Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Να το μαζέψω ή να το αφήσω έτσι ( accent 97 )
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Να το μαζέψω ή να το αφήσω έτσι ( accent 97 )
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    44
    1261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kosmas1990 last edited by

      Καλησπέρα σε όλους ,

      Το τελευταίο 6μηνο ζω με ένα hyundai accent 1997 1.3 5θυρο . Το αμάξι έχει 282.364 χιλιόμετρα και για τις καθημερινές μου ανάγκες με έχει υπερβολέψει . Το ​δίλημμα που έχω είναι εάν αξίζει να δαπανήσω κάποια χρήματα να το μαζέψω ή όχι , και σε αυτό το σημείο είναι που θέλω τις απόψεις/συμβουλές σας. Γνωρίζω ότι το αμάξι έχει να πάει σε συνεργείο για οποιονδήποτε λόγο ( εκτός από λάστιχα/αναρτήσεις ) από το 2010 . Τα προβλήματα που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής

      1. το νερό στο ψυγείο έχει ένα σκουριασμένο χρώμα - παρόλα αυτά δεν έχει απώλειες

      2. καίει λάδια , περίπου 1λιτρο / 800 χλμ - κάθε φόρα συμπληρώνω μόνος μου SAE 20W-50 ( μια φορά δοκίμασα 15W40 και παρατήρησα πως τα έκαψε πιο γρήγορα , αλλά το αμάξι ήταν και πιο αποδοτικό )

      3. το νερό στους μπροστά υαλοκαθαριστήρες δεν βγαίνει καθόλου

      4. το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού δεν δουλεύει ( γίνετε να αντικατασταθεί με χειροκίνητο ? )

      5. το χειρόφρενο είναι εξαιρετικά μαλακό

      Το βλέπω σαν καλή ευκαιρία και να πειραματιστώ μόνος μου , αλλά και για να γνωρίσω κάποιον καλό μάστορα (στην Αθήνα) να διορθώσει πράγματα που εγώ δεν μπορώ .

      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kosmas1990 last edited by

        Καλησπέρα σε όλους ,

        Το τελευταίο 6μηνο ζω με ένα hyundai accent 1997 1.3 5θυρο . Το αμάξι έχει 282.364 χιλιόμετρα και για τις καθημερινές μου ανάγκες με έχει υπερβολέψει . Το ​δίλημμα που έχω είναι εάν αξίζει να δαπανήσω κάποια χρήματα να το μαζέψω ή όχι , και σε αυτό το σημείο είναι που θέλω τις απόψεις/συμβουλές σας. Γνωρίζω ότι το αμάξι έχει να πάει σε συνεργείο για οποιονδήποτε λόγο ( εκτός από λάστιχα/αναρτήσεις ) από το 2010 . Τα προβλήματα που έχω παρατηρήσει είναι τα εξής

        1. το νερό στο ψυγείο έχει ένα σκουριασμένο χρώμα - παρόλα αυτά δεν έχει απώλειες

        2. καίει λάδια , περίπου 1λιτρο / 800 χλμ - κάθε φόρα συμπληρώνω μόνος μου SAE 20W-50 ( μια φορά δοκίμασα 15W40 και παρατήρησα πως τα έκαψε πιο γρήγορα , αλλά το αμάξι ήταν και πιο αποδοτικό )

        3. το νερό στους μπροστά υαλοκαθαριστήρες δεν βγαίνει καθόλου

        4. το ηλεκτρικό παράθυρο του συνοδηγού δεν δουλεύει ( γίνετε να αντικατασταθεί με χειροκίνητο ? )

        5. το χειρόφρενο είναι εξαιρετικά μαλακό

        Το βλέπω σαν καλή ευκαιρία και να πειραματιστώ μόνος μου , αλλά και για να γνωρίσω κάποιον καλό μάστορα (στην Αθήνα) να διορθώσει πράγματα που εγώ δεν μπορώ .

        Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Δεν αξίζει γιατί εκτός από αυτά που αναφέρεις θα βγουν και άλλα. Πχ μπορεί εσύ όλα αυτά να τα επιδιορθώσεις και μετά να ζητάνε αλλαγή διαφορετικά αναλώσιμα. Το ότι έχει σκουριά το νερό του ψυγείου σημαίνει ότι κάποια στιγμή μπορεί να τρυπίσει το ψυγείο του καλοριφέρ και η αλλαγή συνήθως απαιτεί ξήλωμα του ταμπλό. Η κατανάλωση λαδιού μπορεί να αυξηθεί σε σημείο που θα πρέπει να κάνεις ρεκτιφιέ ή αλλαγή μοτέρ.

          Ακρόμπαρα, ημίμπαρα, μπαλάκια, σινεμπλόκ, δίσκοι, ρουλεμάν τροχού, τελικό εξάτμησης, αντλία βενζίνης και πολλά άλλα μπορεί να χρειαστούν αλλαγή με τη χρήση οπότε αν τα βάλεις κάτω το μάζεμα του αυτοκινήτου θα ξεπεράσει την αξία του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 26
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Πήγαινε σε ένα γενικό συνεργείο που έχει και ηλεκτρολόγο και φτιάξε τουλάχιστον τα πιτσιλιστήρια, που είναι και θέμα ασφάλειας.

            Όταν λες ότι το νερό στο ψυγείο έχει σκουριασμένο χρώμα τι εννοείς; Σκέτο νερό έχει; Δεν έχει αντιψυκτικό; Άλλαξέ το με το μείγμα που προτείνει ο κατασκευαστής.

            Η καύση λαδιών είναι 99% από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Η επισκευή είναι ακριβή, δεν αξίζει. Απλά να προσέχεις να μην μείνεις από λάδι και κολλήσει το μοτέρ.

            Μοτεράκι για το δεξί παράθυρο βρίσκεις εύκολα στα μεταχειρισμένα ή ιμιτασιόν. Αν είναι μοτεράκι, μπορεί να είναι καλωδίωση ή διακόπτης. Ηλεκτρολόγος και για αυτό.

            Το χειρόφρενο θέλει μάζεμα στην ντίζα. Δουλειά 10 λεπτών για έναν μηχανικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 29
            • A
              antonn last edited by

              επειδη εχει ο πατερας μου Hyundai το επομενο μοντελο, τα τσιμουχακια στις βαλβιδες αλλαζουν χωρις να ανοιξεις κινητηρα με ελαχιστο κοστος! Ετσι μηδενιστηκε η καταναλωση λαδιου! Τα λαδια δε μαυριζουν πια! Αξιζει να ρωτησεις και για αυτο τον μηχανικο. Δεν ειναι μεγαλο κοστος να το φτιαξεις.

              Και το πιτσιλιστηρι μπορεις να ανταλλαξεις το πισω μοτερ να δουλευει μπροστα! Οποτε δε θα εχεις νερο πισω αντι για μπροστα, ετσι εγινε και εμας για πολυ καιρο. Μετα πηρα μεταχειρισμενο μοτερακι, ειναι παμφθηνα και αφθονα στην Αθηνα

              του συνοδηγου το παραθυρο θελει ηλεκτρολογο επισης. Αν ειναι φθηνα φτιαξτο. Αν μηδενίσεις την καταναλωση λαδιου και εχει ABS air-condition, κρατα το! ειναι σκυλι δεν παθαινει τιποτε

              1 Reply Last reply Reply Quote 20
              • A
                antonn last edited by

                μαλλον εβαλε νερο της βρυσης και σκουριασαν μεσα τα ψυγεια, αυτο ειναι κακο γιατι θελει πολλα εξοδα αν αρχισουν να τρυπαν ψυγεια, κοβονται κολλαρα και χαλαει η αντλια νερου. Αν εβαζες νερο της βρυσης μην το κρατας παει για πεταμα οταν χαλασει κατι στην ψυξη γιατι μετα θα χαλασουν όλα μαζι τα παραπανω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 17
                • C
                  cson last edited by

                  Το αμάξι από ότι κατάλαβα είναι παραμελημένο . Με την οξείδωση στο σύστημα ψύξης δεν θα σταματήσεις να ασχολείσαι σχεδόν ποτέ από τις διαρροές που θα ανοίξουν σε λίγο καιρό .

                  Εάν έχεις σκοπό να ασχοληθείς και να επιμεληθείς τη συντήρηση του αυτόκινητου σου αγόρασε ένα άλλο σε καλή κατάσταση.

                  Εάν όχι ,τότε κρατα αυτό , και όσο σε βγάλει .

                  Ένα παραμελημένο αμάξι δεν μαζεύεται εύκολα. Είναι αλυσιδωτα τα προβλήματα που προκύπτουν από την αμέλεια.

                  Πχ από τη καύση λαδιού θα σου χαλάσει ο καταλυτης και δεν θα περνάς κτεο , από σκουριασμένο νερό θα τρυπήσει σιγά σιγά όλο το κύκλωμα , θα έχεις υπερθέρμανσεις από κομμάτια σκουριάς που έφραξαν το ψυγείο. Να μη μιλήσω για φρένα που δεν θα έχει ακουμπήσει κάνεις , θα θέλουν μαρκουτσια , υγρά φρένων, πολυ πιθανο πίσω βαρελάκια .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 18
                  • A
                    antonn last edited by

                    παντως ασχημο να κυκλοφορει αυτοκινητο και να βγαζει το ντουμανι απο πισω και να παθαινει ασφυξια ο πισω. Ετσι εκανε του πατερα μου (τουλαχιστον ηταν επαρχια) οταν αλλαξε τσιμουχακια βαλβιδων και μετα ουτε μαυριζει τα λαδια!

                    Ελπιζω οταν βγαζει ντουμανι απο πισω να μην περνανε κτεο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 15
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by

                      Τα τσιμουχακια βαλβιδων, απο οσο ξερω, δεν εχουν σχεση με το μαυρισμα των λαδιων . Κανω λαθος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Εγώ θα ήθελα να ξέρω πως είναι τα οικονομικά σου και ποιές οι σκέψεις σου για το μέλλον. Σε παίρνει οικονομικά να το σουλουπώσεις? Θα αγοράσεις άλλο αυτοκίνητο στο κοντινό μέλλον? Αν σε παίρνει οικονομικά και δεν σκέφτεσαι να αγοράσεις άλλο, τότε να το φτιάξεις. Αμαρτία είναι. Το αμαξάκι σε βοηθάει να κάνεις τις δουλειές σου γιατί να το αφήνεις έτσι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 20
                        • K
                          kosmas1990 last edited by

                          καλησπέρα και πάλι και ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας .

                          Λοιπόν έχουμε και λέμε ,

                          @REALZEUS

                          όχι δεν έχει σκέτο νερό . Εχει πράσινο παραφλου ( το όποιο πλέον έχει αλλάξει χρώμα )

                          Αυτά τα βίντεο που βλέπω διάφορους να καθαρίζουν σκουριασμένα ψυγεία ακόμα και με σαπούνια για πιάτα αξίζουν ή θα τα κάνω χειρότερα ? Προτίνεις απλά να αδείασω το ψυγείο και να το γεμίσω ξανά με καινούργιο παραφλού ?

                          @REALZEUS και @antonn

                          Όσον αφορά τα τσιμουχάκια βαλβίδων που λέτε και οι 2 , τι ισχύει τελικά ? έχετε να προτείνεται κάποιον μάστορα που να ξέρει από αυτό το μοντέλο ? η περίπτωση του να είναι κάτι απλό και να σταματήσει να καίει λάδια ακούγεται φανταστική !

                          @cson και Megane98hp

                          Δεν είμαι σε άμεση ανάγκη αυτοκινήτου , όποτε σε κάθε περίπτωση θα το κρατήσω και σε περίπτωση που χαλάσει, το πιο πιθανό είναι να συνεχίσω χωρίς αμάξι .

                          Όπως είπα και στο πρώτο ποστ , το βλέπω και σαν μια καλή ευκαιρία να μάθω λίγα πράγματα και γιατί όχι να λερώσω λίγο και τα χέρια μου .  ( πχ το χειρόφρενο θα το σφίξω μόνος μου ) .

                          Δεν ξέρω πόσα λεφτά θέλω να δώσω ,

                          πχ βρήκα στο ιντερνετ 180 ευ φουλ μεγαλο σερβις , άμα θέλει και άλλα 100 για τα τσιμουχάκια που είπε παραπάνω ο φίλος ότι είναι απλό , και ενα 50ευ για παράθυρο και πιτσιλιστήρια . εε άμα μιλάμε για τέτοια κατάσταση , είναι κρίμα να μην φτιαχτεί !

                          Και τέλος δεν ξέρω πόσο αξίοπιστα είναι τα ΚΤΕΟ πάντως πριν 8 μήνες πέρασε και ήταν όλα πράσινα - ούτε δευτερεύουσες ούτε τίποτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • C
                            cson last edited by

                            Καλα για το κτεο δεν περιμενα και κατι καλυτερο, ειναι ανυπαρκτος ο ελεγχος, με λυμενες ροδες να πας περνας αερα.

                            Οσο για το χειροφρενο προσεξε το σφιξιμο γιατι αν με κατεβασμενο σφιγγουν λιγο οι σιαγωνες στα ταμπουρα , θα καουν τα παντα στα πισω φρενα σε μια διαδρομη. Δεν ειναι τα πραγματα τοσο απλα οσο φανταζεσαι.

                            Καταρχας πρεπει να δεσεις με καποιο συνεργειο εμπιστοσυνης σου και να αναλαβει το εργο.

                            Επισης αν εχεις ενδιαφερον και κατσεις διπλα στο μαστορα θα μαθεις πολλα.

                            Μονος σου προτεινω μη το ρισκαρεις γιατι παιζει και η ασφαλεια η δικη σου και ολων των αλλων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Και εγώ το ίδιο θα πρότεινα. Κάνε επισκέψεις σε 2-3 σχετικά συνεργεία χιουντάι, βρες έναν μηχανικό που να σου γεμίζει το μάτι και σιγά σιγά μάζεψε το. Αλλαγές όλων των υγρών, τσεκ ανάρτηση/φρένα. Τα τσιμουχάκια είναι κλασσικό θέμα σε αυτά τα αμάξια, αλλά δεν ξέρω πόσο κοστίζει (σίγουρα πολύ λιγότερο από το να ήθελε άνοιγμα).

                              Μπορείς να βρεις ότι άλλο χρειάζεσαι (όπως το πιτσιλιστήρι κ μοτέρ παράθυρου) στα μεταχειρισμένα/διαλυτήρια/καρ.γρ με λίγα χρήματα. Ψάχνεις λίγο και τα μαζεύεις.

                              Τώρα βέβαια, κανένας δεν σου εγγυάται ότι δεν θα πάθει κάτι σε λίγα χρόνια, αλλά τουλάχιστον θα είσαι ασφαλής.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 21
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Όπως τα περιγράφεις, αν το αμάξι δεν έχει τρακάρει και ήταν στα χέρια δικού σου ανθρώπου, δεν είναι αυτό που περιγράφουμε ως 'χρέπι' κι αν είσαι διατεθειμένος στη καλύτερη να δώσεις ένα 500άρικο και στη χειρότερη ένα χιλιάρικο για συμμαζέματα (σε βάθος κάποιων μηνών) πιστεύω πως θα έχεις ένα πλήρως λειτουργικό αυτοκίνητο να κάνεις τη δουλειά σου.

                                Τίποτα δεν αποκλείει εν καιρό να προκύψουν κι άλλα, αυτό όμως ισχύει για όλα τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, και τα καινούρια όταν περάσουν τα πρώτα 4-5 χρόνια. Οι πιθανότητες όμως είναι μικρότερες σε ένα όχημα που γνωρίζεις το ιστορικό του. Τζάμπα δεν είναι τίποτα...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Εννοείτε ότι το φτιάχνεις το αυτοκίνητο καθώς το εν λόγω μοτέρ σηκώνει για πλάκα τα διπλάσια χλμ. Με ταβάνι τα 500€ αλλάζεις τα τσιμουχακια των βαλβίδων,ιμάντες καθώς και όλα τα υγρά κάνοντας ας πούμε ένα μεγάλο σέρβις. Αν θες να σου δώσω δύο τηλέφωνα να πάρεις τιμές. Αλήθεια,που μένεις;;;(πόλη/περιοχή)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 19
                                  • N
                                    nontaskatsaras last edited by

                                    Φίλε νηματοθέτη, είχαμε το ίδιο αυτοκίνητο στην οικογένεια. Είχαμε το ίδιο θέμα με κατανάλωση λαδιού. Τσιμουχάκια 100 γιούρος και ξεμπερδέψαμε με αυτό το θέμα. Και λάδι 10-40 άντε βαριά 15-40.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Λάδι αυστηρά 10/40 για τα υδραυλικά ωστηρια.

                                      Γι'αυτό και εγώ είπα με ταβάνι τα 500€ το κάνει καινούργιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                      • A
                                        antonn last edited by

                                        Εμεις το hyundai του πατερα μου το φτιαξαμε στον Ιβαν που ειναι Βουλγαρος και εχει συνηθισει στη χωρα του να φτιαχνει παλια αυτοκινητα και να ειναι φθηνος, τιμιος, ηπιων τονων και εργατικος. Προσοχη το συνεργειο το εχει με ενα Ελληνα συνεταιρο που δεν τον εχω δοκιμασει. Μονο τον Ιβαν δοκιμασαμε ολη η οικογενεια και αυτον συστηνουμε. Εκει φτιαχνω και το δικο μου αυτοκινητο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος σε σχεση με άλλους πανακριβους. Ολοι οι πελατες του ειναι ευχαριστημενοι. Ειναι στο Γαλατσι Λαμπρινη οδος Εκαβης 
                                        τηλεφωνα 2102924955, 
                                        6942992099
                                        6908228929

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Αν μιλάμε για 100ε τα τσιμουχάκια, δεν το συζητάμε. Το φτιάχνεις, αλλαγή υγρά, τσεκάρεις φρένα/ανάρτηση/τακάκια και το πας όσο ζει!

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                          • alexandros-s
                                            alexandros-s last edited by

                                            Θα διαφωνήσω με την επισκευή. Τζάμπα λεφτά θα δώσεις. Διότι τώρα θα είναι μόνο 100ευρώ για τα τσιμουχάκια. Αλλά σε μια βδομάδα θα είναι μόνο 50 ευρώ το τάδε εξάρτημα. Και μετά από λίγο μόνο 50ευρώ το άλλο. Και μια και ήρθες φτιάξε λίγο και εκείνο εκεί που κρέμεται (άλλα 30 ευρώ). Σύνολο: σχεδόν όσα θα έδινες για δόσεις ενός καινούριου. Το αυτοκίνητο είναι 23 ετών.Τα παλιά κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα δεν ορθοποδούνε. Συνέχεια τα φτιάχνεις και μετά χαλάνε. Καταλήγεις να μην τα εμπιστεύεσαι ούτε για να πας στο χωράφι. Στο τέλος, όταν πας να το πουλήσεις, βλέπεις ότι όλες οι επισκευές που έκανες δεν μετράνε καθόλου αφού ο αγοραστής ξέρει ότι θα χρειαστεί κι αυτός να πληρώνει ένα σωρό λεφτά για επισκευές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 22
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr