-
@gtsartsal said in Honda Civic:
Και στο Μάζντα στα μαρσπιε το χρώμα είναι διαφορετικό. Μάλλον όχι τριπλής επίστρωσης και φαίνεται διαφορετικό
Ξαναλέω
Πολύ ωραίο το σιβικ, για μένα μόνο αρνητικό το μήκος του.Το μόνο αρνητικό είναι ο Σ. και η τιμή που μας φοράει καπέλο...
-
Εμπειρία από Σ δεν έχω.
Οι τιμές έχουν ανέβει παρά πολύ σε όλα τα μοντέλα οπότε δεν το βρίσκω ακριβό για αυτά που προσφέρει. -
@gtsartsal said in Honda Civic:
Εμπειρία από Σ δεν έχω.
Οι τιμές έχουν ανέβει παρά πολύ σε όλα τα μοντέλα οπότε δεν το βρίσκω ακριβό για αυτά που προσφέρει.Πρόχειρα που κοίταξα, Αγγλία Γερμανία Ιταλία το δινουν 10,000€ λιγότερα.
Με την αντίστοιχη Toyota Corolla 2.0lt να είναι κοντά στην τιμή του Civic.
Οπότε φορολογικά, και με βάση το CO2 και με τα κυβικά είναι εφάμιλλα.
Άρα είτε στην Ελλάδα η Inchcape μας δίνει τα Toyota τσάμπα ή ο Σ. αντί να μπει στον κόπο να πουλήσει 1,000 Civic θα πουλήσει 100 και θα βγάλει τα ίδια...
-
Δίκιο έχεις αλλά
όταν το πεζό 308 με 1.2 κυβικά 130 άλογα αυτόματο και με αντίστοιχο εξοπλισμό κάνει 36κ τότε το σιβικ δεν φαίνεται τόσο ακριβό. -
Βασικά είναι και τα δύο ακριβά.
-
Στην Ελλάδα πλέον όλες οι μάρκες πουλάνε ακριβότερα από Ευρώπη (κάτι που δεν ίσχυε για πολλές μάρκες πριν λίγα χρόνια).
Μια Tonale 160hp Veloce (η ανώτατη έκδοση) στην Ιταλία έχει 44.000 κι εδώ 51.000 ... Η Τi 160hp ~42.000 κι εδώ 47.000..
Δεν γνωρίζω τι άλλαξε τόσο απότομα -ιδίως τα τελευταία 3 χρόνια-,αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.Tα Ηonda ήταν πάντα αρκετά ακριβά με διαφορά από τις υπόλοιπες μαζικής παραγωγής μάρκες και τώρα αυτή η διαφορά έχει μειωθεί σημαντικά.
-
This post is deleted! -
@strom said in Honda Civic:
ένα mini update, έχοντας κάνει πλέον τα 1000 χλμ βγαίνοντας και σε εθνική, έχω να πω ότι είμαι ερωτευμένος με το αυτοκίνητο (του μιλάω, το χαιρετάω, το χαίδεύω κλπ). Πέρα από την πλάκα (που δεν είναι και τόσο πλάκα αλλά anyway), γνώμη μου είναι ότι το συγκεκριμένο civic είναι το πιο προηγμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά όχημα που κυκλοφορεί (δε ξέρω σε αυτοκίνητα από 50000 -60000 Κ και πάνω τι γίνεται). Μετά από 50 χρόνια εξέλιξης, θεωρώ η Honda το τερμάτισε με αυτό το civic, δε μπορώ να σκεφτώ τι άλλο έχουν να βελτιώσουν εκτός και αν η επόμενη γενιά είναι ηλεκτρική. Έχει χώρους, έχει κατανάλωση παπιού, έχει δύναμη, ροπή, στιβαρή αίσθηση, ποιότητα εσωτερικού (ακόμα και τα υφασμάτινα καθίσματα είναι απίστευτα), κράτημα, οδηγική αίσθηση, άνεση αναρτήσεων, τα ηλεκτρονικά δουλεύουν super (adaptive-lane), απίστευτη σταθερότητα στο ταξίδι, μουγκριτό από το αυτόματο κιβώτιο δεν υπάρχει. Μέση κατανάλωση από τη στιγμή που το πήρα 4.8, στην πόλη ακόμα χαμηλότερα, σταμάτησα να ασχολούμαι όμως με το θέμα και απολαμβάνω το αυτοκίνητο. Μοναδικό μελανό σημείο είναι η ηχομόνωση στο ταξίδι (εκεί του βάζω 7), περνάει θόρυβος στην καμπίνα, δε ξέρω αν έχουν σχέση τα michelin pilot sport 4 που φοράει, θα το διαπιστώσω σε 3 χρόνια στην αλλαγή.
Νομίζω ότι το αυτοκίνητο θέτει νέα standard στην αυτοκίνηση. Δεν υπάρχει σύγκριση με οχήματα vw (ακόμα και με το passat το οποίο το έχω πολύ ψηλά), ford, γαλλικά, toyota, volvo, κλπ. Από περιέργεια πηγαίντε να το οδηγήσετε, θα εκπλαγείτε!Είναι εργαλείο...είδα ένα λευκό παρκαρισμένο στον Πειραιά! Να το χαίρεσαι!
-
@strom said in Honda Civic:
ένα mini update, έχοντας κάνει πλέον τα 1000 χλμ βγαίνοντας και σε εθνική, έχω να πω ότι είμαι ερωτευμένος με το αυτοκίνητο (του μιλάω, το χαιρετάω, το χαίδεύω κλπ). Πέρα από την πλάκα (που δεν είναι και τόσο πλάκα αλλά anyway), γνώμη μου είναι ότι το συγκεκριμένο civic είναι το πιο προηγμένο μηχανολογικά και τεχνολογικά όχημα που κυκλοφορεί (δε ξέρω σε αυτοκίνητα από 50000 -60000 Κ και πάνω τι γίνεται). Μετά από 50 χρόνια εξέλιξης, θεωρώ η Honda το τερμάτισε με αυτό το civic, δε μπορώ να σκεφτώ τι άλλο έχουν να βελτιώσουν εκτός και αν η επόμενη γενιά είναι ηλεκτρική. Έχει χώρους, έχει κατανάλωση παπιού, έχει δύναμη, ροπή, στιβαρή αίσθηση, ποιότητα εσωτερικού (ακόμα και τα υφασμάτινα καθίσματα είναι απίστευτα), κράτημα, οδηγική αίσθηση, άνεση αναρτήσεων, τα ηλεκτρονικά δουλεύουν super (adaptive-lane), απίστευτη σταθερότητα στο ταξίδι, μουγκριτό από το αυτόματο κιβώτιο δεν υπάρχει. Μέση κατανάλωση από τη στιγμή που το πήρα 4.8, στην πόλη ακόμα χαμηλότερα, σταμάτησα να ασχολούμαι όμως με το θέμα και απολαμβάνω το αυτοκίνητο. Μοναδικό μελανό σημείο είναι η ηχομόνωση στο ταξίδι (εκεί του βάζω 7), περνάει θόρυβος στην καμπίνα, δε ξέρω αν έχουν σχέση τα michelin pilot sport 4 που φοράει, θα το διαπιστώσω σε 3 χρόνια στην αλλαγή.
Νομίζω ότι το αυτοκίνητο θέτει νέα standard στην αυτοκίνηση. Δεν υπάρχει σύγκριση με οχήματα vw (ακόμα και με το passat το οποίο το έχω πολύ ψηλά), ford, γαλλικά, toyota, volvo, κλπ. Από περιέργεια πηγαίντε να το οδηγήσετε, θα εκπλαγείτε!Μη τα γράφεις αυτά σε δημόσιο forum. Θα τα δει κανένας υπάλληλος του σαρακακη και θα παέι η βασική έκδοση 50άρικο
-
ισχύουν αυτά που γράφεις ήδη από την προηγουμενη γενιά που είχα οδηγήσει το αμαξι ηταν πολυ μπροστά, τωρα εκαναν την εμφανιση του λιγοτερο επιθετική για περάσει και στο ευρωπαικο κοινο και φυσικά ο αποδοτικός υβριδικος κινητηρας που συνδευάζει επιδόσεις και καταναλωση εδεσε το γλυκο. Δεν το εχω δει απο μεσα αλλα από τα βιντεο δείχνει οτι προσεγγιζει εσωτερικα τον γερμανικο ανταγωνισμο. Το θεμα της ηχομονωσης ηταν και μαλλον είναι από τις αδυναμιες του αμαξιου. Το αμαξι όπως ειπαμε ειναι μια κατηγορια μονο του αλλά παραμενει ακριβο όταν στην ευρωπη ξεκινα πχ στην Γερμανία από 32.9Κ με τον παρακάτω εξοπλισμό.
Adaptive Cruise Control (ACC) with traffic jam assistant LSF (Low Speed Follow)
backup camera
Parking assistance front and rear
Honda SENSING
heated seats in the front
Smart Entry & Start (keyless entry system)
Honda CONNECT with navigation (9" touchscreen, AM/FM/DAB+, Wireless Apple CarPlay TM, Android Auto TM).Και με 37.6Κ τα πάντα όλα δλδ -10Κ από εδώ!!!
Adaptive Cruise Control (ACC) with traffic jam assistant LSF (Low Speed Follow)
12 premium Bose speakers front and rear including tweeter, center speaker and subwoofer
Adaptive high beam
LED fog lights
Panoramic glass sliding and tilting roof
backup camera
Parking assistance front and rear
Honda SENSING
Leather steering wheel, heated
Digital instrument display with 10.2" display
Wireless charging station (inductive charger)
heated seats in the front
Smart Entry & Start (keyless entry system)
Honda CONNECT with navigation (9" touchscreen, AM/FM/DAB+, Wireless Apple CarPlay TM, Android Auto TM).Αν εδω με με 33Κ επαιρνες τον παραπανω αμαξι θα είχε ουρες...με 41Κ όλοι λακίζουν....και μην αρχισουμε πάλι για τους φορους της ελλαδας!!! 8Κ δεν είναι μονο φοροι...ειναι τόσα μου λειπουν...
και για να καταλάβουμε πόσο καπελο πεφτει στο σιβικ από τον Σ. στην γερμανία σιβικ και hrv εχουν τις ιδιες τιμες!!! δειτε τις διαφορες εδω! Δλδ αν κάποιος θέλει να κάνει κάποια κινηση για αγορά χοντα υβριδικου ας παει στο hrv πολυ πιο τιμια η τιμολογηση...
-
This post is deleted! -
19% φπα εχει η γερμανια... εδω μιλαμε για 25% διαφορα στην τιμη και παραλληλα ιδιες τιμες σχεδον στο hrv και +8 με +10Κ στο σιβικ. Στο hrv πως ειναι κοντα και στο σιβικ οχι? υπάρχουν οι φοροι αλλα υπαρχει και η επιλογη του εισαγωγεα για καπελο στο σιβικ....
Η πολιτικη του Σ ειναι η εξης. Πιστευει οτι το σιβικ δεν εχει ανταγωνισμο και αυτος που κοιτα το σιβικ δεν βλεπει αλλα αμαξια οποτε θα πληρωσει!!
Το αλλο ειναι κροσοβερ με μεγαλο ανταγωνισμο αν επεφτε και σε αυτο +25% καπελο απλα δεν θα πουλουσε τιποτα. Το σιβικ θα δωσει 100 αμαξια την επομενη 5 ετια στην ελλαδα. Τωρα αν τα 4 μυρια τζιρος απο το σιβικ την επομενη 5ετια σωζουν τον εισαγωγεα αυτο το ξερει αυτος. -
This post is deleted! -
Είναι για γέλια αυτά που γράφονται. Ο εισαγωγέας που δημιουργεί κίνητρο αποφυγής στους υποψήφιους αγοραστές. Τρελάθηκε δηλαδή!!!
-
Έχεις αποκτήσει ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αυτή την στιγμή. Με την κορυφαία υβριδική τεχνολογία.
Ας μην ξεχνάμε ότι το μέλλον είναι οι ηλεκτροκινητήρες, με όποια μορφή και αν αυτοί κινούν ένα αυτοκίνητο, (υβριδικά, ηλεκτρικά ή αύριο μέσω του υδρογόνου).
Δεν είναι όπως τα παλιά υβριδικά που κινούνται, κατά βάση από τον κινητήρα βενζίνης και επικουρικά βοηθάει ο ηλεκτροκινητήρας, εδώ μιλάμε για αμιγή ηλεκτρική κίνηση.
Θα προέτρεπα, όποιον έχει την δυνατότητα, να οδηγήσει ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, (ηλεκτρικό μοτέρ με απ'ευθείας κίνηση των τροχών, χωρίς να μεσολαβεί κιβώτιο ταχυτήτων και εμπλοκή βενζινοκινητήρα), για να διαπιστώσει την απίστευτη ομαλότητα κίνησης.
Επίσης έχεις ένα αυτοκίνητο που έχει τα πάντα από το εργοστάσιο, δεν χρειάζεται να προσθέσεις ούτε συναγερμό, ούτε λάμπες led, ούτε μονώσεις για να γίνει πιο ήσυχο, ούτε αισθητήρες παρκαρίσματος, ούτε να του προσθέσεις ηλεκτροπόντες για να μην τρίζει. Ποιότητα σε όλα τα σημεία, είτε φανερά είτε κρυφά.
Είναι ακριβό, σε σχέση με τί;
Με κάποιο άλλο που δίνεις λιγότερα, θεωρητικά, χρήματα στην αρχή, αλλά για να το φτιάξεις, όπως πρέπει να είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, ξοδεύεις χρήματα, χρόνο και είσαι όλο μερεμέτια για να γίνει όπως έπρεπε αρχικά να είναι.Αν είναι να δώσεις 33 ή 35 χιλιάδες ευρώ, για ένα αυτοκίνητο που είναι υποδεέστερο σε σχέση με το δικό σου, τα 2, 3 ή 4 χιλιάρικα επιπλέον, είναι χρήματα που δικαιολογούνται από αυτό που απολαμβάνεις, από την στιγμή που μπαίνεις στο αυτοκίνητο σου. Πόσο μάλλον, όταν αυτή την άνεση και την ασφάλεια τη νιώθει και η οικογένεια σου, πιστεύω σας αξίζει.
Για αξιοπιστία και after sales service, κοντός ψαλμός αλληλούια, ο χρόνος θα δείξει.
Όλοι έχουμε να πούμε, τουλάχιστον μία πικραμένη ιστορία, από τις εμπειρίες μας. Πάντως όσον αφορά άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, αν δεις τι προτείνουν για περιοδική συντήρηση και τι προτείνει η Honda, θα τρίβεις τα μάτια σου.Έχεις ένα όχημα από έναν κολοσσό (όχι απλά αυτοκινητοβιομηχανία), που φτιάχνει από ρομπότ και το θρυλικό παπί, μέχρι πυραύλους για το διάστημα, (το πιο πρόσφατο δημιούργημα της: https://amp.secnews.gr/371367/honda-exei-anaptiksei-prwtotuto-kinitira-piravlo/ ).
Απόλαυσε το αυτοκίνητο σου και να θυμάσαι, ότι ο γείτονας θέλει να ψοφήσει η δικιά σου κατσίκα, αφού αυτός δεν κατάφερε να αποκτήσει δικιά του.
-
@otokomae said in Honda Civic:
Είναι για γέλια αυτά που γράφονται. Ο εισαγωγέας που δημιουργεί κίνητρο αποφυγής στους υποψήφιους αγοραστές. Τρελάθηκε δηλαδή!!!
Ο εισαγωγέας κοιτά την πάρτη του και πως θα βγάλει τα περισσότερα με τον λιγότερο κόπο! Και αυτό το πετυχαίνει με την μεγιστοποίηση του κέρδους ανά μονάδα που πουλάει. Έχει επιλέξει να βγάζει πολλά από λίγους παρά λίγα από πολλούς.
Οι πολλοί πελάτες χρειάζονται και πολλούς πωλητές , γραμματείες, και διοικητικό προσωπικό. Πίσω από κάθε ταμπέλα Χόντα πλέον είναι 2-3 άτομα που εναλλάσσονται σε βάρδιες. Πάει με τα αργά τόσο όσο εδώ και χρόνια...
Στα της τιμής είπαμε το αμάξι είναι ακριβό σε σχέση με το ποσο το πουλάνε στο εξωτερικό, υπερβολικά ακριβό. Σε σχέση με τον οποίο εσωτερικό ανταγωνισμό είναι ακριβό όπως και τα υπόλοιπα .
Αλλά ότι η τιμή έχει εκτοξευτεί δεν μπορεί να το κρύψει κανείς! Είχε 30Κ το προηγούμενο με 184 άλογα και με την ίδια ιπποδύναμη το νέο έχει 47Κ! Δεν υπάρχει παρόμοιο μοντέλο που με την αλλαγή από γενιά σε γενιά άλλαξε τόσο δραματικά τιμή, ναι έγινε υβριδικό ναι έγινε πιο ποιοτικό ναι είναι καλύτερο! Ναι αλλά και σχεδόν 60% ακριβότερο! -
Εννοείται ότι ενδιαφέρεται να πουλήσει όσα περισσότερα γίνεται.
Όσο περισσότερες πωλήσεις, τόσο περισσότερα σέρβις αναλώσιμα επισκευές.
Επίσης όσο περισσότερο κυκλοφορεί ένα όχημα, τόσο περισσότερο το αγοράζουν. -
Απορώ πως δεν καταλαβαίνετε αυτό που λέει ο τκιν.
Τουλάχιστον σε 3 αγορές της Ευρώπης οι 2.0λτ Corolla είναι πάνω κάτω στα ίδια χρήματα με το Civic.
Μιλάμε για οχήματα με ίδιες προδιαγραφές φορολογικά.
Εδώ στην Ελλάδα το Civic είναι +10,000€ ποίος φταίει γι'αυτο;;;;
-
@netgeo said in Honda Civic:
Απορώ πως δεν καταλαβαίνετε αυτό που λέει ο τκιν.
Τουλάχιστον σε 3 αγορές της Ευρώπης οι 2.0λτ Corolla είναι πάνω κάτω στα ίδια χρήματα με το Civic.
Μιλάμε για οχήματα με ίδιες προδιαγραφές φορολογικά.
Εδώ στην Ελλάδα το Civic είναι +10,000€ ποίος φταίει γι'αυτο;;;;
Ποιος φταίει; ...η άτιμη καινωνια....με 50Κ παίρνεις bmw sedan 320e (204 PS) ....
-
This post is deleted!
Honda Civic