Έκανα λοιπόν το test drive μου και εγώ στο αμάξι εδώ στη Θεσσαλονίκη. Η έκδοση ήταν hybrid destinctive.
Πρώτες εντυπώσεις για την εμφάνιση έχω να πω ότι μου άρεσε πολύ. Ιδιαίτερος σχεδιασμός που πραγματικά δεν τον βαριέσαι. Στο εσωτερικό οι θήκες και τα κουμπιά στο ταμπλό προσφέρουν μεγάλη εργονομία. Η ενιαία οθόνη σου δίνει μια Premium αίσθηση και νιώθεις ότι τεχνολογικά έχεις μια φωνή. Με προβλημάτισε λίγο η ποιότητα των υλικών και στα πίσω και στα μπρος. Σκληρά πλαστικά κυρίως. Επίσης, τα καθίσματα μου έδιναν μια εικόνα αρνητική τουλάχιστον στο ύφασμα. Πολύ ποιοτικές οι πόρτες επίσης θα έλεγα.
Τώρα στην οδήγηση. Η διαδρομή που ακολούθησα ήταν εκτός πόλης, δρόμο προς Χαλκιδική με σχετική κίνηση. Προφανώς η μισή ώρα που κρατάει δε φτάνει για να καταλάβεις πολλά οδηγικα αλλά περισσότερο θα πω, πως αισθάνεσαι εσύ μέσα σε αυτό. Η καμπίνα προσφέρει πολύ καλή ηχομόνωση. Το γκάζι δεν το ένοιωθα και τόσο σβέλτο σε απόκριση αλλά μετά από λίγο έπαιρνες τους ίππους ακόμα και σε έντονη ανηφόρα. Ως προς την κατανάλωση, δεν πρόσεχα καθόλου να οδηγώ οικονομικά, πειραματιζομουν με το γκάζι, είχα ανηφόρες και η κατανάλωση που έπαιρνα ήταν στο 6.2.
Για το χρώμα Mirage Green, μου είπε ότι στην Ελλάδα δεν το έχουν σε προτεραιότητα και ότι αν το θέλω, ή θα το ψάξει σε άλλη αντιπροσωπεία ή καλό Οκτώβρη. Απαράδεκτο γιατί είναι και το χρώμα χωρίς χρέωση και ιδιαίτερα ενδιαφέρον θα πω.
Το αμάξι δεν μπορεί να συγκριθεί με Nissan Qashqai e-power ούτε με honda civic καθώς οι τιμές αυτών είναι τουλάχιστον 6000 ευρώ πάνω. Συγκρίνεται μόνο με Kia Niro και με Corolla cross. Αλλά όπως έχω πει και προηγουμένως, το CC είναι και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό σχεδιαστικά μια δεκαετία πίσω και έχει τραγικούς χρόνους παράδοσης. Το Kia Niro από την άλλη, είναι πάνω σε λεφτά γύρω στα 3600 που οι διαφορές που σου δίνει δεν νομίζω ότι τα δικαιολογούν.