-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών. -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα. -
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.χαχαχαχα
νομιζεις.... -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δεκτά και σωστά όλα αυτά. Απλά το οικονομοτεχνικό είναι ένα σκέλος. Μετά υπάρχει και το χρηστικό. Εγώ πχ δεν έχω την υπομονή να οδηγώ κάτι που θέλει 30" για μια προσπέραση ούτε μπορώ να κολλάω σε τρενάκια επαρχιακών και να μου ορίζει άλλος την ταχύτητα ταξιδιού μου.
Καλά, δεν είναι τόσο αργό το 1800cc, μην τρελαθούμε.
Μια χαρά πάει και στην Εθνική και στον επαρχιακό.
Σίγουρα δεν έχει τις επιδόσεις του δίλιτρου, αλλά στέκεται αξιοπρεπέστατα και πάντως πολύ καλύτερα από ο,τι υποδηλώνει η διαφορά της ονομαστικής ιπποδύναμης μεταξύ 1800cc και 2000cc.
Υπήρξα κι εγώ γκαζάκιας στο πρόσφατο παρελθόν, ποτέ δεν έχω αισθανθεί να ζορίζομαι με το 1800cc και να μου λείπει δύναμη.140 άλογα σε οτιδήποτε άνω των 1000 κιλών (και λέω και πολλά) = αργό. But that's just me.
Και δεν είναι θέμα γκαζάκια που είναι υποκειμενικό...είναι θέμα του που έχει πάει η αυτοκίνηση. Με 42Κ έχεις πλέον 550 εξηλεκτρισμένα άλογα. Εάν μου έκανε δηλ έβαζα άλλα 2Κ (που ούτως ή άλλως τα έδωσα για detailing και βελτιώσεις στο ΨΨ) και έπαιρνα Model 3 Performance.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Δεκτά και σωστά όλα αυτά. Απλά το οικονομοτεχνικό είναι ένα σκέλος. Μετά υπάρχει και το χρηστικό. Εγώ πχ δεν έχω την υπομονή να οδηγώ κάτι που θέλει 30" για μια προσπέραση ούτε μπορώ να κολλάω σε τρενάκια επαρχιακών και να μου ορίζει άλλος την ταχύτητα ταξιδιού μου.
Καλά, δεν είναι τόσο αργό το 1800cc, μην τρελαθούμε.
Μια χαρά πάει και στην Εθνική και στον επαρχιακό.
Σίγουρα δεν έχει τις επιδόσεις του δίλιτρου, αλλά στέκεται αξιοπρεπέστατα και πάντως πολύ καλύτερα από ο,τι υποδηλώνει η διαφορά της ονομαστικής ιπποδύναμης μεταξύ 1800cc και 2000cc.
Υπήρξα κι εγώ γκαζάκιας στο πρόσφατο παρελθόν, ποτέ δεν έχω αισθανθεί να ζορίζομαι με το 1800cc και να μου λείπει δύναμη.140 άλογα σε οτιδήποτε άνω των 1000 κιλών (και λέω και πολλά) = αργό. But that's just me.
Και δεν είναι θέμα γκαζάκια που είναι υποκειμενικό...είναι θέμα του που έχει πάει η αυτοκίνηση. Με 42Κ έχεις πλέον 550 εξηλεκτρισμένα άλογα. Εάν μου έκανε δηλ έβαζα άλλα 2Κ (που ούτως ή άλλως τα έδωσα για detailing και βελτιώσεις στο ΨΨ) και έπαιρνα Model 3 Performance.
Έλα που δεν σου κανει όμως...ούτε εμένα μου κάνει...
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφορά -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
Κανει διαφορα στο πως αντιδρα στις ανωμαλίες του δρόμου... τα εξηγουσα και στο γιο τις προάλλες!
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
Κανει διαφορα στο πως αντιδρα στις ανωμαλίες του δρόμου... τα εξηγουσα και στο γιο τις προάλλες!
ανάλογα το αμάξι. Σε κάποια μπροστά δεν κάνει καμία διαφορά.
Δεν εννοω ότι δεν μπορεις να το καταλάβεις. Εννοώ ότι δεν ενοχλεί καθόλου, ουτε επηρεάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Για τους πίσω όμως έχει τεράστια διαφορά
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
Κανει διαφορα στο πως αντιδρα στις ανωμαλίες του δρόμου... τα εξηγουσα και στο γιο τις προάλλες!
ανάλογα το αμάξι. Σε κάποια μπροστά δεν κάνει καμία διαφορά.
Δεν εννοω ότι δεν μπορεις να το καταλάβεις. Εννοώ ότι δεν ενοχλεί καθόλου, ουτε επηρεάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Για τους πίσω όμως έχει τεράστια διαφορά
Το Puma ST ημιάκαμπτο είπαμε ότι εχει;
Μου επιτρέπεις να σε τρολλάρω κι εγώ λίγο, ετσι; -
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα σας.
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Έχω κλείσει το 2.000cc αλλά με την έλευση του 1.800cc σκέφτομαι να το ακυρώσω και να πάρω τον 1.800cc.
Κάτοχοι του συγκεκριμένου αυτοκίνητου θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας.Είναι λίγα τα 1.800cc για το συγκεκριμένο;
Το C-HR με τον 1.800cc δεν είχε κάποιο θέμα τόσα χρόνια.
Μου είχαν πει ότι θα καταργηθεί το καλοκαίρι ο φόρος πολυτέλειας από την Toyota αλλά έπεσαν έξω.
πάντως πάνω από όλα, σου αρέσει να γράφεις 1.800cc
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
Κανει διαφορα στο πως αντιδρα στις ανωμαλίες του δρόμου... τα εξηγουσα και στο γιο τις προάλλες!
ανάλογα το αμάξι. Σε κάποια μπροστά δεν κάνει καμία διαφορά.
Δεν εννοω ότι δεν μπορεις να το καταλάβεις. Εννοώ ότι δεν ενοχλεί καθόλου, ουτε επηρεάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Για τους πίσω όμως έχει τεράστια διαφορά
Το Puma ST ημιάκαμπτο είπαμε ότι εχει;
Μου επιτρέπεις να σε τρολλάρω κι εγώ λίγο, ετσι;ENNOEITAI
Στο Puma ST και μπροστά που έχει ανεξάρτητες σαν κούτσουρα είναι lol
Τσαμπα οι ανεξάρτητες σου λέει αφού έτσι και αλλιώς κούτσουρο είναι
Να με δεις στο Νυμφαίο που πήγα εκδρομή (χωριό που είναι ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ) και πέρναγα από το πλακόστρωτο να μην σου μείνει αντερο από το γέλιο!!!
Δυο ανθρωπους να πάνε κάτω λες και χτυπάς ομελέτα
Αμα θες σπορ τα θέλει ο κώλος σου χαχαχαχα
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
εχω και ντηζελατο τριοχτοχρεπο
που εχει ημι ενω το φεβ εχει ανεξ
περιπου το ιδιο ειναι και για τους πισω, παιζει μεγαλο ρολο το σεταπ - δεν μπορεις σε κατι με δυναμη να μη σφιξεις κωλους και αναποδα αφηνεις περιθωρια στο ψωφιο.
ειναι και μανουλες οι γαλλοι σε κατι, μεχρι να χαλασει, οποτε πανε πολυ μαλακοκωλα.
στα ψψ τωρα που και δυναμη να εχει πρεπει να ριξεις coin για το τρολευ, μικρη σημασια εχει. αφου οποιος τα παιρνει, το κανει για την ιδια αιτια που παει στα κεπ: για διεκπεραιωση.
και επειδης η κουβεντα ειναι περι δυναμης, τα σι ετς αρ με τον 1.8 μου φαινωνται με χαμηλο αιματοκριτη - δεν πανε μια. ακομη και το ντηζελατο τριοχτω τους κανει πλακιτσα. υποθετω τα ιδια και χειροτερα θα ειναι στα ψψ με τη μεγαλυτερη κασα - αμαξωμα δεν το λες. -
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Με απλά λόγια η ανάρτηση με ψαλίδια έχει πιο άνετη αίσθηση. Αποσβαίνει πιο ομαλά ανωμαλίες, ειναι πιο ταιριαστή για SUV και ελληνικούς δρόμους
Συμφωνώ σε όλα.
Μεταξυ μας, πάντως, δεν νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία αγοραστων του CC να καταλάβει τη διαφορά ημιάκαμπτου-διπλων ψαλιδιών.Δεν μιλάμε για κουβαδες εδω σαν το YC..
Για c segment suv μιλάμε 35 περιπου χιλιάδων ευρώ.
Και να μην εχει καποιος εμπειρια από τη διαφορά, την καταλαβαινει μολις οδηγήσει τα αντίστοιχα οχήματα.Σιγά μη την καταλαβαίνει τη διαφορά...
Ρώτα τους leasing κατόχους (και όχι ιδιοκτήτες, έχει διαφορά) των ψευδο-premium SUV με τους ημιάκαμπτους άξονες, αν καταλαβαίνουν διαφοράH Διαφορά στην άνεση των πίσω πάντως είναι πάντα αισθητη στους πίσω κυριώς επιβάτες σε όλα τα αυτοκίνητα
Στον οδηγό μπροστά ακόμα και μηδενική διαφορά κάνει
εχω και ντηζελατο τριοχτοχρεπο
που εχει ημι ενω το φεβ εχει ανεξ
περιπου το ιδιο ειναι και για τους πισω, παιζει μεγαλο ρολο το σεταπ - δεν μπορεις σε κατι με δυναμη να μη σφιξεις κωλους και αναποδα αφηνεις περιθωρια στο ψωφιο.
ειναι και μανουλες οι γαλλοι σε κατι, μεχρι να χαλασει, οποτε πανε πολυ μαλακοκωλα.
στα ψψ τωρα που και δυναμη να εχει πρεπει να ριξεις coin για το τρολευ, μικρη σημασια εχει. αφου οποιος τα παιρνει, το κανει για την ιδια αιτια που παει στα κεπ: για διεκπεραιωση.
και επειδης η κουβεντα ειναι περι δυναμης, τα σι ετς αρ με τον 1.8 μου φαινωνται με χαμηλο αιματοκριτη - δεν πανε μια. ακομη και το ντηζελατο τριοχτω τους κανει πλακιτσα. υποθετω τα ιδια και χειροτερα θα ειναι σε μεγαλυτερη κασα - αμαξωμα δεν το λες.ψιτ, κάνε αυτό να πάρει καλή φόρα
αφού δεν στρίβει τουλάχιστον να πάει γρήγορα στην ευθεία πριν βουτήξει στο φυσικό του περιβάλλον (σε μπλε χρώμα θα είναι καλύτερα)
ΥΓ πάω να κρυφτώ τώρα lol
-
#kripsou
-
-
Δεν υπαρχει αυτοκινητο με ημιακαμπτο που να μη στο μαρτυρα στα πρωτα 50μ. Τωρα αν ενοχλει και ποιους ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο. Υπαρχει καλοστημενος ημιακαμπτος που συμβιβαζεσαι μια χαρα (πχ 3008) οπως υπαρχει και κακοστημενη ανεξαρτητη που δεν παλευεται. Αυτο που επισης εχω παρατηρησει ειναι ποσο πιο ευαισθητος ειναι ο ημιακαμπτος σε λαθος πιεσεις στα ελαστικα σε σχεση με οποιαδηποτε ανεξαρτητη που ειναι πολυ πιο forgiving σε τετοιες αβλεψιες.
-
σε χώρα που κυκλοφόρησε και πούλησε τόσα κομμάτια skoda octavia 1.4 με 75 άλογα , μια χαρά αξιοπρεπείς επιδόσεις έχει το 1.8 CC
-
Ναι μονο που δεν εχουμε 1996.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι μονο που δεν εχουμε 1996.
τα χρόνια περνάν , οι συνήθειες παραμένουν!
Toyota Corolla Cross