-
Χαιρετώ την παρέα!
Θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα διασκεδαστικό και παράλληλα με υψηλά επίπεδα ασφάλειας SUV. Τα χρήματα δεν είναι τόσο πρόβλημα όσο η πληθώρα των επιλογών και η σχετική αδυναμία να βρω test drive στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Μέχρι στιγμής η προτίμηση τείνει προς το Cupra Formentor χωρίς όμως να έχω οδηγήσει την μεγάλη έκδοση, παρά μόνο το αντίστοιχο Leon hybrid. Στα συγκεκριμένα χρήματα πιστεύετε πως υπάρχουν επιλογές καλύτερες και όχι άχρωμες οδηγικά;
-
Χαιρετώ την παρέα!
Θα ήθελα τη γνώμη σας για ένα διασκεδαστικό και παράλληλα με υψηλά επίπεδα ασφάλειας SUV. Τα χρήματα δεν είναι τόσο πρόβλημα όσο η πληθώρα των επιλογών και η σχετική αδυναμία να βρω test drive στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Μέχρι στιγμής η προτίμηση τείνει προς το Cupra Formentor χωρίς όμως να έχω οδηγήσει την μεγάλη έκδοση, παρά μόνο το αντίστοιχο Leon hybrid. Στα συγκεκριμένα χρήματα πιστεύετε πως υπάρχουν επιλογές καλύτερες και όχι άχρωμες οδηγικά;
-
Λίγο μπερδεύτηκα γιατι λές τα χρήματα δεν είναι πρόβλημα, αλλά μας λες και μέχρι 50.000. Οπότε είναι ή δεν είναι πρόβλημα? Γιατί έχεις πολλές επιλογές σε BMW & Jaguar & Alfa Romeo που είναι fun to drive και ασφαλή.
Αλλιώς κοιτάς Cupra, Kuga, 3008, X1.
-
Διασκεδαστικό με ποιο τρόπο; Ψηλό τετρακίνητο να πηγαίνεις βουνά παραλίες κτλ χωρίς άγχος; Ή διασκεδαστικό οδηγικά;
Αν είναι το δεύτερο νομίζω αξίζει να δεις πρώτη την Stelvio
-
Η stelvio ξεκινάει από περίπου 45000 η δικίνητη και περίπου 47500 η τετρακίνητη.
-
CUPRA FORMENTOR ή ALFA ROMEO STELVIO αν δεν σε νοιάζει μέγεθος αλλά,
Αν θες μέγιστη διασκέδαση υπάρχουν 2 ποιο μικρα SUV πολύ ποιο διασκεδαστικά κατα την ταπεινή μου άποψη αν και πολλοί θα διαφωνήσουν:
FORD PUMA ST και σύντομα και HYUNDAI KONA N (το πρώτο υπάρχει και για test drive)
το δεύτερο έρχεται σύντομα
το πρώτο είναι 200 HP και το δεύτερο 280 HP
το πρώτο μανουαλ μόνο το δεύτερο αυτόματο μόνο
εχουν και τα 2 διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, απίστευτες αναρτήσεις μελετημένες από FORD PERFORMANCE και HYUNDAI N Sport Department και μπαίνουν τρένο σε στροφές
για μενα ποιο FUN to drive από αυτά τα 2 μέχρι τα 50000 ευρώ δεν υπάρχουν (τα συγκεκριμένα γύρω στα 40000ευρώ είναι με FULL EXTRA)
μετά που μπαίνουμε σε περιοχες PORCHE αλλάζουν τα πράγματα αλλά εκεί ξεπερνάμε τα 60000-70000
Μιλάω παραπάνω ΜΟΝΟ για SUV αν πάμε σε hatch και άλλες κατηγορίες υπάρχουν πάρα πολλά καλύτερα
-
CUPRA FORMENTOR ή ALFA ROMEO STELVIO αν δεν σε νοιάζει μέγεθος αλλά,
Αν θες μέγιστη διασκέδαση υπάρχουν 2 ποιο μικρα SUV πολύ ποιο διασκεδαστικά κατα την ταπεινή μου άποψη αν και πολλοί θα διαφωνήσουν:
FORD PUMA ST και σύντομα και HYUNDAI KONA N (το πρώτο υπάρχει και για test drive)
το δεύτερο έρχεται σύντομα
το πρώτο είναι 200 HP και το δεύτερο 280 HP
το πρώτο μανουαλ μόνο το δεύτερο αυτόματο μόνο
εχουν και τα 2 διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, απίστευτες αναρτήσεις μελετημένες από FORD PERFORMANCE και HYUNDAI N Sport Department και μπαίνουν τρένο σε στροφές
για μενα ποιο FUN to drive από αυτά τα 2 μέχρι τα 50000 ευρώ δεν υπάρχουν (τα συγκεκριμένα γύρω στα 40000ευρώ είναι με FULL EXTRA)
μετά που μπαίνουμε σε περιοχες PORCHE αλλάζουν τα πράγματα αλλά εκεί ξεπερνάμε τα 60000-70000
Μιλάω παραπάνω ΜΟΝΟ για SUV αν πάμε σε hatch και άλλες κατηγορίες υπάρχουν πάρα πολλά καλύτερα
Εντάξει και το Cupra Formentor στα 47000€ μία χαρά σύνολο είναι και όλοι λένε τα καλύτερα στα reviews
-
Εντάξει και το Cupra Formentor στα 47000€ μία χαρά σύνολο είναι και όλοι λένε τα καλύτερα στα reviews
Εννοείται και αυτό και το STELVIO δεν είναι μια χαρα απλά, είναι Καταπληκτικά πρώτα πρώτα τα έγραψα αν δεις στο post μου
Απλά εγραψα και την προσωπική μου γνώμη για άλλα 2 τα οποία κατα την προσωπική μου αποψη είναι τα ποιο FUN to drive με τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης που έχουν στις στροφές. Προσωπική άποψη είναι δεν χρειάζεται να συμφωνούμε εξάλου λέω και για τα αλλα 2 ότι είναι εκπληκτικά και Πανεμορφα επίσης.
-
tsofras wrote:
Εντάξει και το Cupra Formentor στα 47000€ μία χαρά σύνολο είναι και όλοι λένε τα καλύτερα στα reviews
Εννοείται και αυτό και το STELVIO δεν είναι μια χαρα απλά, είναι Καταπληκτικά πρώτα πρώτα τα έγραψα αν δεις στο post μου
Απλά εγραψα και την προσωπική μου γνώμη για άλλα 2 τα οποία κατα την προσωπική μου αποψη είναι τα ποιο FUN to drive με τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης που έχουν στις στροφές. Προσωπική άποψη είναι δεν χρειάζεται να συμφωνούμε εξάλου λέω και για τα αλλα 2 ότι είναι εκπληκτικά και Πανεμορφα επίσης.
Ναι το είδα μαν δεν διαφωνούμε απλά τόνισα ότι έχει πολύ καλά σχόλια οπότε πιθανόν να ανήκει και αυτό στη λίστα με τα fun to drive
Δυστυχώς δεν βλέπω να έρχεται εδώ για test drive
-
H Stelvio επίσης έχει πίσω μπλοκέ και μεταβλητή τετρακίνηση. Ουσιαστικά είναι πισωκίνητη και μπροστά στέλνει όταν χάνεται η πρόσφυση πίσω. Επίσης έχει μαγνητοροϊκά αμορτισερ, ρυθμιζόμενης σκληρότητας. Αν δεν κάνω λάθος το μπλοκέ και τα μαγνητοροϊκά είναι στο εξτρα πακέτο Performance.
-
H Stelvio επίσης έχει πίσω μπλοκέ και μεταβλητή τετρακίνηση. Ουσιαστικά είναι πισωκίνητη και μπροστά στέλνει όταν χάνεται η πρόσφυση πίσω. Επίσης έχει μαγνητοροϊκά αμορτισερ, ρυθμιζόμενης σκληρότητας. Αν δεν κάνω λάθος το μπλοκέ και τα μαγνητοροϊκά είναι στο εξτρα πακέτο Performance.
Τοτε είναι και η δική μου νουμερο 1 επιλογη. Πόσο φτάνει με αυτά?
Ηταν ήδη το ποιο ομορφο, αφου ισχυουν και τα παραπάνω που δεν γνωριζα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο
-
Έχει και ανά κάθε τροχο όπως το skyline;
-
Δηλαδή ήθελαν την ακρίβεια της επιλογής της ροπης σε κάθε τροχο, και χωρίς φρενο... Σημσντικοτατο, αλλά όλα αυτά με πισωκινητη οδηγική αισθητική.
Πάρα πολύ ενδιαφέρον....
-
Στους πίσω μόνο, που το διαφορικό δουλεύει με συμπλέκτες και μοιράζει αριστερά και δεξιά την ροπή.
Edit: To ενεργό διαφορικό υπάρχει στην QV. Οι απλές έχουν κανονικό μπλοκέ. Δικό μου λάθος.
-
Δεν μπήκε ακόμα ο Γάτος , να το κλείσει το θέμα ?
-
Απορώ και εγώ με αυτήν την καθυστέρηση, υπάρχουν και ετοιμοπαραδοτα σαν του gatoz!
-
νταξ, ηρθε ο γατος.
στελβιο. αν αντεχεις αλλα 20 ομως. τουλαχιστον 70. τι να λεμε τωρα, καμια συγκριση με οτιδηποτε αλλο περιπτερο.
στα 50-55 ομως αυτη τη δεδομενη στιγμη, ναι, σαν το δικο μου, 3008 φευ. ομορφοταξιδο και απιστευτα γκαζατο. κατι κουπρα και λοιπα γκέικα, ουτε για πρωινη τουαλετα.
-
ΝΑΙ το STELVIO είναι το καλύτερο αλλά κοστίζει και πάει παραπάνω λογικά με τα εξτρα
το δικό σου δεν στρίβει ρε ΓΑΤΕ ευθειάκιας είσαι χαχαχαχαχαχαχ
-
Υπάρχει και η έκδοση sprint στα 52Κ με 200ps και αξιοπρεπή εξοπλισμό.
-
ΝΑΙ το STELVIO είναι το καλύτερο αλλά κοστίζει και πάει παραπάνω λογικά με τα εξτρα
το δικό σου δεν στρίβει ρε ΓΑΤΕ ευθειάκιας είσαι χαχαχαχαχαχαχ
γιατι υπαρχει περιπτερο που στριβει? θα φυγουν οι τριντεντ. μη βλεπεις εσενα που σε ψησανε με το αυτοκολλητακι....
χαχαχ
Αγορά SUV εως 50.000Ε