Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    56
    812
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      robostav last edited by

      Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας!

      Καθώς τα δύο μικρά μου έχουν αρχίσει να μην είναι πια τόσο μικρά, αποφασίσαμε με τη σύζυγο να αλλάξουμε το τιμημένο Leon με ένα SUV ώστε να υπάρχουν πιο άνετοι χώροι. Καθώς έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο γενικά, αυτό σημαίνει ότι θα παίζει πολύ κίνηση Αθήνας και λίγα ταξίδια άρα μεγάλη κατανάλωση, οπότε στρεφόμαστε προς hybrid λύσεις.

      Έχουμε κάνει μια αρχική έρευνα, αλλά βλέπω κάτι τρελές τιμές σε αυτά που μου αρέσουν 50k+, και νομίζω μόνο το Hyundai είναι σχετικά νορμάλ σε τιμή.

      Γενικά επειδή με τα μηχανολογικά δεν το έχουμε, δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα σε μοντέλα που θεωρούνται ότι δεν βγάζουν προβλήματα. Το Leon φτου φτου μόνο στην 8ετια άρχισε να βγάζει κάτι θέματα με τις κλειδαριές... Όλα τα άλλα πένα.

      Για να μην σας πολυζαλιζω, θα ήθελα τις γνώμες σας για ένα τίμιο  στιβαρό (plug in) hybrid suv, που να είναι μέχρι 40k.

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        robostav last edited by

        Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας!

        Καθώς τα δύο μικρά μου έχουν αρχίσει να μην είναι πια τόσο μικρά, αποφασίσαμε με τη σύζυγο να αλλάξουμε το τιμημένο Leon με ένα SUV ώστε να υπάρχουν πιο άνετοι χώροι. Καθώς έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο γενικά, αυτό σημαίνει ότι θα παίζει πολύ κίνηση Αθήνας και λίγα ταξίδια άρα μεγάλη κατανάλωση, οπότε στρεφόμαστε προς hybrid λύσεις.

        Έχουμε κάνει μια αρχική έρευνα, αλλά βλέπω κάτι τρελές τιμές σε αυτά που μου αρέσουν 50k+, και νομίζω μόνο το Hyundai είναι σχετικά νορμάλ σε τιμή.

        Γενικά επειδή με τα μηχανολογικά δεν το έχουμε, δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα σε μοντέλα που θεωρούνται ότι δεν βγάζουν προβλήματα. Το Leon φτου φτου μόνο στην 8ετια άρχισε να βγάζει κάτι θέματα με τις κλειδαριές... Όλα τα άλλα πένα.

        Για να μην σας πολυζαλιζω, θα ήθελα τις γνώμες σας για ένα τίμιο  στιβαρό (plug in) hybrid suv, που να είναι μέχρι 40k.

        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Plugin είναι ακριβή υπερτιμενη επιλογή που σε λίγα χρόνια θα έχει εξαφανιστεί από τον χάρτη.

          Καταρχήν πρέπει να το βάζεις στην πρίζα κάθε μα κάθε μέρα.

          Αν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία ούτε η ιπποδύναμη που λέει ισχύει και οι ρύποι πάνε στον Θεό.

          Ένα τέτοιο όχημα είναι πολύ βαρύ και κουβαλάει διαρκώς νεκρό φορτιο.

          Στην πόλη έναν βαρύ θερμικό κινητήρα που δεν τον χρειάζεται και στο ταξίδι βαρειές μπαταρίες που δεν προσφέρουν τπτ και χαλάνε και την συμπεριφορά στην οδήγηση του οχήματος.

          Οπότε η οικονομία που υπόσχονται και απαιτεί καθημερινή φόρτιση και δεν είναι τόσο σημαντική και σίγουρα δεν κάνεις οικονομία με ένα τόσο ακριβό όχημα.

          Αν κάνεις κυρίως χλμ πόλης πάρε το chr ή το rav4 . Σε ταξίδι όμως και αυτό δεν κάνει ιδιαίτερη οικονομία. Εκεί θες ή ντίζελ ή φυσικό αέριο.

          Δες και την κορολα βαγκον δεν είναι σουβ αλλά χώρα παραπάνω από σουβ. Αρκεί να μην σε ενοχλούν τα 4.65μ

          Και σου μένουν και 10000 ευρώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by

            Προσωπικά δεν γνωρίζω αν υπάρχουν αρνητικά και πόσα μπορεί να είναι αυτά σε μια Plugin Hybrid έκδοση και αν υπάρχουν πόσο μπορεί να υποσκελίζονται από τα θετικά.

            Εγώ απ' όσα έχω διαβάσει και ακούσει, θεωρείται μια καλή οικονομική και οικολογική λύση για την πόλη και δεν σε αγχώνει η αυτονομία και ο ανεφοδιασμός σε ταξίδια.

            Σίγουρα πρέπει να έχεις τον δικό σου χώρο και να το φορτίζεις σχεδόν καθημερινά γιατί μέχρι 40-50 χλμ βγάζουν ως ηλεκτρικά.

            Στα αρνητικά ότι οι τιμές τους είναι ακόμη αρκετά υψηλές.

            Θα μπορούσες ίσως να δεις και τις Mild Hybrid λύσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              tkin73 last edited by

              Καλή και οικονομική λύση με 50000 που έχει ένα plugin suv δεν το λες.

              Έχουν αστεία αυτονομία ηλεκτρική και διαρκώς κουβαλάνε περιττό βάρος σε κάθε σενάριο κίνησης.

              Στο τέλος καταλήγουν όσοι τα παίρνουν να μην τα φορτίζουν ποτέ και η οικολογική/οικονομική επιλογή πάει περίπατο με ένα αχρειαστο βαρύ όχημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • D
                dimsabas last edited by

                Δεν ισχύουν αυτά σε καμία περίπτωση και το αποδεικνύει και το παράδειγμα του Γάτου.

                Όχι, δεν ξεμένεις από δύναμη, είναι πάντα παρούσα. Όχι, δεν έχεις κακή κατανάλωση στο ταξίδι, όσο και να το πλακώνεις. Εδώ ο Γάτος πηγαίνει με 180άρες με όχημα 300 ίππων και καίει 6,5 λίτρα.

                Από εκεί και πέρα, για να ζητάς μπριζάτο, πα να πει ότι έχεις λύσει την καθημερινή φόρτιση. Αφού την έχεις λύσει, γιατί δεν κοιτάς ένα αμιγώς ηλεκτρικό; Θα σου βγει σημαντικά φθηνότερο από το PHEV (από 35 χιλιάρικα το Enyaq, από 41 το ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία) και θα έχεις σημαντική οικονομία και στο κόστος κίνησης. Υπολόγισε ότι φορτίζοντας στο σπίτι σου με νυχτερινή χρέωση, θα κινείσαι με 1.5-2 ευρώ στα 100. Οι υποδομές που σου χρειάζονται είναι μόνο στους αυτοκινητοδρόμους κι αυξάνονται συνεχώς. Κι αν πας να το πουλήσεις σε λίγα χρόνια, θα πιάσει σίγουρα περισσότερα χρήματα από τη μεσοβέζικη (και σύντομα σουταρισμένη) λύση των μπριζάτων.

                Αν βέβαια έχεις εξοχικό στην Ορεστιάδα και πας μια φορά τον μήνα, θα είναι ταλαιπωρία. Αν όμως κάνεις φυσιολογική χρήση (3-4-5 ταξίδια τον χρόνο μέχρι 500 χιλιόμετρα), απλώς θα κάνεις μια ενδιάμεση στάση για κάνα μισάωρο. Δε χάλασε κι ο κόσμος.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • C
                  civil357 last edited by

                  Πάντως αν πιστέψουμε τις εταιρίες το σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να μην μένεις από μπαταρία σχεδόν ποτέ. Το θέμα ότι κουβαλάς ένα έρμα το οποίο δεν προσφέρει κάτι αναπαράγεται σχεδόν σε κάθε δοκιμή τέτοιου τύπου από κάποια μερίδα δημοσιογράφων όταν άλλοι δεν αναφέρουν τίποτα.

                  Προσωπικά προτιμώ να πιστέψω  πολυγραφότατο μέλος εδώ μέσα που αναφέρει οτι δεν ξεμένεις από μπαταρία και καταναλώσεις πολύ χαμηλές για 300 άλογα και αεροδυναμική περιπτέρου.

                  'Φθηνά' τέτοιου είδους δεν υπάρχουν και το εντυπωσιακό είναι ότι από τις πιο χαμηλές τιμές έχει το Tiguan , αλλά αν σε ενδιαφέρει μέχρι στιγμής η εταιρία δεν προσφέρει επιλογή τετρακίνησης σε τέτοια διάταξη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • S
                    strom @civil357 last edited by

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • R
                      robostav last edited by

                      Η γυναίκα έχει ρίξει βέτο για αμιγώς ηλεκτρικό για να μην αγχώνεται. Ταξίδια δεν κάνουμε πολλά, αλλά είναι ένα θέμα το να σκέφτεσαι τι θα κάνεις αν ξεχαστεις σε κανά βλαχοχωρι. Για χώρο φόρτισης στο σπίτι δεν υπάρχει θέμα.

                      Νομίζω το κυρίως πρόβλημα είναι το κόστος, πχ το 3008 θέλει 13k παραπάνω για hybrid και ξεπερνάει το ταβάνι (μέχρι 35-40). Μήπως να χτυπησω ένα βενιζινατο και να δούμε την άλλη δεκαετία πάλι τι θα παίζει; δεν ξέρω... Μόνο το Hyundai είναι σε νορμάλ πλαίσια τιμής σε plug in αλλά δεν έχω δει κριτικές κλπ αλλιώς τα Toyota που έλεγε και ένα φίλος σκέφτομαι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • R
                        robostav @strom last edited by

                        Φίλε μου, περίμενε λίγους μήνες και πάρε το νέο hrv, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από τη στιγμή που θες υβριδικό. Είναι καινούργιο, έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθος του, είναι ποιοτικό και είναι απλά Honda. Μετά το καλοκαίρι θα ανακοινωθούν οι τιμές του, θα ξεκινάει από 31000 με πολύ καλό εξοπλισμο

                        Ωραία πρόταση αυτή, θα το έχω στα υπόψη!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Όσοι μιλούν για τα οφέλη ενός plugin αμαξιού ας μας εξηγήσουν πώς βοηθά η μπαταρία ένα αμάξι στην εθνική με 140 που έχει περάσει τις 3000 στροφές.

                          Επίσης πώς βοηθά ο θερμικός κινητήρας σε ένα μποτιλιάρισμα όταν κινησε με το ας πούμε φουλ φορτισμένο αμάξι.

                          Εγώ λέω ότι και στις δύο περιπτώσεις κουβαλά άχρηστο φορτίο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • alex-mix
                            alex-mix last edited by

                            Εγώ θα σου πρότεινα αν δεν έχεις θέμα με κυβικά toyota Rav4 hybrid, το chr πανέμορφο αλλά χρειάζεσαι χώρους και δεν έχει τόσο μεγάλους, αν μπορείς να περιμένεις συμφωνώ με Strom να δεις και hrv honda, αλλιώς δική μου πάντα άποψη αν ψάχνεις υβριδικο κοιτάς πρώτα toyota και μετά όλα τ άλλα γιατί έχει πολλά χρόνια τεχνογνωσίας σε σχέση με άλλες εταιρείες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.

                              Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • alex-mix
                                alex-mix @gatoz last edited by

                                Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.

                                Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.

                                Εντάξει ρε γάτε εντάξει καταλάβαμε σου αρέσει η από κει πλευρά της Πίνδου αλλά έχουμε και μεις από την εδώ πλευρά καλά μέρη καλά κοψίδια και για γάτο καλά ψάρια, πάρε τον Φάνη και έλα και από δω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dimitrioskosmas last edited by

                                  δώσε βάση σε αυτά που λέει ο γάτος, αλλά παράλληλα δες τα crv και το καινουργιο HRV

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    Ειμαι σε κουνητο, δη ριπλαι ιζ

                                    #antimizery #kavlogazo

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • W
                                      wantone @gatoz last edited by

                                      Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.

                                      Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.

                                      To 3008 ξεπερναει το οριο χρηματων που αναφερει και νομιζω κοιταει για αγορα οχι για ληζινγκ κατι που εχει σχεσει σε πιθανες μελλοντικες επισκευες.

                                      Νομιζω στο οριο χρηματων που αναφερει μονο Τογιοτα προσφερει αυτοκινητο οχι βεβαια πλαγκ ιν αλλα υβριδικα.

                                      Σε γενικες γραμμες εκτος ληζινγκ ειναι πολυ δυσκολη αποφαση τα υβριδικα σαν το 3008.

                                      Εκτος και παιξουν μεγαλες εκπτωσεις και πανε στα 40κ που ειναι το οριο του. Εκει ισως να τα δοκιμαζα (αν και 40κ για αμαξι μπορω να σκεφτω 5-10 πολυυυυυ καλυτερες επιλογες σε μεταχειρισμενα).

                                      Ο λογος που το αναφερω το 3008 το αγοραζες και με 25-26κ με ενα βασικο κινητηρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tkin73 @gatoz last edited by

                                        Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.

                                        Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.

                                        Ναι ρε γατο αν είχες ένα σκέτο βενζίνης πόσα δλδ θα είχες κάψει με το ίδιο πάτημα; +2 λτ ; +3λτ;  Άρα στα -3λτ έχεις γλυτώσει ως τώρα 170 ευρώ βενζινα! Στα 100000 χλμ θα έχεις κάψει πέντε χιλιάδες λιγότερη βενζίνη! Ωραία πόσο πάνω πήρες το πλαγκιν σε σχέση με συμβατικό, για Βάλτα κάτω πότε θα κάνεις απόσβεση; Και μην πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει η απόσβεση! Γιατί υποτίθεται το νήμα ψάχνει αμάξι για οικονομία!

                                        Ή απολαμβάνεις οδηγήση με το υπέρβαρο κουσουμι σε σχέση με ένα σκέτο βενζίνης;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Μπορείς να κοιτάξεις και το 'σκέτο' υβριδικό (οχι Plug In) Hyundai Tuscon sta 39.000 με πλήρη εξοπλισμό, 225 άλογα, οικονομία, νέο αυτοκίνητο και τεράστιους χώρους.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tkin73 @gatoz last edited by

                                            Ειμαι σε κουνητο, δη ριπλαι ιζ

                                            #antimizery #kavlogazo

                                            #nachamenalegame ,#leftayparxoun

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr