-
Κοίταξα τώρα στο χάρτη, ο σταθμός ΣΕΑ κοντά στον Ψαθόπυργο βρίσκεται 7 χιλιόμετρα (5 λεπτά) απ' τον κόμβο της γέφυρας Αντιρρίου οπότε μάλλον με αυτή τη λογική επιλέχθηκε η τοποθσία κι ας είναι 15 λεπτά από το κέντρο της Πάτρας, αλλά δεν έχει διόδια η Ολμπία Οδός; Τα ΣΕΑ δεν νομίζω να έχουν πρόσβαση από παράδρομο, θα μπορεί κάπιος από Πάτρα να φτάσει εκεί χωρίς να πληρώσει διόδια;
-
Πάντως με CNG ξεχνάς παραθερισμό σε νότια Πελοπόννησο, απορώ γιατί άφησαν απέξω ολόκληρη γεωγραφική περιοχή τα πρατήρια.
-
Η μεταφορά του ΦΑ ειναι το θέμα, στον αξονα Αλεξανδρουπολή - Θεσσαλονική - Αθήνα υπάρχει το δικτυο για την οικιακή χρηση και από εκει τραβανε και τα πρατηρια - εργοστασία κλπ. Δυτική Ελλάδα - Πελοπονησο κλπ γινεται μεταφορά με φορτηγά και δεν συμφέρει, λόγο μεταφορικών.
-
Αυξηση 4 λεπτων του ευρω στο diesel κινησης για περιβαλοντικους λογους (αν καταλαβα σωστά).
Αυτο που πιστευα και σας το ελεγα ανα περιοδους στα posts μου, πως θα γινει και εδω στην Ελλάδα.
Κανω λοιπον μια νεα προβλεψη....περιμενετε σταδιακα περαιτερω αύξηση.
Τωρα πως τα 4 λεπτα θα γινουν ευκολα 6 λεπτα απο τους πρστηριουχους, δεν χρηζει εξηγησης.
-
Αμελητέα αύξηση! Αύξηση θα ήταν να γίνει όπως στην υπόλοιπη Ε.Ε. δλδ το ντηζελ ίδιο ή πιο ακριβό απο την βενζίνη.
-
Ναι οντως, αλλα γενικα φαινεται μια αυξητικη ταση και μαλιστα εχει ως βαση επιχειρηματος το περιβαλλον.
Θα παει η μεση τιμη στα 1,16 (1,18 με το αυθαιρετο συμπερασμα μου πως θα τσιμπήσουν 2 λεπτα του ευρω σε καθε ευκαιρια αυξησης και οι πρατηριουχοι) και γυρω στα 1,22-1,24 τα καλα diesel (με εταιρικα προσθετα) για να μην εχεις θεματα με φιλτρα, μύκητες κτλ.
Αντιστοιχα η μεση τιμη της απλης 95αρας βενζινης, παει στο 1,40.
Μεσα σε ενα με δυο ετη πιστευω πως αλλα 4 λεπτα αυξηση θα ερθει στο diesel.
-
Και αν βγαίνουν και αυτά από διεθνείς οργανισμούς
μαλλον το μέλλον του diesel είναι λίγο δυσοίωνο...
-
μαλλον το μέλλον του diesel είναι λίγο δυσοίωνο...
Πολύ κρίμα για ανθρώπους που αγόρασαν πετρέλαια με σκοπό την φθηνότερη μετακίνηση.
-
Όντως,,,με μια επιβάρυνση 20-24 λεπτά ανά 100χλμ καταστραφήκαμε....
-
Στα τελευταία 1200χλμ (500εθνικη και 700 Αθήνα) είμαι στα 5λ/100χλμ χωρίς καμία πρόθεση για οικονομική οδήγηση και βάζω σχεδόν πάντα ακριβό πετρέλαιο τελευταία, γιατί είναι τόσο φθηνό (το ακριβό) που βαριέμαι να κάνω τσιγκουνια.
Η φθηνή τιμή του πετρελαίου στην Ελλάδα είναι το κερασάκι στη τούρτα, η χαμηλή κατανάλωση και CO2 είναι η ουσία.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το μένος κάποιων, είπαμε, live and let live.
-
Στα τελευταία 1200χλμ (500εθνικη και 700 Αθήνα) είμαι στα 5λ/100χλμ χωρίς καμία πρόθεση για οικονομική οδήγηση και βάζω σχεδόν πάντα ακριβό πετρέλαιο τελευταία, γιατί είναι τόσο φθηνό (το ακριβό) που βαριέμαι να κάνω τσιγκουνια.
Η φθηνή τιμή του πετρελαίου στην Ελλάδα είναι το κερασάκι στη τούρτα, η χαμηλή κατανάλωση και CO2 είναι η ουσία.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το μένος κάποιων, είπαμε, live and let live.
Καμια σχέση με μένος, diesel θα ήθελα κι εγώ και μακάρι να συνεχίσει έτσι και να είσαι ευχαριστημένος με την αγορά σου για πολλά χρόνια ειλικρινά. Απλά στην περίπτωση μου η ιδέα να μου πουν δεν μπαίνεις δακτύλιο, θα πληρώνεις υψηλότερα διόδια, το καύσιμο θα φορολογηθεί περισσότερο μαζί με τα τέλη του αυτοκινήτου, με κάνει σκεπτικό για αυτό και παρέθεσα την προταση του Ο.Ο.Σ.Α, φοβάμαι μην πάνε προς τα εκεί και συνήθως τέτοια δημοσιεύματα δεν είναι για καλό (δείχνουν τάση)
-
Εντωμεταξυ, αληθεια;;;;;;
Edit: Ε ναι....εχουν υπερφορολογησει την βενζινη συντηρόντας ένα θετικο οικονομοτεχνικο μοντελο αγορας diesel.
Και αυτο διοτι εξεταζαν και εξεταζουν κυριως το Co2 ως βαση της πολιτκης αυτης.
Οταν ομως βαλουν στην εξίσωση το υγειονομικό κοστος προερχομενο απο αλλα παραγωγα της καυσης του diesel, τοτε σταδιακα θα πρεπει (και οπως φαινεται αυτο θα συμβει) να εξισωθει ο φορος, μεσω μελετων, στο επιπεδο εκεινο που προκαλει ως καυσιμο εκροη κονδυλιων για την υγεια.
Με λιγα λογια τελειωνει το diesel οταν εξεταστει υπο αυτο το πρισμα.
Υ.γ Μιλαμε μονο για αριθμους διοτι οι θανατοι δεν ειναι μονο οικονομικο κοστος, ειναι κατι πολυ πιο βαθυ και ανθρωπινο.
Υ.γ.1 Θεωρω πως οταν η συντριπτική πλειοψηφια των κατασκευαστων εχουν φτασει σε επιπεδο οπου τα μηχανικα τους συνολα βενζινης (mild hybrids) θα προσφερουν παρομοιες τιμες καταναλωσης λίτρων ή και καλυτερες των diesel υπο εξαιρεσεις, τοτε ευκολως θα αυξηθουν πολυ γρηγορα και αμεσα οι τιμες του diesel διοτι θα δημιουργηθει πολιτική προώθησης, στα προτυπα του diesel των προηγουμενων δεκαετιων με τον μικροτερο φορο ανα τόνο, οπου θα οδηγησει και σε ενισχυση της αγορας νεων αυτοκινητων κυριως μη diesel.
Υ.γ.2 Ας μη ξεχναμε πως η βενζινη ειναι φθηνοτερη ως καυσιμο εκ διυλιστηριου εναντι του diesel, αλλα επιβαρυνεται με μεγαλύτερους φορους στον τόνο. Δηλαδη το επιχειρημα οτι δεν θα αυξηθει ο φορος σε ενα καυσιμο κατα τοσο πολυ διοτι το χρησιμοποιουν πολλοι, δεν ειναι ισχυρο, διοτι αυτο συμβαινει εδω και δεκαετιες.
-
Δυστηχως για τα diesel δεν ειναι μονο το Co2 ..το Nox προκαλει χιλιαδες θανατους καθε ετος στην Ευρωπη. Ειναι πολυ βλεβερος ρυπος
Τα diesel χωρις ψεκασμο ουριας στους καταλυτες, παραγουν χιλιαδες παραπανω τονους Nox συγκριτικα με τα π.χ ατμοσφαιρικα υβριδικα και mild hybrids.
Και τα αμεσου ψεκασμου βενζινης παραγουν πολλα, εξου και πως η renault πηγε πλεον στους εμμεσου ψεκασμου turbo βενζινης.
Οι αυτοκινητοβιομηχανιες λοιπον, προσπαθουν να το λυσουν το θεμα με τον ψεκασμο μιγματος ουριας και αλλων υγρων και νερου οπου ομως παραγονται αλλοι νεοι ρυποι που και αυτοι ειναι πολυ σημαντικοι.
Οπως
Και
(Πολυ σοβαρός ρυπος)
Οποτε, δεν γινεται τιποτα τυχαια. Η αυξηση της τιμης του καυσιμου ηταν δεδομενη και θα ειναι δεδομενη στο μελλον.
Οσο βρε dublin για τα σχολια περι 'μένους', δεν εχουμε κατι με εσενα, εσυ καλα εκανες.... απλα την ειδηση σχολιαζουμε.
Οσο για την αναγωγη τουκαι καλα λιγοτερου co2 που αναφερεις πως 'καις' κατα την κινηση σου υπαρχουν δυο αντιλογοι.
-
Αν βγαλεις το DPF θα εχεις σχεδον ενα ακομα λιγοτερο λιτρο καταναώσης και ως εκ τουτου λίγοτερο Co2. Τι;;; οχι;;;; Φυσικά και δεν το πραττεις διοτι εισαι σωστος και δεν θελεις να μολυνεις κατα την μετακινηση σου.
-
Ακριβως το ιδιο σκεφτονται και οι αρχες που επιβαρυνουν το diesel, διοτι μπορει μεν εσυ να καις 5 λιτρα με γρηγορα ταξιδια και χωρις προσοχή.... (κρατω μικρο καλαθι διοτι εχω και εγω c suv diesel της ιδιας εταιριας) αλλα και παλι μολυνεις πολυ παραπανω ακομα και με το ad blue.
Δηλαδη, το συνολο των ρυπων μετρά και ποσο σοβαροι ειναι αυτοι για το περιβαλλον και για την υγεια του ανθρωπου, οχι μονο το Co2
Τελος τα αυτοκινητα με adblue εχουν θεματα αξιοπιστιας,
Εδω, μια εργασια απο ελληνες για το θεμα αυτο. Επηρεαζονται οι διατομες και ολο το υπολοιπο συστημα.
Οποτε παιδια, μην το βλεπετε προσωπικα το θεμα, διοτι οταν το κανετε προσωπικο δημιουργηται ευλογα το διλημμα του αν θα υποστηριζαμε εσενα ή εμενα στο να καταναλωνει 5 λιτρα και οχι π.χ 7 λιτρα και αντι αυτου ενός καθαρου περιβαλλοντος για εμας και τα παιδια μας. ( και του Νικου Τσιαμτσίκα)
Φανταζεστε την σόκιν απαντηση για τα λιγοτερα λιτρα του diesel του καθενος απο εμας υπο αυτο το δίλημμα. Και παλι επανλαμβανω πως το θεμα δεν ειναι οι επιλογες σας. Το συμφερον σας κοιτατε και καλα κανετε, το θεμα ειναι το γενικοτερο πλαισιο υπο το οποιο επιλεγει κανεις το αυτοκινητο του. Αυτο εξεταζουμε.
Υ.γ Αν θελω Dublin, να το παιξω Χαρης
,και να κανουμε λιγο κοντριτσα τοτε στη φραση σου 'live and let live' θα μπορουσε να σου απαντησει καποιος πως εσυ κερδιζεις απο φθηνοτερο φορο στο καυσιμο αλλα επιμεριζουμε μεταξυ μας το κοστος υγειας που προκαλει το καυσιμο σου.
Οποτε οντως ' live, charged us proportionally to the tax and then let live'
Οντως αϊ εμ μπακ......
-
-
Τα διυλιστήρια δεν σταματάνε να δουλεύουν όταν βγει η βενζίνη έτσι είναι η διαδικασία θα βγουν όλα τα παράγωγα με την σειρά τους δεν ανάβεις -σβήνεις τα καζάνια όποτε θέλεις οπότε θα βγει και βρωμοπετρέλαιο .
Παλιά είχα διαβάσει ένα άρθρο (μάλλον του Διονύση Χοΐδά;) που έλεγε πως η αύξηση των πωλήσεων ντίζελ αυτοκινήτων συνέπεσε με την αλλαγή και την χρήση φυσικού αερίου στην βιομηχανία/ θέρμανσης των κατοικιών στην Ευρώπη όταν υπογράφηκαν οι συμφωνίες με την Ρωσία . Τα διυλιστήρια δούλευαν για να βγάλουν βενζίνη ούτως ή άλλως το πετρέλαιο κάπου έπρεπε να καεί οι τουρμπίνες και τα λοιπά παρελκόμενα υπήρχαν ...ιδού τα TDI ,CDTI, D4D ,CDI κλπ τουρμποντίζελ !
-
Πάντως διαβάζουμε ότι όλα τα καινούργια μοντέλα κόβουν το πετρέλαιο . Και το νέο Κασκάι τώρα .
Αλλα κόβουν τα αυτόματα από τα πετρέλαια , ή αντίθετα θα έχουν μόνο αυτόματα και ένα κινητήρα , όπως βλέπουμε στην PSA .
Αν όμως ένα χειροκίνητο πετρέλαιο καίει 5 λίτρα και η χειροκίνητη βενζίνη 7 , με τιμές 1,18 και 1,40 που είπε ο Λάπ , πάμε στα 5,90 και 9,80 αντίστοιχα , δηλαδή πάλι στα 4 ευρώ , αλλά για κάθε 10000 χλμ έχουμε 400 ευρώ , που σημαίνει ότι θα θέλουμε γύρω στα 50000 χλμ για να βγάλουμε την διαφορά τιμής που έχουν συνήθως και με την διαφορά σέρβις και αναλωσίμων , όσο πλησιάζουμε τα 100000 χλμ θα μειώνεται η ζήτηση για ντίζελ .
-
Επειδή για κάποιο λόγο ξέρω 5 πράματα επ' αυτού, να σχολιάσω ότι μπορείς από ένα βαρέλι αργό πετρέλαιο να βγάλεις σχεδόν μόνο βενζίνη, αλλά θα σου κοστίσει κυριολεκτικά ο κούκος αηδόνι.
Οπότε, όλα τα διυλιστήρια στον πλανήτη μέσω της κλασματικής απόσταξης βγάζουν μια τεράστια ποικιλία προιόντων, από πίσσες για άσφαλτο μέχρι και πολύ λάιτ υδρογονάνθρακες που χρησιμοποιούνται σε εξειδικευμένες βιομηχανίες, και όλα τα ενδιάμεσα.
Φυσικά, στρέφουν όσο μπορούν την παραγωγή τους σε αυτά που χρειάζονται περισσότερο, αλλά μέχρι ένα σημείο, το σημείο όπου η παραγωγή από εκεί και πέρα δε συμφέρει.
Είναι γεγονός ότι η διείσδυση φυσικού αερίου εξεδίωξε το πετρέλαιο από την θέρμανση, αλλά και από την βιομηχανία. Και πράγματι σταδιακά άρχισε να αυξάνει το πετρέλαιο στα ιχ που μέχρι τότε βολέδερνε κάπου στο 25%. Επίσης, τα τελευταία χρόνια εξάγονταν έτοιμες βενζίνες από ευρωπαικά διυλιστήρια, διότι περίσσευαν αφού το πετρέλαιο κίνησης είχε φτάσει πάνω από το 70% της αγοράς. Γενικά η αγορά πάει χεράκι χεράκι με την παραγωγή.
Σε δικό μας παράδειγμα τώρα. Στα διόδια Ελευσίνας υπάρχει το παλιό διυλιστήριο του Λάτση, η γνωστή ΠΕΤΡΟΛΑ πριν μετονομαστεί. Αυτό, βάσει αρχικής σύμβασης δεν παρήγαγε πετρέλαιο κίνησης, και γι αυτό πουλούσε και έπαιρνε υποπροιόντα απόσταξης που περίσσευαν σε άλλα διυλιστήρια . Κατά το 2008-9 ξεκίνησε η εκ βάθρων ανακαίνισή του που κόστισε πάνω από 100 μύρια και σαν βασικό πυλώνα είχε την μετατροπή του στο να μπορεί να παράξει αποθειωμένα πετρέλαια κίνησης, μια τεράστια στροφή από το αρχικό πλάνο λειτουργίας του (ενδιάμεσα ο Λάτσης είχε αναλάβει το μάνατζμεντ των ΕΛΠΕ). Τι θα το κάνει το πετρέλαιο, ρωτάγαμε. Οι ψυλλιασμένοι της αγοράς το είχαν κοινό μυστικό ότι ετοιμάζεται η άρση της πετρελαιοκίνησης, αν και τίποτα δεν είχε προαναγγελθεί. Τέλη του 2010 ξεκίνησαν οι γενικές δοκιμές και οι σταδιακές παραδόσεις των νέων εγκαταστάσεων που κράτησαν μήνες. Ως εκ θαύματος τον Νοέμβριο του 2011 επετράπη καθολικά η πετρελαιοκίνηση για τους ιχήδες, και το ανακαινισμένο διυλιστήριο έπνιξε την αγορά με αυτό που στο εφεξής θα ζητούσε : πετρέλαιο χαμηλού θείου. Καλό έ?
-
...που σημαίνει ότι θα θέλουμε γύρω στα 50000 χλμ για να βγάλουμε την διαφορά τιμής που έχουν συνήθως και με την διαφορά σέρβις και αναλωσίμων , όσο πλησιάζουμε τα 100000 χλμ θα μειώνεται η ζήτηση για ντίζελ .
Καλημέρα, δεν σε κατάλαβα ακριβώς, κ επειδή δεν έχω εμπειρία απο πετρέλαιο, εννοείς οτι τα πετρέλαια έχουν πιο ακριβά service σε σχέση με τις βενζίνες οπότε η απόσβεση (πέρα από το κόστος της βενζίνης) θέλει επιπλέον 50.000 χιλιόμετρα για να αποσβέσεις κ αυτό το επιπλέον κόστος των service?
-
Ανάλογα την πρώτη ύλη θα παράγονται όλα τα προϊόντα με μικρές διαφορές στην αναλογία.
Δεν πρόκειται να πεταχτεί τίποτε, είτε θα καεί στο δρόμο είτε θα καεί στο εργοστάσιο είτε για θέρμανση κλπ. πάντως στην ατμόσφαιρα θα καταλήξει, απλά θα μας επηρεάζει άμεσα σε πρώτο χρόνο ή έμμεσα λίγο αργότερα.
το θέμα είναι να μειωθεί συνολικά η παραγωγή και καύση, αλλά... δε μπορεί για παράδειγμα να θες 'εξάλειψη' του ντήζελ κίνησης αλλά αύξηση της παραγωγής συνθετικών υλικών και αεροπορικών καυσίμων, δεν είναι εφικτό. Θεωρητικά μπορούμε να μειώσουμε την παραγωγή τόσο όσο απαιτούν μόνο τα συνθετικά υλικά, και όλα τα άλλα κλάσματα να γίνονται ενέργεια για την παραγωγή πρώτων υλών. Αλλά και πάλι η αυξανόμενη χρήση πλαστικών είναι από μόνη της άλυτο πρόβλημα...
Είμαστε μακριά ακόμη από τη λύση τέτοιων προβλημάτων, θα πρέπει για παράδειγμα να προοδεύσει τόσο η μοριακή βιολογία που να αντικατασταθεί η βιομηχανικής κλίμακας χημική παρασκευή συνθετικών υλικών (πλαστικών) με 'ζωντανά' υλικά... ή απλά να επιστρέψουμε στη χρήση ξύλου και γυαλιού ως ένα βαθμό... δυσεπίλυτο πρόβλημα, ειδικά με το οικονομικό και κοινωνικό μοντέλο που αναπτύσσεται η ανθρώπινη ζωή στον πλανήτη.
-
https://autotraveler.ru/en/spravka/fuel-price-in-europe.html#.X6-fO1PQBPw
Αυτές είναι οι τιμές, επειδή έμενα κυρίως Ην. Βασίλειο είχα συνηθίσει να το diesel ακριβότερο από τη βενζίνη, παρ'ολα αυτά όποιος έκανε ταξίδια έπαιρνε diesel κυρίως, όπως λέει η λογική.
Για το C3 μιλάω, το 2008 κάνει καραντίνα γιατί έφτασε και τα 13.000 και θα το κάνω service στον χρόνο τον Ιανουάριο.
Για τη μόλυνση έχουμε αναφέρει πάμπολλες μελέτες που δείχνουν ότι όλα τα θερμικά μολύνουν, το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι ο εξυγχρονισμος των επαγγελματικών diesel γιατί αποδεδειγμένα τα ιδιωτικά (που είναι τουλάχιστον euro5-6) έχουν πολύ μικρή συνεισφορά στην μόλυνση (η διαφορά χλμ των επαγγελματικών που δουλεύουν κάθε μέρα με 100αδες χλμ κ μέσα σε μεγάλες πόλεις σε σχέση με τα λίγα χλμ των ιδιωτών και πάνε κυρίως στη δουλειά τους είναι χαώδης).
Επίσης ξεχνάτε ότι η μικρότερη κατανάλωση των diesel έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, τη χρησιμοποίηση λιγότερης πρώτης ύλης.
Εγώ δεν είμαι υπέρ ή κατά του ενός ή του άλλου, ή του παρ'αλλου, αλλά να λέμε ότι λυπόμαστε τους ανθρώπους με -οποιοδηποτε - είδος αυτοκινήτου, είναι τουλάχιστον λυπηρό!
Προσωπικά τα diesel μου (C3,B max, Ford Ranger) έχουν ήδη βγάλει τα λεφτά και τη διαφορά τους, και ευελπιστώ και το 2008 σχετικά σύντομα, καθώς υπολογίζω περίπου 400-600€ ανά έτος κέρδος (και με τα τέλη κυκλοφορίας). Όλα (εκτός αγροτικού) κυκλοφορούν κέντρο Αθήνας (που το αποφεύγω ούτως ή άλλως και κινούμαι με δίκυκλο, άλλωστε πόσοι χρειάζονται αυτοκίνητο για να ψωνίσουν Κολωνάκι, πιούν καφέ στο Σύνταγμα, φάνε σουβλάκι Μοναστηράκι; Αυτά τα έχω αφήσει για τους τουρίστες μια δεκαετία τουλάχιστον), και τα τέλη κυκλοφορίας, και τα υπόλοιπα, ακόμη και με τα νέα standards ή μέτρα με το Co2 μετριούνται, και όχι με οτιδήποτε άλλο, οπότε είναι λίγο άτοπο.
Όσο για το οικολογικό, εγώ είμαι δηλωμένος οικολόγους και στο εξωτερικό συμμετείχα ενεργά στο κίνημα, μέχρι και εδώ είχα ψηφίσει τους ντόπιους άχρηστους (έως ότου πήγαν με το ΣΥΡΙΖΑ, οπότε φάγαν άκυρο από μένα) και σύμφωνα με το διάβασμα μου δεν έχω τύψεις για μεγαλύτερη καταστροφή του περιβάλλοντος ή της δημόσιας υγείας από τα τέλεια συντηρημένα αυτοκίνητά μου.
Περισσότερο θα έπρεπε να σας νοιάζει η χρήση αμιάντου στα φρένα φορτηγών και λεωφορείων στην Αθήνα για δεκαετίες και τις χιλιάδες καρκινογενέσεις που που είναι υπεύθυνες καθώς και τις πρόσφατες φωτιές σε κέντρα διαλογής ανακυκλώσιμων σε Μεταμόρφωση και Ασπρόπυργο όπου άκρως καρκινογόνα υλικά παρέμειναν για εβδομάδες στην ατμόσφαιρα της Αττικής και κανείς δεν πήρε την πολιτική απόφαση να εκκενώσει το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, και περισσότερο με νοιάζει, ότι δυστυχώς ζούμε στο χειρότερο σημείο που μπορείς να βάλεις 3.000.000+ ανθρώπους για να ζήσουν, σε ένα λεκανοπέδιο με ελάχιστα μέσα διαφυγής της μόλυνσης όπου ανάλογα και τις καιρικές συνθήκες κάθεται και ανακυκλώνεται μέσα στα πνευμόνια μας για πάντα σχεδόν.
-
Χαρούμενη είδηση για τους απανταχού κυνηγούς των πετρελαιοκίνητων!
Χαράτσι στον καταναλωτή ως 10 λεπτά στην αντλία....
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά