Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έκανα τα φανάρια τελικά και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Βέβαια, στην αρχή δεν είχε αέρα μετά ψηλοφυσούσε. Χρησιμοποίησα μάσκα και γάντια (μάσκα απλή αυτή την άσπρη για κόβιντ) αλλά δεν μου ερχόταν κάποια μυρωδιά.Όταν φυσούσε ανα διαστήματα ο ατμός δεν έμενε στο φανάρι μόλις σταματούσε να φυσάει έκανε δουλειά.
Γενίκα, με καλό τρίψιμο με γυαλόχαρτα νερού και μετά με αυτό γίνεται καλή δουλειά.
Μάσκα κυρίως νομίζω θέλει να βάζεις σε κλειστό χώρο και όταν το έχεις να βράζει το υγρό και αρχίζει να εξατμίζεται.
Αλλά και με απλή μάσκα το μόνο που μου ήρθε μυρωδιά ήταν όταν άνοιξα το δοχείο με το υγρό μόνο τότε. Κατά τον ατμισμό δεν μύρησα κάτι.
Καλησπέρα, μια ερώτηση... σε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να αλλάζουμε τις ταχύτητες σειριακά ?
πχ αν επιταχύνουμε με 2η φτάνει 4000 στροφές και βάλουμε 4η για να πάμε πιο χαλαρά δημιουργείται πρόβλημα ?
@gol said in Ξεθάμπωμα φαναριών με ατμό.:
Ποιο ειναι το σκευασμα;
Της spraygun είναι, γνωστό ως λιχνάρι.
Στην ουσία ρίχνεις το υγρό, αυτο βράζει και με τον ατμό γίνονται κρύσταλλο τα φώτα
Τι να πω βρε παιδιά, εγώ που μίλησα με κάπιους εμπόρους μου είπαν ότι αυτά που είχαν αγγελία ήταν εισαγωγή από Βέλγιο και Ιταλία... Λογικά θα πήραν από κάποια δημοπρασία αλλά για την δικιά τους χώρα όταν έχει τιμή 15.000 λέβα,λογικό να μας φαίνεται φθηνό λόγω αξίας νομίσματος.
Πχ μίλησα με ένα έμπορο και μου είχε πει ότι άμα θέλεις έρχεσαι και το βλέπεις,το οδηγείς τιμή δεν μπορώ να σου ρίξω γιατί τόσο αξίζει. Αν δεν θέλεις αγόρασετο στην Ελλάδα από κάποιο έμπορο με 5000€ παραπάνω.
Αυτό μου είπε
Απλά πολλοί δεν θέλουν να μπουν στην διαδικασία εύρεσης αυτοκινήτου εκτός Ελλάδας και σου λένε θα δόσουμε κάτι παραπάνω για εγχώριο.
Αυτό που λέτε για πλημμυρισμένα κλπ ναι καταλαβαίνω υπάρχουν περιπτώσεις τέτοιες
@miata_4ever said in Ήχος αντίστασης κατά την όπισθεν:
Έλεγχο δαγκάνας πίσω και τις δύο τα αξονακια που έχει η δαγκάνα πάνω κάτω εκεί που γουστάρει δλδ και επίσης έλεγχο το χειρόφρενο .έχεις δίσκους πίσω ;έχει ξεχωριστο ταμπούρο για το χειρόφρενο η πιάνει πάνω στη δαγκάνα;
Δίσκους έχει πίσω, ξέχασα να το πω το αμάξι auris είναι
Με αναζήτηση ιστορικού από την αντιπροσωπεία λέτε πάλι υπάρχουν πιθανότητες παραποίησης?
@cirus said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@123lol said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
Παντού υπάρχουν απατεώνες, σχετικά με γυρισμένα χιλιόμετρα, απλά η Βουλγαρία έχει την φήμη ως η χώρα που τα πηγαίνουν για να μειώσουν τα χιλιόμετρα και μετά μύρασμα στις μάντρες αν δεν κάνω λάθος
Παντού υπάρχουν απατεώνες . Μην ακούς άσχετους και φημες
Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο πάρε από Βουλγαρία ή Αλβανία να είσαι 100% σίγουρος, δεν παίζουνε με αυτα
Καλά εσύ με τρολλάρεις τώρα...
Το να τα πουλάνε πιο φτηνά δεν υπάρχει λογική να τα αγοράσουν από χρωστούμενα ή και από κάποια δημοπρασία?
Παντού υπάρχουν απατεώνες, σχετικά με γυρισμένα χιλιόμετρα, απλά η Βουλγαρία έχει την φήμη ως η χώρα που τα πηγαίνουν για να μειώσουν τα χιλιόμετρα και μετά μύρασμα στις μάντρες αν δεν κάνω λάθος
@a-d-p said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@123lol said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@a-d-p said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@123lol said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@panos2171 said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
Και επειδή είναι από Βέλγιο τι σημαίνει; Για Ιταλία δε σχολιάζω, παίζει να είναι χειρότερα και από Βουλγαρικα.
Γενικά δε σε παραξενευει γιατί είναι τόσο φθηνά στη Βουλγαρία και ας τα έχουν πάρει από ΕΕ;
Παίρνουν όλη τη σαβουρα της Ευρώπης, έχουν πανφθηνα εργατικά χέρια και τα σουλουπωνουν με πολύ μικρό κόστος ίσα για να καλύψουν τις φθορές των 500000 και 600000χλμ.
Εγώ βρεθεί σε "γιαφκα" μαντρα που βάφανε αυτοκίνητο απλά με ένα αεροπιστολο και κομφλερ, ούτε φούρνο ούτε τίποτα. Πόσα χρόνια πιστεύεις θα κρατήσει αυτό το χρώμα; Σου πετάει και ένα είναι από Γαλλία εκεί δεν ταλαιπωρούνται τα αυτοκίνητα από αλατια και θα νομίζεις ότι έκανες τη χρυσή αγορά.Ωραία και οι έμποροι που παίρνουν από Βουλγαρία δεν ξέρουν τι αγοράζουν?
Ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα το δει το αυτοκίνητο,
Δεν θα το οδηγήσει?Αυτό για 500.000 και 600.000 χλμ πότε τα έκανε αμάξι πχ του 2018
Εγώ πιστεύω ότι τα παίρνουν πιο οικονομικά λογικά σαν πακέτα πολλά αυτοκίνητα ή είναι κλεμμένα και καταλήγουν εκεί.
Τώρα άμα είναι θεοτρακαρισμένα πόσο να τα επισκευάσουν πχ άμα έχει πάρει σασί
αν και είναι τραβηγμένο σενάριο τα 500.000 χλμ δεν είναι αδύνατο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43989883-mercedes-benz-e-200
επίσης υπάρχει t-roc με 124.000 χλμ σε 1,5 χρόνο.
εγώ περισσότερο θα φοβόμουν για κλεμμένο με παραποιημένο πλαίσιο κτλ, γιατί το τρακαρισμένο κ τα υπόλοιπα πες πως μπορείς να τα ελέγξεις ως ένα βαθμό.
Παραποιημένο πλαίσιο εννοείς να ξύσουν το παλιό και να βάλουν καινούργια ψηφία πχ
Επίσης και να έχει γίνει αυτό πάλι βγαίνει άδεια κανονικά
Εδώ το κάνουν με εγχωρία αμάξια κλεμμένα από Ρωμά
Δεν είναι νόμιμο
https://www.glavopoulos.com/kok-085/
Ναι λογικό
@a-d-p said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@123lol said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@panos2171 said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
Και επειδή είναι από Βέλγιο τι σημαίνει; Για Ιταλία δε σχολιάζω, παίζει να είναι χειρότερα και από Βουλγαρικα.
Γενικά δε σε παραξενευει γιατί είναι τόσο φθηνά στη Βουλγαρία και ας τα έχουν πάρει από ΕΕ;
Παίρνουν όλη τη σαβουρα της Ευρώπης, έχουν πανφθηνα εργατικά χέρια και τα σουλουπωνουν με πολύ μικρό κόστος ίσα για να καλύψουν τις φθορές των 500000 και 600000χλμ.
Εγώ βρεθεί σε "γιαφκα" μαντρα που βάφανε αυτοκίνητο απλά με ένα αεροπιστολο και κομφλερ, ούτε φούρνο ούτε τίποτα. Πόσα χρόνια πιστεύεις θα κρατήσει αυτό το χρώμα; Σου πετάει και ένα είναι από Γαλλία εκεί δεν ταλαιπωρούνται τα αυτοκίνητα από αλατια και θα νομίζεις ότι έκανες τη χρυσή αγορά.Ωραία και οι έμποροι που παίρνουν από Βουλγαρία δεν ξέρουν τι αγοράζουν?
Ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα το δει το αυτοκίνητο,
Δεν θα το οδηγήσει?Αυτό για 500.000 και 600.000 χλμ πότε τα έκανε αμάξι πχ του 2018
Εγώ πιστεύω ότι τα παίρνουν πιο οικονομικά λογικά σαν πακέτα πολλά αυτοκίνητα ή είναι κλεμμένα και καταλήγουν εκεί.
Τώρα άμα είναι θεοτρακαρισμένα πόσο να τα επισκευάσουν πχ άμα έχει πάρει σασί
αν και είναι τραβηγμένο σενάριο τα 500.000 χλμ δεν είναι αδύνατο
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43989883-mercedes-benz-e-200
επίσης υπάρχει t-roc με 124.000 χλμ σε 1,5 χρόνο.
εγώ περισσότερο θα φοβόμουν για κλεμμένο με παραποιημένο πλαίσιο κτλ, γιατί το τρακαρισμένο κ τα υπόλοιπα πες πως μπορείς να τα ελέγξεις ως ένα βαθμό.
Παραποιημένο πλαίσιο εννοείς να ξύσουν το παλιό και να βάλουν καινούργια ψηφία πχ
Επίσης και να έχει γίνει αυτό πάλι βγαίνει άδεια κανονικά
Εδώ το κάνουν με εγχωρία αμάξια κλεμμένα από Ρωμά
@panos2171 said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
Και επειδή είναι από Βέλγιο τι σημαίνει; Για Ιταλία δε σχολιάζω, παίζει να είναι χειρότερα και από Βουλγαρικα.
Γενικά δε σε παραξενευει γιατί είναι τόσο φθηνά στη Βουλγαρία και ας τα έχουν πάρει από ΕΕ;
Παίρνουν όλη τη σαβουρα της Ευρώπης, έχουν πανφθηνα εργατικά χέρια και τα σουλουπωνουν με πολύ μικρό κόστος ίσα για να καλύψουν τις φθορές των 500000 και 600000χλμ.
Εγώ βρεθεί σε "γιαφκα" μαντρα που βάφανε αυτοκίνητο απλά με ένα αεροπιστολο και κομφλερ, ούτε φούρνο ούτε τίποτα. Πόσα χρόνια πιστεύεις θα κρατήσει αυτό το χρώμα; Σου πετάει και ένα είναι από Γαλλία εκεί δεν ταλαιπωρούνται τα αυτοκίνητα από αλατια και θα νομίζεις ότι έκανες τη χρυσή αγορά.
Ωραία και οι έμποροι που παίρνουν από Βουλγαρία δεν ξέρουν τι αγοράζουν?
Ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα το δει το αυτοκίνητο,
Δεν θα το οδηγήσει?
Αυτό για 500.000 και 600.000 χλμ πότε τα έκανε αμάξι πχ του 2018
Εγώ πιστεύω ότι τα παίρνουν πιο οικονομικά λογικά σαν πακέτα πολλά αυτοκίνητα ή είναι κλεμμένα και καταλήγουν εκεί.
Τώρα άμα είναι θεοτρακαρισμένα πόσο να τα επισκευάσουν πχ άμα έχει πάρει σασί
Επίσης να πω και το άλλο, είχα επικοινωνίσει με αντιπροσωπεία πχ την opel και τους ρώτησα για έλεγχο ιστορικού του αυτοκινήτου με το vin και μου είπαν ότι όταν το αυτοκίνητο είναι ξένο δεν μπορούν να έχουν πληροφορίες για αυτό και μου έκαναν κουβέντα για προσωπικά δεδομένα και πρέπει μαζί με τον ιδιωκτήτη.
Τι να πω βρε παιδιά, εγώ που μίλησα με κάπιους εμπόρους μου είπαν ότι αυτά που είχαν αγγελία ήταν εισαγωγή από Βέλγιο και Ιταλία... Λογικά θα πήραν από κάποια δημοπρασία αλλά για την δικιά τους χώρα όταν έχει τιμή 15.000 λέβα,λογικό να μας φαίνεται φθηνό λόγω αξίας νομίσματος.
Πχ μίλησα με ένα έμπορο και μου είχε πει ότι άμα θέλεις έρχεσαι και το βλέπεις,το οδηγείς τιμή δεν μπορώ να σου ρίξω γιατί τόσο αξίζει. Αν δεν θέλεις αγόρασετο στην Ελλάδα από κάποιο έμπορο με 5000€ παραπάνω.
Αυτό μου είπε
@red_monster said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
@123lol said in Αγορά αυτοκινήτου από Βουλγαρία:
Ξέχασα να το αναφέρω σχετικά με τον αριθμό πλαισίου το κομμάτι που αναφέρει για την μηχανή δεν πρέπει να είναι το ίδιο με τον κωδικό μηχανής?
Δηλαδή ότι το αυτοκίνητο έχει αυτή την μηχανή από το εργοστάσιο
Γουστάρεις να σου φάνε λεφτά, έτσι ?
Αυτό περί να σου φάνε λεφτά και στην Ελλάδα ισχύει με τις παπάτζες που μπορεί να σου πουλήσουν πιστεύω