Κατ' αρχάς "ευχαριστώ όλους για την αμεσότατη ανταπόκριση!"
@panormus772 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αν δε σε επηρεάζει η διαφορά στην τιμή τους,λογικά τα 230hp είναι το καλύτερο.
Λογικά θα μπορέσω να την καλύψω σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ....
@fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230
Προφανώς το 230, δεν υπάρχει σύγκριση ούτε δίλλημα, εφόσον οικονομικά σε παίρνει.
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Την "καλησπέρα" μου στο forum όπου θα γράψω για πρώτη φορά.
Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το εν λόγω όχημα (Tucson 1.6) μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες.
Θα ήθελα μερικές συμβουλές - γνώμες για τον κινητήρα .... ποιον να διαλέξω ...
Οδήγησα σε ένα test drive 20 χλμ περίπου το 150 άρι βενζίνη (2wd auto) και μου φάνηκε "αρκετά καλό". Φυσικά οι συνθήκες ήταν "ιδεατές" (ρεζερβουάρ άδειο - 2 άτομα) αλλά το περίμενα πιο βαρύ. Ακόμα και στο normal τραβούσε αρκετά καλά ενώ οι εν κινήσει επιταχύνσεις 50-80 ήταν ... εντυπωσιακές (για τον όγκο του).
Και αυτό είναι και που με μπερδεύει αφού - πριν το οδηγήσω - ήμουν σίγουρος ότι τα 150 άλογα θα ήταν λίγα (ενθυμούμενος το Honda CRV που είχα από το 2005 ώς το 2014). Αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά "ίδιο" μου εκείνο το Honda είναι αυτό το τερατάκι ...!
Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230 .... Το plug in σχεδόν το αποκλείω διότι μάλλον την επιπλέον δύναμη θα την χάνει από το επιπλέον βάρος και το μικρότερο ρεζερβουάρ (από πλευράς χρηστικότητας σε ταξίδια ...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το "πρόβλημά" μου ( , μακάρι όλα τα προβλήματα να ήταν τέτοιου τύπου ....)once you drive a turbo you never go back. Δεν έχει σχέση το τράβηγμα και η αισθηση στα ίδια αλογα ενός ατμοσφαιρικού με ενα turbo. Είναι πολύ ανώτερο το turbo
Τα αλογα ούδεις εμίσησε, δεν υπάρχει ερώτημα αν μπορεις το 230 οικονομικά. Μόνο αν δεν σε παίρνει πας πιο κάτω
@nmsm2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Η ύπαρξη turbo σε full hybrid αυτοκίνητο εμπεριέχει αντίφαση. Το ηλεκτρομοτέρ εφόσον είναι αρκούντως ισχυρό δίνει την ακαριαία ροπή που απαιτεί ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες απότομης εκκίνησης (διασταύρωση), προσπέρασης κλπ, οπότε το turbo εφόσον ο κινητήρας συνδυάζει αξιοπρεπή ροπή θερμικά, με τη συμπλήρωση του ηλεκτρομοτέρ παρέλκει η ύπαρξη του turbo (βλέπε cc όπου το δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ σε συνδυασμό με το ηλεκτρομοτέρ έχουν σχεδόν το ίδιο 0-100 με το tucson των 230 ps). Ο βασικός λόγος ύπαρξης του turbo είναι οι κινητήρες χαμηλού κυβισμού (βλ. vag ) όπως και στο tucson, διότι 1.6 κινητήρας για τόσο μεγάλο σκαρί είναι προβληματικός, απαιτεί turbo για να ενισχυθεί με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία καυσίμου. Αυτός είναι ο λόγος που καμία εταιρεία δεν μπορεί να πιάσει τις καταναλώσεις της toyota, διότι η τελευταία συνδυάζει 2λιτρα και άνω ατμοσφαιρικά μοτερ (αλλιώς σέρνονται με ηλεκτρομοτερ.
Επίσης, στα full hybrid ο θερμικός κινητήρας μπαίνει ξαφνικά σε λειτουργία σε περίπτωση που κάποιος επιταχύνει απότομα ακόμη και σε ταχύτητες 120 χλμ., οπότε σε συνθήκες πόλης, με κρύο θερμικό κινητήρα, ξαφνικά ενεργοποιείται και λόγω turbo ανεβάζει ακαριαία στροφές πολύ ψηλά γεγονός που αποτελεί πρόβλημα (φθορές) για τoν κινητήρα και ιδίως turbo που απαιτεί ανεβασμένη θερμοκρασία λαδιών και κρύωμα. Είναι αδύνατον να προλάβει να θερμάνει και να ψύξει εγκαίρως τον κινητήρα σε κατάσταση διαρκών εκκινήσεων και σβησίματος του θερμικού (κλασική λειτουργία του full hybrid), και αποτελεί τον βασικό λόγο φθοράς των turbo κινητήρων.
Εύλογο το όλο σκεπτικό ... αν και είναι σύνθετο το όλο θέμα .... Η διαφορά 180-230 είναι στα 10κ δηλαδή 30% - όχι μικρή ενώ η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι επίσης περίπου τόσο ....
Προφανώς εάν προκύπτουν περισσότερες ζημιές, αλλάζει το θέμα αλλά ψάχνοντας λιγάκι στο νετ δεν έχω βρει αναφορές σχετικές - καταλαβαίνω το σκεπτικό πάντως ....