Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 7
    • Posts 3978
    • Best 1696
    • Groups 0

    Posts made by sarantism

    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Έλα μπροστά μου να γελάσεις. Εγκληματική τοποθέτηση.
      Καμιά 2000 άτομα μπήκαν φυλακή με αυτήν την τοποθέτηση.
      Δεν κάνει να λέμε τέτοια.
      Πρέπει να αφήνουμε τον άλλον να γελάει μαζί μας....
      Δημοκρατία έχουμε. Τη Δημοκρατία της Εξουσίας.
      Εσύ που παρεξηγείσαι φάτην στο κεφάλι.
      Εσύ που γελάς με τον Σαράντη, συνέχισε. Σιγά.

      Μάλιστα. Τα ήθη του Νεοέλληνα.
      Επιβραβεύουμε τον Είρωνα και τιμωρούμε το αντικείμενο της ειρωνίας.
      Τι ωραία πράγματα!!!

      Φυσικά αν έχουμε παιδιά και μας τα ειρωνευτεί κάποιος θα τον σφάξουμε στο γόντατο που λέει ο λόγος. Όμως αγαπητοί, όταν κάνουμε μπροστά μας το βρίσκουμε, αργά ή γρήγορα.
      Αν είμαστε πολύ άτυχοι, μπορεί να βρούμε αυτόν που ειρωνευτήκαμε. Ο κόσμος είναι εξαρετικά μικρός μικρός.

      Έχω δει θηρία αλλά αλαζόνες να γκρεμίζονται σε μια νύχτα και ανθρωπάκια να τους κατασπαράζουν.
      Πως γίνεται αυτό;; Η Αδικία τα έκανε τα ανθρωπάκια λιονταράκια.

      Τεσπα.
      Εσείς είπαμε. Είρωνες και λοιποί της ιδίας κατηγορίας, είστε ποιο πάνω από εμένα στην πυραμίδα της κοινωνίας.
      Και καλά κάνετε. Πάντα ήμουν underground.

      Σαν τα ποντίκια κάτι ήμουν. Ένα ποντικάκι.
      Τα ποντίκια έχουν ένα καλό. Δεν σταματάνε πουθενά.
      Δαγκάνουν τα πάντα. Τα πάντα.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Πάλυ θα αρχίσουν οι προκλήσεις. Να σβήνονται τα δικά μου μηνύματα.
      Όταν είχα προσβληθεί από τον Azmo αποβλήθηκα εγώ!!!
      Σήμερα εγώ που σας είχα επισημάνει τα ατοπήματά του, τον διώξατε για 2 εβδομάδες.
      Δλδ υιοθετήσατε την τοποθέτησή μου για το συγκεκριμένο άτομο.
      Απλώς άλλαξε το άτομο που προσέβαλε.
      Εντάξει;
      Για να ξέρουμε τι γίνεται.
      Τα γραπτά μένουν.
      Σήμερα προστετεύται ένα άλλο μέλλος.
      Ελπίζω να μην σας εκθέσει και υιοθετήσετε ίδια τακτική με αυτή του Αζμο και Δικαιώσετε εμένα.
      Δε θέλω να μου απαντήσετε.
      Μου αρκεί που δεν έχω χάσει την ψυχραιμία μου.
      Και φυσικά κάποιοι θα γελάνε όπως γελούσε ο άλλος γιατί;;
      Επειδή έγραψα κόσμια.
      Εντάξει;
      Για αυτό γελούσε. Μαζί με αυτόν που του Έκανε Like.
      Σας ευχαριστώ που συμπράτετε στον γέλωτά του και γελάτε έμμεσα με τον Κόσμιο Χαρακτήρα του μνματός μου.
      Άξιοι.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      red_monster
      7 days ago

      @sarantism said in Οδήγησα....:

      @dettol said in Οδήγησα....:

      Σε παρακαλώ συντομεύσεις που παραπέμπουν σε βλασφημίες για τον Ιησού, να τις σταματήσεις.
      Δε σου έχει φταίξει σε τίποτα.
      Εσύ έχεις ιερή την οικογένειά σου και απαιτείς σεβασμό.
      Το ίδιο κάνω και εγώ για την Ορθοδοξία.

      😂

      Ορίστε. Σβήστηκε το δικό μου μήνυμα χωρίς να ξέρω το λόγο και έμεινε του άλλου που γελάει μαζί μου.
      Δλδ το εγκρίνετε να γελάει μαζί μου. Αυτό κάνετε.
      Να μην σβηστεί το γέλιο του άλλου στα όσα έγραψα.
      Εντάξει.
      Όμοιος στον όμοιο.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Οδήγησα....

      Μην το κάνετε αυτό.
      Μη σβήνετε το δικό μου μήνυμα και αφήνετε του άλλου που γελάει μαζί μου.
      Εκτός αν είναι σωστό να γελάει μαζί μου.
      Εντάξει τότε.
      Ευχαριστώ που δε με σέβεστε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Σε ένα παράλληλο σύμπαν με φανταστικά πρόσωπα, τόπους και καταστάσεις.
      Σαράντη πας καλά; Δεν ξέρω Λένα....Δεν πάω καλά; Δεν πας Σαράντη καθόλου καλά. Εντάξει είναι μια άποψη και αυτή Ελένη....
      Τι έκανες στο γιο της Μ; Α ναι κατάλαβα Ελένη. Α για αυτό δεν πάω καλά;; Εντάξει δεν πειράζει. Μια παρατήρηση έκανα Ελένη. Μια Σαράντη; Εντάξει 2.
      Πως τις έκανες Σαράντη; Με τρόπο καλό Λένα. Σαράντη δεν τον αγριέψες; Όχι....Ρε Σαράντη δεν τον είπες να σταματήσει με άγριο τρόπο;;
      Όχι. Θα είναι ευαίσθητο το παλικάρι και το πήρε κατάκαρδα. Σαράντη έβαλες τις φωνές; Όχι Ελένη.
      Άκου Ελένη. Φώναζε σε ώρα κοινής ησυχίας, του εκάνα παρατήρηση έλειξε.
      Την άλλη μέρα έφερε και φίλο του και κάνανε φασαρία. Τι να κάνω ρε Λένα; Να τους πω να είναι καλά δλδ; Τους είπα κατεβείτε λίγο κάτω που είστε μάγκες.
      Μπράβο ρε Σαράντη. Κάτσε ρε Λένα. Αυτό το κωλόπαιδο από μικρό κάνει άνω κάτω τη γειτονιά. Άντε είναι μικρός δεν καταλαβαίνει. Τώρα μεγάλωσε. Να τον αφήσω να κάνει ότι θέλει λες και είναι η γειτονιά δική του;
      Όχι δεν πάει έτσι. Την ώρα κοινής ησυχίας θα τη σέβεται.
      Σαράντη μίλα του ήρεμα. Γιατί ρε Ελένη, για να φέρει μετά όλη την παρέα του να κάνουν πάρτι το μεσημέρι;
      Δεν καταλαβαίνουν τέτοια τσογλάνια από ευγένειες. Πίστεψέ με!!
      Ελένη μην ψαρώνεις. Κωλόπαιδα του κερατά είναι. Αυτά θέλουν 2 μπατσες καλές για να σπάσει ο τσαμπουκάς τους.
      Δεν είναι ρε Λένα να πεις πως παίζουν έντιμα. Να είναι εντάξει από την πλευρά τους. Όταν είναι λάθος και σου τη λένε τότε πάμε σε άλλες καταστάσεις.
      Δε θα χαριστώ σε αυτά τα παιδάκια. Και έπρεπε να πεις στη μάνα τους. Καλά έκανε ο Σαράντης.
      Σαράντη παιδιά είναι στην εφηβεία. Ρε Λένα αυτοί στην εφηβεία είναι μες τις γκ....λες. Αν σου πιάσουν τον κώλο θα τους χαριστείς; Όχι ρε Σαράντη;; Τι θα τους κάνεις;; Κατάλαβα Σαράντη....
      Αν χρειστεί θα τους χαστουκίσω Σαράντη. Είδες Λένα που έρχεσαι στα λόγια μου;
      Πράγματι Σαράντη.
      Ελένη, να ρωτήσω τον Κοργιαλά αν φορούσε στρινγκ;
      Σαράντη και αν φορούσε; Πωπω Ελένη, αηδία μωρό μου!!
      Σαράντη μπορεί να φοράει κάποια άλλη. Χμμμ όντως μις Λένα....Πάμε λίγο πάνω Σαραντούκο μου!!!

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @billy84 said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αττική: Στο στόχαστρο της Τροχαίας η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

      Το κυνηγητο εχει χαλαρωσει για αλλη μια φορα πολυ νωρις, οχι οτι περιμενα κατι διαφορετικο δηλαδη.

      Ισχύει αυτό. Είδαν ελεύθερη πτώση στις δημοσκοπήσεις και χαλάρωσαν, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη φοροεισπρακτική φύση των μέτρων.

      Πες το βρε παλικάρι μου. Μόνος τα γράφω μόνος τα διαβάζω.
      Χαμός στα βουλευτικά γραφεία. Έχω, για ποτό, για στάθμευση σε θέση ΑμεΑ 3 περιπτώσεις, και 2 για ζώνη.
      Δε μπορούν να κάνουν και πίσω. Να ανεβάσουν τα όρια και να κατεβάσουν τα 350ευρα που δεν τα αντέχει ο κόσμος.

      'Οποιο κόμμα υποσχεθεί να κάνει τον ΚΟΚ φιλολαικό, θα πάρει χαλαρά ένα 4%. Έτσι μπαμ μπαμ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      sarantism
      sarantism
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      @a-d-p said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

      Αττική: Στο στόχαστρο της Τροχαίας η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

      Το κυνηγητο εχει χαλαρωσει για αλλη μια φορα πολυ νωρις, οχι οτι περιμενα κατι διαφορετικο δηλαδη.

      Αναμενόμενο. Ελλάδα. Κάνανε εκεί για τα κανάλια κάτι μπλόκα μετά.....
      Σε εμάς, Καβάλα - διασταύρωση αεροδρομίου πηγαινω έρχεται το περιπολικό μόνον με τους φάρους αναμένους.
      Κάθε μέρα κανένα 2ωρο τους βλέπω το στρώνουν το περιπολικό.
      Για τα πατίνια ο Χρυσοχοίδης μην χαλάσει τα κέρδη των πατινάδων. Το μελετάνε οι άνθρωποι......Ένα παιδάκι σκοτώθηκε. Εδώ στα Τέμπη σκοτώθηκαν 65 νέα παιδιά.
      Πλάκα κάνουμε;;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      sarantism
      sarantism
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#10]

      @tgd said in Ζώα,Ζώα,Ζώα [#10]:

      Υπάρχει χρονικό όριο για την στάθμευση σε θέση αναπήρων; Ρωτάω γιατί ήταν ένα αναπηρικό παρκαρισμένο πέντε μέρες στην ίδια θέση στο Πανεπιστήμιο, πρακτικά αχρηστεύοντας την για τους υπόλοιπους.

      Δεν υπάρχει χρονικό όριο από όσο ξέρω. Τέλη κυκλοφορίας πληρώνει για να μπορεί να παρκάρει όσο θέλει. Δε μπορεί κανείς να του πει κάτι.
      Από όσα ξέρω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      sarantism
      sarantism
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @bekiaris said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      από το κακό στο χειρότερο

      Το έγκλημα με την ανατίναξη τριών εκσκαφέων στη Δυτική Μακεδονία

      αναφέρουν ότι στόχος των ενεργειών αυτών είναι «να διασφαλιστεί ότι τα ορυχεία και οι σταθμοί δεν θα μπορέσουν να επαναλειτουργήσουν ποτέ, υποθηκεύοντας το μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας, και αφήνοντας τη χώρα ενεργειακά ευάλωτη, στο έλεος των εισαγόμενων ορυκτών καυσίμων»

      Θα παρακαλάνε να πιάσουν κανένα 15%. Κάνουν "εγκλήματα". Βασικά μας περίσευαν αυτά τα λεφτά; Δεν έχουν τσίπα, δυστυχώς όμως, έχουμε Τσίπρα. Δεν καταλαβαίνει ο λαός.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Έλα μάνα!! Ρε μάνα το κέρατό μου δλδ. Από τότε στο λέω και δεν το καταλαβαίνεις.
      Η Δική σου γενιά το λέγατε όλο το κομμάτι Βαθάκι.
      Εμείς το χωρίσαμε σε Βαθάκι και σε Στενάκι. Κάτσε να μιλήσω.
      Αριστερά το Βαθάκι. Δεξιά το Στενάκι. Το Τρίγωνο και το Νησάκι το θυμάσαι, ωραία, και τη σχισμή, εμείς τα λέγαμε Στενάκι.
      Αφού είναι στενά πως να το λέγαμε;;; Στο Βαθάκι είναι που στέκεσαι 1,5 μέτρα από την θάλασσα, σημαδεύεις ανάμεσα στα βράχια και με άλμα πας ανάμεσα στα βράχια και τα περνάς σύριζα.
      Ποια πόδια ρε μάνα;;;; Με κεφάλι όλα. Ε τι; Με πόδια όλοι βουτάνε. Πλάκα μου κάνεις;;;;;;;;;;
      Ωραία σου είχα πει εχθές εκεί 50αρού χιλιάδες δραχμές το 92 τον ξήλωσα τον Π. γιατί πούλησε τσαμπουκά. Γδάρθηκα στα βράχια, σε κάτι μύδια. Φέτες με κόψανε από το στήθος μέχρι την κοιλιά. Εντάξει σιγα. Με γιάτρεψε η θάλασσα. Έτσουζε στην αρχή λίγο.
      Το ξανάκανα για να φύγει ο φόβος. Δεν ξανακόπηκα. Βελτίωσα το άλμα μου. Όχι θα το σταματούσα. Άσε με ρε μάνα με τις εξυπνάδες σου. Καλά κάνω. Έχω όση τρέλα θέλω. Δε δίνω σε κανέναν.
      Εκείνος δεν. Κόλωσε. Ήταν και ο Γ. Αλλά αυτός ήταν αθλητής επιπέδου προχωρημένου πολύ στη θάλασσα. Γιατί θα τον άφηνα. Ναι. Απλώς εκείνος πήγαινε ποιο μακρυά.
      Αυτός έχει πηδήξει μπροστά μου, στον Φράχτη από τα 16 μέτρα στα 2μιση βάθος με πόδια. Δεν τον πιάναμε αυτόν. Εντάξει ήταν άλλο επίπεδο. Αστέρι.
      Αυτός μωρέ με το Μεγκα τον δείξανε που πήδηξε 40 μέτρα από ελικόπτερο. Με πόδια. Τσιμέντο η θάλασσα αν κάνει λάθος. Έτσι μάνα; Μπράβο του.
      Τον είχε όντως το βιβλίο Γκίνες το 92. Ναι δεν έλεγε ψέματα.
      Δεν τον βλέπω εδώ και χρόνια. Φράχτη όχι δεν πάω. Ένα παλικάρι σκοτώθηκε εκεί. Εσύ μου το είχες πει.
      Τον φοβάμαι τον φράχτη. Το βάθος φοβάμαι. Ας είναι 16 μέτρα.
      Διόμιση μέτρα είναι το βάθος. Θα σφηνώσω στο βυθό.
      Καλά θα προσέχω.
      Να μου ξεκαθαρίζεις το Στενάκι. Με μπερδεύεις. Πήγα. Σιγά ρε μάνα. Ίσα ίσα είμαι στο βυθό. Με κεφάλι. 90 κιλά. Άσε με.
      Φιλάκια.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Σε ένα παράλληλο σύμπαν με φανταστικά πρόσωπα, τόπους και καταστάσεις.
      Έλα μάνα. Κάτσε μη φωνάζεις, ηρέμησε!! Θα μου μείνεις με το τηλ στο χέρι!!
      Ακούω. Ααα μάνα, τώρα θα αρχίσω εγώ να φωνάζω. Είσαι με τα καλά σου!! Εχθές μου έβγαλες την ψυχή να ψηφίσω ΝΔ και τώρα μου λες να μην την ψηφίσω;;;
      Δεν σε αντέχω μάνα. Δε μπορώ. Γιατί να μην ψηφίσω ΝΔ;; Α ωραία μάνα. Μπράβο. ΝΔ δεν ήθελες μάνα;;;; Θα πληρώσεις και θα πεις και ένα τραγούδι το Ενεργειακό Πιστοποιητικό και μετά θα τους δώσεις και την ψήφο σου.
      Κααααααλάααα να πάαααθεις μάνα. Έττσσσι. Και εγώ θα το πληρώσω, αλλά εγώ δε θέλω να του ψηφίσω ρε μάνα!!!
      Κανέναν σου λεώ δε θέλω να ψηφίσω. Είμαι αναρχοδενξέρωτι. Ναι αυτό είμαι. Όχι δεν ήπια. Το έχω κόψει το ξέρεις εδώ και καμιά 10 χρόνια.
      Ναι εντάξει μια φορά ήπια δυο σφηνάκια και με πιάσανε. Εντάξει. Έτυχε ρε μάνα.
      Ναι αυτό είμαι. Ζει αυτός για να τον ψηφίσω;; Πεθαμένο πως θα τον ψηφίσω ρε μάνα;; Άκου μάνα!!! Αμάν. Σταμάτα.
      Λοιπόν όταν αποφασίσεις, θα μου πεις τι να ψηφίσω. Εντάξει μάνα;
      Μάνααα κοίτα να είναι κανένας ζωντανός. Εντάξει. Πριν δυο βδομάδες πήγα στο Deep και βούτηξα με κεφάλι. Για να ξέρεις πως ακόμη είμαι όπως εσύ στα νιάτα σου. Το έσβησα το Deep. Άκου μη με τρελένεις. Έτσι;;;
      Εσύ πήγαινες και τα ρήμαζες τα βράχια με βουτιές και τώρα θα μου πεις εμένα να μην πάω;; Τι λες ρε μάνα;;
      Δεν ξέρω τπτ. Μου κόλλησες το μικρόβιο να βουτάω από ψιλά στα βράχια. Να πρόσεχες.
      Άκου!! Με κεφάλι εσύ με έμαθες. Γιατί;; Για να μην βουτάω;;;
      Ε;;; Και το άλλο θα κάνω με τα χέρια ορθάνοιχτα. Γιατί;;;
      Σηκώνω ακόμη στα χρόνια. ΝΑ ΜΗΝ μου τα μάθαινες.
      Ξέρεις τι σημαίνει Έληξε; Τερμα.
      Άσε ρε τώρα. Μου κοβόσουν και πήγαινες στο νοσοκομείο για ράμματα και σου φταίω εγώ που βουτάω. Όχι θα βουτάει και με κεφάλι. Όχι φλωριές.
      Δε με νοιάζει για τον μπαμπά. Εκείνος φοβότανε. Εγώ δεν φοβάμαι. Θα βουτάω. Με κεφάλι. Όπως έκανες και εσύ. Να μην τα έκανες μάνα για να μην τα κάνω και εγώ.
      Δεν δικαιούσαι να ομιλείς μάνα.
      Δεν είχε κανέναν στο Deep. Τη Λένα που τσίριζε που βούτηξα. Μετά ξαναβούτηξα πάλι με κεφάλι. Γιατί να μην πάω στην Κακόπλακα; Άσε ρε μάνα. Θα πάω. Δε θα στο πω.
      Θες να σου φέρω τπτ; Έχω μια ωραία κορνιζαρισμένη φωτογραφία του Τερλέγκα. Να τον έχεις να σου κάνει παρέα. Καλά. Δε θα τον φέρω.
      Θα προσέχω. Θα πάω είπα!!! Άκου μην με κάνεις και πάω από όλα τα μέρη. Μάνα εκείνο που βουτούσαμε από τα 4 μέτρα σε μια σχισμή 2 μέτρα και βάθος 3 μέτρα πως το λέγανε; Στο Βαθάκι ήταν. Δεν το θυμάμαι.....
      Γιατί; Σιγά ρε μάνα. Πως το λέγανε!! Ούτε εγώ θυμάμαι....
      Καλά δεν πειράζει. Θα το σχίσω και εκείνο τα ράμματα.
      Από εκεί κανένας με κεφάλι. Δε γίνεται μάνα με τπτ. Μόνον με πόδια. Μόνο.
      Εσύ είχες βουτήξει εκεί; Φοβιτσιάρα. Ναι μωρέ, σεβόσουν τον εαυτό σου και μου βούτηξες από όλα τα μέρη εκτός από αυτό.
      Κάτσε τώρα γιατί με πριζωσες. Πήγες από όλα τα μέρη και βουτούσες με κεφάλι. Και θα μου πεις εσύ εμένα, να μην κάνω το ίδιο;;;
      Τι λες μωρέ;;; Εγώ τι δλδ;; Στο πηγάδι κατούρησα;; Ε;;;
      Αφού το έχω, θα βουτάω από παντού με κεφάλι. Εκτός από εκεί. Με πόδια μόνον εκεί.
      Αλλά μη μου λες εμένα να μην βουτάω από εκείνα τα μέρη.
      Τα ίδια έκανες. Άστο τώρα.
      Άσε με τώρα. Καλά.
      Θα προσέχω.
      Φιλάκια.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Σε ένα παράλληλο σύμπαν με φανταστικά πρόσωπα, τόπους και καταστάσεις.

      Δεν το πιστεύω!! Σαράντη;;; Κάτσε ρε Λένα. Τι φωνάζεις;; Ρε Σαράντη τελικά έβαλες τον Τερλέγκα στο καθιστικό; Είσαι με τα καλά σου;;
      Ρε Λένα, εσύ τον έβαλες στην κρεβατοκάμαρα. Είπα τπτ; Σαράντη εγώ τι δουλειά έχω δίπλα του;;; Δεν ήθελα να είναι μόνος Ελένη.
      Έβαλα στη φωτογραφία του και μια δική σου σαν να τον κοιτάς και να χαμογελάς. Ο Τερλέγκας εντάξει τον έβαλα να κοιτάει το σύμπαν.
      Ωραίοι είστε Ελένη. Ρε Σαράντη θα καθόμαστε δλδ και θα βλέπω τον Τερλέγκα;; Λεβεντιά είναι Ελένη. Τι θέλεις να βάλω τον Κοργιαλά με τη Φούστα;
      Σαράντη να βάλεις εσένα. Άστο Ελένη, αν βάλω εμένα, θα πέσει το σπίτι.
      Σαράντη πάρε τον Τερλέγκα. Και που να τον πάω Ελένη; Πάρτον μαζί σου στο εργαστήριο. Δε γίνεται Ελένη. Θα σκονιστεί ο Τερλέγκας. Λυπήσου τον.
      Δεν το πιστεύω.....Σαράντη μου, θα φύγω και θα μείνεις μόνος με τον Τερλέγκα αγάπη μου.
      Ελένη το θέμα είναι να μην μένει μόνος ο Τερλέγκας μωρό μου. Τι θα πάθει Σαράντη αν μείνει μόνος;;
      Ρε Ελένη, καλεσμένο τον αφήνουμε μόνο;; Σαράντη την φωτογραφία του έχεις. Με κορνίζα Ελένη. Ναι την έχω.
      Αλλά κοίτα τον σαν ζωντανός είναι. Δε μου πάει η καρδιά να τον αφήνω μόνο του Λενάκι μου!!
      Σαράντη τέρμα. Ή εμένα ή τον Τερλέγκα!! Τώρα ακούω!!
      Βρε Ελένη, μη μου βάζεις διλλήματα.....Σαράντη έλα κοντά μου.
      Έρχομαι Λένα μου. Χαιδεύω καλά!! Μωρό μου εξαιρετικά. Δωστον μωρό μου δρόμο και πάμε επάνω να συνεχίσω στα επόμενα στάδια!!
      Ελένη ανταρτοπόλεμο κάνεις. Κάτσε να τον στείλω στην αυλή και κανόνισε επάνω να κάνεις ότι λες. Σαραντούκο μου, θα στα δώσω όλα μωρό μου. Πάμε Λένα, τον κρέμασα στο δέντρο!! Πάμε Σαραντούκο μου!!!

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Περί Parking και δημοσίων χώρων στάθμευσης

      Γατάκια.
      Το αυτοκίνητο αυτό, είναι το κρυφό τρισέγγονο της Christine.
      Δε θα κάτσω να σας κάνω μάθημα ποια είναι η Christine. Χριστίνα το λέγανε το αμάξι. Το τρισέγγονο.
      Ψάχνετε για αριθμούς πλαισίου και κινητήρων και....
      Χριστινά. Απλά πράγματα.
      Ναι είχε τρεις ιδιοκτήτες. Τους ξεκατίνιασε. Όπως τον μάγκα....τεσπα, της πρόγιαγιάς της Christine.
      Πάθανε ένα ταράκουλο και οι 3 τους και σαν τρελοί κυνηγιούνταν μεταξύ τους και με όσους ήθελαν να πάρουν την Χριστίνα.
      Τους βαρέθηκε η Χριστίνα και ενέδωσε στις σεξουαλικές επιθυμίες του Γερανού που ήταν όλος βαρβατίλα.
      Υποθέσεις SE-X Files πάτε να τις ερμηνεύσετε.
      Τεσπα. Μέχρι εδώ μπορώ να γράψω.

      Και εδώ αδιάβαστοι......
      Τι κάνετε ρε παιδιά;;
      Ήταν επίσης: 3 'Αρματης Μάχης, 2 Ελικόπτερα Αpachi - Comanchi, ο Τom Cruse με ένα F-15, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, 5 Ελέθεροι Σκοπευτές, 4 Βατραχάνθρωποι Υποβρυχίων Καταστροφών, 4 Πυροσβεστικά Οχήματα, 1 Συστοιχία Patriot, 2 Rafale, Ο Ρέμος για να δώσει μετά συναυλία,
      2 Υποβρύχια του Κυρ-Νικολή, η Μικτή Ποδοσφαίρου, ο Ροναλντίνιο, εκπρόσωπος του Πούτιν, η Καρτυστιανού που είχε βάλει την Μουτσάτσου με τον Κοργιαλά τον Φούστα να διαδηλώνουν και ο Άρχοντας της Νύχτας Τερλέγκας.

      ***Αυτό τελικά απομακρύνθηκε τις πρωινές ώρες της Δευτέρα 22 Ιουνίου, από τις υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του δήμου Θεσσαλονίκης, παρουσία ισχυρών δυνάμεων της ΔΙΑΣ και της ΟΠΚΕ, στην οδό Ατρειδών, ανατολικά της πόλης.

      Η παρουσία των αστυνομικών κρίθηκε απαραίτητη καθώς υπήρχαν αντιδράσεις από τους φερόμενους ιδιοκτήτες, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Λάζαρος Ζαχαριάδης.***

      posted in Περί αυτοκίνησης
      sarantism
      sarantism
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      @bathan said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4:

      Ποτε δεν καταλαβα για ποιον λογο η ποινη είναι με αναστολή
      Ειδικα στην περιπτωση της μετρησε το προτερος εντιμος βίος. Είναι μεχρι να κανει την επομενη βλακεια

      Γιατί η δικαιοσύνη έχει ρόλο σοφρονιστικό. Σε δίνει μια ευκαιρία να σοφρονιστείς.
      Αν όμως είσαι σε αναστολή και καταδικαστείς για κάτι άλλο, παύει η αναστολή εκτίεις το υπόλοιπο της αναστολής της πρώτης ποινής στη φυλακή συν της νέας ποινής τη φυλάκιση.
      Αν δλδ αυτή καταδικαστεί στους 20 μήνες για κάτι ακόμα και τελεσιδικήσει η απόφαση, ας πούμε 18 μήνες φυλακή.
      Αν είχε 10 μήνες εναπομείναντα χρόνο για τη ληξη της αναστολής: 10 μήνες τότε + 18 μήνες της νέας ποινής πάει 28 μήνες μέσα.
      Αλλά εδώ παίζεις με αναβολές και έφεση για να μην συμπέσει η αναστολή με την νέα ποινή εφόσον τελεσειδικήσει η νέα ποινή.

      Να σου πω κάτι. Φράγκα. Πάνω από όλα. Παίρνεις ένα σαίνι δικηγόρο. Δεν τους λες να βγει όσο γίνεται φθηνα.
      Στην ψύχρα. Πόσα θες να τη βγάλω στον αφρό. Ότι ποσό σου πει συμφωνείς. Πλακώνεται στις αναβολές της πρώτης δίκης. Σέρνει όσο μπορεί την εκδίκαση πρωτόδικα. Μετά στην έφεση το ίδιο με τις αναβολές ώστε να λήξει η αναστολή σου και στο εφετείο αν έχεις καταδικαστεί πρωτόδικα με αναστολή, να πετύχεις να τελεσιδικήσεις με τελειωμένη την παλιά αναστολή και να εκτίσης καθαρά πλέον την νέα αναστολή συνήθως μικρότερη από αυτήν που σου είχε οριστεί πρωτόδικα.
      Αλλά. Μπόλικο χρήμα να το σκάσεις στο γραφείο του σαινιού δικηγόρου και ξέρει εκείνος μετά που θα το δώσει. Και θα είσαι μια χαρά κανονικά και με το νόμο.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή 20 μηνών για τα emails απόδημων| Ethnos
      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]

      @andya3 said in Σχολιασμός άλλων χωρών (πολιτική κυρίως) [Διάσπαση]:

      Για το Ιράν τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, μετά τη συμφωνία. Όσο είχαν κοινό εξωτερικό εχθρό τις ΗΠΑ ήταν ενωμένοι.

      Τώρα θα ξεκινήσουν οι εσωτερικές έριδες και διαμάχες. Άλλοι θα είναι υπέρ κι άλλοι κατά της συμφωνίας. Θα τσακώνονται οι σκληροπυρηνικοί με τους μετριοπαθείς. Άμα πέσουν και τίποτα φράγκα θα σφαχτούν μεταξύ τους ποιος θα τα διαχειριστεί για να φάει και ότι μπορεί.

      Μιλάμε για χώρα κατσαπλιάδων, χωρίς δομές και θεσμούς που στηρίζεται στο φόβο και τη βία για να κρατάει τον πληθυσμό του υπό έλεγχο. Αυτά που λατρεύουν οι αριστεροί. Θα γίνει χαμός εκεί μέσα με τα μικροσυμφέροντα του καθενός.

      Και στην Αμερική πλακώνονται που ενώ στην αρχή επέκριναν τον Τραμπ για την έναρξη του πολέμου τώρα τον επικρίνουν που τον έληξε.
      Οπότε και στις δύο πλευρές υπάρχει θέμα
      Το κακό με το Ιράν είναι πως με τη δολοφονία του μετριπαθή πρώην Αγιοταλάχ, τώρα δε μπορεί να συνενοηθεί η Αμερική με βεβαιότητα.
      Πάλι δλδ βρίσκει μπροστά της τα λάθη της.
      Χώρια που το Ισραήλ διψάει για αίμα.

      Σχετικά με τους αναλυτές. Είδαμε ποιοι είναι τελικά οι άξιοι: Γρίβας, Μπαλτζώης και ακόμη ένας. Ο Εγκολφόπουλος τον ψάχνουν, Μάζης, Φίλης, κάνανε ορειβασία τον χειμώνα, τώρα κάνουν μπάνιο.
      Ο Καλεντερίδης κάπου στα αζήτητα. Ο Δρούγος ο Ειδικός για Μέση Ανατολή, κάπου εκεί χάθηκε.

      Γρίβας, Μπαλτζώης και Αυφαντής μιλάνε. Ο Μπαλτζώης περισσότερο δε φοβάται να μιλήσει κατά των Ισραηλινών.
      Έχει κάνει στο Ισραήλ. Αντικειμενικός πάντα. Και στην Ουκρανία ήταν.
      Ο Γρίβας το ίδιο αστέρι είναι. Και οι δύο ΔΕΝ μασούν τα λόγια τους.
      Ο Αυφαντής πρέσβης στο Ιράν επί Σύριζα το ίδιο και αυτός. Τα λέει μια χαρά.
      Οι άλλοι το επαναλαμβάνω. Κρυμμένοι!!!!! Μούγγα για να μιλήσουν κατά του Ισραήλ.
      ΟΠότε δε θέλουμε να ξέρουμε ποιοι είναι και ποιοι δεν είναι αναλυτές. Το βλέπουμε.

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Ελένη το κράνος πρέπει να το κουμπώνουμε. Έγινε μια προσθήκη στο νόμο. Σαράντη δλδ τόσο καιρό που δεν το κουμπώνουμε....Είμαστε παράνομοι Ελένη.
      Τόσο αναίσθητοι είναι Ελένη. Παίζουν με τα νεύρα μας. Σαράντη δε γίνεται αυτό...Κάτσε να πάρω την Ρ.
      Ρε Σαράντη ρε κάθαρμα, απατεώνα;; Ο νόμος από την αρχή λέει να είναι κουμπωμένο!! Ελένη, εγώ αν διαβάσω τον ΚΟΚ, θα κάνω ένα χρόνο να τον μάθω.
      Καλά Σαράντη. Κούμπωσε ρε Σαράντη το δικό μου. Έλα αστέρι μου να στο κουμπώσω.
      Εντάξει είμαστε Λένα. Πάμε σούπερ μάρκετ. Σαράντη μου το ξεκουμπώνεις; Ναι μωρό μου. Ρε Σαράντη παλάβωσες;;; Τη βερμούδα μου πάς να ξεκουμπώσεις;;
      Αααχ συγνώμη Λένα.....Λένα το δικό μου δε ξεκουμπώνει γμτ. Ξεκούμπωσέ το ρε Λένα.
      Σαράντη μάγκωσε το κούμπωμα. Κάτσε ρε Ελένη. Ωχ ναι Ελένη. Ελένη έχεις κανένα WD 40 να το ψεκάσω να ξεκουμπώσει;;
      Σαράντη μήπως θες τανάλια; Α ωραία Ελένη. Δωσε μου. Ρε Σαράντη που να βρω το WD40;;; Στο πορτοφόλι σου ρε Ελένη τόσες βλακείες βάζεις.
      Βάλε και ένα WD40. Τι θα κάνω θα περιμένω έξω από το σούπερ μάρκετ μες τον ήλιο;;
      Θα μπω με το κράνος Ελένη. Σαράντη θα βγεις με την αστυνομία. Θα σε πάρουν για ληστή!!! Θα τους πω ρε Ελένη.
      Με ξέρουν. Ναι θα είμαι με το κράνος στο σούπερ μάρκετ γιατί μάγκωσε το κούμπωμα.
      Ευχαριστώ. Να ρε Ελένη. Μια χαρά όλα. Σαράντη πως είναι με το κράνος στο σούπερ μάρκετ;
      Ελένη βάλε και εσύ το δικό σου να είμαι ντουέτο να δεις και πως είναι. Σαράντη άσε. Έχω εσένα να γελάνε. Μην γελάνε και με εμένα.
      Άσε με ρε Ελένη. Πρακτικός είμαι. Σιγά μην το βγάλω. Ναι μωρέ Σαράντη δλδ αν θες να το βγάλεις μπορείς.
      Ελένη;;; Κ. τι κάνεις; Καλά Ελένη. Ελένη με ποιον είσαι; Το ξέρει ο Ντάκος;;
      Ο Ντάκος είναι Κ. Ποιος Ντάκος Ελένη;; Αυτός δεν μιλάει καθόλου με το κράνος. Ο Ντάκος θα μιλούσε. Ελένη κάνε στην άκρη να δω ποιος είναι και να ενημερώσω τον Ντάκο.
      Κ. άστο άρχοντα. Σωστός. Ο Ντάκος είμαι.
      Ρε Ντάκο με το κράνος στο σούπερ μάρκετ;;; Ρε συ Κ. έβαλα τον μότορα μέσα στο σούπερ μάρκετ και δεν έβγαλα το κράνος.
      Έλα ρε θηρίο Ντάκο!!! Που είναι το XTZ; Τρίτη σειρά αριστερά. Πάω Ντάκο να τον χαλβαδιάσω. Έλα εδώ ρε Κ. Καλά ρε είνια δυνατόν να έβαλα μέσα τον ΧΤΖ;;;;
      Ρε Ντάκο εσύ είσαι ικανός για όλα!! Ρε Κ. μάγκωσε το κούμπωμα. Άστο θα το κάνω σπίτι.
      Όχι ρε Ντάκο. Μπινιά ρε Ντάκο. Δεν πειράζει άρχοντα. Σωστός όμως καλά έκανες και το έψαξες το θέμα με τη μία.
      Αστέρι είναι Κ.
      Τα λέμε στην πιάτσα Ντάκο. Έγινε Κ. Ελένη μου χαιρετώ. Για σου Κ.
      Καλά ρε Σαράντη το πίστεψε;;; Εντάξει ρε Ελένη χάνει λίγο.
      Έλα πάμε Ελένη σπίτι και παρακάλα να ξεμαγκώσει το κούμπωμα αλλιώς....πυροσβεστική.....
      Εντάξει Ελένη το ξεκούμπωσα. Ποιο ρε Σαράντη. Το κράνος βλέπεις να το φοράω Ελένη;;;
      Σαράντη πάμε επάνα να σου δείξω τι πρέπει να ξεκουμπώσεις. Α ρε Ελένη!! Είσαι λάβα μωρό μου!! Σαραντούκο μου εσύ!!!

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: Μονόλογοι ... (aka Sarantism topic)😁

      Σε ένα παράλληλο σύμπαν με φανταστικά πρόσωπα, τόπους και καταστάσεις.
      Σαράντη κάτσε να δώσουμε προτεραιότητα στους ξένους. Να δώσουμε ρε Ελένη. Δεν μας κυνηγάει κανείς. Ρε Ελένη που το κατάλαβες πως είναι ξένοι;
      Φαίνονται Σαράντη. Το πασουσιαστικό τους. Ελένη εμένα για Έλληνες μου κάνουν. Τόσους έχω σκανάρει στα μαγαζιά.
      Σαράντη εδώ είναι σούπερ μάρκετ.
      Άλλος κόσμος. Καλά Ελένη. Ότι πεις. Ελένη; Καταλαβαίνω τα ξένα που μιλούνε!!
      Σαράντη Ελληνικά είναι.....Σαράντη κάτσε να φανούμε σε αυτούς του τουρίστε ευγενικοί. Ξένοι είναι Σαράντη.
      Σαν τους προηγούμενους Λένα; Όχι τους άκουσα μιλάνε Γαλλικά αυτοί.
      Καλά άντε να κάνουμε διαφήμιση την Ελλάδα στη Γαλλία.
      Α Σαράντη από Γερμνία. Να δώσουμε τη σειρά μας. Ναι Ελένη. Κάνε παιχνίδι.
      Ελένη κουράστηκα. Σαράντη σε ακόμη έναν ξένο. Ωραία θες σε ξένο;; Ναι Σαράντη.
      Οκ. Θα περάσω εγώ και θα μου δώσεις προτεραιότητα.
      Τι λες ρε Σαράντη!!! Τι Ελένη;; Τι επίθετο έχω;;; Ελληνικό;;;;
      Πες μου. Όχι Σαράντη. Ωραία μιλάω και 2η μητρική γλώσσα;; Θα σου μιλάω στη δεύτερή μου γλώσσα.
      Άντε πάω στο ταμείο. Κάτσε να ψάχνεις για ξένους.
      Σαράντη έρχομαι μαζί σου. Ξένε μου Σαράντη μου εσύ!!!
      Μου αρέσει που είσαι και με ξένη καταγωγή!!
      Και τι καταγωγή Λένα. Έτσι;;; Πολιτισμός, ιστορία, θρησκεία. Τα πάντα Λένα μου!!!
      Ναι αστέρι μου Σαραντούκο μου εσύ!!!
      Άντε καβάλα τον μότορα Ελένη μου. Μάξιμέ μου εσύ!!!

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #4

      Δεν ντρέπεται να τα λέει;;;
      Με δύο επικοινωνιολόγους. Ποιος τους πληρώνει; Τζαμπέ προσφέρουν τις υπηρεσίες τους;
      Το πουκάμισο των 300 ευρώ και αυτό δώρο;;
      Πως τόλμησε και βγήκε από Μερσεντες Η Μητέρα του Λαού;;;
      Δεν ντράπηκε;;;
      Άσε με κυρά μου. Έλα στον δρόμο. Να δεις πως ζει ο απλός Έλληνας που μου έγινες και εσύ Αντουανέτα.
      Τι σε νοιάζει πόσο και για πόσο;
      Την χαίρεσαι τη Μερσεντες;; Σε τι διαφέρεις από αυτούς που έχεις το θράσσος να κατηγορείς;
      Αφού ευχαριστήθηκες τη Μερσεντές σήμερα θα ευχαριστηθείς και 500 να σε φυλάνε.
      Εσύ είσαι η φτωχότερη;;;; Με τη Μερσεντεςςςςς. Ρε άντε φέρτε της μις Ρολς Ρόις της μαντάμ να μην αισθάνεται φτωχιά.
      Μας είπες πως δε θα κατέβεις στην πολιτική. Έλεγες αλήθεια;; Μετά όμως ποιος ξέρει το "γιατί" κατέβηκες στην πολιτική.
      Άντε τραγούδα.
      Η Ρομπέν των Φτωχών που πολεμάει μέσα από το παλάτι.
      Ο Ρομπέν στο Δάσος ήταν με τους φτωχούς.
      Άντε από εδώ. Όμως αυτή τη φορά, δεν τη γλυτώνετε. Θα τα φάτε τα μούτρα σας γιατί ακόμη και οι ίδιοι καταλάβατε πως είστε αχυράνθωποι και τρώγεστε.
      Ο Τσίπρας ο αριστερός του Ομπάμα και της Μέρκελ. Το ΠΑΣΟΚ του ΔΝΤ, η ΝΔ των Καρτέλ και οι λοιποί που κυνηγάνε το κοκκαλάκι να γλύψουν από ότι έχει απομείνει στη Βουλή των Καθαρμάτων.
      Το παιδί σου, γιατί το έχασες στην Επιμέλεια;;;;;
      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      sarantism
      sarantism
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 198
    • 199
    • 1 / 199
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr