Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μήπως τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μας κάνουν ζόμπι;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μήπως τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μας κάνουν ζόμπι;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    41
    230
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teo-mak last edited by

      Έχω λίγο καιρό που ξεκίνησα να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ και μου έχει κάνει εντύπωση πως αρκετοί θέτουν την μη ύπαρξη των νέων βοηθημάτων (lane assist,driver alert) ως ανασταλτικό παράγοντα αγοράς ενός μοντέλου.

      Μήπως τελικά είμαστε θύματα του μάρκετινγκ ή πραγματικά δεν ξέρουμε να οδηγούμε στον δρόμο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo-mak last edited by

        Έχω λίγο καιρό που ξεκίνησα να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ και μου έχει κάνει εντύπωση πως αρκετοί θέτουν την μη ύπαρξη των νέων βοηθημάτων (lane assist,driver alert) ως ανασταλτικό παράγοντα αγοράς ενός μοντέλου.

        Μήπως τελικά είμαστε θύματα του μάρκετινγκ ή πραγματικά δεν ξέρουμε να οδηγούμε στον δρόμο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Όντως μας κάνουν ζόμπι, γιατί είμαστε όλοι χεράδες, απόλυτα συγκεντρωμένοι όταν οδηγούμε και στο 100% της φυσικής μας κατάστασης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • T
            tgd last edited by

            Ας πούμε, πας να αλλάξεις CD και σου ξεφεύγει το τιμόνι. Παραλίγο να την πάθω, ευτυχώς αυτός που ήταν στην αριστερή λωρίδα αντέδρασε σωστά και τη γλυτώσαμε. Αν είχα lane assist δεν θα είχε συμβεί τίποτα. Αλλά επειδή οδήγησα αυτοκίνητο με lane assist, με τις διαγραμμήσεις των ελληνικών δρόμων πρακτικά δουλεύει μόνο στον αυτοκινητόδρομο... Όχι, δεν θα το θεωρούσα κρίσιμο. Φώτα με αυτόματα ρυθμιζόμενη δέσμη, ναι. Επιτήρηση τυφλού σημείου, γιατί όχι; Αν και με τα μηχανάκια στην Ελλάδα θα βαράει συνέχεια!

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • T
              tesa54 last edited by

              Καλά CD, πιο παλιά κασέτες, αναπτήρας και σταχτοδοχείο δεν έπρεπε να υπάρξουν ποτέ μέσα στα αυτοκίνητα με γνώμονα την οδική ασφάλεια από την απόσπαση προσοχής αλλά μάλλον το μάρκετινγκ της άλλης πλευράς ήταν πολύ ισχυρό παγκοσμίως. Απορώ που έπαιρναν έγκριση από τα υπουργεία μεταφορών σε όλα τα κράτη και πως οι σύλλογοι συγκοινωνιολόγων δεν αντιδρούσαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 15
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Όπως δεν αντιδρούν και τώρα με τις οθόνες και τα χειριστήρια αφής.

                Δυστυχώς όμως, τα βοηθήματα απλά θα 'βοηθήσουν' αρκετούς να παίζουν άφοβα με το κινητό τους κατά την οδήγηση...

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  criuser last edited by

                  Τα βοηθήματα είναι χρήσιμα για όλους . Γιατί έχουμε γεμίσει χεράδες , ανόητους που δεν ανάβουν φώτα στα τούνελ , έξυπνους που περνάνε από την λεα , άλλους που είναι γρήγοροι και διάφορα άλλα ζώα .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    τα βοηθηματα ειναι απαραιτητα μονο οταν υπαρχει φυσικη ανεπαρκεια και απλα χρησιμα αν βγαζεις γουστα

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • T
                      teo-mak @gatoz last edited by

                      τα βοηθηματα ειναι απαραιτητα μονο οταν υπαρχει φυσικη ανεπαρκεια και απλα χρησιμα αν βγαζεις γουστα

                      Μιλάς με γρίφους γέροντα.....  :))))

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        teo-mak @criuser last edited by

                        Τα βοηθήματα είναι χρήσιμα για όλους . Γιατί έχουμε γεμίσει χεράδες , ανόητους που δεν ανάβουν φώτα στα τούνελ , έξυπνους που περνάνε από την λεα , άλλους που είναι γρήγοροι και διάφορα άλλα ζώα .

                        Πιστεύεις ότι ο ανόητος θα μείνει στην λωρίδα του παρόλα τα φωτάκια λαμπάκια και δονήσεις;

                        Μήπως γινόμαστε ακόμη πιο ανόητοι σαν οδηγοί λόγω του ότι επαφιομαστε σε κάποιο σύστημα που θα μας ειδοποιήσει για την χαλάρωση μας στο τιμόνι;

                        Μου θυμίζει την απορια που είχε ένας πελάτης μου , γιατί έφυγε ευθεία στον γκρεμό όταν πάτησε φρένο στο χιόνι, αφού το αυτοκίνητο είχε abs.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • C
                          criuser last edited by

                          Μπορεί να μην μείνει στην λωρίδα του , αλλά σίγουρα τα αυτόματα φώτα θα ανάψουν στο τούνελ ...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • realzeus
                            realzeus @criuser last edited by

                            Μπορεί να μην μείνει στην λωρίδα του , αλλά σίγουρα τα αυτόματα φώτα θα ανάψουν στο τούνελ ...

                            Βρε μανία που έχεις με τα φώτα στα τούνελ. Είναι εν τω μεταξύ το πιο ακίνδυνο από όλα.

                            Σχετικά με τα βοηθήματα, είμαι υπέρ αυτών που βοηθούν, ΑΛΛΑ δεν επεμβαίνουν στην οδήγηση. Μου αρέσουν αυτά που προειδοποιούν δηλαδή, όπως το Blind Spot.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • jorge_greek
                              jorge_greek last edited by

                              Θα έπρεπε ένα αυτοκίνητο εν έτει 2020 να έχει τέλεια φώτα (LED, αυτόματης δέσμης, αυτόματης προσαρμογής πλάτους). Θα ήθελα να έχει adaptive cruise control. Ενώ, και για λόγους ασφαλείας, δεν θα ήθελα keyless entry ή/και ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων.

                              Υποβοήθηση λωρίδας μου είναι αδιάφορο αν υπάρχει, πλην όμως πιάνω αρκετές φορές οδηγούς σε παρατεταμένες καμπές να μην κινούνται στο πλάτος της λωρίδας τους λες και είναι μόνοι στον δρόμο! Οπότε μάλλον καλό είναι να υπάρχει. Για το αυτόματο φρενάρισμα ενώ φαίνεται χρήσιμο σύστημα, έχω ενστάσεις όσον αφορά την υλοποίησή του από εταιρεία σε εταιρεία.

                              Η οθόνη καλό είναι να υπάρχει για βοηθητικά συστήματα χωρίς όμως να ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες καμπίνας όπως πχ πάει να κάνει το VW ID3. Πρακτικά δεν νομίζω ότι μπορείς να πατήσεις κάτι στην οθόνη ενώ οδηγείς, οπότε κλιματισμός modes οδήγησης και φώτα καλό είναι να υπάρχουν σε φυσικούς διακόπτες.

                              Καλή η τεχνολογία και τα συστήματα όταν λειτουργούν συνεργατικά με τον οδηγό και όχι προς όφελος του marketing ή των εσόδων των εταιρειών.

                              And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • P
                                panormus772 @realzeus last edited by

                                Βρε μανία που έχεις με τα φώτα στα τούνελ. Είναι εν τω μεταξύ το πιο ακίνδυνο από όλα.

                                Σχετικά με τα βοηθήματα, είμαι υπέρ αυτών που βοηθούν, ΑΛΛΑ δεν επεμβαίνουν στην οδήγηση. Μου αρέσουν αυτά που προειδοποιούν δηλαδή, όπως το Blind Spot.

                                Δία δεν είναι καθόλου ακίνδυνο, το αντίθετο είναι πολύ επικίνδυνο να πηγαίνεις χωρίς φώτα μέσα σε τούνελ -ιδίως όταν είναι κάποια χλμ. η σήραγγα-. Μπορεί να γίνει δυστύχημα που να έχει δεκάδες νεκρούς και τραυματίες.

                                Θυμάμαι πριν χρόνια στην Ιταλία (νομίζω στα σύνορα με Ελβετία ή Γαλλία),είχε γίνει ένα τροχαίο με νταλίκα μέσα σε τούνελ,που πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση,αναπτύχθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα τεράστιες θερμοκρασίες,έλιωσαν πολλά οχήματα κι απανθρακώθηκαν άνθρωποι από διερχόμενα αμάξια που δεν πρόλαβαν να σταματήσουν πριν τη γαλαρία.

                                Δεν λέω ότι έγινε επειδή κάποιος δεν άναψε τα φώτα στο τούνελ και τρακάρανε,μάλλον έγινε εξαιτίας της νταλίκας που δίπλωσε μέσα,αλλά θα μπορούσε να γίνει επειδή ένας έπεσε πάνω στον άλλο λόγω μη ορατότητας κι ακολουθεί ντόμινο.

                                Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ και για το blind spot. Όπως συμφωνώ και με το τελευταίο ποστ του jorge_greek

                                Υ.Γ. Βρήκα και κάποια ιστορικά δυστυχημάτων σε σήραγγες (το 1ο είναι αυτό που θυμόμουν με 39 νεκρούς)

                                https://www.rizospastis.gr/story.do?id=3766451

                                https://www.kathimerini.gr/103656/article/epikairothta/kosmos/makelleio-se-toynel-ths-elvetias-apo-metwpikh-forthgwn

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • H
                                  hountalas last edited by

                                  Εμένα η άποψη μου είναι ότι θα ήθελα σίγουρα να έχω cruise control (το adaptive όσο ωραίο είναι δεν ξέρω αν θα το 'εμπιστευόμουν'), led φώτα, κάμερα και αισθητήρες για παρκά/ξεπαρκάρισμα, blind spot. Τώρα τo lane assist χρήσιμο μου κάνει σε περιπτώσεις όπως κοιτάω λίγο... το κινητό, αλλάζω θερμοκρασία στο κλιμα, κοιτάω αριστερά/δεξιά για 1 sec ενώ η αίσθηση που μου έχει δώσει στον περιφεριεκαό θεσ/νικης ήταν ότι επενέβαινε συχνά και ήταν λίγο σπαστικό. Όχι ότι πατούσα γραμμή αλλά δεν πάς καρφί στον δρόμο συνέχεια οπότε όλο το ένιωθα να δουλευει.

                                  Επίσης καλό το brake assist σε περιπτώσεις όπως π.χ. εχθές που για κλάσματα κοίταξα έξω από το παράθυρο και οι μπροστά μου φρέναραν απότομα αλλά επειδή πάντα αφήνω απόσταση και έχω καλά αντανακλαστικά ακόμα φρέναρα έγκαιρα (χωρίς κοκκάλωμα) και όλα πόμπα. Τι θα γίνει όμως αν σε περίπτωση πχ που σκύλος κινείται αντίθετα με εμένα στα δεξιά μου και κάνει ότι πάει να περάσει αλλά το μετανιώνει και εγώ έχω ήδη αντιδράσει κάνοντας λίγο αριστερά να τον αποφύγω? Το brake assist θα το είχε κοκκαλώσει, ενώ μόνος μου μπορούσα να το αποφύγω? Δεν ξέρω δεν έχω ακόμα όχημα με αυτά τα 'καλούδια' αλλά από Οκτώμπερ που θα έχω πιστεύω να προσαρμοστώ και να τα πάμε καλά άνθρωπος και μηχανές!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dublin @jorge_greek last edited by

                                    Θα έπρεπε ένα αυτοκίνητο εν έτει 2020 να έχει τέλεια φώτα (LED, αυτόματης δέσμης, αυτόματης προσαρμογής πλάτους). Θα ήθελα να έχει adaptive cruise control. Ενώ, και για λόγους ασφαλείας, δεν θα ήθελα keyless entry ή/και ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων.

                                    Υποβοήθηση λωρίδας μου είναι αδιάφορο αν υπάρχει, πλην όμως πιάνω αρκετές φορές οδηγούς σε παρατεταμένες καμπές να μην κινούνται στο πλάτος της λωρίδας τους λες και είναι μόνοι στον δρόμο! Οπότε μάλλον καλό είναι να υπάρχει. Για το αυτόματο φρενάρισμα ενώ φαίνεται χρήσιμο σύστημα, έχω ενστάσεις όσον αφορά την υλοποίησή του από εταιρεία σε εταιρεία.

                                    Η οθόνη καλό είναι να υπάρχει για βοηθητικά συστήματα χωρίς όμως να ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες καμπίνας όπως πχ πάει να κάνει το VW ID3. Πρακτικά δεν νομίζω ότι μπορείς να πατήσεις κάτι στην οθόνη ενώ οδηγείς, οπότε κλιματισμός modes οδήγησης και φώτα καλό είναι να υπάρχουν σε φυσικούς διακόπτες.

                                    Καλή η τεχνολογία και τα συστήματα όταν λειτουργούν συνεργατικά με τον οδηγό και όχι προς όφελος του marketing ή των εσόδων των εταιρειών.

                                    Πολύ καλά τα λες.

                                    Οι οθόνες ειναι αναγκαίο κακό στο 2020, κάποιες υλοποιήσεις είναι καλές, οι υψηλές αναλύσεις και οι πολλές ευκολίες τύπου κινητού τελικά δεν βοηθούν. Θέλει ξεκάθαρα και μεγάλα εικονίδια και interface. Μην ψαρώνετε με πολλές λεπτομέρειες στις εκθέσεις.

                                    Το keyless επίσης πάει με τις καλύτερες εκδόσεις, οπότε δεν το αποφεύγεις και αυτό.

                                    Το lane assist το είχα και εγώ του πεταματου, αλλά τώρα όταν οδηγώ χωρίς μου λείπει πάρα πολύ. Τουλάχιστον η έκδοση της PSA είναι πολύ καλή.

                                    Εξέλιξη είναι, φοβάμαι όταν θα μας πηγαίνουν τα αυτόνομα συστήματα και θα μας αρέσει κι'ολας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • jorge_greek
                                      jorge_greek last edited by

                                      Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό φίλε Δουβλίνε! Σκέψου πως όταν κάνεις κάτι συνεχόμενα, αγγαρεία δηλαδή, σε φθείρει. Το να οδηγείς για μετακίνηση για δουλειά, σουπερμάρκετ, παιδιά στις δραστηριότητες, ειδικά σε διαδρομές αστικού ιστού δεν έχει καμία ευχαρίστηση. Εκεί γιατί να μην έχω εντελώς αυτόνομο όχημα και να αξιοποιώ την μισή - μία ώρα που θα είμαι στον δρόμο κάνοντας κάτι άλλο;

                                      And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • D
                                        dublin @jorge_greek last edited by

                                        Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό φίλε Δουβλίνε! Σκέψου πως όταν κάνεις κάτι συνεχόμενα, αγγαρεία δηλαδή, σε φθείρει. Το να οδηγείς για μετακίνηση για δουλειά, σουπερμάρκετ, παιδιά στις δραστηριότητες, ειδικά σε διαδρομές αστικού ιστού δεν έχει καμία ευχαρίστηση. Εκεί γιατί να μην έχω εντελώς αυτόνομο όχημα και να αξιοποιώ την μισή - μία ώρα που θα είμαι στον δρόμο κάνοντας κάτι άλλο;

                                        Σίγουρα! Κάτι θα βρούμε να κάνουμε. Δεν θυμάστε στο Wall-E; κάπως έτσι θα είμαστε σε ιπτάμενες πολυθρόνες!

                                        Το ανθρώπινο είδος θα εξελιχθεί μόλις βάλουν σε καμία ποιό χρήσιμη εργασία τους κακομοίρηδες στα διόδια. Μεγαλύτερη σπατάλη ανθρωπίνου δυναμικού δεν υπάρχει!

                                        Θα είναι όλα αυτόματα και εμείς θα έχουμε ακόμη διόδια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • T
                                          tutuyo last edited by

                                          Η απαντηση στην αρχικη ερωτηση ειναι εξαρταται. Υπαρχουν εξαιρετικα χρηστικα συστηματα/βοηθηματα οπως πχ το Hill Assist που πραγματικα ειναι σωτηριο σε μεγαλα αμαξωματα και νεους οδηγους.

                                          Υπαρχουν και τα nice to have που απλα συμπληρωνουν την...11αδα οπως πχ το αυτοματα ανοιγμα του πορτ μπαγκαζ

                                          Τα υποβοηθηματα της πορειας, τα κρινω θετικα αρκει να μην επεμβαινουν στο τιμονι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Αν εκείνη η 5άρα ΔΕΝ είχε αυτόματο φρενάρισμα, παίζει η κόρη μου να ήταν στο μνήμα.

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr