-
-
-
Πολύ δυνατή είσοδος στα ηλεκτρικά. Από τα λίγα Hyundai που μου άρεσαν! Μπράβο τους Κορεάτες.
-
Πολύ ωραίο!
Στα υποψήφια και αυτό! Για να δούμε τελικές τιμές σε αξιοπρεπείς εκδόσεις.
-
Φουτουριστικό και με σύγχρονο design σε σχέση με την πλειονότητα των νέων αυτοκινήτων που έχουν πιο συμβατική εμφάνιση.
-
Βλέποντας το από το πλάι, το προφίλ του μου θυμίζει τρομερά Audi.
-
Έχω την εντύπωση πως συγκριτικά με το ID.3 θα είναι πολύ καλύτερο σε αρκετούς τομείς.
-
Έχω την εντύπωση πως συγκριτικά με το ID.3 θα είναι πολύ καλύτερο σε αρκετούς τομείς.
Εγώ δεν έχω καμία εντύπωση προς το παρόν.
Μπορεί να είναι καλύτερο μπορεί και να μην είναι. Ειναι πολύ νωρίς για να έχουμε άοψη.
Έχω όμως τη σιγουριά ότι είναι πολύ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικά από το ID.3, αν και ο αντίπαλος του δεν είναι αυτό αλλά το ID.4.
-
Μπορεί να είναι νωρίς, αλλά ήδη το εσωτερικό μου φαίνεται καλύτερο από του ID.3 (ειδικά αν λάβουμε υπόψη και τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί για το συγκεκριμένο), ενώ η Hyundai φημίζεται για τις χαμηλές καταναλώσεις των ηλεκτρικών της, οπότε λογικά το συγκεκριμένο θα είναι ακόμη καλύτερο στον τομέα αυτό, αφού βασίζεται στην νέα πλατφόρμα της Hyundai.
-
Καλό φαίνεται,αλλά 4.65μ. μήκος! Δυσκίνητο για πόλη.
-
Αν δε το έγραφες, δεν θα το είχα προσέξει. Με αυτούς τους τροχούς που βάζουν πλέον (20 ιντσών!), σε ξεγελάει το μέγεθος. Το πιο εντυπωσιακό είναι το μεταξόνιο, 3 μέτρα!
-
Το πιο δημοφιλές νέο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/ayto-einai-pio-dimofiles-neo-montelo-tis-hyundai-stin-eyropi
-
Νομίζω το έχουν πιάσει το νόημα με τα ηλεκτρικά οι Κορεάτες, ενώ πάντα είχαν πρόβλημα με τους περισσότερο 'πολιτισμένους' Ευρωπαικούς κινητήρες και τον υβριδισμό της Toyota, ξαφνικά μπορεί λίγο πριν την τελική στροφή να βγουν μπροστά από όλους στα ηλεκτρικά, τομέα που οι Κορεάτες έχουν αγγίξει την κορυφή πλεόν (Samsung, LG).
To είδαμε άλλωστε και με τις πωλήσεις του απλού Ioniq, και την επιτυχία του Kona Εlectric, που ενώ η συμβατική του έκδοση είναι κάπου στο μέσο της κατηγορίας, η ηλεκτρική πιάνει προς την πάνω κορυφή.
Επίσης υπάρχει και αυτό:
'It aims to export 1,600 hydrogen-powered trucks to Europe by 2025, and develop a new system that doubles battery life at half the price, he said.
Chung's statement came as South Korea outlined a plan Tuesday to spend 114.1 trillion won ($94.6 billion) on a 'New Deal' to create jobs and help the economy recover from the coronavirus fallout, anchored in part by investment in electric vehicles and hydrogen cars.'
Νομίζω το έχουν πιάσει το νόημα!
Επίσης να αναφέρουμε ότι στη Νορβηγία πουλάει ΜΟΝΟ ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μικρή αγορά φυσικά, αλλά το χρησιμοποιεί σαν πείραμα για την περαιτέρω ανάπτυξη και μοντέλα της εταιρείας.
-
Έχω εντυπωσιαστεί από τα άλματα που έχουν επιτελέσει οι Κορεάτες τα τελευταία 30 χρόνια. Θυμίζω, μόλις το 1995 σχεδίασαν για πρώτη φορά κινητήρα, αυτόν που τοποθετήθηκε στο Άξξεντ ΜΚ1, μέχρι τότε έπαιρναν από Μάζντ, Μιτσουμπίσι, ή και Φορν παλιότερα.
-
Και μετά λέμε για σηματακια και την κορεατιλα και πρότυπα και άλλες μπούρδες... Αν ένα προϊόν μιλά στην καρδιά και το μυαλό θα είναι επιτυχημένο τέλεια και παύλα.
Εδώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο από το 2030 σχεδιαστικά (ειδικά μέσα) που ταυτόχρονα δεν είναι ιδιόρρυθμο, με απλές και λιτές σχεδόν γερμανικές γραμμές που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά των Ευρωπαίων Καλά για το εσωτερικό του δεν υπάρχουν λόγια , μόνο σε κονσεπτ παρουσιάσεις βλέπουμε κάτι τέτοιο τα τελευταία 15 χρόνια και κανείς δεν έχει τολμήσει να βγάλει κάτι αντίστοιχο στην παραγωγή.
Σκαμπιλα ανάστροφη σε αυτή την διαστροφικη φιλοσοφία του μάρκετινγκ αρμεγματος που έχουμε μπουχτισει σχεδόν 30 χρόνια . Νομίζω το πρωτο βήμα έκανε η Peugeot με το επαναστατικό 3008 το 2016 μέσα-έξω ( και τώρα μπορεί να κάτσει πάνω του και να αρμεγει ακόμη μια πενταετία - εδώ να το δεχτώ) , το πάει πολύ καλά και με άλλες μάρκες του γκρουπ με αντίστοιχη φιλοσοφία και οι μόνοι που βλέπω να προσπαθούν τόσο πολύ είναι οι συγκεκριμένοι Κορεάτες που δεν φοβούνται να τολμήσουν - βλέπε το Tuscon πρόσφατα -
Άντε τώρα να είσαι Νορβηγός ή Ολλανδός που έχουν κυριαρχήσει τα EV και να κάνεις σύγκριση του ioniq με τα φρεσκα IDκαι Enyaq . Πως να μην έχει αυτό εδώ 200χιλ + εκδηλώσεις ενδιαφέροντος.
-
Έτσι ακριβώς, μετά την Peugeot το Ioniq είναι πραγματικά από το μέλλον και κάνει τα ID μοντέλα (VW) να δείχνουν κινέζικα και παρωχημένα.
-
Μόνο εγώ θεωρώ το Enyaq πολύ πιο όμορφο κι επιβλητικό;
-
Όχι μόνο εσύ.. Και εγώ από τα ηλεκτρικά το enyaq μου κάνει εντύπωση αλλά κάτσε να τα δούμε πρώτα όταν μάθουμε περισσότερα. Μέχρι στιγμής μόνο σε tesla model 3 θα πήγαινα.
-
Μόνο εγώ θεωρώ το Enyaq πολύ πιο όμορφο κι επιβλητικό;
To enyaq & cupra είναι αρκετά όμορφα, τα IDs είναι άθλια!
-
Πολύ όμορφο και θα τολμήσω να πω ότι θυμίζει λίγο Lancia Delta
Hyundai IONIQ 5