-
Δεν είπε σήμερα ο άεργος και ανεπρόκοπος Υπουργός οτι θα μειώσει το τέλος επιτηδεύματος; Λάθος κατάλαβα; Γενικά βέβαια αν κάτι χαρακτηρίζει αυτή την κυβέρνηση είναι η σταθερότητα, δυστυχώς όχι στις απόψεις αλλά στο επίπεδο γελοιότητας.
-
Ναι κάτα 50%
Λοιπόν αρχίζουν και τους πιάνουν με την αισχροκέρδεια.
Έπιασαν την jacobs. Θα αγοράσω ξανά μετά από πολύ καιρό jacobs. Συγνώμη καλή μου jacobs αλλά σε έπιασαν να μας αρμεγεις. Άντε γεια!
Λένε και για μπισκότα. Ποια εταιρία ήταν;
Κομμένο το καφεδάκι με μπισκοτάκι. Τσάι με παξιμάδι από εδώ και πέρα.
-
Πολύ χάρηκα για τον λόγο που ανεβλήθη με υπαιτιότητα του Ινδού πρωθυπουργού η συνάντηση με τον Μητσοτάκη. Δε του άρεσαν εμφανώς οι ελληνικές θέσεις και το έδειξε με τον πιο βλακωδη τρόπο.
Βέβαια πιστεύω πως αυτό ήταν η αφορμή και όχι η αιτία της αφιλόξενης στάσης του Ινδού. Βέβαια επίσης είναι και πλην(Μμ) για τον Μητσοτάκη να μη τον φιλοξενήσει αυτός που έχτισε σχέσεις φιλίας και εμπιστοσύνης με ογκόλιθους της πολιτικής όπως ο Τσίπρας και ο Ράμα. -
Το επίσης ωραίο είναι πως η φρουρά του Μητσοτάκη ανεκλήθη μετά την ακύρωση της συνάντησης γιατί πλέον η επίσκεψη χαρακτηρίζονταν ιδιωτική….η συμπεριφορά των Άγγλων ήταν σαν ενός κακομαθημένου παιδιού που του πήραν το αυτοκινητάκι από τα χέρια.
-
@diego1960 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν είπε σήμερα ο άεργος και ανεπρόκοπος Υπουργός οτι θα μειώσει το τέλος επιτηδεύματος; Λάθος κατάλαβα; Γενικά βέβαια αν κάτι χαρακτηρίζει αυτή την κυβέρνηση είναι η σταθερότητα, δυστυχώς όχι στις απόψεις αλλά στο επίπεδο γελοιότητας.
Αφού τώρα το χαράτσι θα πάει τουλάχιστον στα 2000€ από τα 650€ που ήταν το τέλος επιτηδευματος κάνει μείωση 50% (από 25% που ήταν στο προσχέδιο) και άρα πλέον ο επαγγελματίας ελαφρυνεται 325€ συνολικά.
Δηλαδή ,
Αντί για 650€ που έδινε εως τώρα τουλάχιστον
Με το προσχέδιο (25% μείωση) θα έδινε 2487.50€ τουλάχιστον
Με την τελική προσαρμογή ευτυχώς (50% μείωση) θα δώσει τουλάχιστον 2325€ -
Ευχαριστώ, δεν το είχα ψάξει. Δηλαδή με λίγα λόγια καταστροφή για όσους τα βγάζουν με το ζόρι πέρα. Η...μείωση των φόρων (λολ) θα είναι και σε αυτό ένα μεγαλειώδες ψέμα, όπως αντίστοιχα και η μείωση του Κυρανάκη στους φόρους των καυσίμων δηλαδή
Πολλά καντάρια αριστείας και δεν ξέρω αν θα αντέξει η ψυχούλα μου.
-
Ο Μητσοτάκης, ή μάλλον αυτοί που διαχειρίζονται τις κινήσεις του, είναι μεγάλες γάτες, καθηγητές στον αποπροσανατολισμο.
Όταν στην κοινωνία υπάρχει μεγάλος αναβρασμός για τη φοροεπιδρομη και την απάτη που διέπραξε προς τους δεξιούς ψηφορους που τον στήριξαν, βγήκε και πέταξε μια πατριωτικης απόχρωσης κορόνα για ένα ανεπικαιρο και μη επείγον ζήτημα που ίσως συζητούσε ως δευτερεύον στα πλαίσια μιας προγραμματισμένης συνάντησης με άλλο σκοπό.
Κανένας δεν θυμάται πλέον ποιος ήταν ο κύριος σκοπός της επίσκεψης αυτής και τι ακριβώς ματαιώθηκε.
Και ο Μητσοτάκης έδωσε κάτι άλλο να ασχολούνται οι εξαπατημένοι αντί να μουτζώνονται που τον ψήφισαν, και κάτι για να γράφουν οι Πετσώμενοι, αλλά και ο ομόλογός του Βρετανός πούλησε τον ίδιο πατριωτικό σανο στα δικά του χάπατα, φερόμενος με εξευτελιστικο τρόπο σε ένα ξένο αρχηγό προτεκτοράτου.
Μια πραγματικά γουιν γουιν κατάσταση για όλους.
Ξέρει κανείς τι άλλο εκτός από τζερτζελε, επρόκειτο να κάνουν σε αυτή τη συνάντηση;Ενώ πάντως συμβαίνουν όλα αυτά τα σπουδαία, και ξαναθυμηθήκε ξαφνικά ο Κουλης τα γλυπτά του Παρθενώνα, όπως περίπου θυμόταν ο Αλέξης τις γερμανικές αποζημιώσεις, από άλλα μέλη της κυβέρνησης γίνονται άλλα απλά πραγματάκια με ποιο άμεσο αντίκτυπο:
οι αυξήσεις θα επιμεριστούν σε 3 έτη, με κούρεμα της ονομαστικής αύξησης του 2023 στο 10%. Η πρώτη αύξηση θα τεθεί σε ισχύ από αρχές του νέου έτους και μένει να ανακοινωθεί το πώς θα μοιραστεί.
Το σενάριο θέλει ετήσια αναπροσαρμογή κατά 6%, στην οποία θα ενσωματωθεί, πιθανώς, και η αύξηση του πληθωρισμού 1,6% και αφορά στην προβλεπόμενη τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων του 2024. Από 2% συν τον πληθωρισμό κάθε έτους, θα διαμορφωθεί η αύξηση των διοδίων, που θα επωμιστούν οι χρήστες για τα έτη 2025 και 2026.
Η κατανομή ωστόσο δεν αποκλείεται να διαφοροποιηθεί. Τα ποσά θα οριστικοποιηθούν με τις στρογγυλοποιήσεις που θα κάνουν οι εταιρείες ανά Σταθμό και Κατηγορία Οχήματος, με βάση όσα ορίζει κάθε σύμβαση και θα ανακοινώσουν τις επόμενες μέρες στο υπουργείο.
Οπως προβλέπουν οι συμβάσεις παραχώρησης, η τιμαριθμική αναπροσαρμογή των Τελών Διέλευσης γίνεται για κάθε έτος βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου του προηγούμενου έτους. Αυτό είναι δηλαδή το ανώτατο περιθώριο της αύξησης.
Τις αυξήσεις ανά κατηγορία οχήματος θα ανακοινώσουν αναλυτικά οι παραχωρησιούχοι μετά τα μέσα Δεκεμβρίου, προκειμένου να ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου 2024.
Ενα κεφάλαιο που, κατά πληροφορίες, κλείνει με τη συμφωνία που κυοφορείται με το υπουργείο είναι η διεκδίκηση από την πλευρά των εταιρειών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους (Ολυμπία Οδό, Αττική Οδό, Ιόνια Οδό, Νέα Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Μορέα), των απωλειών από τις αυξήσεις που δεν πραγματοποίησαν το 2023.
Σε όρους πραγματικών διελεύσεων είχαν εκτιμηθεί στα 40-45 εκατ. ευρώ
-
Σύμφωνα με τον πληθωρισμό και τις τριετιες αυξήσεων που εφαρμόζουν στα διόδια, μιας και υπολογίζει τριετιες αυξανόμενου τεκμαρτου εισοδήματος η κυβέρνηση, σε 10 χρόνια για να πας απ την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πόσο; 100€ ή 200€ ανά διέλευση; πόσο;
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σύμφωνα με τον πληθωρισμό και τις τριετιες αυξήσεων που εφαρμόζουν στα διόδια, μιας και υπολογίζει τριετιες αυξανόμενου τεκμαρτου εισοδήματος η κυβέρνηση, σε 10 χρόνια για να πας απ την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πόσο; 100€ ή 200€ ανά διέλευση; πόσο;
Να στο πω απλά. Όσο δίνω για ΙΧ από Αθήνα ως τους Ευζώνους στα σύνορα, λίγο πολύ άλλο τόσο θέλω για Ευζώνους ως το Καλαι στη Γαλλία. Μάλιστα αν λάβεις υπόψη ότι σε κάποιες χώρες βγάζεις βινιετες και μπορείς να επιστρέψεις χωρίς να πληρώσεις ξανά αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της απάτης.
Παλαιότερα είχα Αττική Οδό 1200 ευρώ το χρόνο, μαζί με τα υπόλοιπα διόδια, γιοφύρια, πλησίαζα το 2χιλιαρο. Τώρα όμως κομμένα. Αν βιάζομαι τους τα δίνω, αν όχι από τον παλιό δρόμο. Αν εξαιρέσεις περιόδους εορτών και τριήμερων η κίνηση είναι ανύπαρκτη. Θαυμάζω μαζί με τους υπόλοιπους την αρτιότητα της γέφυρας στο Ρίο Αντίρριο περνώντας από κάτω όμως, με το φέρρυ τύπου παντόφλα. 6.5 ευρώ αντί για 13.30.
Πάντως σε μπανανίες σα και τη δική μας συμβαίνουν αυτά. -
-
Το πιο γελοίο της υπόθεσης με τους Ευζώνους είναι ότι πληρώνεις για το δρόμο καρμανιόλα, από την έξοδο της ΠΑΘΕ εώς τους Ευζώνους διόδια!!! Λίγο πριν βγείς από τη χώρα , κανένα χιλιόμετρο, πριν τα σύνορα, η Ελλάδα σε "αποχαιρετά" πληρώνοντας!
-
Μην μου τον θυμίζεις αυτόν τον δρόμο….μόλις μπήκα Ελλάδα μετά από σχεδόν 5κ χλμ ανά την Ευρώπη,χαλαρός και χωρίς να κινδυνεύσω πουθενά και μέχρι να φτάσω ΠΑΘΕ έκλασα πόμολα…
-
@racefun1971 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Σύμφωνα με τον πληθωρισμό και τις τριετιες αυξήσεων που εφαρμόζουν στα διόδια, μιας και υπολογίζει τριετιες αυξανόμενου τεκμαρτου εισοδήματος η κυβέρνηση, σε 10 χρόνια για να πας απ την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη θα κοστίζει πόσο; 100€ ή 200€ ανά διέλευση; πόσο;
Να στο πω απλά. Όσο δίνω για ΙΧ από Αθήνα ως τους Ευζώνους στα σύνορα, λίγο πολύ άλλο τόσο θέλω για Ευζώνους ως το Καλαι στη Γαλλία. Μάλιστα αν λάβεις υπόψη ότι σε κάποιες χώρες βγάζεις βινιετες και μπορείς να επιστρέψεις χωρίς να πληρώσεις ξανά αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της απάτης.
Παλαιότερα είχα Αττική Οδό 1200 ευρώ το χρόνο, μαζί με τα υπόλοιπα διόδια, γιοφύρια, πλησίαζα το 2χιλιαρο. Τώρα όμως κομμένα. Αν βιάζομαι τους τα δίνω, αν όχι από τον παλιό δρόμο. Αν εξαιρέσεις περιόδους εορτών και τριήμερων η κίνηση είναι ανύπαρκτη. Θαυμάζω μαζί με τους υπόλοιπους την αρτιότητα της γέφυρας στο Ρίο Αντίρριο περνώντας από κάτω όμως, με το φέρρυ τύπου παντόφλα. 6.5 ευρώ αντί για 13.30.
Πάντως σε μπανανίες σα και τη δική μας συμβαίνουν αυτά.Επειδή είδα στο γιουτιούμπ 4 βίντεο με την διαδρομή Αθήνα - Παρίσι που αναφέρει όλα τα διόδια, εμείς θέλουμε κάπου 34 ευρώ μέχρι Ευζώνους, αλλά τα Σκόπια και η Σερβία θέλουν συνολικά κάπου 25, ενώ η Κροατία άλλα 30 και η Σλοβενία θέλει βινιέτα 16 ευρώ την εβδομάδα. Δηλαδή βάλε 8 την Σλοβενία, χωρίς να θυμάμαι ακριβώς τα νούμερα, πρέπει να θέλεις 60 ευρώ μέχρι να μπεις Αυστρία που έχει βινιέτα ή Ιταλία που έχει ακριβά διόδια.
Μετά αν πας Γερμανία δεν έχει διόδια, αλλά θα πληρώσεις στην Γαλλία επίσης ακριβά. Υπάρχουν και διόδια στην διαδρομή για τούνελ, που εδώ δεν έχουμε, ενώ για τα μεγάλα τούνελ άνω των 3 χλμ εύκολα θα μπορούσαν να υπάρχουν.
Οπότε ναι μεν μας πονάνε τα διόδια, αλλά μας αρέσουν οι δρόμοι που έγιναν και έγιναν με αυτοχρηματοδότηση, γιατί ως δημόσια έργα, θα τους έβλεπαν τα παιδιά και τα εγγόνια μας, αν κρίνουμε ότι η κατασκευή της δημόσιας Εγνατίας, ξεπέρασε τα 40 χρόνια.
-
Εν τω μεταξύ, τα διόδια που πληρώνουμε τώρα και στο μέλλον από Αθήνα ως Θεσσαλονίκη, δεν χρηματοδοτουν την κατασκευή, αλλά την κερδοφορία του αναδόχου, μην το πείτε όμως στον κρουζερ που τα γουστάρει.
Τιμουλα μπορεί να μας δώσει ο κρουζερ;
Βόλος Αθήνα είναι 41€ μαζί με μια Αττική Οδό που δεν κλείνει ποτέ.
Θα πάει τώρα 45-50€ ;
(Κι άλλα 60-80€ τα καύσιμα).
Υπάρχει ταβάνι στο τι θεωρείς δίκαιη τιμή φίλε κρουζερ; -
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Εν τω μεταξύ, τα διόδια που πληρώνουμε τώρα και στο μέλλον από Αθήνα ως Θεσσαλονίκη, δεν χρηματοδοτουν την κατασκευή, αλλά την κερδοφορία του αναδόχου, μην το πείτε όμως στον κρουζερ που τα γουστάρει.
Τιμουλα μπορεί να μας δώσει ο κρουζερ;
Βόλος Αθήνα είναι 41€ μαζί με μια Αττική Οδό που δεν κλείνει ποτέ.
Θα πάει τώρα 45-50€ ;
(Κι άλλα 60-80€ τα καύσιμα).
Υπάρχει ταβάνι στο τι θεωρείς δίκαιη τιμή φίλε κρουζερ;150 συν το ξενοδοχείο!
-
Παγκάκι
-
Όταν όμως έχουμε 41% "καπιταλιστές" και άλλο χοντρικά 50% που δεν πάτησε καν έστω να το ρίξει Βεργή για την πλάκα, καταλαβαίνουμε οτι ο μέσος Ελλάνιος Έλλην νιώθει πλούσιος οπότε δεν τον απασχολούν trivialities όπως τα διόδια και το κόστος καυσίμων!
-
Και οι καπιταλιστές και οι κληρονόμοι τους που απλά τρώνε δηλώνουν αριστεροί, τι με αυτό;
Θέλετε να πάμε σε αυτό το επίπεδο κριτικης; άντε να πάμε.
Πόσο διαφέρει ενας καπιταλιστής που αρνείται τον καπιταλισμό αλλα εκμεταλλεύεται στην πράξη όλα τα εργαλεία του καπιταλισμού στον οποίο και ζει με εναν εργάτη που ασπάζεται τον καπιταλισμό και επωμίζεται την εκμετάλλευση από τον αριστερό που αρνείται το σύστημα αλλά και τον χρησιμοποιηει;;;;
Με λίγα λόγια δεν μας παρατάτε λέω εγώ;
Δωρεάν ψυχανάλυση, 4tforum
-
Φίλε Λαπ, κι εγώ έχω προσωπική αντιπαλότητα με κάποια μέλη, αλλά δεν κάνω κι έτσι...
Να υπενθυμίσω ότι, ακόμη κι όταν δεν τιμωρείται, η επί προσωπικού επίθεση πρέπει να αποφεύγεται.
-
Δεν πειράζει εμείς Αντουανετες δεν καταλαβαίνουμε από τέτοια,τα παράπονα στον Μπεο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2