεταχειρισμένων, ξεκίνησα να ψάχνω στο car.gr για αυτοκίνητο από ιδιώτη. Αλλά στη Θεσσαλονίκη που είμαι πωλούνται ελάχιστα με τα κριτήρια που έχω βάλει (4 αυτή τη στιγμή) και οι ιδιώτες δεν είναι πάντα ιδιώτες ή το έχουν αγοράσει κι αυτοί μεταχειρισμένο από Γερμανία. Επίσης, συχνά πουλάνε ακριβότερα από τους εμπόρους.
Βάζοντας μέσα και τους εμπόρους είναι σαφώς περισσότερα, αλλά εκεί για μένα είναι το χάος, χωρια που δεν έχω 'δικό μου' συνεργείο. Από τους εμπόρους που προτείνατε σαν αξιόπιστους:
Ο Παπαδημητρίου έχει ένα Yaris του '16 με 66.000 χλμ και 10.900 ευρώ.
Ο Κατάκης ένα Corsa του '16 με 114.000 και 8.850 ευρώ.
Ο Σίνης (αντιπρόσωπος) ένα Corsa '17 με 63.000 χλμ και 9.650 ευρώ.
Πολλά λεφτά (ο Παπαδημητρίου ξεφεύγει πολύ) αλλά τουλάχιστον μπορώ να πάω σε αυτούς 'με κλειστά μάτια', τουλάχιστον όσον αφορά τα χιλιόμετρα; Ξέρετε κάποιον άλλον στη Θεσσαλονίκη που να είναι εμπιστοσύνης;
Κάποια άλλη συμβουλή γιατί (όπως είναι φανερό!) έχω πελαγώσει;
Παντως απο ιδία εμπειρία, ο Παπαδημητρίου είναι πολύ καλός , ( όταν του είχα πουλήσει αυτοκίνητο δικό μου αγρατζουνιστο μου έδωσε το ποσό που ζήτησα χωρίς παζάρια ακριβώς επειδή ήταν πεντακάθαρο. Αυτό φυσικά έχει αντίκτυπο και στην τιμή που το πουλάει). Αντίστοιχα όμως φίλος , μύστης των μεταχειρισμένων, μου είπε πολύ καλά λόγια και για τον Κατάκη. Άρα μείνε σ´αυτους, εκτός αν σου κάτσει καμμία καλή περίπτωση από ιδιώτη. Καλα σχόλια άκουσα και για το Autoalpha, πίσω περίπου από το JUMBO της Πυλαιας. Αυτά και 'may the force be with you'
-
Φάνη και Ταξιδιάρη, ευχαριστώ!
Οκ, θα ξεκινήσω από αυτούς και βλέπουμε...
Δηλαδή, ακόμα και μεταχειρισμένο που το πουλάει ο επίσημος αντιπρόσωπος της Opel λέτε να το πάω για έλεγχο σε συνεργείο;
-
Δηλαδή, ακόμα και μεταχειρισμένο που το πουλάει ο επίσημος αντιπρόσωπος της Opel λέτε να το πάω για έλεγχο σε συνεργείο;
Eαν είναι Ελληνικό, λογικά θα είναι ΟΚ, θα το εμπιστευόμουν αρκετά.
-
Υπόψιν ο Παπαδημητρίου έγραφε κι εδώ παλαιότερα(τώρα γράφει αλλού) και χαίρει εμπιστοσύνης, εξ ου ίσως και το ότι δεν είναι φθηνός.
-
-
Σκεφτείτε τώρα ότι η Automarin φέρνει τα αυτοκίνητα ακτελώνιστα, ονομάζει την έκθεσή της 'τελωνειακό χώρο' και λογικά κάνει αυτό που περιγράφεται παραπάνω. Όνειρο!
-
Άστο Dim, μην το ψάχνεις....εαν ποτέ βρεθούμε από κοντά θα σου πω ιστορίες να φρίξεις, ούτε από ταινία...αχαχα!
Έμποροι μεταχειρισμένων