Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 7
    • Groups 0

    mazettas_99

    @mazettas_99

    12
    Reputation
    12
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Τρίπολη

    mazettas_99 Unfollow Follow

    Best posts made by mazettas_99

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Κατ' αρχάς "ευχαριστώ όλους για την αμεσότατη ανταπόκριση!"

      @panormus772 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Αν δε σε επηρεάζει η διαφορά στην τιμή τους,λογικά τα 230hp είναι το καλύτερο.

      Λογικά θα μπορέσω να την καλύψω σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ....

      @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230

      Προφανώς το 230, δεν υπάρχει σύγκριση ούτε δίλλημα, εφόσον οικονομικά σε παίρνει.

      🤘

      @cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Την "καλησπέρα" μου στο forum όπου θα γράψω για πρώτη φορά.

      Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το εν λόγω όχημα (Tucson 1.6) μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες.
      Θα ήθελα μερικές συμβουλές - γνώμες για τον κινητήρα .... ποιον να διαλέξω ...
      Οδήγησα σε ένα test drive 20 χλμ περίπου το 150 άρι βενζίνη (2wd auto) και μου φάνηκε "αρκετά καλό". Φυσικά οι συνθήκες ήταν "ιδεατές" (ρεζερβουάρ άδειο - 2 άτομα) αλλά το περίμενα πιο βαρύ. Ακόμα και στο normal τραβούσε αρκετά καλά ενώ οι εν κινήσει επιταχύνσεις 50-80 ήταν ... εντυπωσιακές (για τον όγκο του).
      Και αυτό είναι και που με μπερδεύει αφού - πριν το οδηγήσω - ήμουν σίγουρος ότι τα 150 άλογα θα ήταν λίγα (ενθυμούμενος το Honda CRV που είχα από το 2005 ώς το 2014). Αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά "ίδιο" μου εκείνο το Honda είναι αυτό το τερατάκι ...!
      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230 .... Το plug in σχεδόν το αποκλείω διότι μάλλον την επιπλέον δύναμη θα την χάνει από το επιπλέον βάρος και το μικρότερο ρεζερβουάρ (από πλευράς χρηστικότητας σε ταξίδια ...)
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το "πρόβλημά" μου (😀 , μακάρι όλα τα προβλήματα να ήταν τέτοιου τύπου ....)

      once you drive a turbo you never go back. Δεν έχει σχέση το τράβηγμα και η αισθηση στα ίδια αλογα ενός ατμοσφαιρικού με ενα turbo. Είναι πολύ ανώτερο το turbo

      Τα αλογα ούδεις εμίσησε, δεν υπάρχει ερώτημα αν μπορεις το 230 οικονομικά. Μόνο αν δεν σε παίρνει πας πιο κάτω

      🤜

      @nmsm2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η ύπαρξη turbo σε full hybrid αυτοκίνητο εμπεριέχει αντίφαση. Το ηλεκτρομοτέρ εφόσον είναι αρκούντως ισχυρό δίνει την ακαριαία ροπή που απαιτεί ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες απότομης εκκίνησης (διασταύρωση), προσπέρασης κλπ, οπότε το turbo εφόσον ο κινητήρας συνδυάζει αξιοπρεπή ροπή θερμικά, με τη συμπλήρωση του ηλεκτρομοτέρ παρέλκει η ύπαρξη του turbo (βλέπε cc όπου το δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ σε συνδυασμό με το ηλεκτρομοτέρ έχουν σχεδόν το ίδιο 0-100 με το tucson των 230 ps). Ο βασικός λόγος ύπαρξης του turbo είναι οι κινητήρες χαμηλού κυβισμού (βλ. vag ) όπως και στο tucson, διότι 1.6 κινητήρας για τόσο μεγάλο σκαρί είναι προβληματικός, απαιτεί turbo για να ενισχυθεί με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία καυσίμου. Αυτός είναι ο λόγος που καμία εταιρεία δεν μπορεί να πιάσει τις καταναλώσεις της toyota, διότι η τελευταία συνδυάζει 2λιτρα και άνω ατμοσφαιρικά μοτερ (αλλιώς σέρνονται με ηλεκτρομοτερ.
      Επίσης, στα full hybrid ο θερμικός κινητήρας μπαίνει ξαφνικά σε λειτουργία σε περίπτωση που κάποιος επιταχύνει απότομα ακόμη και σε ταχύτητες 120 χλμ., οπότε σε συνθήκες πόλης, με κρύο θερμικό κινητήρα, ξαφνικά ενεργοποιείται και λόγω turbo ανεβάζει ακαριαία στροφές πολύ ψηλά γεγονός που αποτελεί πρόβλημα (φθορές) για τoν κινητήρα και ιδίως turbo που απαιτεί ανεβασμένη θερμοκρασία λαδιών και κρύωμα. Είναι αδύνατον να προλάβει να θερμάνει και να ψύξει εγκαίρως τον κινητήρα σε κατάσταση διαρκών εκκινήσεων και σβησίματος του θερμικού (κλασική λειτουργία του full hybrid), και αποτελεί τον βασικό λόγο φθοράς των turbo κινητήρων.

      Εύλογο το όλο σκεπτικό ... αν και είναι σύνθετο το όλο θέμα .... Η διαφορά 180-230 είναι στα 10κ δηλαδή 30% - όχι μικρή ενώ η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι επίσης περίπου τόσο ....

      Προφανώς εάν προκύπτουν περισσότερες ζημιές, αλλάζει το θέμα αλλά ψάχνοντας λιγάκι στο νετ δεν έχω βρει αναφορές σχετικές - καταλαβαίνω το σκεπτικό πάντως ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Επειδή ζω αυτήν την εβδομάδα με αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο, συμβουλή μου να προτιμήσεις το αυτόματο κιβώτιο, του πάει πολύ. Δεν έχω δοκιμάσει το full hybrid, αλλά με την κατανάλωση που έχει το 180άρι, δε φαίνεται κακή ιδέα. Πάντως είναι αμαξάρα.

      Αυτό εννοείται! Δεν νομίζω ότι πρόκειται για δική μου τεμπελιά αλλά με τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια δεν υπάρχει λόγος. Πρώτη φορά οδήγησα αυτόματο το 2016 (DS5 Hybrid IV) που και αυτό ακόμα - αν και είναι αρκετά κακό για τα σημερινά δεδομένα - το προτιμώ (και είναι και πιο οικονομικό & εύκολο). Από το KIA Proceed και ύστερα ... δεν το συζητώ για χειροκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikos-3 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτη επιλογή να βάλεις την τετρακίνηση και μετά 180 ή 230 hp,
      Διαβασα απόψεις κατόχων που είχαν και τα δύο ότι ''το τετρακίνητο είναι άλλο αυτοκίνητο'', ίσως να σκεφτείς το 180 hp 4Χ4 με κάποια εξτρά αν ξεφεύγει το 230 hp.
      Όλα τα τετρακίνητα ειναι με αυτόματο κιβώτιο αλλά έχουν και paddles.

      Ναι - σαφώς ΜΟΝΟ τετρακίνητο. Επειδή μένω επαρχία και κάμποσες φορές τυχαίνει να έχουμε βαρύ χειμώνα (με πάγο +- χιόνι) εκτιμώ όσο πάρα πολύ την επιλεκτική τετρακίνηση του DS5 (εκεί με την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα) + χιονολάστιχα οπότε γίνεται ... τζιπ!

      Τα paddles είναι επίσης (πλέον) must κατάσταση (του DS5 είναι 'σταθερά' και είναι τραγωδία στην γρήγορη οδήγηση ενώ του ΚΙΑ είναι πάνω στο τιμόνι και είναι "σαν χειροκίνητο").

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99

      Χρόνια Πολλά και να το χαίρεσαι!
      Το αμάξι έχει πολύ όμορφα κοψίματα!

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε.
      Ναι, από κοψίματα και ακμές δεν έχω παράπονο, κάθε μέρα ανακαλύπτω νέες λεπτομέρειες.
      Αποφάσισες ποιά έκδοση θα πάρεις τελικά;

      Ψάχνομαι με τα έξτρα - ωραίο μπελά βρήκα 😂 😂

      κάνω σύνολα και προσπαθώ να καταλήξω ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Την "καλησπέρα" μου στο forum όπου θα γράψω για πρώτη φορά.

      Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το εν λόγω όχημα (Tucson 1.6) μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες.
      Θα ήθελα μερικές συμβουλές - γνώμες για τον κινητήρα .... ποιον να διαλέξω ...
      Οδήγησα σε ένα test drive 20 χλμ περίπου το 150 άρι βενζίνη (2wd auto) και μου φάνηκε "αρκετά καλό". Φυσικά οι συνθήκες ήταν "ιδεατές" (ρεζερβουάρ άδειο - 2 άτομα) αλλά το περίμενα πιο βαρύ. Ακόμα και στο normal τραβούσε αρκετά καλά ενώ οι εν κινήσει επιταχύνσεις 50-80 ήταν ... εντυπωσιακές (για τον όγκο του).
      Και αυτό είναι και που με μπερδεύει αφού - πριν το οδηγήσω - ήμουν σίγουρος ότι τα 150 άλογα θα ήταν λίγα (ενθυμούμενος το Honda CRV που είχα από το 2005 ώς το 2014). Αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά "ίδιο" μου εκείνο το Honda είναι αυτό το τερατάκι ...!
      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230 .... Το plug in σχεδόν το αποκλείω διότι μάλλον την επιπλέον δύναμη θα την χάνει από το επιπλέον βάρος και το μικρότερο ρεζερβουάρ (από πλευράς χρηστικότητας σε ταξίδια ...)
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το "πρόβλημά" μου (😀 , μακάρι όλα τα προβλήματα να ήταν τέτοιου τύπου ....)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikos-3 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτη επιλογή να βάλεις την τετρακίνηση και μετά 180 ή 230 hp,
      Διαβασα απόψεις κατόχων που είχαν και τα δύο ότι ''το τετρακίνητο είναι άλλο αυτοκίνητο'', ίσως να σκεφτείς το 180 hp 4Χ4 με κάποια εξτρά

      Το σκεπτικό αυτό φαίνεται να με βρίσκει αρκετά 'σύμφωνο'.

      Extras ... Ποια θα έλεγες .... ?

      Αυτά που σκέφτομαι είναι

      1- Ασύρματη φόρτιση+-,
      2- Ηλιοροφή +,
      3- Ηχοσύστημα ++ (βάζουν και sub ?),
      4- Ασύρματο Android Auto +++ (😀 ),
      5- δίχρωμία στο σαλόνι (είδα κάποιο εδώ στο forum και μου άρεσε τρελά!)
      6- Head up display (το έχω στο C4 - και στο DS5 - δεν το θεωρώ απολύτως απαραίτητο αν και βολεύει στο Navigation στας Αθήνας .... (για μας τους επαρχιώτες 👨‍🌾

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      Εγώ προχθές: Ανεβάζω το παραπάνω ποστ περιγράφοντας τους λόγους που το Tucson μου αρέσει κάθε μέρα περισσότερο.

      4T Forum: Tρελαίνεστε όλοι με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο για να κάνω debadge τα σήματα της αντιπροσωπείας. 'Ωρες-ώρες νιώθω σαν να μιλάω σε τοίχο (pun intended)... Πάντως έχω και σπάγγο, και πετονιά και dental floss, μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω το χρέος μου και θα πάω να δοκιμάσω. 🙂 Μέχρι τότε σας επαναφέρω στην τάξη ανεβάζοντας άλλη μία φωτογραφία από προχθές στο ίδιο θέμα "ακμές / σκόνη / amazon grey".

      ΥΓ: Δείξτε κατανόηση, μέρα γενεθλίων σήμερα, παραδοσιακά μου κάθεται λίγο βαριά. 🎂🥂

      Tucson_20230624 - Copy.jpg

      Χρόνια Πολλά και να το χαίρεσαι! ΄

      Το αμάξι έχει πολύ όμορφα κοψίματα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99

    Latest posts made by mazettas_99

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @rockulas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      theft-proof when fitted.

      Είναι οτι ψάχνω, αλλά αναρωτιέμαι πως ειναι theft-proof όταν εφαρμόζεται εξωτερικά

      @czio Λογικά στο παμπρίζ τοποθετείται εσωτερικά η ηλιιοπροστασία και βγαίνει έξω από την πόρτα (για την προστασία των παραθύρων). Και εκεί στο τέλος της, δένει εσωτερικά της πόρτας. Κάτι τέτοιο...

      @ats Έχει, εκτός της ηλιοπροστασίας, διάφορα ενδιαφέροντα καλουδάκια τα οποία έχω κυκλώσει...

      @czio όσοι δεν είμαστε και τόσο των τεχνών, μέχρι να τοποθετήσουμε σωστά την ηλιοπροστασια, θα έχει νυχτώσει!
      ... καλύτερα λοιπόν η εσωτερική ηλιοπροστασια shell v-power που έδιναν πέρσι τα πρατήρια 😀

      εγω με τετοια(καλυτερης ποιοτητας με 12 ευρω) σωθηκα παντως.σε ενα λεπτο την εχω πιασει και με τα σκιαδια και ειναι και theft proof 😛

      .... επειδή έχει 12 ευρώ 😊
      https://www.skroutz.gr/s/19419161/Autoline-Ηλιοπροστασία-Παρμπρίζ-Αυτοκινήτου-Εξωτερική-214x96εκ-21430.html [έχω πάρει δύο και κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους - ό,τι τοποθετείται μέσα από το παρμπρίζ προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία αλλά όχι από τη ζέστη αφού η θερμότητα θα ζεστάνι το σκίαστρο. Το μόνο πλεονέκτημα των εσωτερικών προστατευτικών είναι ότι δεν λερώνονται αλλά τότε μια απλή πετσέτα πάνω στο ταμπλό θα κάνει την ίδια δουλειά ....]

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99

      Χρόνια Πολλά και να το χαίρεσαι!
      Το αμάξι έχει πολύ όμορφα κοψίματα!

      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε.
      Ναι, από κοψίματα και ακμές δεν έχω παράπονο, κάθε μέρα ανακαλύπτω νέες λεπτομέρειες.
      Αποφάσισες ποιά έκδοση θα πάρεις τελικά;

      Ψάχνομαι με τα έξτρα - ωραίο μπελά βρήκα 😂 😂

      κάνω σύνολα και προσπαθώ να καταλήξω ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Όσο περνάνε οι μέρες τόσο περισσότερο το γουστάρω. Μου αρέσει ο τρόπος που πέφτει το φως πάνω σε όλες αυτές τις ακμές. Πώς γράφουν τα πίσω φώτα όταν ανάβουν. Πώς ομορφαίνει όταν λερώνεται. Πώς ταιριάζει το Amazon Grey στο φυσικό περιβάλλον. Και πώς σταδιακά έχουμε αρχίσει να συνεννοούμαστε.

      Εγώ προχθές: Ανεβάζω το παραπάνω ποστ περιγράφοντας τους λόγους που το Tucson μου αρέσει κάθε μέρα περισσότερο.

      4T Forum: Tρελαίνεστε όλοι με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο για να κάνω debadge τα σήματα της αντιπροσωπείας. 'Ωρες-ώρες νιώθω σαν να μιλάω σε τοίχο (pun intended)... Πάντως έχω και σπάγγο, και πετονιά και dental floss, μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω το χρέος μου και θα πάω να δοκιμάσω. 🙂 Μέχρι τότε σας επαναφέρω στην τάξη ανεβάζοντας άλλη μία φωτογραφία από προχθές στο ίδιο θέμα "ακμές / σκόνη / amazon grey".

      ΥΓ: Δείξτε κατανόηση, μέρα γενεθλίων σήμερα, παραδοσιακά μου κάθεται λίγο βαριά. 🎂🥂

      Tucson_20230624 - Copy.jpg

      Χρόνια Πολλά και να το χαίρεσαι! ΄

      Το αμάξι έχει πολύ όμορφα κοψίματα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikos-3 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτη επιλογή να βάλεις την τετρακίνηση και μετά 180 ή 230 hp,
      Διαβασα απόψεις κατόχων που είχαν και τα δύο ότι ''το τετρακίνητο είναι άλλο αυτοκίνητο'', ίσως να σκεφτείς το 180 hp 4Χ4 με κάποια εξτρά

      Το σκεπτικό αυτό φαίνεται να με βρίσκει αρκετά 'σύμφωνο'.

      Extras ... Ποια θα έλεγες .... ?

      Αυτά που σκέφτομαι είναι

      1- Ασύρματη φόρτιση+-,
      2- Ηλιοροφή +,
      3- Ηχοσύστημα ++ (βάζουν και sub ?),
      4- Ασύρματο Android Auto +++ (😀 ),
      5- δίχρωμία στο σαλόνι (είδα κάποιο εδώ στο forum και μου άρεσε τρελά!)
      6- Head up display (το έχω στο C4 - και στο DS5 - δεν το θεωρώ απολύτως απαραίτητο αν και βολεύει στο Navigation στας Αθήνας .... (για μας τους επαρχιώτες 👨‍🌾

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @nikos-3 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Εγώ θα σου πρότεινα σαν πρώτη επιλογή να βάλεις την τετρακίνηση και μετά 180 ή 230 hp,
      Διαβασα απόψεις κατόχων που είχαν και τα δύο ότι ''το τετρακίνητο είναι άλλο αυτοκίνητο'', ίσως να σκεφτείς το 180 hp 4Χ4 με κάποια εξτρά αν ξεφεύγει το 230 hp.
      Όλα τα τετρακίνητα ειναι με αυτόματο κιβώτιο αλλά έχουν και paddles.

      Ναι - σαφώς ΜΟΝΟ τετρακίνητο. Επειδή μένω επαρχία και κάμποσες φορές τυχαίνει να έχουμε βαρύ χειμώνα (με πάγο +- χιόνι) εκτιμώ όσο πάρα πολύ την επιλεκτική τετρακίνηση του DS5 (εκεί με την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα) + χιονολάστιχα οπότε γίνεται ... τζιπ!

      Τα paddles είναι επίσης (πλέον) must κατάσταση (του DS5 είναι 'σταθερά' και είναι τραγωδία στην γρήγορη οδήγηση ενώ του ΚΙΑ είναι πάνω στο τιμόνι και είναι "σαν χειροκίνητο").

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Επειδή ζω αυτήν την εβδομάδα με αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο, συμβουλή μου να προτιμήσεις το αυτόματο κιβώτιο, του πάει πολύ. Δεν έχω δοκιμάσει το full hybrid, αλλά με την κατανάλωση που έχει το 180άρι, δε φαίνεται κακή ιδέα. Πάντως είναι αμαξάρα.

      Αυτό εννοείται! Δεν νομίζω ότι πρόκειται για δική μου τεμπελιά αλλά με τα σύγχρονα αυτόματα κιβώτια δεν υπάρχει λόγος. Πρώτη φορά οδήγησα αυτόματο το 2016 (DS5 Hybrid IV) που και αυτό ακόμα - αν και είναι αρκετά κακό για τα σημερινά δεδομένα - το προτιμώ (και είναι και πιο οικονομικό & εύκολο). Από το KIA Proceed και ύστερα ... δεν το συζητώ για χειροκίνητο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Προσωπικά, και αν μεταξύ των παραμέτρων αγοράς είναι και η διατήρηση μεταπωλητικής αξίας, θα επέλεγα τον φτηνότερο δυνατό συνδυασμό.
      Γνωμη μου είναι ότι, όσο ανεβαίνεις τιμολογιακά, τόσα περισσότερα χρήματα θα χάσεις αργότερα κατά τη μεταπώληση, ειδικά σε Hyundai.

      Σωστό και αυτό αν και πλέον ΚIA & HYUNDAI έχουν ανέβει κατά πολύ στην εκτίμησή τους στο αγοραστικό κοινό (και αυτό ισχύει και για μένα απ' όταν απέκτησα το Proceed το 2019 ...).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Κατ' αρχάς "ευχαριστώ όλους για την αμεσότατη ανταπόκριση!"

      @panormus772 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Αν δε σε επηρεάζει η διαφορά στην τιμή τους,λογικά τα 230hp είναι το καλύτερο.

      Λογικά θα μπορέσω να την καλύψω σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα ....

      @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230

      Προφανώς το 230, δεν υπάρχει σύγκριση ούτε δίλλημα, εφόσον οικονομικά σε παίρνει.

      🤘

      @cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @mazettas_99 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Την "καλησπέρα" μου στο forum όπου θα γράψω για πρώτη φορά.

      Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το εν λόγω όχημα (Tucson 1.6) μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες.
      Θα ήθελα μερικές συμβουλές - γνώμες για τον κινητήρα .... ποιον να διαλέξω ...
      Οδήγησα σε ένα test drive 20 χλμ περίπου το 150 άρι βενζίνη (2wd auto) και μου φάνηκε "αρκετά καλό". Φυσικά οι συνθήκες ήταν "ιδεατές" (ρεζερβουάρ άδειο - 2 άτομα) αλλά το περίμενα πιο βαρύ. Ακόμα και στο normal τραβούσε αρκετά καλά ενώ οι εν κινήσει επιταχύνσεις 50-80 ήταν ... εντυπωσιακές (για τον όγκο του).
      Και αυτό είναι και που με μπερδεύει αφού - πριν το οδηγήσω - ήμουν σίγουρος ότι τα 150 άλογα θα ήταν λίγα (ενθυμούμενος το Honda CRV που είχα από το 2005 ώς το 2014). Αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά "ίδιο" μου εκείνο το Honda είναι αυτό το τερατάκι ...!
      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230 .... Το plug in σχεδόν το αποκλείω διότι μάλλον την επιπλέον δύναμη θα την χάνει από το επιπλέον βάρος και το μικρότερο ρεζερβουάρ (από πλευράς χρηστικότητας σε ταξίδια ...)
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το "πρόβλημά" μου (😀 , μακάρι όλα τα προβλήματα να ήταν τέτοιου τύπου ....)

      once you drive a turbo you never go back. Δεν έχει σχέση το τράβηγμα και η αισθηση στα ίδια αλογα ενός ατμοσφαιρικού με ενα turbo. Είναι πολύ ανώτερο το turbo

      Τα αλογα ούδεις εμίσησε, δεν υπάρχει ερώτημα αν μπορεις το 230 οικονομικά. Μόνο αν δεν σε παίρνει πας πιο κάτω

      🤜

      @nmsm2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Η ύπαρξη turbo σε full hybrid αυτοκίνητο εμπεριέχει αντίφαση. Το ηλεκτρομοτέρ εφόσον είναι αρκούντως ισχυρό δίνει την ακαριαία ροπή που απαιτεί ένα αυτοκίνητο σε συνθήκες απότομης εκκίνησης (διασταύρωση), προσπέρασης κλπ, οπότε το turbo εφόσον ο κινητήρας συνδυάζει αξιοπρεπή ροπή θερμικά, με τη συμπλήρωση του ηλεκτρομοτέρ παρέλκει η ύπαρξη του turbo (βλέπε cc όπου το δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ σε συνδυασμό με το ηλεκτρομοτέρ έχουν σχεδόν το ίδιο 0-100 με το tucson των 230 ps). Ο βασικός λόγος ύπαρξης του turbo είναι οι κινητήρες χαμηλού κυβισμού (βλ. vag ) όπως και στο tucson, διότι 1.6 κινητήρας για τόσο μεγάλο σκαρί είναι προβληματικός, απαιτεί turbo για να ενισχυθεί με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία καυσίμου. Αυτός είναι ο λόγος που καμία εταιρεία δεν μπορεί να πιάσει τις καταναλώσεις της toyota, διότι η τελευταία συνδυάζει 2λιτρα και άνω ατμοσφαιρικά μοτερ (αλλιώς σέρνονται με ηλεκτρομοτερ.
      Επίσης, στα full hybrid ο θερμικός κινητήρας μπαίνει ξαφνικά σε λειτουργία σε περίπτωση που κάποιος επιταχύνει απότομα ακόμη και σε ταχύτητες 120 χλμ., οπότε σε συνθήκες πόλης, με κρύο θερμικό κινητήρα, ξαφνικά ενεργοποιείται και λόγω turbo ανεβάζει ακαριαία στροφές πολύ ψηλά γεγονός που αποτελεί πρόβλημα (φθορές) για τoν κινητήρα και ιδίως turbo που απαιτεί ανεβασμένη θερμοκρασία λαδιών και κρύωμα. Είναι αδύνατον να προλάβει να θερμάνει και να ψύξει εγκαίρως τον κινητήρα σε κατάσταση διαρκών εκκινήσεων και σβησίματος του θερμικού (κλασική λειτουργία του full hybrid), και αποτελεί τον βασικό λόγο φθοράς των turbo κινητήρων.

      Εύλογο το όλο σκεπτικό ... αν και είναι σύνθετο το όλο θέμα .... Η διαφορά 180-230 είναι στα 10κ δηλαδή 30% - όχι μικρή ενώ η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι επίσης περίπου τόσο ....

      Προφανώς εάν προκύπτουν περισσότερες ζημιές, αλλάζει το θέμα αλλά ψάχνοντας λιγάκι στο νετ δεν έχω βρει αναφορές σχετικές - καταλαβαίνω το σκεπτικό πάντως ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Την "καλησπέρα" μου στο forum όπου θα γράψω για πρώτη φορά.

      Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το εν λόγω όχημα (Tucson 1.6) μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες.
      Θα ήθελα μερικές συμβουλές - γνώμες για τον κινητήρα .... ποιον να διαλέξω ...
      Οδήγησα σε ένα test drive 20 χλμ περίπου το 150 άρι βενζίνη (2wd auto) και μου φάνηκε "αρκετά καλό". Φυσικά οι συνθήκες ήταν "ιδεατές" (ρεζερβουάρ άδειο - 2 άτομα) αλλά το περίμενα πιο βαρύ. Ακόμα και στο normal τραβούσε αρκετά καλά ενώ οι εν κινήσει επιταχύνσεις 50-80 ήταν ... εντυπωσιακές (για τον όγκο του).
      Και αυτό είναι και που με μπερδεύει αφού - πριν το οδηγήσω - ήμουν σίγουρος ότι τα 150 άλογα θα ήταν λίγα (ενθυμούμενος το Honda CRV που είχα από το 2005 ώς το 2014). Αλλά η αλήθεια είναι ότι κάθε άλλο παρά "ίδιο" μου εκείνο το Honda είναι αυτό το τερατάκι ...!
      Η ερώτησή μου λοιπόν απλή: 150-180-230 .... Το plug in σχεδόν το αποκλείω διότι μάλλον την επιπλέον δύναμη θα την χάνει από το επιπλέον βάρος και το μικρότερο ρεζερβουάρ (από πλευράς χρηστικότητας σε ταξίδια ...)
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον κάνει τον κόπο να ασχοληθεί με το "πρόβλημά" μου (😀 , μακάρι όλα τα προβλήματα να ήταν τέτοιου τύπου ....)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mazettas_99
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr