Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έκανα τα φανάρια τελικά και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Βέβαια, στην αρχή δεν είχε αέρα μετά ψηλοφυσούσε. Χρησιμοποίησα μάσκα και γάντια (μάσκα απλή αυτή την άσπρη για κόβιντ) αλλά δεν μου ερχόταν κάποια μυρωδιά.Όταν φυσούσε ανα διαστήματα ο ατμός δεν έμενε στο φανάρι μόλις σταματούσε να φυσάει έκανε δουλειά.
Γενίκα, με καλό τρίψιμο με γυαλόχαρτα νερού και μετά με αυτό γίνεται καλή δουλειά.
Μάσκα κυρίως νομίζω θέλει να βάζεις σε κλειστό χώρο και όταν το έχεις να βράζει το υγρό και αρχίζει να εξατμίζεται.
Αλλά και με απλή μάσκα το μόνο που μου ήρθε μυρωδιά ήταν όταν άνοιξα το δοχείο με το υγρό μόνο τότε. Κατά τον ατμισμό δεν μύρησα κάτι.
Καλησπέρα, μια ερώτηση... σε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να αλλάζουμε τις ταχύτητες σειριακά ?
πχ αν επιταχύνουμε με 2η φτάνει 4000 στροφές και βάλουμε 4η για να πάμε πιο χαλαρά δημιουργείται πρόβλημα ?
@gol said in Ξεθάμπωμα φαναριών με ατμό.:
Ποιο ειναι το σκευασμα;
Της spraygun είναι, γνωστό ως λιχνάρι.
Στην ουσία ρίχνεις το υγρό, αυτο βράζει και με τον ατμό γίνονται κρύσταλλο τα φώτα
@miata_4ever said in Ήχος αντίστασης κατά την όπισθεν:
Έλεγχο δαγκάνας πίσω και τις δύο τα αξονακια που έχει η δαγκάνα πάνω κάτω εκεί που γουστάρει δλδ και επίσης έλεγχο το χειρόφρενο .έχεις δίσκους πίσω ;έχει ξεχωριστο ταμπούρο για το χειρόφρενο η πιάνει πάνω στη δαγκάνα;
Δίσκους έχει πίσω, ξέχασα να το πω το αμάξι auris είναι
Γεια σας παιδιά αγόρασα ένα κάλυμμα για το ταμπλό του αυτοκινήτου και δεν στρώνει. Τσαλάκωσε και σηκώνονται οι γωνίες.
Γνωρίζετε κάποιο τρόπο για να μαλακώσει το ύφασμα?
Κερεμική μεβράνη τέρμα διάφανο στο μπαρμπρίζ μπαίνει?
Γιατί μου είπαν ότι σε περίπτωση ατυχήματος δεν αποζημειώνει η ασφαλιστική και δίκαιο να έχεις
Καλημέρα στην ομάδα, μετά την αλλάγη λόφω φθοράς του ελαστικού για το μπαρμπρίζ αφήνει κενό στην μέση καθώς κινείται.
Φταίει το λάστιχο ή είναι θέμα μπράτσου πχ του ελατηρίου?
@bathan said in Γυάλισμα ελαστικών:
Δεν θα ξεζαντάρει το λάστιχο αλλά μην ξαναγυαλισεις τα λάστιχα γιατί τους προκαλεις μακροχρόνια φθορά
Περνόντας τα με το πινέλο γλυκερίνη?
Γεια σε όλους.
Η ερώτησή μου μπορεί να είναι χαζή αλλά όπως και να έχει θα την κάνω.
Πέρασα τα λάστιχα με ένα πινέλο και γλυκερίνη από το φαρμακείο για να γυαλίζουν μετά το πλύσιμο του αυτοκινήτου και επειδή με το πινέλο έβαλα παντού να είναι περασμένα καλά πήγε και στην ζάντα εκεί που ακουμπάει το λάστιχο.
Θέλω να πώ μου πέρασε από το μυαλό επειδή η γλυκερίνη είναι λιπαρή υπάρχει πιθανότητα να ξεζαντάρει το λάστιχο σε καμιά στροφή?
Καλημέρα στην ομάδα, πρόσφατα χρησιμοποίησα το λιχνάρι για κρυσταλλοποίηση των φαναριών. Όμως ήμουν λίγο απρόσεκτος και μία απότομη κίνηση είχε ως αποτέλεσμα να χυθεί λίγο μπλέ υγρό και να αφήσει μπλέ γραμμή στον προφυλακτήρα.
Έχετε καμιά ιδέα μήπως φύγει με κάποιο διαλυτικό ή μόνο το βάψιμο είναι η λύση?
Θα το πάω και θα σας πω τι θα μου πουνε
Γι αυτό το θέμα σε λαστιχά πάω ή σε συνεργείο?
@gol said in Ήχος αντίστασης κατά την όπισθεν:
Πιθανως το χειροφρενο να μην λυνεται εντελως ή κατι να κολλαει στα φρενα.
Μια ακομη ερωτηση ειναι ζυγοσταθμισμενο και ευθυγραμμισμενο;
Λάστιχα είχαν αλλαχτεί πριν από ενάμιση χρόνο