@dublin said in Peugeot 208:
@tapouts said in Peugeot 208:
@racefun1971 said in Peugeot 208:
Αν θες τη γνώμη μου πάρε ότι βρεις σε καλή κατάσταση. Εάν θέλεις περισσότερο γκάζι πάρε το 100αρι και μην μπαίνεις σε διαδικασίες με προγραμματισμούς ή παράλληλους εγκεφάλους. Αυτά τα το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν πίεση και κάποια στιγμή την ακούνε πρώτα τα μπέκ (ακριβά) και μετά η αντλία (ακόμη πιο ακριβή), ενώ μπορεί να σου ανεβάσουν και τις αναγεννήσεις κάτι που δεν θέλουμε καθώς ανεβαίνει παράλληλα και η κατανάλωση. Έχε υπόψιν ότι το diesel θέλει κυβικά (εδώ πλέον βγαίνουν δίλιτρα τα υβριδικά) για εμένα και τα 1.500-1600 είναι οριακά αν μιλάμε για πετρέλαιο. Ο λόγος είναι το dpf. Εγώ έχω 2.000 cc diesel δεν είχα ποτέ θέμα με dpf και αναγεννήσεις και το δουλεύω μόνο με απλό πετρέλαιο και αραιά και πού ρίχνω κάποιο πρόσθετο συνήθως πριν από ταξίδι. Αν πάλι θέλεις ντε και καλά γκάζι κοιτάς λάθος, εμείς που συνεχίζουμε με diesel το κάνουμε λόγω πολλών χιλιομέτρων με λογικό κόστος.
Δεν καιγομαι για γκαζι να ειμαι ειλικρινης βεβαια δε θα με χαλουσε η ανεση των 100 αλογων.
@racefun1971 dpf .... εω διαβασει τοσα που εχω αγχωθει γιατι ειναι η 1η επαφη με πετραλαιο αλλα δεδομενων των αποστασεων κλπ ειπα να το δοκιμασω !
Έχω πολλά diesel, από 1.4 κυβικά, τίποτα δεν συμβαίνει αν το συντηρείς σε λογικά πλαίσια, δεν βάζω ούτε πρόσθετα ούτε τίποτα, απλά μία στο τόσο βάζω το ακριβότερο καύσιμο.
Τίποτα δεν κάνουν στους κινητήρες, τις περισσότερες φορές οι αλλαγές είναι μόνο στην χαρτογράφηση, είναι γνωστό το κόλπο, όπως και να έχει οι καλοί επαγγελματίες του χώρου θα σε ενημερώσουν, κάποιοι κινητήρες είναι ήδη πουσαρισμενοι εργοστασιακά (π.χ ο 1.2 βγαίνει 100/130/155, νομίζω μόνο ο 155 έχει κάποιες μικρές διαφορές, ο 100/130 είναι ολόιδιος, έτσι και ο 1.5 diesel βγαίνει 110/130 και έβγαινε 100) και ο σωστός επαγγελματίας tuner θα σε ενημερώσει. Μία ερώτηση κάνεις.
Για κάποια από αυτά ας πούμε μπορεί να χρειαστεί μεγαλύτερο intercooler ή οτιδήποτε..
Όπως και να έχει γι' αυτό ανέφερα 10-30 άλογα, γιατί με την εμπειρία μου ξέρω ότι δεν επηρεάζουν σχεδόν ποτέ και σε τίποτα, ενώ βλέπεις ακόμη και μικρότερη κατανάλωση, όχι μεγαλύτερη.. ειδικά στους λίγους ίππους η αύξηση της κατανάλωσης σχετίζεται με το ότι ο οδηγός πατάει περισσότερο γιατί δεν πηγαίνει! Θέλει μία χρυσή τομή εκεί..
Πάρε ένα τηλέφωνο στο link, έχω ακούσει τα καλύτερα, και ρώτα, επίσης η RaceChip έχει συνεργάτη στα Νότια προάστια, πάρε και εκεί ένα τηλέφωνο και ρώτα, και ενημέρωσέ μας..
@dublin υποθετω τα 75 αλογα για πολη ειναι οκ, για να σε παει μια Πατρα μια Θεσ/νικη αντεχει ή θα σερνεται ;;;