Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έχω δοκιμάσει και από 5η να βάλω 3η αλλά εντάξει πήγαινα 100χλμ. Με την 5η το αμάξι είχε 3000 στροφές και κατεβάζοντας σε 3η πήγε 4500 στροφές.
Απλά εσείς λέτε μην γίνει κατέβασμα και φτάσει κόφτη σωστά ?
Έκανα τα φανάρια τελικά και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Βέβαια, στην αρχή δεν είχε αέρα μετά ψηλοφυσούσε. Χρησιμοποίησα μάσκα και γάντια (μάσκα απλή αυτή την άσπρη για κόβιντ) αλλά δεν μου ερχόταν κάποια μυρωδιά.Όταν φυσούσε ανα διαστήματα ο ατμός δεν έμενε στο φανάρι μόλις σταματούσε να φυσάει έκανε δουλειά.
Γενίκα, με καλό τρίψιμο με γυαλόχαρτα νερού και μετά με αυτό γίνεται καλή δουλειά.
Μάσκα κυρίως νομίζω θέλει να βάζεις σε κλειστό χώρο και όταν το έχεις να βράζει το υγρό και αρχίζει να εξατμίζεται.
Αλλά και με απλή μάσκα το μόνο που μου ήρθε μυρωδιά ήταν όταν άνοιξα το δοχείο με το υγρό μόνο τότε. Κατά τον ατμισμό δεν μύρησα κάτι.
Καλησπέρα, μια ερώτηση... σε μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να αλλάζουμε τις ταχύτητες σειριακά ?
πχ αν επιταχύνουμε με 2η φτάνει 4000 στροφές και βάλουμε 4η για να πάμε πιο χαλαρά δημιουργείται πρόβλημα ?
@gol said in Ξεθάμπωμα φαναριών με ατμό.:
Ποιο ειναι το σκευασμα;
Της spraygun είναι, γνωστό ως λιχνάρι.
Στην ουσία ρίχνεις το υγρό, αυτο βράζει και με τον ατμό γίνονται κρύσταλλο τα φώτα
@miata_4ever said in Ήχος αντίστασης κατά την όπισθεν:
Έλεγχο δαγκάνας πίσω και τις δύο τα αξονακια που έχει η δαγκάνα πάνω κάτω εκεί που γουστάρει δλδ και επίσης έλεγχο το χειρόφρενο .έχεις δίσκους πίσω ;έχει ξεχωριστο ταμπούρο για το χειρόφρενο η πιάνει πάνω στη δαγκάνα;
Δίσκους έχει πίσω, ξέχασα να το πω το αμάξι auris είναι