Έλα μπροστά μου να γελάσεις. Εγκληματική τοποθέτηση.
Καμιά 2000 άτομα μπήκαν φυλακή με αυτήν την τοποθέτηση.
Δεν κάνει να λέμε τέτοια.
Πρέπει να αφήνουμε τον άλλον να γελάει μαζί μας....
Δημοκρατία έχουμε. Τη Δημοκρατία της Εξουσίας.
Εσύ που παρεξηγείσαι φάτην στο κεφάλι.
Εσύ που γελάς με τον Σαράντη, συνέχισε. Σιγά.
Μάλιστα. Τα ήθη του Νεοέλληνα.
Επιβραβεύουμε τον Είρωνα και τιμωρούμε το αντικείμενο της ειρωνίας.
Τι ωραία πράγματα!!!
Φυσικά αν έχουμε παιδιά και μας τα ειρωνευτεί κάποιος θα τον σφάξουμε στο γόντατο που λέει ο λόγος. Όμως αγαπητοί, όταν κάνουμε μπροστά μας το βρίσκουμε, αργά ή γρήγορα.
Αν είμαστε πολύ άτυχοι, μπορεί να βρούμε αυτόν που ειρωνευτήκαμε. Ο κόσμος είναι εξαρετικά μικρός μικρός.
Έχω δει θηρία αλλά αλαζόνες να γκρεμίζονται σε μια νύχτα και ανθρωπάκια να τους κατασπαράζουν.
Πως γίνεται αυτό;; Η Αδικία τα έκανε τα ανθρωπάκια λιονταράκια.
Τεσπα.
Εσείς είπαμε. Είρωνες και λοιποί της ιδίας κατηγορίας, είστε ποιο πάνω από εμένα στην πυραμίδα της κοινωνίας.
Και καλά κάνετε. Πάντα ήμουν underground.
Σαν τα ποντίκια κάτι ήμουν. Ένα ποντικάκι.
Τα ποντίκια έχουν ένα καλό. Δεν σταματάνε πουθενά.
Δαγκάνουν τα πάντα. Τα πάντα.
