Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 93
    • Best 2
    • Groups 0

    tapouts

    @tapouts

    2
    Reputation
    6
    Profile views
    93
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tapouts Unfollow Follow

    Best posts made by tapouts

    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Υποχρεωτικά την έχουν για να μπορούν να κάνουν την μεταβίβαση. Φυσικά αν κάτι βρωμάει δεν την δείχνουν ή λένε ότι δεν την έχουν εκτυπώσει.

      Από την λίστα θα καταλάβεις και αν είναι εισαγωγής. Φυσικά αυτό θα το καταλάβεις και από άλλα πράγματα.

      Ωραια , τελεια ! Ευχαριστω πολυ, καλημερα !!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tapouts
    • RE: FORD FORUM

      @fanis75 said in FORD FORUM:

      @tapouts said in FORD FORUM:

      Ενδιαφερομαι για αγορα Φιεστα μοντελο 2014 αυτοματο. 1000 κυβικα 125 αλογα

      Ειναι αξιοπιστο το αυτοματο ;

      Οχι δεν είναι. Προσωπικά θα το απέφευγα.

      Χμ οκ ! Ευχαριστω Φανη 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts

    Latest posts made by tapouts

    • RE: Peugeot 208

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      @racefun1971 said in Peugeot 208:

      Αν θες τη γνώμη μου πάρε ότι βρεις σε καλή κατάσταση. Εάν θέλεις περισσότερο γκάζι πάρε το 100αρι και μην μπαίνεις σε διαδικασίες με προγραμματισμούς ή παράλληλους εγκεφάλους. Αυτά τα το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν πίεση και κάποια στιγμή την ακούνε πρώτα τα μπέκ (ακριβά) και μετά η αντλία (ακόμη πιο ακριβή), ενώ μπορεί να σου ανεβάσουν και τις αναγεννήσεις κάτι που δεν θέλουμε καθώς ανεβαίνει παράλληλα και η κατανάλωση. Έχε υπόψιν ότι το diesel θέλει κυβικά (εδώ πλέον βγαίνουν δίλιτρα τα υβριδικά) για εμένα και τα 1.500-1600 είναι οριακά αν μιλάμε για πετρέλαιο. Ο λόγος είναι το dpf. Εγώ έχω 2.000 cc diesel δεν είχα ποτέ θέμα με dpf και αναγεννήσεις και το δουλεύω μόνο με απλό πετρέλαιο και αραιά και πού ρίχνω κάποιο πρόσθετο συνήθως πριν από ταξίδι. Αν πάλι θέλεις ντε και καλά γκάζι κοιτάς λάθος, εμείς που συνεχίζουμε με diesel το κάνουμε λόγω πολλών χιλιομέτρων με λογικό κόστος.

      Δεν καιγομαι για γκαζι να ειμαι ειλικρινης βεβαια δε θα με χαλουσε η ανεση των 100 αλογων.
      @racefun1971 dpf .... εω διαβασει τοσα που εχω αγχωθει γιατι ειναι η 1η επαφη με πετραλαιο αλλα δεδομενων των αποστασεων κλπ ειπα να το δοκιμασω !

      Έχω πολλά diesel, από 1.4 κυβικά, τίποτα δεν συμβαίνει αν το συντηρείς σε λογικά πλαίσια, δεν βάζω ούτε πρόσθετα ούτε τίποτα, απλά μία στο τόσο βάζω το ακριβότερο καύσιμο.

      Τίποτα δεν κάνουν στους κινητήρες, τις περισσότερες φορές οι αλλαγές είναι μόνο στην χαρτογράφηση, είναι γνωστό το κόλπο, όπως και να έχει οι καλοί επαγγελματίες του χώρου θα σε ενημερώσουν, κάποιοι κινητήρες είναι ήδη πουσαρισμενοι εργοστασιακά (π.χ ο 1.2 βγαίνει 100/130/155, νομίζω μόνο ο 155 έχει κάποιες μικρές διαφορές, ο 100/130 είναι ολόιδιος, έτσι και ο 1.5 diesel βγαίνει 110/130 και έβγαινε 100) και ο σωστός επαγγελματίας tuner θα σε ενημερώσει. Μία ερώτηση κάνεις.

      Για κάποια από αυτά ας πούμε μπορεί να χρειαστεί μεγαλύτερο intercooler ή οτιδήποτε..

      Όπως και να έχει γι' αυτό ανέφερα 10-30 άλογα, γιατί με την εμπειρία μου ξέρω ότι δεν επηρεάζουν σχεδόν ποτέ και σε τίποτα, ενώ βλέπεις ακόμη και μικρότερη κατανάλωση, όχι μεγαλύτερη.. ειδικά στους λίγους ίππους η αύξηση της κατανάλωσης σχετίζεται με το ότι ο οδηγός πατάει περισσότερο γιατί δεν πηγαίνει! Θέλει μία χρυσή τομή εκεί..

      Πάρε ένα τηλέφωνο στο link, έχω ακούσει τα καλύτερα, και ρώτα, επίσης η RaceChip έχει συνεργάτη στα Νότια προάστια, πάρε και εκεί ένα τηλέφωνο και ρώτα, και ενημέρωσέ μας..

      @dublin υποθετω τα 75 αλογα για πολη ειναι οκ, για να σε παει μια Πατρα μια Θεσ/νικη αντεχει ή θα σερνεται ;;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      @racefun1971 said in Peugeot 208:

      Αν θες τη γνώμη μου πάρε ότι βρεις σε καλή κατάσταση. Εάν θέλεις περισσότερο γκάζι πάρε το 100αρι και μην μπαίνεις σε διαδικασίες με προγραμματισμούς ή παράλληλους εγκεφάλους. Αυτά τα το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν πίεση και κάποια στιγμή την ακούνε πρώτα τα μπέκ (ακριβά) και μετά η αντλία (ακόμη πιο ακριβή), ενώ μπορεί να σου ανεβάσουν και τις αναγεννήσεις κάτι που δεν θέλουμε καθώς ανεβαίνει παράλληλα και η κατανάλωση. Έχε υπόψιν ότι το diesel θέλει κυβικά (εδώ πλέον βγαίνουν δίλιτρα τα υβριδικά) για εμένα και τα 1.500-1600 είναι οριακά αν μιλάμε για πετρέλαιο. Ο λόγος είναι το dpf. Εγώ έχω 2.000 cc diesel δεν είχα ποτέ θέμα με dpf και αναγεννήσεις και το δουλεύω μόνο με απλό πετρέλαιο και αραιά και πού ρίχνω κάποιο πρόσθετο συνήθως πριν από ταξίδι. Αν πάλι θέλεις ντε και καλά γκάζι κοιτάς λάθος, εμείς που συνεχίζουμε με diesel το κάνουμε λόγω πολλών χιλιομέτρων με λογικό κόστος.

      Δεν καιγομαι για γκαζι να ειμαι ειλικρινης βεβαια δε θα με χαλουσε η ανεση των 100 αλογων.
      @racefun1971 dpf .... εω διαβασει τοσα που εχω αγχωθει γιατι ειναι η 1η επαφη με πετραλαιο αλλα δεδομενων των αποστασεων κλπ ειπα να το δοκιμασω !

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      @kkostask said in Peugeot 208:

      Το είδα αυτό που έγραψες,απλά εγώ προσωπικά δεν είμαι υπέρ τέτοιων μετατροπών ή βελτιώσεων. Το άλλο θέμα με τα 75άρια είναι ότι η συντριπτική τους πλειοψηφία είναι λήζινγκ ή νοικιάρικα. Ιδιώτες λίγοι….για μένα καλύτερα μαμά 100άρι.

      Εχεις δικιο για να λιζινγκ κλπ ( τουλαχιστον εχουν ενημερο σερβις ) η διαφορα στην τιμη με τα 100 ειναι κοντα στα 1000 ευρω, να πω την αμαρτια μου σταματησα να τα κοιταζω οταν ειδα τα εντυπωσιακα αποτελεσματα του @dublin !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      Καλησπέρα να ρωτησω τους κατόχους και μη, γνωμες για τον κινητηρα με τα 75 αλογα Πετρελαιο ; ( 2017 μοντελο ) Αρχικα αν ειναι αξιοπιστος ( προβληματα κλπ ) και κατα δευτερον
      αν επαρκουν τα 75 αλογα... Ευχαριστω !!!

      Πολύ αξιόπιστος...

      Σε αυτόν αναφέρεσαι; 😉

      http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/peugeot-208-1-6l-hdi-75ps-stage1-remapped-140ps-310nm/

      Αυτος ειναι ιδιος με τον BlueHDi ή εχω χαθει ;
      Γιατι ψαχνομαι για μεταχειρισμενο και απο ενα σημειο κ μετα μου φαινονται ολα ιδια...

      Αν έχει δοχείο ουρίας (AdBlue) πρέπει σίγουρα να μάθεις αν έχει αλλαχθεί ή όχι, γιατί στα παλιά τουλάχιστον οι πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα ήταν πολύ μεγάλες. Είναι λίγο σοβαρό αυτό, ειδικά αν είναι εισαγόμενα..

      Μονο ελληνικα κοιταζω ! Αλλα ευχαριστω για την επισημανση, θα το δω 😉
      Πρακτικα ο Blue HDI κινητηρας ειναι καλυτερος ή απλα μεαγενεστερος ας πουμε ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      Καλησπέρα να ρωτησω τους κατόχους και μη, γνωμες για τον κινητηρα με τα 75 αλογα Πετρελαιο ; ( 2017 μοντελο ) Αρχικα αν ειναι αξιοπιστος ( προβληματα κλπ ) και κατα δευτερον
      αν επαρκουν τα 75 αλογα... Ευχαριστω !!!

      Πολύ αξιόπιστος...

      Σε αυτόν αναφέρεσαι; 😉

      http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/peugeot-208-1-6l-hdi-75ps-stage1-remapped-140ps-310nm/

      Αυτος ειναι ιδιος με τον BlueHDi ή εχω χαθει ;
      Γιατι ψαχνομαι για μεταχειρισμενο και απο ενα σημειο κ μετα μου φαινονται ολα ιδια...

      Εντυπωσιακο το αποτελεσμα του remap στα ορια του cheat 😛 😛 επαθα πλακα !!!

      Έχει SCR (Selective Catalytic Reduction)? Αν παίρνει AdBlue είναι Blue HDI, αν όχι είναι ο προηγούμενος και λογικά είναι EURO5.

      Δύο που ειδα ηταν Euro 6 με μηδενικα τελη αρα βαδιζω καλα !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      @dublin said in Peugeot 208:

      @tapouts said in Peugeot 208:

      Καλησπέρα να ρωτησω τους κατόχους και μη, γνωμες για τον κινητηρα με τα 75 αλογα Πετρελαιο ; ( 2017 μοντελο ) Αρχικα αν ειναι αξιοπιστος ( προβληματα κλπ ) και κατα δευτερον
      αν επαρκουν τα 75 αλογα... Ευχαριστω !!!

      Πολύ αξιόπιστος...

      Σε αυτόν αναφέρεσαι; 😉

      http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/peugeot-208-1-6l-hdi-75ps-stage1-remapped-140ps-310nm/

      Αυτος ειναι ιδιος με τον BlueHDi ή εχω χαθει ;
      Γιατι ψαχνομαι για μεταχειρισμενο και απο ενα σημειο κ μετα μου φαινονται ολα ιδια...

      Εντυπωσιακο το αποτελεσμα του remap στα ορια του cheat 😛 😛 επαθα πλακα !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Peugeot 208

      Καλησπέρα να ρωτησω τους κατόχους και μη, γνωμες για τον κινητηρα με τα 75 αλογα Πετρελαιο ; ( 2017 μοντελο ) Αρχικα αν ειναι αξιοπιστος ( προβληματα κλπ ) και κατα δευτερον
      αν επαρκουν τα 75 αλογα... Ευχαριστω !!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: FORD FORUM

      @fanis75 said in FORD FORUM:

      @tapouts said in FORD FORUM:

      Ενδιαφερομαι για αγορα Φιεστα μοντελο 2014 αυτοματο. 1000 κυβικα 125 αλογα

      Ειναι αξιοπιστο το αυτοματο ;

      Οχι δεν είναι. Προσωπικά θα το απέφευγα.

      Χμ οκ ! Ευχαριστω Φανη 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: FORD FORUM

      Καλησπερα παιδια, ελπιζω να ποσταρω στο σωστο τοπικ. Εχω ερωτηση για να μην ανοιγω νεο θεμα για οποιον γνωριζει.

      Ενδιαφερομαι για αγορα Φιεστα μοντελο 2014 αυτοματο. 1000 κυβικα 125 αλογα

      Ειναι αξιοπιστο το αυτοματο ;

      Απο θεμα καταναλωσης που κυμαινεται ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tapouts
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @storm said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Υποχρεωτικά την έχουν για να μπορούν να κάνουν την μεταβίβαση. Φυσικά αν κάτι βρωμάει δεν την δείχνουν ή λένε ότι δεν την έχουν εκτυπώσει.

      Από την λίστα θα καταλάβεις και αν είναι εισαγωγής. Φυσικά αυτό θα το καταλάβεις και από άλλα πράγματα.

      Ωραια , τελεια ! Ευχαριστω πολυ, καλημερα !!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tapouts
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr