-
Την οικονομία από το ξύρισμα που την πας vagkirk; Αλλά θα μου πεις "έχουμε ενδείξεις που να αποδεικνύουν πόσα κερδίζουμε δίχως γραβάτα και αξουριστοι; Όχι, δεν έχουμε, έχετε εσείς;"
-
Μείωσε οριζόντια ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης? Αν το έκανε μπράβο. Το πετρέλαιο κίνησης είναι ουσιαστικά επαγγελματικό καύσιμο, για εταιρείες, φορτηγατζήδες, αγρότες κλπ.
Τώρα το ότι ανακάλυψαν οι Νεοέλληνες την τελευταία 10ετία τους diesel για τα 1000cc και γέμισε η Αθήνα τέτοια αυτοκίνητα, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο...
-
Εμ δεν το έκανε και θα το έπαιρνε άμεσα το μπράβο και θα βουλωνε στόματα. 60lt/μήνα για 3 μήνες. Πάντως μάθαμε και κάτι ρε παιδιά: Το πάρτι της ακριβειας δε τελειώνει ούτε την άνοιξη. Καλό καλοκαίρι και βλέπουμε...
-
Μια μ@λακία και μισή το μέτρο...δλδ, οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε. Ενώ ο μεγαλογιατρός που δηλώνει €25.000 αλλά βγάζει €125.000 θα πάρει μια χαρά την επιδότηση. Σταδιαλα και ο Κυργιάκος και όλοι τους...πότε δεν θα έχουμε σοβαρή κυβέρνηση και ειδικά ποτέ δεν θα έχουμε σοβαρή δεξιά κυβέρνηση να βάλει τάξη! Πάλι οι ξύστες ευνοημένοι μην χαθού οι ψήφοι.
-
Μια χαρά σοβαροί είναι οι άνθρωποι:
(Προφανώς μακάρι να είναι τουρκικές απατεωνιες)
-
@johanndelta said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μια χαρά σοβαροί είναι οι άνθρωποι:
(Προφανώς μακάρι να είναι τουρκικές απατεωνιες)
Γιατί να είναι ψέμματα.
Εσύ δεν το βλέπεις να έρχεται εδώ και χρόνια ?
Εγώ προσωπικά το έχω πει εδώ μέσα ότι μόνο έτσι βγαίνει το αέριο . Είναι κοινή λογική.Απλά πρέπει στα ποσοστά να πάρουμε κάτι καλό, αφού το πολύ θα το πάρουν οι εταιρείες που θα κάνουν και τα έξοδα.
-
Στην Γερμανία υπάρχουν συλλογικες συμβάσεις εργασίας.
Οι δε εισφορές είναι πολύ υψηλές.
Εδώ έχουμε τον βασικό μισθο ή ότι κάτσει κοντά στο 1000-1200 ρικο σε θέσεις εργασίας με υψηλο τζίρο. Δεν αναγνωρίζονται εύκολα προϋπηρεσία και πτυχία τριτοβαθμιας -
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μείωσε οριζόντια ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης? Αν το έκανε μπράβο. Το πετρέλαιο κίνησης είναι ουσιαστικά επαγγελματικό καύσιμο, για εταιρείες, φορτηγατζήδες, αγρότες κλπ.
Τώρα το ότι ανακάλυψαν οι Νεοέλληνες την τελευταία 10ετία τους diesel για τα 1000cc και γέμισε η Αθήνα τέτοια αυτοκίνητα, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο...
Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι μείωση του ΕΦΚ αλλά επιδοτηση στην πηγή -δηλαδή διυληστήρια ;;; - 12 λεπτά + όφελος απο ΦΠΑ σύνολο 15 θα βγεί στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης.
Απορώ γιατί δεν κάνουν κατι αντίστοιχο για την βενζίνη.
Επειδή υπάρχουν 100 ferrari και κανα 5000-6000 χιλιάδες πολυτελή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα την πληρώσουν μερικά εκατομύρια άλλοι...
Επίσης δεν υπάρχουν πολυτελή και δίλιτρα πετρέλαιοκίνητα αυτοκίνητα ; -
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μείωσε οριζόντια ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης? Αν το έκανε μπράβο. Το πετρέλαιο κίνησης είναι ουσιαστικά επαγγελματικό καύσιμο, για εταιρείες, φορτηγατζήδες, αγρότες κλπ.
Τώρα το ότι ανακάλυψαν οι Νεοέλληνες την τελευταία 10ετία τους diesel για τα 1000cc και γέμισε η Αθήνα τέτοια αυτοκίνητα, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο...
Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι μείωση του ΕΦΚ αλλά επιδοτηση στην πηγή -δηλαδή διυληστήρια ;;; - 12 λεπτά + όφελος απο ΦΠΑ σύνολο 15 θα βγεί στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης.
Απορώ γιατί δεν κάνουν κατι αντίστοιχο για την βενζίνη.
Επειδή υπάρχουν 100 ferrari και κανα 5000-6000 χιλιάδες πολυτελή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα την πληρώσουν μερικά εκατομύρια άλλοι...
Επίσης δεν υπάρχουν πολυτελή και δίλιτρα πετρέλαιοκίνητα αυτοκίνητα ;Αγαπητέ μου, διαβλέπω μια δυσκολία στην αντίληψη του τι σημαίνει το diesel είναι επαγγελματικό καύσιμο. Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, να βγάλουν το ψωμί τους. Ο φορτηγατζής να κινήσει την επιχείρησή του, δηλ. το φορτηγό του. Ο αγρότης το τρακτέρ του. Ο πωλητής ή ο τεχνικός να κινήσει το εταιρικό αυτοκίνητο να πάει στον πελάτη του.
Δικαιολογημένα υπάρχει δυσφορία για τους χειρισμούς της κυβέρνησης όσον αφορά την πανάκριβη βενζίνη. Αλλά όταν συγκρίνεις με το diesel, το σκεπτικό είναι στο ίδιο μήκος κύματος που κινείται και η εκάστοτε κυβέρνηση "κοιτάω την πάρτυ μου, τη βολή μου και το συμφέρον μου και οι άλλοι να πάνε να π......". Και οι κυβερνήσεις από Ελληνάρες αποτελούνται, τίποτα περίεργο λοιπόν, όλοι με τον ίδιο τρόπο σκεφτόμαστε. -
Επίδομα, Επίδομα, για τίποτε άλλο δεν λέτε!
Να φύγει κι αυτή η Κυβέρνηση, να ρθει ο Μητσοτάκης στα πράγματα, να καταργήσει επιτέλους αυτή την κουλτούρα επιδομάτων... -
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μείωσε οριζόντια ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης? Αν το έκανε μπράβο. Το πετρέλαιο κίνησης είναι ουσιαστικά επαγγελματικό καύσιμο, για εταιρείες, φορτηγατζήδες, αγρότες κλπ.
Τώρα το ότι ανακάλυψαν οι Νεοέλληνες την τελευταία 10ετία τους diesel για τα 1000cc και γέμισε η Αθήνα τέτοια αυτοκίνητα, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο...
Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι μείωση του ΕΦΚ αλλά επιδοτηση στην πηγή -δηλαδή διυληστήρια ;;; - 12 λεπτά + όφελος απο ΦΠΑ σύνολο 15 θα βγεί στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης.
Απορώ γιατί δεν κάνουν κατι αντίστοιχο για την βενζίνη.
Επειδή υπάρχουν 100 ferrari και κανα 5000-6000 χιλιάδες πολυτελή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα την πληρώσουν μερικά εκατομύρια άλλοι...
Επίσης δεν υπάρχουν πολυτελή και δίλιτρα πετρέλαιοκίνητα αυτοκίνητα ;Αγαπητέ μου, διαβλέπω μια δυσκολία στην αντίληψη του τι σημαίνει το diesel είναι επαγγελματικό καύσιμο. Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, να βγάλουν το ψωμί τους. Ο φορτηγατζής να κινήσει την επιχείρησή του, δηλ. το φορτηγό του. Ο αγρότης το τρακτέρ του. Ο πωλητής ή ο τεχνικός να κινήσει το εταιρικό αυτοκίνητο να πάει στον πελάτη του.
Δικαιολογημένα υπάρχει δυσφορία για τους χειρισμούς της κυβέρνησης όσον αφορά την πανάκριβη βενζίνη. Αλλά όταν συγκρίνεις με το diesel, το σκεπτικό είναι στο ίδιο μήκος κύματος που κινείται και η εκάστοτε κυβέρνηση "κοιτάω την πάρτυ μου, τη βολή μου και το συμφέρον μου και οι άλλοι να πάνε να π......". Και οι κυβερνήσεις από Ελληνάρες αποτελούνται, τίποτα περίεργο λοιπόν, όλοι με τον ίδιο τρόπο σκεφτόμαστε.Μάλιστα , οι εκατομύρια εργαζόμενοι που κινούνται καθημερινά με βενζινοκίνητα οχήματα και αλλοι τόσοι για δραστηριότητες και ψώνια είναι παρτάκηδες και ελληνάρες που θέλουν μια απλή και ευκολη λύση όπως η επιδότηση του πετρελαίου κίνησης , φταίει και που δεν είμαστε και Γερμανία , οκ κατάλαβα.
Εν τω μεταξύ 27εκ θα κοστίσει για το πετρέλαιο αυτό για τον Απρίλιο και ίσως και πολύ φθηνότερα αν αυξηθεί η κατανάλωση και άρα των εσόδων απο ΕΦΚ και ΦΠΑ , φόρο κερδών πρατηρίων.
Πόσο θα κόστιζε καθαρά στο τέλος για την βενζίνη και ειδικά με την περίοδο του Πασχα τον Απρίλιο που θα βοηθούσε και στην τόνωση της ζήτησης και επίσης μεγαλύτερα έσοδα απο τον ΕΦΚ ΦΠΑ φόρο κερδών πρατηρίων. -
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Μείωσε οριζόντια ΦΠΑ και ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης? Αν το έκανε μπράβο. Το πετρέλαιο κίνησης είναι ουσιαστικά επαγγελματικό καύσιμο, για εταιρείες, φορτηγατζήδες, αγρότες κλπ.
Τώρα το ότι ανακάλυψαν οι Νεοέλληνες την τελευταία 10ετία τους diesel για τα 1000cc και γέμισε η Αθήνα τέτοια αυτοκίνητα, είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο...
Ναι , έχεις δίκιο , δεν είναι μείωση του ΕΦΚ αλλά επιδοτηση στην πηγή -δηλαδή διυληστήρια ;;; - 12 λεπτά + όφελος απο ΦΠΑ σύνολο 15 θα βγεί στην αντλία για το πετρέλαιο κίνησης.
Απορώ γιατί δεν κάνουν κατι αντίστοιχο για την βενζίνη.
Επειδή υπάρχουν 100 ferrari και κανα 5000-6000 χιλιάδες πολυτελή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα την πληρώσουν μερικά εκατομύρια άλλοι...
Επίσης δεν υπάρχουν πολυτελή και δίλιτρα πετρέλαιοκίνητα αυτοκίνητα ;Αγαπητέ μου, διαβλέπω μια δυσκολία στην αντίληψη του τι σημαίνει το diesel είναι επαγγελματικό καύσιμο. Οι άνθρωποι πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους, να βγάλουν το ψωμί τους. Ο φορτηγατζής να κινήσει την επιχείρησή του, δηλ. το φορτηγό του. Ο αγρότης το τρακτέρ του. Ο πωλητής ή ο τεχνικός να κινήσει το εταιρικό αυτοκίνητο να πάει στον πελάτη του.
Δικαιολογημένα υπάρχει δυσφορία για τους χειρισμούς της κυβέρνησης όσον αφορά την πανάκριβη βενζίνη. Αλλά όταν συγκρίνεις με το diesel, το σκεπτικό είναι στο ίδιο μήκος κύματος που κινείται και η εκάστοτε κυβέρνηση "κοιτάω την πάρτυ μου, τη βολή μου και το συμφέρον μου και οι άλλοι να πάνε να π......". Και οι κυβερνήσεις από Ελληνάρες αποτελούνται, τίποτα περίεργο λοιπόν, όλοι με τον ίδιο τρόπο σκεφτόμαστε.Μάλιστα , οι εκατομύρια εργαζόμενοι που κινούνται καθημερινά με βενζινοκίνητα οχήματα και αλλοι τόσοι για δραστηριότητες και ψώνια είναι παρτάκηδες και ελληνάρες που θέλουν μια απλή και ευκολη λύση όπως η επιδότηση του πετρελαίου κίνησης , φταίει και που δεν είμαστε και Γερμανία , οκ κατάλαβα.
Εν τω μεταξύ 27εκ θα κοστίσει για το πετρέλαιο αυτό για τον Απρίλιο και ίσως και πολύ φθηνότερα αν αυξηθεί η κατανάλωση και άρα των εσόδων απο ΕΦΚ και ΦΠΑ , φόρο κερδών πρατηρίων.
Πόσο θα κόστιζε καθαρά στο τέλος για την βενζίνη και ειδικά με την περίοδο του Πασχα τον Απρίλιο που θα βοηθούσε και στην τόνωση της ζήτησης και επίσης μεγαλύτερα έσοδα απο τον ΕΦΚ ΦΠΑ φόρο κερδών πρατηρίων.Ξαναδιάβασε τι έγραψες και που αναφέρονται τα σχόλιά μου...
Απορώ γιατί δεν κάνουν κατι αντίστοιχο για την βενζίνη.
Επειδή υπάρχουν 100 ferrari και κανα 5000-6000 χιλιάδες πολυτελή βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα την πληρώσουν μερικά εκατομύρια άλλοι...
Επίσης δεν υπάρχουν πολυτελή και δίλιτρα πετρέλαιοκίνητα αυτοκίνητα ; -
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια. -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
κριμα γιατι εγω υποθετω οτι εσυ γενικευεις λεγοντας οτι το ντηζελ ειναι επαγγελματικο καυσιμο. λες και οι εργαζομενοι με βενζινοκινητα ειναι ανεργοι και πλουτοκρατες. και αν δεν το γνωριζεις ολες πλεον οι εταιρειες μεταβαινουν σε βενζινοκινητα χαμηλων ρυπων καθως ειναι η επισημη κρατικη μας γραμμη. οχι?
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
κριμα γιατι εγω υποθετω οτι εσυ γενικευεις λεγοντας οτι το ντηζελ ειναι επαγγελματικο καυσιμο. λες και οι εργαζομενοι με βενζινοκινητα ειναι ανεργοι και πλουτοκρατες. και αν δεν το γνωριζεις ολες πλεον οι εταιρειες μεταβαινουν σε βενζινοκινητα χαμηλων ρυπων καθως ειναι η επισημη κρατικη μας γραμμη. οχι?
Γενικεύω λέγοντας ότι το diesel είναι το επαγγελματικό καύσιμο? Σοβαρά τώρα?
Ταξί, φορτηγά, μεγάλα οχήματα, τρακτέρ, γεννήτριες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο που δε μου έρχεται στο μυαλό. Άρα συζήτηση για τα αυτονόητα προφανώς δεν ανοίγω.Τώρα τα εταιρικά leasing που προφανώς αναφέρεσαι, είναι μια ειδικότερη περίπτωση επαγγελματικών/εταιρικών οχημάτων, που ο καθένας παίρνει ελεύθερα ότι του αρέσει/τον βολεύει/τον συμφέρει οικονομικά. Και τους περισσότερους τους συμφέρει το diesel.
Υπάρχουν βέβαια και κάτι PHEV κλπ σαν το δικό σου, αλλά προφανώς δεν αποτελούν τον κανόνα, ούτε τα πήραν οι κάτοχοι αποκλειστικά για περιβαλλοντικούς λόγους, ο νοών νοήτω.
Γεμάτος ο τόπος με μικρά εταιρικά diesel κατηγορίας Β είναι, C3, corsa κλπ. -
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
κριμα γιατι εγω υποθετω οτι εσυ γενικευεις λεγοντας οτι το ντηζελ ειναι επαγγελματικο καυσιμο. λες και οι εργαζομενοι με βενζινοκινητα ειναι ανεργοι και πλουτοκρατες. και αν δεν το γνωριζεις ολες πλεον οι εταιρειες μεταβαινουν σε βενζινοκινητα χαμηλων ρυπων καθως ειναι η επισημη κρατικη μας γραμμη. οχι?
Γενικεύω λέγοντας ότι το diesel είναι το επαγγελματικό καύσιμο? Σοβαρά τώρα?
Ταξί, φορτηγά, μεγάλα οχήματα, τρακτέρ, γεννήτριες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο που δε μου έρχεται στο μυαλό. Άρα συζήτηση για τα αυτονόητα προφανώς δεν ανοίγω.Τώρα τα εταιρικά leasing που προφανώς αναφέρεσαι, είναι μια ειδικότερη περίπτωση επαγγελματικών/εταιρικών οχημάτων, που ο καθένας παίρνει ελεύθερα ότι του αρέσει/τον βολεύει/τον συμφέρει οικονομικά. Και τους περισσότερους τους συμφέρει το diesel.
Υπάρχουν βέβαια και κάτι PHEV κλπ σαν το δικό σου, αλλά προφανώς δεν αποτελούν τον κανόνα, ούτε τα πήραν οι κάτοχοι αποκλειστικά για περιβαλλοντικούς λόγους, ο νοών νοήτω.
Γεμάτος ο τόπος με μικρά εταιρικά diesel κατηγορίας Β είναι, C3, corsa κλπ.σοβαροτατα! το να διαχωριζεις τους πολιτες, τους εργαζομενους στις παροχες σου αναλογα με το καυσιμο τι ακριβως ειναι αν οχι γενικευση? ποιος οριζει οτι ο δικος μου εργαζομενος δεν ειναι ισος με τον αλλο επειδη ετυχε να εχει βενζινοκινητο? η ιδια η πολιτεια μου εβαλε τον παραγοντα επιδοτησης κατα την αγορα για να τον ξεφουρνισει αργοτερα? δεν παρεμβαινει στην ελευθερη αγορα επιβαλλοντας ορους? επισης εχεις μηπως αισθηση οτι τα ληζινγκ οπως και ολη η αγορα εχει αποβαλει απο τις επιλογες τα ντηζελ? συμφωνα με την επισημη γραμμη της πολιτειας? οχι? και ποιος μιλησε για τα φεβ?
-
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
κριμα γιατι εγω υποθετω οτι εσυ γενικευεις λεγοντας οτι το ντηζελ ειναι επαγγελματικο καυσιμο. λες και οι εργαζομενοι με βενζινοκινητα ειναι ανεργοι και πλουτοκρατες. και αν δεν το γνωριζεις ολες πλεον οι εταιρειες μεταβαινουν σε βενζινοκινητα χαμηλων ρυπων καθως ειναι η επισημη κρατικη μας γραμμη. οχι?
Γενικεύω λέγοντας ότι το diesel είναι το επαγγελματικό καύσιμο? Σοβαρά τώρα?
Ταξί, φορτηγά, μεγάλα οχήματα, τρακτέρ, γεννήτριες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο που δε μου έρχεται στο μυαλό. Άρα συζήτηση για τα αυτονόητα προφανώς δεν ανοίγω.Τώρα τα εταιρικά leasing που προφανώς αναφέρεσαι, είναι μια ειδικότερη περίπτωση επαγγελματικών/εταιρικών οχημάτων, που ο καθένας παίρνει ελεύθερα ότι του αρέσει/τον βολεύει/τον συμφέρει οικονομικά. Και τους περισσότερους τους συμφέρει το diesel.
Υπάρχουν βέβαια και κάτι PHEV κλπ σαν το δικό σου, αλλά προφανώς δεν αποτελούν τον κανόνα, ούτε τα πήραν οι κάτοχοι αποκλειστικά για περιβαλλοντικούς λόγους, ο νοών νοήτω.
Γεμάτος ο τόπος με μικρά εταιρικά diesel κατηγορίας Β είναι, C3, corsa κλπ.σοβαροτατα! το να διαχωριζεις τους πολιτες, τους εργαζομενους στις παροχες σου αναλογα με το καυσιμο τι ακριβως ειναι αν οχι γενικευση? ποιος οριζει οτι ο δικος μου εργαζομενος δεν ειναι ισος με τον αλλο επειδη ετυχε να εχει βενζινοκινητο? η ιδια η πολιτεια μου εβαλε τον παραγοντα επιδοτησης κατα την αγορα για να τον ξεφουρνισει αργοτερα? δεν παρεμβαινει στην ελευθερη αγορα επιβαλλοντας ορους? επισης εχεις μηπως αισθηση οτι τα ληζινγκ οπως και ολη η αγορα εχει αποβαλει απο τις επιλογες τα ντηζελ? συμφωνα με την επισημη γραμμη της πολιτειας? οχι? και ποιος μιλησε για τα φεβ?
Ανέφερα τι σημαίνει επαγγελματικό όχημα και πως σχετίζεται με το καύσιμο diesel. Και συνεπώς γιατί θεωρώ ότι σωστά δίνεται προτεραιότητα στη μείωση της τιμής αυτού του καυσίμου, που είναι ζωτικό για τους επαγγελματίες του χώρου και σχετίζεται με την επίβίωσή τους.
Εσύ θες να βάλεις στην ίδια μοίρα ντε και σώνει τα δικά σου εταιρικά με το μπετατζή, που για να κουνήσει τη μπετονιέρα θέλει μισό βενζινάδικο. Ή με τον ταξιτζή που γυρνάει όλη μέρα στην Αθήνα και καίει τα κέρατά του. Και μιλάς για αδικία και διαχωρισμούς πολιτών, επειδή δήθεν όταν ψώνιζες εταιρικά για τους υπαλλήλους σου διάλεγες βενζινοκίνητα χαμηλών ρύπων με τις ευλογίες του κράτους.
Έχεις βέβαια μέχρις ενός σημείου τα δίκια σου, αλλά όχι με τέτοια σύγκριση, όχι όλα ίσωμα, τα δικά σου δικά σου και τα δικά τους δικά σου. Να υπάρχει και μέτρο... Το οποίο απ' ότι φαίνεται το έχεις χάσει... -
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
παντως ρε συ αντυ με αλφα τριο, αληθεια ντηζελ ειναι - για πες, εχουμε ακουσει πολλες δικαιολογιες απο κο(υ)λακες. οτι ειναι επαγγελματικο καυσιμο το ντηζελ πρεπει να εχεις κοπυράιτ, να το στειλεις και ιμειλ στο γραφειο του αρχιγκομενου να παρεις προαγωγη απο την υπηρεσια. με εκανες και αναρωτιεμαι τωρα αν εργαζονται οι εργαζομενοι μου που τους εχω παρει βενζινες αντι για ντηζελ που ειχαν πριν μια και στηριξα την πρασινες μπάι νουδου εξαγγελιες ή με δουλευουν και δεν δουλευουν. δεν οδηγανε ντηζελ αφου.
εχεις δομημενο και ευγενη λογο αλλα στις οριζοντιες προσπαθειες κυβερνητικης και ανευ ορων στηριξης, ε, χρειαζεται κατι καλυτερο απο τις δικαιολογιες καποιου καφενειου στα σεπολια.Περιμένεις να απαντήσω στις ασυναρτησίες και τις φαντασιώσεις που γράφεις? Αν πήρες εσύ βενζινοκίνητα στους εργαζόμενούς σου, ας πρόσεχες, δική σου η απόφαση δικές σου και οι συνέπειες. Δες τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρείες σ' αυτό το θέμα και μη γενικεύεις με βάση τα προσωπικά σου.
κριμα γιατι εγω υποθετω οτι εσυ γενικευεις λεγοντας οτι το ντηζελ ειναι επαγγελματικο καυσιμο. λες και οι εργαζομενοι με βενζινοκινητα ειναι ανεργοι και πλουτοκρατες. και αν δεν το γνωριζεις ολες πλεον οι εταιρειες μεταβαινουν σε βενζινοκινητα χαμηλων ρυπων καθως ειναι η επισημη κρατικη μας γραμμη. οχι?
Γενικεύω λέγοντας ότι το diesel είναι το επαγγελματικό καύσιμο? Σοβαρά τώρα?
Ταξί, φορτηγά, μεγάλα οχήματα, τρακτέρ, γεννήτριες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο που δε μου έρχεται στο μυαλό. Άρα συζήτηση για τα αυτονόητα προφανώς δεν ανοίγω.Τώρα τα εταιρικά leasing που προφανώς αναφέρεσαι, είναι μια ειδικότερη περίπτωση επαγγελματικών/εταιρικών οχημάτων, που ο καθένας παίρνει ελεύθερα ότι του αρέσει/τον βολεύει/τον συμφέρει οικονομικά. Και τους περισσότερους τους συμφέρει το diesel.
Υπάρχουν βέβαια και κάτι PHEV κλπ σαν το δικό σου, αλλά προφανώς δεν αποτελούν τον κανόνα, ούτε τα πήραν οι κάτοχοι αποκλειστικά για περιβαλλοντικούς λόγους, ο νοών νοήτω.
Γεμάτος ο τόπος με μικρά εταιρικά diesel κατηγορίας Β είναι, C3, corsa κλπ.σοβαροτατα! το να διαχωριζεις τους πολιτες, τους εργαζομενους στις παροχες σου αναλογα με το καυσιμο τι ακριβως ειναι αν οχι γενικευση? ποιος οριζει οτι ο δικος μου εργαζομενος δεν ειναι ισος με τον αλλο επειδη ετυχε να εχει βενζινοκινητο? η ιδια η πολιτεια μου εβαλε τον παραγοντα επιδοτησης κατα την αγορα για να τον ξεφουρνισει αργοτερα? δεν παρεμβαινει στην ελευθερη αγορα επιβαλλοντας ορους? επισης εχεις μηπως αισθηση οτι τα ληζινγκ οπως και ολη η αγορα εχει αποβαλει απο τις επιλογες τα ντηζελ? συμφωνα με την επισημη γραμμη της πολιτειας? οχι? και ποιος μιλησε για τα φεβ?
Ανέφερα τι σημαίνει επαγγελματικό όχημα και πως σχετίζεται με το καύσιμο diesel. Και συνεπώς γιατί θεωρώ ότι σωστά δίνεται προτεραιότητα στη μείωση της τιμής αυτού του καυσίμου, που είναι ζωτικό για τους επαγγελματίες του χώρου και σχετίζεται με την επίβίωσή τους.
Εσύ θες να βάλεις στην ίδια μοίρα ντε και σώνει τα δικά σου εταιρικά με το μπετατζή, που για να κουνήσει τη μπετονιέρα θέλει μισό βενζινάδικο. Ή με τον ταξιτζή που γυρνάει όλη μέρα στην Αθήνα και καίει τα κέρατά του. Και μιλάς για αδικία και διαχωρισμούς πολιτών, επειδή δήθεν όταν ψώνιζες εταιρικά για τους υπαλλήλους σου διάλεγες βενζινοκίνητα χαμηλών ρύπων με τις ευλογίες του κράτους.
Έχεις βέβαια μέχρις ενός σημείου τα δίκια σου, αλλά όχι με τέτοια σύγκριση, όχι όλα ίσωμα, τα δικά σου δικά σου και τα δικά τους δικά σου. Να υπάρχει και μέτρο... Το οποίο απ' ότι φαίνεται το έχεις χάσει...ποιος εχει χασει το μετρο στην προσπαθεια κυβερνητικης στηριξης, νομιζω ειναι ξεκαθαρο. τα δηθεν μπορεις να τα κρατησεις για εσενα και τις δικες σου επιλογες.
-
Ρε παιδιά τα αυτοκίνητα επαγγελματικής χρήσης εκπίπτουν λειτουργικές δαπάνες ήτοι μέρος του κόστους καυσίμων.
Ποια επαγγέλματα με αυτοκίνητα και φορτηγα diesel είναι ιχ;
Για να καταλάβω διότι δεν το διάβασα, επιδοτούνται περισσότερο τα diesel ιχ;
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2