-
Ρώτησες για ACC;
-
Ρώτησες για ACC;
Θα σε βοηθάει η συνοδηγός
-
Ρώτησες για ACC;
Μπα, δεν έχει, πάρε το swift καλύτερα !
-
Νομίζω μας παρακολουθούνε.. αυτό ανέβηκε πολύ πρόσφατα, οπότε το αφήνω εδώ και την κάνω με ελαφρά
-
dimsabas wrote:
Ρώτησες για ACC;
Μπα, δεν έχει, πάρε το swift καλύτερα !
Όλοι βλέπουν στο τέλος την μοναδική αλήθεια.
-
Νομίζω μας παρακολουθούνε.. αυτό ανέβηκε πολύ πρόσφατα, οπότε το αφήνω εδώ και την κάνω με ελαφρά
Ωραίο βίντεο καλλίτερο πανηγυρικά το ...ΠΑΛΙΟ .
Με 17άρια και λάστιχα που καμία σχέση δεν έχουν με τα ζαντολάστιχα του καινούργιου .
Με μαμά φρένα που πάλι καμία επαφή με του καινούργιου
Με ανθρώπινα ρυθμισμένη ανάρτηση το NSX ,δείτε πως υποφέρει ο οδηγός του civic κάθε φορά που ακουμπάει τα κερμπ.
Με παραπάνω ιπποδύναμη /ροπή το civic και με λιγότερο βάρος κατάφερε να κάνει 3 δεύτερα μικρότερο χρόνο ...ε και ...Ε ΚΑΙ !!!
Υπόψη υπάρχει και type r NSX αυτό έπρεπε να φέρουν ,να φοράει 18άρια super sport /cup σε 'τετράγωνο' στήσιμο και άντε γειά!
Εγώ κατάλαβα ότι τα καινούργια δήθεν γρήγορα στο το κυνήγι των δευτερολέπτων έχουν θυσιάσει την ευχρηστία, την άνεση, την αξιοπιστία , το Golf R θα κάνει -6 sec , η Α45 S -10 sec και σε 10 χρόνια όλα μαζί -και τα τρία- θα τα πουλάς και δεν θα παίρνεις ούτε τα ζαντολάστιχα από το NSX !!!
-
Η τεράστια εξέλιξη φαίνεται από το ότι το ταπεινό hot hatch Civic ρίχνει 3'' (τεράστια διαφορά για όσους γνωρίζουν από πίστα) σε ένα σχεδόν supercar, το οποίο κόστιζε αναλογικά πολύ περισσότερα χρήματα στην εποχή του. Η σωστή σύγκριση θα ήταν με το νέο NSX και τότε θα υπήρχε το χάος...
-
Πες τα ρε Δία! Ολόσωστος!!! Και τα 3 δευτερόλεπτα στο γύρο είναι τεράστια διαφορά και η σύγκριση είναι μεν ενδιαφέρουσα, αλλά άτοπη. Βάλε το νέο NSX με το παλιό, να δούμε τι εξέλιξη υπάρχει! (Τεράστια).
-
Τωρα που φτιάχνει και ο καιρός, να έχεις το το mx5 να πηγαίνεις δουλειά να το παρκάρεις και να περιμένεις την ώρα ποτε θα ξαναμπείς μέσα του.
-
Πες τα ρε Δία! Ολόσωστος!!! Και τα 3 δευτερόλεπτα στο γύρο είναι τεράστια διαφορά και η σύγκριση είναι μεν ενδιαφέρουσα, αλλά άτοπη. Βάλε το νέο NSX με το παλιό, να δούμε τι εξέλιξη υπάρχει! (Τεράστια).
Τι να πει , ποια εξέλιξη ; στο NSX ο οδηγός χαμογελάει,απολαμβάνει στο άλλο εστιασμένος , σφιγμένος , λογικά τα 3 δεύτερα βιαζόταν να τελειώσει το μαρτύριο του κοπανήματος και να πάρει εκτός κάμερας το παλιό να γυρνάει μέχρι να νυχτώσει
-
Με καλύψανε οι προηγούμενοι αλλά δε μπορεί να ειπωθεί αρκετές φορές το ότι τα 3 δεύτερα σε πίστα (και μάλιστα μικρή) είναι 3 έτη φωτός διαφορά. Επίσης το συγκεκριμένο NSX είναι και από τα τελευταία της γενιάς του, α και κεντρομήχανο έτσι για να είναι και μέσα στην μόδα του topic.
Η αξιοπιστία είναι κάτι που θα δείξει ο χρόνος. Τώρα περί ευχρηστίας και άνεσης το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει υπέρ του νέου.
Και τα δύο αμάξια εργοστασιακά είναι.. Από εκεί και πέρα οκ ο καθένας μπορεί να λέει και να φαντάζεται ότι θέλει. Τέσπα
-
μια και πιάσαμε τα βίντεο ας δούμε μαζί ένα από το 2014,
από τα καλλίτερα του Bestmotoring, τι βλέπουμε λοιπόν
ένα παλιό MR-S /2 να ξ ε φ τ υ λ ί ζ ε ι όλα τα δήθεν γρήγορα Ασίας και Ευρώπης . ΠΑΡΤΕ τα μοσχάρια -λόγω βάρους- και πάτε στις αουτομπαν -πριν βάλει όριο 100 η πράσινη καγκελάριος- να παίξετε ....
και μη πείτε τίποτα για το MR-S και το τι φοράει γιατί όταν μάθετε ...θα εκπλαγείτε!
-
Δείτε κάτι πράγματα πτωματολαγνοι, παρκαρα ανάμεσα σε δύο προαποσυρσιακες κορολες!
[Χιος_mode=ON]Ρε οξω ρεε!!![Χιος_mode=OFF]
[Γαϊτανος_mode=ON]Αυτό μάλιστα...[Γαϊτάνος_mode=OFF]
-
-
Τι μου θυμίσατε, Toyota Carina 1992-1998, αυτοκίνητο με βίτσια!
-
Δείτε κάτι πράγματα πτωματολαγνοι, παρκαρα ανάμεσα σε δύο προαποσυρσιακες κορολες!
[Χιος_mode=ON]Ρε οξω ρεε!!![Χιος_mode=OFF]
[Γαϊτανος_mode=ON]Αυτό μάλιστα...[Γαϊτάνος_mode=OFF]
Η αλήθεια είναι ότι αν και δεν είμαι νεκρόφιλος, ψήνομαι για την 3θυρη τη hatchback!
-
https://forum.4troxoi.gr/comment/reply/39082/2105819070?quote=1#comment-form
Σχόλιο πάσα από τον Storm άλλη μια κατηγορία που καταργήθηκε τα τρίθυρα εκτός δρόμου βόλευαν πάρα πολύ και στην πόλη και στο βουνό και στα στενά ορεινών αλλά και νησιώτικων κοσμοπολίτικων παραθεριστικών προορισμών .
Ούτε ενα καινούργιο δεν υπάρχει πια στην κατηγορία αυτή!
-
https://forum.4troxoi.gr/comment/reply/39082/2105819070?quote=1#comment-form
Σχόλιο πάσα από τον Storm άλλη μια κατηγορία που καταργήθηκε τα τρίθυρα εκτός δρόμου βόλευαν πάρα πολύ και στην πόλη και στο βουνό και στα στενά ορεινών αλλά και νησιώτικων κοσμοπολίτικων παραθεριστικών προορισμών .
Ούτε ενα καινούργιο δεν υπάρχει πια στην κατηγορία αυτή!
Land Rover Defender 90
Jeep Wrangler 3d
Suzuki Jimny (επαγγελματικό μόνο)Ναι, ξέρω, ακριβά. Αλλά όποιος θέλει τέτοια εργαλεία, θα πληρώσει...
-
Όποτε έρχομαι Ελλάδα οδηγώ ένα Seat Leon του 2000, 1.4 75 άλογα. Το είχα φοιτητής και το ξαναβλέπω τώρα.
Τι να πω, το αμάξι όντως σε πάει από το Α στο Β και είναι και αξιόπιστο. Βασικά που μου λείπουν:
-
Φίλτρο καμπίνας. Μεσημέρι στην Καβάλας κόλαση, βήχαμε.
-
Ηρεμία. Όλα τρίζουν πλέον, λακούβες χοροπήδημα. Ίσως αν άλλαζαν τα αμορτισέρ κάτι να γινόταν. Το κλιματιστικό ζορίζεται.
-
Μυστήριοι ήχοι και βλάβες: μύριζε βενζίνη, τα χρειαστήκαμε, ενα σωληνάκι κάπου είχε αλλαχτεί αλλά πάλι μύριζε. Δεν το έβρισκε ο μάσταρας.
-
Ασφάλεια/αερόσακοι: οδηγού/συνοδηγού, τίποτα άλλο. Όσο να'ναι θέλεις κάτι καλύτερο.
Μάλλον θα το οδηγήσω κανα δυο μήνες ακόμα όταν γυρίσω αλλά είναι λύση ανάγκης και μόνο - βιώσιμη στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως!
-
-
Τι οδηγάς στα ξένα; Πόσα χιλιόμετρα έχει ο Λέοντας;
Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;