-
Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας!
Καθώς τα δύο μικρά μου έχουν αρχίσει να μην είναι πια τόσο μικρά, αποφασίσαμε με τη σύζυγο να αλλάξουμε το τιμημένο Leon με ένα SUV ώστε να υπάρχουν πιο άνετοι χώροι. Καθώς έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο γενικά, αυτό σημαίνει ότι θα παίζει πολύ κίνηση Αθήνας και λίγα ταξίδια άρα μεγάλη κατανάλωση, οπότε στρεφόμαστε προς hybrid λύσεις.
Έχουμε κάνει μια αρχική έρευνα, αλλά βλέπω κάτι τρελές τιμές σε αυτά που μου αρέσουν 50k+, και νομίζω μόνο το Hyundai είναι σχετικά νορμάλ σε τιμή.
Γενικά επειδή με τα μηχανολογικά δεν το έχουμε, δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα σε μοντέλα που θεωρούνται ότι δεν βγάζουν προβλήματα. Το Leon φτου φτου μόνο στην 8ετια άρχισε να βγάζει κάτι θέματα με τις κλειδαριές... Όλα τα άλλα πένα.
Για να μην σας πολυζαλιζω, θα ήθελα τις γνώμες σας για ένα τίμιο στιβαρό (plug in) hybrid suv, που να είναι μέχρι 40k.
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα παιδιά, θα ήθελα λίγο τα φώτα σας!
Καθώς τα δύο μικρά μου έχουν αρχίσει να μην είναι πια τόσο μικρά, αποφασίσαμε με τη σύζυγο να αλλάξουμε το τιμημένο Leon με ένα SUV ώστε να υπάρχουν πιο άνετοι χώροι. Καθώς έχουμε μόνο ένα αυτοκίνητο γενικά, αυτό σημαίνει ότι θα παίζει πολύ κίνηση Αθήνας και λίγα ταξίδια άρα μεγάλη κατανάλωση, οπότε στρεφόμαστε προς hybrid λύσεις.
Έχουμε κάνει μια αρχική έρευνα, αλλά βλέπω κάτι τρελές τιμές σε αυτά που μου αρέσουν 50k+, και νομίζω μόνο το Hyundai είναι σχετικά νορμάλ σε τιμή.
Γενικά επειδή με τα μηχανολογικά δεν το έχουμε, δίνω πολύ μεγάλη βαρύτητα σε μοντέλα που θεωρούνται ότι δεν βγάζουν προβλήματα. Το Leon φτου φτου μόνο στην 8ετια άρχισε να βγάζει κάτι θέματα με τις κλειδαριές... Όλα τα άλλα πένα.
Για να μην σας πολυζαλιζω, θα ήθελα τις γνώμες σας για ένα τίμιο στιβαρό (plug in) hybrid suv, που να είναι μέχρι 40k.
Ευχαριστώ!
-
Plugin είναι ακριβή υπερτιμενη επιλογή που σε λίγα χρόνια θα έχει εξαφανιστεί από τον χάρτη.
Καταρχήν πρέπει να το βάζεις στην πρίζα κάθε μα κάθε μέρα.
Αν δεν είναι φορτισμένη η μπαταρία ούτε η ιπποδύναμη που λέει ισχύει και οι ρύποι πάνε στον Θεό.
Ένα τέτοιο όχημα είναι πολύ βαρύ και κουβαλάει διαρκώς νεκρό φορτιο.
Στην πόλη έναν βαρύ θερμικό κινητήρα που δεν τον χρειάζεται και στο ταξίδι βαρειές μπαταρίες που δεν προσφέρουν τπτ και χαλάνε και την συμπεριφορά στην οδήγηση του οχήματος.
Οπότε η οικονομία που υπόσχονται και απαιτεί καθημερινή φόρτιση και δεν είναι τόσο σημαντική και σίγουρα δεν κάνεις οικονομία με ένα τόσο ακριβό όχημα.
Αν κάνεις κυρίως χλμ πόλης πάρε το chr ή το rav4 . Σε ταξίδι όμως και αυτό δεν κάνει ιδιαίτερη οικονομία. Εκεί θες ή ντίζελ ή φυσικό αέριο.
Δες και την κορολα βαγκον δεν είναι σουβ αλλά χώρα παραπάνω από σουβ. Αρκεί να μην σε ενοχλούν τα 4.65μ
Και σου μένουν και 10000 ευρώ.
-
Προσωπικά δεν γνωρίζω αν υπάρχουν αρνητικά και πόσα μπορεί να είναι αυτά σε μια Plugin Hybrid έκδοση και αν υπάρχουν πόσο μπορεί να υποσκελίζονται από τα θετικά.
Εγώ απ' όσα έχω διαβάσει και ακούσει, θεωρείται μια καλή οικονομική και οικολογική λύση για την πόλη και δεν σε αγχώνει η αυτονομία και ο ανεφοδιασμός σε ταξίδια.
Σίγουρα πρέπει να έχεις τον δικό σου χώρο και να το φορτίζεις σχεδόν καθημερινά γιατί μέχρι 40-50 χλμ βγάζουν ως ηλεκτρικά.
Στα αρνητικά ότι οι τιμές τους είναι ακόμη αρκετά υψηλές.
Θα μπορούσες ίσως να δεις και τις Mild Hybrid λύσεις.
-
Καλή και οικονομική λύση με 50000 που έχει ένα plugin suv δεν το λες.
Έχουν αστεία αυτονομία ηλεκτρική και διαρκώς κουβαλάνε περιττό βάρος σε κάθε σενάριο κίνησης.
Στο τέλος καταλήγουν όσοι τα παίρνουν να μην τα φορτίζουν ποτέ και η οικολογική/οικονομική επιλογή πάει περίπατο με ένα αχρειαστο βαρύ όχημα.
-
Δεν ισχύουν αυτά σε καμία περίπτωση και το αποδεικνύει και το παράδειγμα του Γάτου.
Όχι, δεν ξεμένεις από δύναμη, είναι πάντα παρούσα. Όχι, δεν έχεις κακή κατανάλωση στο ταξίδι, όσο και να το πλακώνεις. Εδώ ο Γάτος πηγαίνει με 180άρες με όχημα 300 ίππων και καίει 6,5 λίτρα.
Από εκεί και πέρα, για να ζητάς μπριζάτο, πα να πει ότι έχεις λύσει την καθημερινή φόρτιση. Αφού την έχεις λύσει, γιατί δεν κοιτάς ένα αμιγώς ηλεκτρικό; Θα σου βγει σημαντικά φθηνότερο από το PHEV (από 35 χιλιάρικα το Enyaq, από 41 το ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία) και θα έχεις σημαντική οικονομία και στο κόστος κίνησης. Υπολόγισε ότι φορτίζοντας στο σπίτι σου με νυχτερινή χρέωση, θα κινείσαι με 1.5-2 ευρώ στα 100. Οι υποδομές που σου χρειάζονται είναι μόνο στους αυτοκινητοδρόμους κι αυξάνονται συνεχώς. Κι αν πας να το πουλήσεις σε λίγα χρόνια, θα πιάσει σίγουρα περισσότερα χρήματα από τη μεσοβέζικη (και σύντομα σουταρισμένη) λύση των μπριζάτων.
Αν βέβαια έχεις εξοχικό στην Ορεστιάδα και πας μια φορά τον μήνα, θα είναι ταλαιπωρία. Αν όμως κάνεις φυσιολογική χρήση (3-4-5 ταξίδια τον χρόνο μέχρι 500 χιλιόμετρα), απλώς θα κάνεις μια ενδιάμεση στάση για κάνα μισάωρο. Δε χάλασε κι ο κόσμος.
-
Πάντως αν πιστέψουμε τις εταιρίες το σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να μην μένεις από μπαταρία σχεδόν ποτέ. Το θέμα ότι κουβαλάς ένα έρμα το οποίο δεν προσφέρει κάτι αναπαράγεται σχεδόν σε κάθε δοκιμή τέτοιου τύπου από κάποια μερίδα δημοσιογράφων όταν άλλοι δεν αναφέρουν τίποτα.
Προσωπικά προτιμώ να πιστέψω πολυγραφότατο μέλος εδώ μέσα που αναφέρει οτι δεν ξεμένεις από μπαταρία και καταναλώσεις πολύ χαμηλές για 300 άλογα και αεροδυναμική περιπτέρου.
'Φθηνά' τέτοιου είδους δεν υπάρχουν και το εντυπωσιακό είναι ότι από τις πιο χαμηλές τιμές έχει το Tiguan , αλλά αν σε ενδιαφέρει μέχρι στιγμής η εταιρία δεν προσφέρει επιλογή τετρακίνησης σε τέτοια διάταξη.
-
This post is deleted! -
Η γυναίκα έχει ρίξει βέτο για αμιγώς ηλεκτρικό για να μην αγχώνεται. Ταξίδια δεν κάνουμε πολλά, αλλά είναι ένα θέμα το να σκέφτεσαι τι θα κάνεις αν ξεχαστεις σε κανά βλαχοχωρι. Για χώρο φόρτισης στο σπίτι δεν υπάρχει θέμα.
Νομίζω το κυρίως πρόβλημα είναι το κόστος, πχ το 3008 θέλει 13k παραπάνω για hybrid και ξεπερνάει το ταβάνι (μέχρι 35-40). Μήπως να χτυπησω ένα βενιζινατο και να δούμε την άλλη δεκαετία πάλι τι θα παίζει; δεν ξέρω... Μόνο το Hyundai είναι σε νορμάλ πλαίσια τιμής σε plug in αλλά δεν έχω δει κριτικές κλπ αλλιώς τα Toyota που έλεγε και ένα φίλος σκέφτομαι...
-
Φίλε μου, περίμενε λίγους μήνες και πάρε το νέο hrv, δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από τη στιγμή που θες υβριδικό. Είναι καινούργιο, έχει απίστευτους χώρους για το μέγεθος του, είναι ποιοτικό και είναι απλά Honda. Μετά το καλοκαίρι θα ανακοινωθούν οι τιμές του, θα ξεκινάει από 31000 με πολύ καλό εξοπλισμο
Ωραία πρόταση αυτή, θα το έχω στα υπόψη!
-
Όσοι μιλούν για τα οφέλη ενός plugin αμαξιού ας μας εξηγήσουν πώς βοηθά η μπαταρία ένα αμάξι στην εθνική με 140 που έχει περάσει τις 3000 στροφές.
Επίσης πώς βοηθά ο θερμικός κινητήρας σε ένα μποτιλιάρισμα όταν κινησε με το ας πούμε φουλ φορτισμένο αμάξι.
Εγώ λέω ότι και στις δύο περιπτώσεις κουβαλά άχρηστο φορτίο.
-
Εγώ θα σου πρότεινα αν δεν έχεις θέμα με κυβικά toyota Rav4 hybrid, το chr πανέμορφο αλλά χρειάζεσαι χώρους και δεν έχει τόσο μεγάλους, αν μπορείς να περιμένεις συμφωνώ με Strom να δεις και hrv honda, αλλιώς δική μου πάντα άποψη αν ψάχνεις υβριδικο κοιτάς πρώτα toyota και μετά όλα τ άλλα γιατί έχει πολλά χρόνια τεχνογνωσίας σε σχέση με άλλες εταιρείες.
-
Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.
Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.
-
Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.
Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.
Εντάξει ρε γάτε εντάξει καταλάβαμε σου αρέσει η από κει πλευρά της Πίνδου αλλά έχουμε και μεις από την εδώ πλευρά καλά μέρη καλά κοψίδια και για γάτο καλά ψάρια, πάρε τον Φάνη και έλα και από δω.
-
δώσε βάση σε αυτά που λέει ο γάτος, αλλά παράλληλα δες τα crv και το καινουργιο HRV
-
Ειμαι σε κουνητο, δη ριπλαι ιζ
#antimizery #kavlogazo
-
Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.
Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.
To 3008 ξεπερναει το οριο χρηματων που αναφερει και νομιζω κοιταει για αγορα οχι για ληζινγκ κατι που εχει σχεσει σε πιθανες μελλοντικες επισκευες.
Νομιζω στο οριο χρηματων που αναφερει μονο Τογιοτα προσφερει αυτοκινητο οχι βεβαια πλαγκ ιν αλλα υβριδικα.
Σε γενικες γραμμες εκτος ληζινγκ ειναι πολυ δυσκολη αποφαση τα υβριδικα σαν το 3008.
Εκτος και παιξουν μεγαλες εκπτωσεις και πανε στα 40κ που ειναι το οριο του. Εκει ισως να τα δοκιμαζα (αν και 40κ για αμαξι μπορω να σκεφτω 5-10 πολυυυυυ καλυτερες επιλογες σε μεταχειρισμενα).
Ο λογος που το αναφερω το 3008 το αγοραζες και με 25-26κ με ενα βασικο κινητηρα.
-
Εγω μπορω μονο να πω 3500κμ, 6.5 καταναλωση, 35 μεση. Περιλαμβανονται 5+ φορες ερετρια, μια φορα στυρα και ενας γυρος, οχι ο γνωστος, ο αλλος, λιμνης πλαστηρα, μετεωρα, ελατη κλπ. Ολα πατημενα. Και μια αθηνα θηβα εο αυτοφωροισοβια. Ταφ καπα ξεχνας την εντονη ανακτηση υποθετω. Και σιγουρα δεν εχεις ιδεα για την προσφερομενη σηκωμαρα, σου ευχομαι να βρεις να δοκιμασεις ενα. Σαν χρηστης δηλωνω ξετρελαμενος με το γκεικο και τα ρευματικα του. Και υπαρχει φευ και οκταβια και τιγκ φθηνα. Σαν να κοβουνε μιζερια με το μαχαιρι ενα πραμα.
Περι σκετου ηλεκτρικου, εχεις αμαξαρα, εχεις οικονομιαρα αλλα δεν μπορεις να πας οπου γουσταρει το αισθημα.
Ναι ρε γατο αν είχες ένα σκέτο βενζίνης πόσα δλδ θα είχες κάψει με το ίδιο πάτημα; +2 λτ ; +3λτ; Άρα στα -3λτ έχεις γλυτώσει ως τώρα 170 ευρώ βενζινα! Στα 100000 χλμ θα έχεις κάψει πέντε χιλιάδες λιγότερη βενζίνη! Ωραία πόσο πάνω πήρες το πλαγκιν σε σχέση με συμβατικό, για Βάλτα κάτω πότε θα κάνεις απόσβεση; Και μην πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει η απόσβεση! Γιατί υποτίθεται το νήμα ψάχνει αμάξι για οικονομία!
Ή απολαμβάνεις οδηγήση με το υπέρβαρο κουσουμι σε σχέση με ένα σκέτο βενζίνης;
-
Μπορείς να κοιτάξεις και το 'σκέτο' υβριδικό (οχι Plug In) Hyundai Tuscon sta 39.000 με πλήρη εξοπλισμό, 225 άλογα, οικονομία, νέο αυτοκίνητο και τεράστιους χώρους.
-
Ειμαι σε κουνητο, δη ριπλαι ιζ
#antimizery #kavlogazo
#nachamenalegame ,#leftayparxoun
Αναζήτηση SUV Hybrid/Plug In Hybrid